Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #29721
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı wing41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar merabalar ilk motor olarak bende 3 gun once 2012 model bi apache aldim fakat sigorta icin 340tl para istediler sizce bu normalmi?
    plakaya yaşına ve siciline göre değişir


    Alıntı dalbay444 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Normal değil. Ben plaka çıkarttığım zaman 170 tl ye hallettim. İyi bir sigorta ci bul en ucuz yollusu hangisi ise araştırıp öyle yap . Eğer istanbul plakası cikartmayacaksan makul bi fiyat bulabilirsin.

    Bu arada sakınan göze çöp batarmis . Bugün Apacheye küçük bi nazarlik taktik arkadaşlar. 10 dk ligina bi yere bırakıp geldim. O arada dallamanin biri motoru durduğu yerde devir mis sol yanına. Kafa grenajinda ufak bi çatlak sol sinyal hafiften catlak ve artçı ayakligi yamulmus. Bi kac yerinde boyasi soyulmus .Hiçbişey değilde gözün hibi baktığın motoru hiyarin biri gelip 2 dk da pert etmesi zoruna gidiyor adamın. Neyse nazarlığımız olsun yaptırmadan devam edecem en azından daha az dikkat cekeriz. Zaten apachelerdeki lardaki hava SS larda bile yok sanki millet gözünü ayiramiyor
    motoru göre güvenlik kamerası varsa kayotları al polise gidip şikayetçi ol belki bulurlar sende motoru yaptırırsın o şerefsizde bir daha başkasının canını yakamaz


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #29722
    dalbay444 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2010
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    Tvs Apache RTR 150
    Kardeşim bıraktığım yer texas mahallesi zaten . Araclarin yakitini calacak kadar pis bi mahalleydi. Her zaman güvenli biyere alirdim. Birazda acizligimizn kurbani olduk. Bir tek dükkan vardi orda . Dükkan sahibide kafasını gömmüş bilgisayara dünya yansa umrunda değildi zaten. Neyse artık diğer motorlarda düşerek takardim nazarligi bu sefer degildim. En azından buna şükretmek lazim.

  3. #29723

    Üyelik
    18 Temmuz 2014
    Bu sinyal zıngır zıngır titriyor dibinden mi sıkmak lazım

  4. #29724
    hitrooo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 Hyper Edge
    Alıntı M.balibey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    rezerveye alman gerek ama fazla güvenme ylda kalabilirsin kafadan gelen sesn için geçen yıl ben tamamen söküp siperliğe çift taraflı bant diğer yerlerede silikon sıkmıştım ses falan kalmamıştı önceki sayfalarda fotoları duyuyor olması gerekir sürat motor anadoluda mı bilmiyorum ama orası iyiydi
    bizim millet parayı ödedi mi dünyadaki en iyi malı aldığını sandığı için titremiyor diyorsa fazla iddalaşmayacaksın kavga çıkar
    Teşekkür ederim verdiği bilgi için acaba hangi sayfadadır bu yaptığın işlemler malum 1500 sayfaya yaklaşmış forum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:04 ----------

    Alıntı M.balibey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    rezerveye alman gerek ama fazla güvenme ylda kalabilirsin kafadan gelen sesn için geçen yıl ben tamamen söküp siperliğe çift taraflı bant diğer yerlerede silikon sıkmıştım ses falan kalmamıştı önceki sayfalarda fotoları duyuyor olması gerekir sürat motor anadoluda mı bilmiyorum ama orası iyiydi
    bizim millet parayı ödedi mi dünyadaki en iyi malı aldığını sandığı için titremiyor diyorsa fazla iddalaşmayacaksın kavga çıkar
    Alıntı Moostapha adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu sinyal zıngır zıngır titriyor dibinden mi sıkmak lazım
    bende de ses vardı iki tane vidası var sıktım şuan devir saati haricinde ses yok. Onu da çözsem süper olacak.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:06 ----------

    Alıntı dalbay444 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeşim bıraktığım yer texas mahallesi zaten . Araclarin yakitini calacak kadar pis bi mahalleydi. Her zaman güvenli biyere alirdim. Birazda acizligimizn kurbani olduk. Bir tek dükkan vardi orda . Dükkan sahibide kafasını gömmüş bilgisayara dünya yansa umrunda değildi zaten. Neyse artık diğer motorlarda düşerek takardim nazarligi bu sefer degildim. En azından buna şükretmek lazim.
    Bende etrafta olanları gözdükçe içim rahat etmedi ve 3 gün önce alarm aldım ve bağladım. En azından caydırıcı oldu.

  5. #29725

    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    Kocaeli
    http://i.imgur.com/DyArP7F.jpg
    http://i.imgur.com/PxuRfqB.jpg
    http://i.imgur.com/Np5C20r.jpg

    Bunlarda fotoğrafları arkadaşlar

  6. #29726
    MeliksahMELO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2013
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 Hyosung GT250 Comet (Naked)
    Metzeler ME22 iç lastikli bir lastik mi arkadaşlar?
    Ayrıca bu lastikden daha iyi bir lastik var mı bizim motor için? (2012 model)

  7. #29727
    omerfari - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2013
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150
    Alıntı wing41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar merabalar ilk motor olarak bende 3 gun once 2012 model bi apache aldim fakat sigorta icin 340tl para istediler sizce bu normalmi?
    Geçen ay bende sigortayı yeniledim 17 plaka birine gittim 120 istedi başkasına gittim 75 e yaptırdım biraz dolaşmak lazım.

  8. #29728

    Üyelik
    18 Temmuz 2014
    VAlla ben ilk motorsikletimi aldım yaşım 23 ve 250 TL ödedim.

  9. #29729
    COMTAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2013
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    YBR
    https://www.facebook.com/photo.php?v...type=2&theater
    apache nin denge noktası bulunmuş arkadaşlar tesadüf rastladım..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:07 ----------

    M.balibey bunu beğendi.

  10. #29730

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    Merhaba arkadaşlar 2011model var bende depoyu fullesem hangi ışık yanasıya kaç km gitmem gerekir tam tecrübesi olan varmı?

  11. #29731
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı hitrooo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim verdiği bilgi için acaba hangi sayfadadır bu yaptığın işlemler malum 1500 sayfaya yaklaşmış forum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:04 ----------





    bende de ses vardı iki tane vidası var sıktım şuan devir saati haricinde ses yok. Onu da çözsem süper olacak.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:06 ----------



    Bende etrafta olanları gözdükçe içim rahat etmedi ve 3 gün önce alarm aldım ve bağladım. En azından caydırıcı oldu.
    valla ne desem yalan olur geçen yıl yapmıştım nisan mayıs haziran gibi olması gerekir devir saatinin altında cıvatalarının lastikleri var onlarda eksik var mı onu bir kontrol et bende o lasiğin bir yoktu ve cıvataları da yoktu kendim fiberli somun aldım taktım motorun bütün somuları fiberli cıvataların altınada rondela koydum bunların hepsini paslanmaz aldım

    Alıntı MeliksahMELO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Metzeler ME22 iç lastikli bir lastik mi arkadaşlar?
    Ayrıca bu lastikden daha iyi bir lastik var mı bizim motor için? (2012 model)
    iç lastiklidir ama içlastiksiz kullananda var daha iyisi olarak aynı ebatta ben görmedim fakat yurtdışından getirme imaknın varsa pirelli sport demondan memnun herkes tubeles bir lastik

  12. #29732
    MeliksahMELO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2013
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 Hyosung GT250 Comet (Naked)
    Teşekkür ederim.

    ---------

    Benim motor rezerve hariç bir depo benzin ile 455 km gitti. Neden acaba?
    Şuan servisteyim, ayarlarına bakılacak.

    Ayrıca benzin göstergesi 25 TL'lik benzin de koysam gösterge yarıyı geçiyor, sonra yarıya geliyor, sonlara doğru birden tek dış oluyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:18 ----------

    Soruna ek, uzun süre kullandıktan sonra -veya her zaman oluyor olabilir, tam emin değilim- mesela kırmızı ışık için durduğumda çiğ benzin kokusu aldım birçok kez.
    Acaba benzini tam yakmıyor ve o yüzden mi iki kat fazla harcıyor?

    Neyse, bugünü anlatayım, servise gittim;

    Motul 7100 4T 10w50 yağımla gittim. (Servisin Petrol Ofisi 15w50 yağına karşılık!)
    Yapılanları sırasına göre değil, karışık olarak yazıyorum; (Bu bir periyodik bakımdır, 2. periyodik bakım (2500-3000 km.) olarak yapıldı.)

    Yağ ve yağ filtresi değişti. (Motor 2900 km.'de ve yanlış hatırlamıyorsam 200 ml. yağ tüketmiş. -Çıkan yağı tekrar boş kaba doldurduk.-)
    Arka ve ön teker söküldü, göbekleri yağlandı. (Krem gibi bir yağı elleriyle sürdüler. Öncesinde -sanırım sadece arka tekeri- deterjan ve tazyikli su ile yıkadılar.)
    Sübap ayarı yapıldı. (Önceki ayar sıkıymış, öyle dedi.)
    Hava ayarı (karbüratörün oradan bir yerden) yapıldı.
    Uzun huzmeli far yakını aydınlattığı için kafa grenajını yukarı doğru eğdiler. (Sanırım pul taktılar.)
    Zincir gerginliği ayarladı. (Ayar neye göre yapıldı bilmiyorum, kitapçıkta bilgi yok, motor üstünde de işaret göremedim. ???)
    Debriyaj, fren telleri gibi teller, şırınga ile yağlandı. (Yağ sanırım 10w60 mı öyle bir yağ idi, sanırım araba yağı. Belki de sadece kutusu öyle idi, bilmiyorum.)
    Arka fren mekanizması yağlandı. (Açılıp kapanan bir mekanizma. -Fren pedalı artık daha yumuşak ve sanki biraz daha fazla basmam gerekiyor gibi hissettim.-)
    -Gözden kaçan filan olmadıysa- Tüm vidalar iyice sıkılandı.
    Depo, koltuk ve yan parçalar sökülü iken (parçalar ayrı olarak- tüm motosiklet tazyikli su ve köpük-sünger ile yıkandı.
    Karbüratördeki su ve hava filtresi yeri gibi yerlerdeki sular boşaltıldı. Her yer basınçlı hava ile kurutuldu ve bez ile silindi.
    Bujiye bakıldı fakat değiştirilmedi, aynen geri takıldı.
    Hava filtresine kısa süre hava tutuldu ve idare edecek temizlikte göründüğü için aynı filtre tekrar takıldı.
    Zincir temizlendi ve yağlandı.

    Unuttuğum veya görmediğim işler olabilir. Oruçlu bir şekilde -ve 200 km. yol yaptıktan sonra- orada 3 saat bekledim.

    Fiyat 60 TL tuttu. Eğer hava filtresi filan da değişseydi 90 TL tutacakmış.
    60 TL.


    Yukarıdaki sorunum ve şimdiki yazdıklarım hakkında sizlerden yorum bekliyorum.
    Teşekkürler...

  13. #29733
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı MeliksahMELO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim.

    ---------

    Benim motor rezerve hariç bir depo benzin ile 455 km gitti. Neden acaba?
    Şuan servisteyim, ayarlarına bakılacak.

    Ayrıca benzin göstergesi 25 TL'lik benzin de koysam gösterge yarıyı geçiyor, sonra yarıya geliyor, sonlara doğru birden tek dış oluyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:18 ----------

    Soruna ek, uzun süre kullandıktan sonra -veya her zaman oluyor olabilir, tam emin değilim- mesela kırmızı ışık için durduğumda çiğ benzin kokusu aldım birçok kez.
    Acaba benzini tam yakmıyor ve o yüzden mi iki kat fazla harcıyor?

    Neyse, bugünü anlatayım, servise gittim;

    Motul 7100 4T 10w50 yağımla gittim. (Servisin Petrol Ofisi 15w50 yağına karşılık!)
    Yapılanları sırasına göre değil, karışık olarak yazıyorum; (Bu bir periyodik bakımdır, 2. periyodik bakım (2500-3000 km.) olarak yapıldı.)

    Yağ ve yağ filtresi değişti. (Motor 2900 km.'de ve yanlış hatırlamıyorsam 200 ml. yağ tüketmiş. -Çıkan yağı tekrar boş kaba doldurduk.-)
    Arka ve ön teker söküldü, göbekleri yağlandı. (Krem gibi bir yağı elleriyle sürdüler. Öncesinde -sanırım sadece arka tekeri- deterjan ve tazyikli su ile yıkadılar.)
    Sübap ayarı yapıldı. (Önceki ayar sıkıymış, öyle dedi.)
    Hava ayarı (karbüratörün oradan bir yerden) yapıldı.
    Uzun huzmeli far yakını aydınlattığı için kafa grenajını yukarı doğru eğdiler. (Sanırım pul taktılar.)
    Zincir gerginliği ayarladı. (Ayar neye göre yapıldı bilmiyorum, kitapçıkta bilgi yok, motor üstünde de işaret göremedim. ???)
    Debriyaj, fren telleri gibi teller, şırınga ile yağlandı. (Yağ sanırım 10w60 mı öyle bir yağ idi, sanırım araba yağı. Belki de sadece kutusu öyle idi, bilmiyorum.)
    Arka fren mekanizması yağlandı. (Açılıp kapanan bir mekanizma. -Fren pedalı artık daha yumuşak ve sanki biraz daha fazla basmam gerekiyor gibi hissettim.-)
    -Gözden kaçan filan olmadıysa- Tüm vidalar iyice sıkılandı.
    Depo, koltuk ve yan parçalar sökülü iken (parçalar ayrı olarak- tüm motosiklet tazyikli su ve köpük-sünger ile yıkandı.
    Karbüratördeki su ve hava filtresi yeri gibi yerlerdeki sular boşaltıldı. Her yer basınçlı hava ile kurutuldu ve bez ile silindi.
    Bujiye bakıldı fakat değiştirilmedi, aynen geri takıldı.
    Hava filtresine kısa süre hava tutuldu ve idare edecek temizlikte göründüğü için aynı filtre tekrar takıldı.
    Zincir temizlendi ve yağlandı.

    Unuttuğum veya görmediğim işler olabilir. Oruçlu bir şekilde -ve 200 km. yol yaptıktan sonra- orada 3 saat bekledim.

    Fiyat 60 TL tuttu. Eğer hava filtresi filan da değişseydi 90 TL tutacakmış.
    60 TL.


    Yukarıdaki sorunum ve şimdiki yazdıklarım hakkında sizlerden yorum bekliyorum.
    Teşekkürler...
    yapılanlar iyimiş ben bursadaki servisteki 2500-3000 bakımını hatırlıyorumda 10 dk anca sürmüştü sadece yağı ve filtreyi değiştirmişlerdi ve 2 sene önce aldıkları para 75 tl idi seninki bedavaya gelmiş

  14. #29734
    designserhat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Haziran 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XJ6 N
    Bakımı bedavaya yaptırmışsin
    Arkadaşlar yağ tapasıni açmak için lokma anahtarı kaç olması lazim?

  15. #29735

    Üyelik
    10 Ağustos 2013
    Şehir
    Aliağa
    Motosikleti
    <<yeni sahibine hayırlı olsun>>TVS Apache RTR 150
    Alıntı MeliksahMELO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim.

    ---------

    Benim motor rezerve hariç bir depo benzin ile 455 km gitti. Neden acaba?
    Şuan servisteyim, ayarlarına bakılacak.

    Ayrıca benzin göstergesi 25 TL'lik benzin de koysam gösterge yarıyı geçiyor, sonra yarıya geliyor, sonlara doğru birden tek dış oluyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:18 ----------

    Soruna ek, uzun süre kullandıktan sonra -veya her zaman oluyor olabilir, tam emin değilim- mesela kırmızı ışık için durduğumda çiğ benzin kokusu aldım birçok kez.
    Acaba benzini tam yakmıyor ve o yüzden mi iki kat fazla harcıyor?

    Neyse, bugünü anlatayım, servise gittim;

    Motul 7100 4T 10w50 yağımla gittim. (Servisin Petrol Ofisi 15w50 yağına karşılık!)
    Yapılanları sırasına göre değil, karışık olarak yazıyorum; (Bu bir periyodik bakımdır, 2. periyodik bakım (2500-3000 km.) olarak yapıldı.)

    Yağ ve yağ filtresi değişti. (Motor 2900 km.'de ve yanlış hatırlamıyorsam 200 ml. yağ tüketmiş. -Çıkan yağı tekrar boş kaba doldurduk.-)
    Arka ve ön teker söküldü, göbekleri yağlandı. (Krem gibi bir yağı elleriyle sürdüler. Öncesinde -sanırım sadece arka tekeri- deterjan ve tazyikli su ile yıkadılar.)
    Sübap ayarı yapıldı. (Önceki ayar sıkıymış, öyle dedi.)
    Hava ayarı (karbüratörün oradan bir yerden) yapıldı.
    Uzun huzmeli far yakını aydınlattığı için kafa grenajını yukarı doğru eğdiler. (Sanırım pul taktılar.)
    Zincir gerginliği ayarladı. (Ayar neye göre yapıldı bilmiyorum, kitapçıkta bilgi yok, motor üstünde de işaret göremedim. ???)
    Debriyaj, fren telleri gibi teller, şırınga ile yağlandı. (Yağ sanırım 10w60 mı öyle bir yağ idi, sanırım araba yağı. Belki de sadece kutusu öyle idi, bilmiyorum.)
    Arka fren mekanizması yağlandı. (Açılıp kapanan bir mekanizma. -Fren pedalı artık daha yumuşak ve sanki biraz daha fazla basmam gerekiyor gibi hissettim.-)
    -Gözden kaçan filan olmadıysa- Tüm vidalar iyice sıkılandı.
    Depo, koltuk ve yan parçalar sökülü iken (parçalar ayrı olarak- tüm motosiklet tazyikli su ve köpük-sünger ile yıkandı.
    Karbüratördeki su ve hava filtresi yeri gibi yerlerdeki sular boşaltıldı. Her yer basınçlı hava ile kurutuldu ve bez ile silindi.
    Bujiye bakıldı fakat değiştirilmedi, aynen geri takıldı.
    Hava filtresine kısa süre hava tutuldu ve idare edecek temizlikte göründüğü için aynı filtre tekrar takıldı.
    Zincir temizlendi ve yağlandı.

    Unuttuğum veya görmediğim işler olabilir. Oruçlu bir şekilde -ve 200 km. yol yaptıktan sonra- orada 3 saat bekledim.

    Fiyat 60 TL tuttu. Eğer hava filtresi filan da değişseydi 90 TL tutacakmış.
    60 TL.


    Yukarıdaki sorunum ve şimdiki yazdıklarım hakkında sizlerden yorum bekliyorum.
    Teşekkürler...

    hangi servis ise bu helal olsun aldığı para... neresi ustam yakın bi yer ise ben de geleyim... benim ikinci bakımı 3 4 ay önce yaptırdım sadece subap boşluğu ayarlandı ve yağı değişti... 60 TL bayıldım çıktım...

  16. #29736
    Apices - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2012
    Şehir
    BURSA/ESKİŞEHİR
    Motosikleti
    Sym Wolf 250/Tvs Apache
    Alıntı M.balibey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yapılanlar iyimiş ben bursadaki servisteki 2500-3000 bakımını hatırlıyorumda 10 dk anca sürmüştü sadece yağı ve filtreyi değiştirmişlerdi ve 2 sene önce aldıkları para 75 tl idi seninki bedavaya gelmiş
    Bence de adamlar neredeyse bedavaya bakım yapmışlar.
    Bursa'da yaklaşık bir ay önce 2. bakım fiyatını sorduğumda 120 tl. gibi bir fiyat demişlerdi.
    Yakın zamanda benimde 2.bakıma gitmem gerekecek.
    Başınızı dik tutmak, okumak için eğmenize bağlıdır...

  17. #29737
    MeliksahMELO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2013
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 Hyosung GT250 Comet (Naked)
    Usta (aslında iki usta ve iki çocuk), kitapçığı oku ama harfi harfine uygulama dedi. Ben ne gerekiyorsa onu yapıyorum, her bakımda filtrelerin hepsini değiştirmiyorum, bakıyorum, gerekiyorsa değiştiriyorum, idare eder olarak görürsem değiştirmiyorum dedi.
    Yine de kitapçıkta ne yazıyorsa hepsini yaptılar. İşte sadece hava filtresini filan temizleyip koydular. Aslında kitapçıkta da öyle yazıyor.

    Motor şuan nasıl tam bilemiyorum, uzun yola çıkmam lazım. Bakalım ne kadar benzin yakacağım bu sefer?
    Şuan kesin olarak çözülmeyen tek sorunum var, benzin göstergesi;

    Mesela 25 TL benzin alsam bile (rezerveye geçecek kadar boşken depo), yarıyı iki tık geçiyor, giderken bitmeye yakın aniden gösterge iniyor.

    Depoyu tam doldurduğumda, 400 km.'ye kadar yarı civarında gösterdi. sonra 440 km.'de aniden gösterge tek tık oldu. 455'de teklemeye başladı ve ben de rezerveye aldım.
    Usta bu motorların hepsi böyle, normal bir durum dedi. Sen sadece benzin bitince rezerveye al, onun dışında ON konumunda kullan dedi. Zaten ben de öyle yapıyorum.


    Sizin göstergeler de mi böyle? Yoksa şamandırada bir sorun mu var? (Usta sorun yok dedi.)


    Not: Motorun yakıtı sevisten önce, hesaplarıma göre 100 km'de tüketim 3 Litreye dayanmış. Bakalım ayarlardan sonra ne kadar yakacak...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:32 ----------







    Üstün körü değil, ince ince her yerini temizlediler, köpüklediler, kuruladılar ve sildiler.
    Motor resmen sıfır gibi oldu. Zaten hâlâ bazı yerlerde fabrikada yazılan yazılar duruyor.
    Fakat hava o gün yağmurluydu, eve gelirken motor kirlendi.


    --------
    (Üstteki yazıyı da görün. )
    M.balibey bunu beğendi.

  18. #29738

    Üyelik
    12 Haziran 2013
    Arkadaşlar 6,600 e geldi motorum. Subap ayarı yapılması lazım dedi servis. Subap ayarı nedir, 6600 kmdeki motorun neden subap ayarı yapılır? Yaptırmadım ben bu arada.

  19. #29739

    Üyelik
    10 Ağustos 2013
    Şehir
    Aliağa
    Motosikleti
    <<yeni sahibine hayırlı olsun>>TVS Apache RTR 150
    Alıntı MeliksahMELO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Usta (aslında iki usta ve iki çocuk), kitapçığı oku ama harfi harfine uygulama dedi. Ben ne gerekiyorsa onu yapıyorum, her bakımda filtrelerin hepsini değiştirmiyorum, bakıyorum, gerekiyorsa değiştiriyorum, idare eder olarak görürsem değiştirmiyorum dedi.
    Yine de kitapçıkta ne yazıyorsa hepsini yaptılar. İşte sadece hava filtresini filan temizleyip koydular. Aslında kitapçıkta da öyle yazıyor.

    Motor şuan nasıl tam bilemiyorum, uzun yola çıkmam lazım. Bakalım ne kadar benzin yakacağım bu sefer?
    Şuan kesin olarak çözülmeyen tek sorunum var, benzin göstergesi;

    Mesela 25 TL benzin alsam bile (rezerveye geçecek kadar boşken depo), yarıyı iki tık geçiyor, giderken bitmeye yakın aniden gösterge iniyor.

    Depoyu tam doldurduğumda, 400 km.'ye kadar yarı civarında gösterdi. sonra 440 km.'de aniden gösterge tek tık oldu. 455'de teklemeye başladı ve ben de rezerveye aldım.
    Usta bu motorların hepsi böyle, normal bir durum dedi. Sen sadece benzin bitince rezerveye al, onun dışında ON konumunda kullan dedi. Zaten ben de öyle yapıyorum.


    Sizin göstergeler de mi böyle? Yoksa şamandırada bir sorun mu var? (Usta sorun yok dedi.)


    Not: Motorun yakıtı sevisten önce, hesaplarıma göre 100 km'de tüketim 3 Litreye dayanmış. Bakalım ayarlardan sonra ne kadar yakacak...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:32 ----------

    http://i1273.photobucket.com/albums/...ps06716bcc.jpg


    http://i1273.photobucket.com/albums/...psa15b3eb8.jpg


    Üstün körü değil, ince ince her yerini temizlediler, köpüklediler, kuruladılar ve sildiler.
    Motor resmen sıfır gibi oldu. Zaten hâlâ bazı yerlerde fabrikada yazılan yazılar duruyor.
    Fakat hava o gün yağmurluydu, eve gelirken motor kirlendi.


    --------
    (Üstteki yazıyı da görün. )
    yemin ediyorum duygulandım... o ustanın ellerinden öper oğlunun d*şşaklarını yirim...

    yakıt olayımız seninle birebir aynı hocam...

    yakıt seviyesi de aynı şekilde... yani 300 km oluyo daha yarıyı gösterirken bi 300 km daha gider hissi uyandırıyo insanda ama sonra hızlı düşüyo... 400 - 450 km de teklemeye başlıyo... bence bi sıkıntı yok yani...

    300 - 1000 kmde bir zincirinin durumuna göre bi de zincirini yağla hacım ... senin motor eskimez... güle güle kullan...

    Allah kaza bela vermesin...

  20. #29740
    MeliksahMELO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2013
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 Hyosung GT250 Comet (Naked)
    Fakat usta Motul markasını ilk defa duymuş. İpone'yi biliyormuş ama bunu bilmiyormuş. Ben ikisi de aynı ayarda dedim ama inanmamıştır büyük ihtimalle.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler