[B]Bahadır Şenonar[/B] [COLOR="Red"]A rh(+)[/COLOR]
[B]Sözcüklerin gücünü anlamadan insanların gücünü anlayamazsınız.[/B] :bounce:
hocam sen kullanım farkı diyorsun,biz motora binerken yeni tanışdıgımız kıza nasıl davranıyorsak öyle davranıyoruz,tamirden çıkmıyoruz,sen motoru daga taşa sürmüşsün,bişe yok,anlamadım gitti,ben bu motorla ilk aldıgımda istanbul antakya yaptım,22 saat sürdü,adanaya geldim gösterge panelleri aydınlatma gitti,ceyhan'a vardım kilometre halatı koptu,2009 nisanda oluyor bu olay,22 saat sürdü yol,2 gün vücüdumdaki titreme geçmedi,1 hafta da istanbul-hatay-hatay-istanbul toplamda oradaki gezmeleri de say 2600 km yol yaptım,hatay vardıgımda arızalarla beraber yag degişimi ve yag filtresi degiştirdim,dönüşte istanbula vardıgımda sabah 5 ti,hatay'dan sabah 8'de çıktım,eve girdim elimi yüzümü yıkamak için tek muslugu 3 tane görüyordum,anla işte
cevabın için teşekkürler apacheye hasta olmuştum ama bende tamamen senin gibi düşünüyorum vazgeçtim apacheden artık
bundan 2yıl önce arkadasın apachesine artçı binmiştim çok degil yaklaşık 4km yol gittik toprak yol degil tamamen asfalt ve indigimde yürüyüşüm degisti,sürücüde vibrasyon durumu nedir bilmiyorum ehliyetim yoktu ozaman arkadasın basını belaya sokmayım diye direksiyona geçmedim ama artcıda gercekten güzel hissettiriyo
hayırlı geceler herkese,
[B]Bahadır Şenonar[/B] [COLOR="Red"]A rh(+)[/COLOR]
[B]Sözcüklerin gücünü anlamadan insanların gücünü anlayamazsınız.[/B] :bounce:
Şimdi arkadaşlar olaya son noktayı koyuyoruz. TVS Apache 150'yi test ettirdik ve sonuçları aşağıdaki gibi.
1-) amortisörlerin gazlı olması çukurlara girdiğini hissedemiyorsun. Diğer motorlardaki gibi küt diye bir ses gelmiyor
2-) 2010 modeline göre biraz daha ayak basamakları geri alınmış. İlk etapda kullanıcıyı yorar sandık ancak pek etkilemedi. Daha güvenli bir sürüş sağlıyor.
3-) Vibrasyon yok denecek kadar az. Kullananlar bilir. Vibrasyondan dolayı sürücüyü çok fazla rahatsız ediyordu. Ancak Euro 3 belgesi alması bunu ıspatlıyor. Aksi halde Euro 3 belgesi alması çok zordu.
4-) Çok atak ve kıvraklığı İstanbul trafiğinde, özellikle kuryeler tarafından çok tercih edileceğini sanıyoruz.
5-) Rodajda 8 - 9 kuruş gibi düşük bir rakam yakaması bizi de oldukça şaşırttı
6-) Lastiklerin fabrika çıkışı şambrelli olması ufak bir dez avantaj olduğunu sanıyoruz. Tüm sıfır motorlardaki gibi alındığında lastikler değiştirilirse çok iyi olur.
7-) Arka stoplar ve parkların LED olması kapalı havlarda görülmeyi oldukça arttırıyor. Amput patladı derdide ortadan kalmış oluyor.
8-) Gidon 2 parça halinde. Racing makinalar gidi. Diğer modellerde en ufak bir düşmede eğildiğinden ve yol tutuşunu etkilediğinden, 2 parça olması oldukça avantajlı.
9-) Rüzgara karşı ayrodinamik yapısından dolayı direkç gösteriyor. gövde büyük olmadığından ve rüzgarı kesebildiğinden sınıfına göre oldukça iyi.
NOT: Arkadaşlar bu testleri günde 300-350 km yok yapan bir kuryeye yaptırdık ve sonuçlarını kendi ağzından yazdık. Artık seçim yapmak tamamen size kalmış. Aşağıda bir karşılaştırma listeside koyduk. Hadi hayırlı olsun herkese
[IMG][/IMG]
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:57 ----------
Peki şöyle yapalım. Ben diyorum ki bu sorunların hepsi giderildi. İnanmıyorsanız gelin test sürüşü yaptırayım size. Ama bir şartla. Test sürüşünden sonra buraya yorumları yazacaksınız ama )
Apache Sürat Motor'dan alınır
Merhaba
ilk önce test tablsounda yanlışlık var
Ybr Maksimum torkunu 6.500 devirde değil 6000 devirde veriyor Cbf 150 6 vites değil 5 vites Ybr yağ kapasitesi 1.2 lt değil 1 lt lütfen ilk önce yanlış bilgilendirme olmaması için burdan bildiriyorum düzeltilmesi gerek
Yeni Apache yi bende test sürüşü yapmak istiyorum bilinki objektif yorum yaparım hiç bir markanın firmanın yanlısı olarak yanlış bilgi vermem
Test sürüşü ne zaman ve nerde yapma şansımız vardır
[QUOTE=Şenonar;2284565]seneye yaza bende istanbul yapmayı düşünüyorum ama bu kadar abartılacak sorunlarla karşılaşacağımı hiç sanmıyorum umutsuzca davranırsa insan başına herşey gelir.
Şenonar umarım yolculugun iyi geçer.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:33 ----------
peki bu modellere xenon far takılabilecek mi ? gücü kaldırabilecek mi
yanlış bilgilendırıyorsunuz cbf bG gucu 11.6ps yani 12.8bg dir lütfen bi malı overken oburunu düsürmek gibi kötü davranıslara kalkısmayınız VEDE CBF BU BG GÜCÜNÜ 8DEVİRDE VERİRLKEN APACHE BU BG Rİ 8500DEVİRDE VERİYOR BEN DORULARI SOLIYORUM İSTİYENLER ARASTIRABİLİR MARKA FANATİĞİ YAPMIYORUM FAKAT FORUMDAKI ARKADASLARIMIN YANLIS BİLGİLERLE KANDIRILMASINADA GÖZ YUMAMAM
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
aslında bu formda herkesin amacı aynı olmalı .. iyi motor hangisi diye tartışmalı ve söyleşi yapılmalı.. sonuç olarak en kötü ekipmanları ile birlikte 5000 tl yi gözden çıkarıyoruz.. cbf kötü ybr iyi apche titriyo gibi handikapları bilinçli bir şekilde aktarırsak birbirimize, motosiklet alırken de daha sağlıklı bir karar veririz.. formun geneli marka fanatikliği yapmakta.. kendi motorunun sorunlarını bildiği halde benim motorum senin motorunu döver diyo.. bir türlü anlayamıyorum.. bizim bi camia olduğumuzu unutmayın ve birbirimize lütfen yardımcı olalım ..
El emeği göz nuru kendi custom farımı kendim yaptım Sevdiğim bi abimin yardımlarıyla.
Bu gün merceği oturttuk silikon sıkıldı.Akşamdan kurumaya bıraktım
Yarında boyayıp angel farı takıcam
Şimdiden harika görünüyor
[B]Bahadır Şenonar[/B] [COLOR="Red"]A rh(+)[/COLOR]
[B]Sözcüklerin gücünü anlamadan insanların gücünü anlayamazsınız.[/B] :bounce:
bizim BMW satışta aga...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...44363626/detay
Ramço bilsen bilsen sen bilirsin...ama bak ben cbfyi zamanında kötüledim bana uyuz olanlar var...vay efendim ekmek yediğin kaba niye işiyosun diye ince ince saydırıyorlar bana...aga herkes istiyor ki marka göklere çıksın kusur yok kul yapısı değil bunlar haşa Allah yarattı hatasız...(tövbe tövbe)
piyasadaki en titreşimli motor Kanunı Cheetah 125 dir...yani cinsel hayatınla oynar bu makina öyle bir titrer...bizim bi abimiz vardı...Sakaryanın ilçesinde bir belediyede memu...ondan bilirim...heh geldi aklıma Taraklı Belediyesi...
[QUOTE=outgun;2284399]
900 liramı vay anasını be...ben piston silindir sekman işçilikle birlikte 320 gaymeye sıfırladım en son...
aga gel sen yeni kasa cbf al başka çare yok risk alma...senin kullanımında bu makina yağ mağ eksiltmez...
sana da hacı...
Selam aga...ben seni aradım fuar öncesi...ismin galiba SERKAn...cumartesi fuar günü seni bulamadım stand da tanışmak nasip olmadı...bnir ara uğrayacağım sana...şu makinaayla bi tur atmak isterim...kolay gelsin...yerin galiba Çağlayandaydı...
motora gece başka bir hava katıyor bu namussuz ...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Metahan abi ne güzel ne nezih bi belediye o öyle taraklı
Artı fazla titreşim harbiden cinselliğin sonu
Fark bitsin onuda yarın eklerim şu an sabırsızlanıyorum ama bağlayacak motor yok şu an artık apache gelince
[B]Bahadır Şenonar[/B] [COLOR="Red"]A rh(+)[/COLOR]
[B]Sözcüklerin gücünü anlamadan insanların gücünü anlayamazsınız.[/B] :bounce:
bütün söylenenler boş çıkmış yine.yok 160 cc olucaktı,enjeksiyon olucaktı.
elde kalan parçaları bir araya getirmişler al sana yeni kasa 150 cc eski titreşimli motor.bu haliyle beş kuruş vermem ben bu motora.tek + sı az yakması,kenarda dursun şehir içi ulaşımda iyidir ufak cc.
adam gibi 160-180 cc enjeksiyonlu motoru getirsinler Türkiye'ye,titreşimsiz olanından bi zahmet.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)