Arkadaşlar geçtiğimiz aylarda yana yakıla "depo diz pedi" (stomp grip) arıyordum bilen bilir. Hiçbir yerde doğru düzgün bir şey bulamamıştım. Nihayet Feyizoğlu düzgün bir ürün getirmiş. Mağazaya bir uğrayıp ebatlarına bakmak lazım. Bizim depoya göre ebatı nasıl bilmiyorum. Fiyatı çok iyi. Tek çekim 23.75 TL;
http://www.feyizoglu.com/Yan-Depo-Diz-Pedi_47277.html#0
.
There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers.
Türkçe meali: cesur ve yaşlı motorcu olmaz, binersin dört kolluya
Bizim motorlarda bir öne yığılma var bu depo-diz pedinin baya bir faydası olur muhtemelen.
Bugün "Harris Racing Red" elcikte karar kılıp MotoBakkal'dan aldım. (Harris'in neredeyse bütün çeşitleri burada mevcut. Bu arada Karbon görünümlü olan çok ucuz duruyor. Beyaza yakın kareler çok sırıtıyor) Neyse ürünü dükkanın önünde bizzat taktım. Mağazadaki arkadaş montajda çok yardımcı oldu. Montaj adımlarını bilgi arşivi olması için yazacağım. Kolay sayılır. Servise gitmeye değmez;
1) Orijinal gidon topuzlarını yıldız tornavida ile sökün. Bu sırada topuzu bir elinizle sıkıca kavrayın. Fabrika vidaya mavi bir yapıştırıcı sürmüş. Gerçekten sıkı. Tornavidayı kaçırmayın elinize girer valla Bende vukuat olmadı.
2) Orijinal elciği de fabrika bir miktar yapıştırıcı kullanarak ve büyük kuvvetle oturtmuş. Çekerek çıkarmakla uğraşmayın. Maket bıçağı ile ince kesikler atarak kolayca sökülüyor. Elinize dikkat edin. Kumandalara da çok yanaşmayın bıçakla.
3) Söküm bitince elciklerin rahat takılması için iç kısmını kullanma kılavuzuna göre bir miktar su ile ıslatıyorsunuz. Sabun kullanmayın diyor. Mağazacı eleman uçucu özelliği olan bir temizleyici likit sıktı. Sıvı gres filan uygulamayın. Yağ arınmayacağı için sittinsene kayar durur elcik.
4) İçleri kayganlaşan elcikleri üzerindeki "up" yazısı yukarıya gelecek şekilde hizalayıp gidona itiyorsunuz. Bu sırada diğer elinizin avuç içiyle elciğin dışarıda kalan kısmına darbeler vurarak oturmasını sağlıyorsunuz. Eleman fazla vurdu, elcik fazla içeri gidip kumandalara dayandı. bunu anlayınca güç bela birazda geri çektik. Siz abanmayın, usul usul vurun, geri çekmesi daha zahmetli.
5) Sağ elcikte gaz kolu olduğu için onu dibe tam dayamıyoruz. 1 milim filan boşluk olduğunu görüp final yapıyoruz.
6) Benim gidon topuzlarında çizik olduğu için Punto marka gidon topuzlarını takalım dedim ama o da nesi!? PUNTO marka "tüm Honda'lara uyan" şeklinde pazarlanan gidon topuzu bizim makinalara uymuyor arkadaş! Tam oturmuyor, elcikle arasında ciddi çirkin bir boşluk kalıyor. Bir arkadaşımız daha yazmıştı bu sorunu. Bu ürünün markası PUNTO'dur. Uzak durun. Ürünün bir diğer kötü özelliği alüminyum olması. Yani orijinal topuzdan daha hafif. Bu da titreşim açısından olumlu değil.
Mağazacı ürünü açmış olmamıza rağmen hemen iade aldı, sıkıntı olmadı. Ben de orijinal topuzlarımı geri taktım mecbur.
Sürüş izlenimi: Gerçekten parasını hakediyor. Titreşim azalıyor, konfor duygusu veriyor. Benim aldığım grafik motoru biraz faça gösterdi ama yakıştı bence Satarken yeni orijinal elcik de takabilirsiniz. Motobakkalda birebir orijinal elciğimizin de satıldığını görmek şaşırttı beni.
Foto alabilirsem canavarın son halini paylaşırım. Kaçtım.
.
Hayırlı olsun fotoları bekliyoruz.
Cbx 250 twister için koruma demiri ve topcase demirini nasıl bulabilirim?
merhaba arkadaşlar
yakın zamanda bende cbx 250 twister aldım. aldım ancak ön amortisör yağ keçelerimin değişmesi gerekiyor. bu konuda neler yapabilirm nasıl yapabilirim. anlatan bir video yada başlık var mı? google dan araştırdım ancak pek bi sonuca varmadım? başka marka model motosikletlerin ön amortisör keçe değişimlerini buldum ama cbx de onlar gibimidir? birde ne kadar yağ koymam gerekir amortisörlere?
çok soru sordum biliyorum ancak motosikletimi yakın zamanda satacağım. alacak olan arkadaşa ayıplı bir malı satmakta istemiyorum. yardımcı olursanız çok memnun olurum şimdiden emeği geçenlere çok teşekkür ederim
teşekkür ederim aslında yeni yeni elim anahtar tutmaya başladı diyebilirim. daha ilk defa debriyj teli değiştirdim. onu da internette bol bol video izleyip detaylarını öğrendikden sonra yapmaya kalktım. övünmek gibi olmasın güzelde oldu aslında. onu yapınca kendime güvenimde geldi ama ne bileyim servislere o kadar işçilik ücreti bayılmak da içimden gelmiyor doğrusu. ankarada honda bora var bi keçe değişimine 80 lira işçilik + 60+60 keçe fiyatı verdiler ağzım açıkta kaldı. internette keçelerin çifti 30 tl dedim. e bizimki orjinal diye tutturdu. hal böyle olunca da iş başa düştü dedim bakalım söke taka öğreneceğim artık
kymco agility 50 5700km >> honda cbx 250 2100km >> honda cb 125 ..?
Demirden korksak motora binmezdik..
Bu işler böyle oluyor. Bizde geçen gs650f indirdik. söktük taktık falan. Servislere kalsa işimiz, ocağımıza incir ağacı dikerler .)
aynen yaa valla servise elini veren kolu kaptırır. bu arada yeni buldum. elimde cbf 250 nin kullanım klavuzu var siteye nasıl eklerim? ihtiyacı olan varmıdır? önceki sayfaları tek tek okumadım ama önceden verilmişmidir?
Aklıma wetransfer.com ve sendspace.com geliyor ancak kalıcı bir çözüm için bir ftp hesabına konabilir. İngilizce olanla fark var mı merak ettim. sendspace linki paylaşabilirsen bir bakmak isterim.
Ustalar konusunda katılıyorum. Bir yerden sonra ilişki öyle bir noktaya geliyor ki; motorun ciddi bir problemi yok diyelim, ihtiyacın da yok o dönemde. aklına bir şey takılıyor servise bir bakmak istiyorsun. zamanında lastiklerini, zincirini, bilimum parçanı orijinal aldığın, motorun dörtte biri kadar para verdiğin servise gidiyorsun. konuyu sorduğunda personelinin yüzü ekşiyor. anlıyor ki bir masraf söz konusu değil, biliyor ki fatura kesemeyecek. "bana gönülsüzlüğün resmini çizebilir misin abidin" demek istiyorum personele işte bu sebepten yavaş yavaş elim alet tutmaya başladı. elciklerimi kendim yeniledim. far ayarımda sorun vardı kendim çözdüm. yağımı da artık kendim değiştirmeyi planlıyorum. büyük işlerde tabii ki usta uzmanlığı güven veriyor ancak ufak işlerdeki tavırları soğuttu resmen.
.
There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers.
Türkçe meali: cesur ve yaşlı motorcu olmaz, binersin dört kolluya
Yaa arkadaşlar; problem mi yoksa normal mi bilmiyorum ama bizim motor güneş altında beklese dahi sabah ilk marşta illa jikle çekmek istiyor. Komşumuzun kanuni seyhanı var, eskiden bendeydi o motor, Komşu ona alarm taktırmış uzaktan kumanda ile bir düğmeye basıyor hemen çalışıyor namıssız Motor ısındıktan sonra ise star düğmesine saniyenin onda biri gibi bir süre bile bassam hemen alıyor. Ama sabahları sinir oluyorum. Kışın neysede, yazında hepinizde sorunlar bu şekilde mi?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)