Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
17. sayfa BirinciBirinci ... 71516171819 ... SonuncuSonuncu

Kuba Dragon 50 (yeni)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #321

    Üyelik
    21 Kasım 2017
    Şehir
    ist
    Motosikleti
    haojue da135 s - küba dragon 50
    Bendeki sorun sigortadanmis arkadas sigortanin iki ucundaki kabloyu sigortadan ayirdi ve birbirine direk bagladi bujininde piposunu cikardi ve test etti bujideki atesleme muthis artti onceden arada bi ates atan buji bu islemden sonra catir catir ates atmaya basladi sonra sigortaya boyuna inceden bi tel yerlestirdi sigortanin kablolarini sigortanin iki ucuna oyle bagladi suanda muthis oldu arada calismamazlik sorunu ve 5-6 bin devirden sonraki kesilmeler ve silkelemeler son buldu


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #322

    Üyelik
    26 Aralık 2017
    125liğe çevirebilir miyiz?

  3. #323

    Üyelik
    17 Mart 2018
    Şehir
    marmara ereğlisi
    Motosikleti
    kuba dragon 50
    Alıntı buzdağ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    125liğe çevirebilir miyiz?
    125cc demek 12 beygir,buda 120 130 küsür top speed demek,evet 125lik değil 140 lıkta yapılıyor,bunu yapan adam cryptonuna yapıyo ama bu motora 125lik silindir koydunmu duramazsın.. illaki şeytan dürter yokuş aşağı tapalama basarsın.. sonuc illaki bir gevşeğe denk gelip ölümcül bir kazaya kurban olursun ben yazıyorum lazımlıkları yinede.. krank karburatör piyano seti buji silindir piston ve üstkapak egzantrik ve zinciri dişli 15 36 16 36

  4. #324

    Üyelik
    24 Mayıs 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 250
    CC yükseltmede aşırıya kaçmamak iyi olur diye düşünüyorum. Sonuçta motosiklet 50cc ile yapabileceği hıza göre tasarlanmış ve malzeme kullanılmış.

    Anladığımdan değil, dışarıdan bir motor sever olarak baktığımda aşırıya kaçmanın iyi sonuçlar getirmeyeceğini düşünüyorum.

  5. #325

    Üyelik
    26 Aralık 2017
    [QUOTE=125cc demek 12 beygir,buda 120 130 küsür top speed demek,evet 125lik değil 140 lıkta yapılıyor,bunu yapan adam cryptonuna yapıyo ama bu motora 125lik silindir koydunmu duramazsın.. illaki şeytan dürter yokuş aşağı tapalama basarsın.. sonuc illaki bir gevşeğe denk gelip ölümcül bir kazaya kurban olursun ben yazıyorum lazımlıkları yinede.. krank karburatör piyano seti buji silindir piston ve üstkapak egzantrik ve zinciri dişli 15 36 16 36[/QUOTE]

    teşekkür ederim

  6. #326
    erhn42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mart 2018
    Motosikleti
    Mt-07
    Benim motor 110 luk hali ile 700 km yi devirdi. Karburatoru 125lik takmistik. Simdi 100 luge cevirdik deniyorum bakalim. 125 lik hali ile 3-3.2 lt civari yakiyordu cunku. Cc yukseltme dusunen arkadaslar bakin bu motorun yürürü maks 80 e göre sonra cidden yere basmamaya basliyor. Frenler on-arka kampana zaten. Lutfen bu motor 100-120 gitmek icin yapilmamis aman diyim. Ben 50 lik hali ile de su anki hali ile de 75-80 i pek gecmiyorum zaten. Cc yukseltmekteki amacim daha az vites degistirmek, biraz daha atik olmak ve 70 ile titresimsiz yol almakti amacima ulastim. 80 km/h ve üzeri hizlari aman diyim yapmayin.

    Not: Titresim acisindan disli olarak 15-36 kullaniyorum. Gayet iyi.
    ufoz ve TEK bunu beğendiler.

  7. #327

    Üyelik
    24 Mayıs 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 250
    Alıntı erhn42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim motor 110 luk hali ile 700 km yi devirdi. Karburatoru 125lik takmistik. Simdi 100 luge cevirdik deniyorum bakalim. 125 lik hali ile 3-3.2 lt civari yakiyordu cunku. Cc yukseltme dusunen arkadaslar bakin bu motorun yürürü maks 80 e göre sonra cidden yere basmamaya basliyor. Frenler on-arka kampana zaten. Lutfen bu motor 100-120 gitmek icin yapilmamis aman diyim. Ben 50 lik hali ile de su anki hali ile de 75-80 i pek gecmiyorum zaten. Cc yukseltmekteki amacim daha az vites degistirmek, biraz daha atik olmak ve 70 ile titresimsiz yol almakti amacima ulastim. 80 km/h ve üzeri hizlari aman diyim yapmayin.

    Not: Titresim acisindan disli olarak 15-36 kullaniyorum. Gayet iyi.
    Allah kaza bela vermesin. CC yükseltme amacınız çok doğru olmuş katılıyorum.

    İlerleyen zamanda izlenimlerinizi tekrar paylaşırsanız sevinirim.

  8. #328
    erhn42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mart 2018
    Motosikleti
    Mt-07
    Alıntı hedo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dişliler 14 40 olsa daha iyi gelir. Cup karburatoru ican ben cg 125 karburatoru aldim randiman vermiyo bisey cok geliyo ya hava ya benzin cozemedim
    14-40 ta titresim rahatsiz eder büyuk ihtimalle. Cg125 karbüratörü hakkinda tamamen katiliyorum. Bircok ayar denedik ya alt devir yada üst devirden vazgecmeniz gerekiyor ayrica güzel yakiyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:10 ----------

    Alıntı NBS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Allah kaza bela vermesin. CC yükseltme amacınız çok doğru olmuş katılıyorum.

    İlerleyen zamanda izlenimlerinizi tekrar paylaşırsanız sevinirim.
    Amin cok sagolun. Su an depoyu doldurdum tekrar ölcüm yapinca yakiti da paylasirim yine.

  9. #329

    Üyelik
    17 Mart 2018
    Şehir
    marmara ereğlisi
    Motosikleti
    kuba dragon 50
    Alıntı erhn42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    14-40 ta titresim rahatsiz eder büyuk ihtimalle. Cg125 karbüratörü hakkinda tamamen katiliyorum. Bircok ayar denedik ya alt devir yada üst devirden vazgecmeniz gerekiyor ayrica güzel yakiyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:10 ----------



    Amin cok sagolun. Su an depoyu doldurdum tekrar ölcüm yapinca yakiti da paylasirim yine.
    205 km gidip tekrar doldurdum çoğu yol uzun tapagaz çok yapıyorum 30 liraya doldu 2.4 litre sanırım 100 km ye ,şimdi sakin gidersem büyük ihtimal 2 ila 2.2 litre gibi bir rakam bekliyorum ama motor 70 km hızla en güzel yolculuğu yaşatıyo gibi geldi bana, 15 36 dişli ile 9 10 bin devire çıkabildinizmi erhan bey

  10. #330
    erhn42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mart 2018
    Motosikleti
    Mt-07
    Alıntı arake adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    205 km gidip tekrar doldurdum çoğu yol uzun tapagaz çok yapıyorum 30 liraya doldu 2.4 litre sanırım 100 km ye ,şimdi sakin gidersem büyük ihtimal 2 ila 2.2 litre gibi bir rakam bekliyorum ama motor 70 km hızla en güzel yolculuğu yaşatıyo gibi geldi bana, 15 36 dişli ile 9 10 bin devire çıkabildinizmi erhan bey
    Rampa asagi bir kere denemek icin 8500 devri biraz gectim 105 km/h hız yaptim. Düzde 8000 devir üzeri imkansiz gibi. 4. Viteste 7000 devir üstü pek isim olmuyor zaten. 6000-6500 devir 70-80 bandi tam ideali. Sizin silindir-karburator-disliler nedir bu arada?

  11. #331

    Üyelik
    17 Mart 2018
    Şehir
    marmara ereğlisi
    Motosikleti
    kuba dragon 50
    Alıntı erhn42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rampa asagi bir kere denemek icin 8500 devri biraz gectim 105 km/h hız yaptim. Düzde 8000 devir üzeri imkansiz gibi. 4. Viteste 7000 devir üstü pek isim olmuyor zaten. 6000-6500 devir 70-80 bandi tam ideali. Sizin silindir-karburator-disliler nedir bu arada?
    14-36 110luk cup karbüratör,97cc ,15-36 da sıkışıyor gibiydi düz yolda 14-36 dan memnunum 4. viteste uzamaya başladı motoru açtıktan sonra.104 gps hız yaptım en çok,çinli kadranlara güvenmiyorum ben.barton fighter diye bir 50cc klasmanı motor gördüm youtube da müthiş tasarlamışlar eski ybr lere benziyor.140 cc yapan vardı videoları izledim 80lik kadranı 0`a döndürüyor öyle güçlüydü..bu arada far ile oynadınızmı malum bu dalgalı elektrikle besleniyor halojen taktım ama uzunları beğenmedim armut ampüle döndüm..

  12. #332

    Üyelik
    27 Mart 2018
    Arkadaşlar 125 lik yaptım 14 38 dişli taktim. Çekişi falan iyi de debriyaj kaçirma yapıyor. Bunlarin balatası 2 li nasil 3 lü veya dörtlü yaparim.bs 100 100 ugk modelinin debriyaji 3 lü gibi duruyor.fiyatı 70 ile 100 tl arası nette alip taksam mı ikili çıkar diye güvenemiyorum.soğukken kaçırmıyorda ısınınca scooter gibi uzuyor.

  13. #333
    erhn42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mart 2018
    Motosikleti
    Mt-07
    Alıntı arake adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    14-36 110luk cup karbüratör,97cc ,15-36 da sıkışıyor gibiydi düz yolda 14-36 dan memnunum 4. viteste uzamaya başladı motoru açtıktan sonra.104 gps hız yaptım en çok,çinli kadranlara güvenmiyorum ben.barton fighter diye bir 50cc klasmanı motor gördüm youtube da müthiş tasarlamışlar eski ybr lere benziyor.140 cc yapan vardı videoları izledim 80lik kadranı 0`a döndürüyor öyle güçlüydü..bu arada far ile oynadınızmı malum bu dalgalı elektrikle besleniyor halojen taktım ama uzunları beğenmedim armut ampüle döndüm..
    Elektrik-far aksamina hic ellemedim ben. Sadece on far havayi gosteriyordu ona bi ayar cektirdim o kadar. Benim kadran 105 te de dogru gosteriyordu bu arada.

  14. #334

    Üyelik
    24 Mayıs 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 250
    Motorların dış görüntüsü nasıl çekip atabilir misiniz?

    Dışarıdan müdahale olduğu belli oluyor mu ?

  15. #335

    Üyelik
    22 Mart 2018
    Arkadaşlar motor 1400 km oldu ve artık gözle görülür bir şekilde performansı yükseldi 85'i yokuş aşağıya geçmeyen motor düz yolda hemen 95 -100 görüyor rüzgar olmazsa yokuş aşağı 105 bile yapabiliyor ben bunu tavsiye etmiyorum ama kısa süreli deneme maksatlı yapıyorum yokuşlarda da 2. ve 3. viteste sorun olmuyor 1. vitesi neredeyse hiç kullanmıyorum Benim sorunum şu hız göstergesi ibre 95- 100 aralığına gelince birden kendisini direk 60'a atıyor bir müddet sonra tekrar eski haline geliyor bunun aşırı titreşimden kaynaklandığını düşünüyorum yoksa gösterge mi bozuk ama motorun hızı ve çekişi çok değişti bunun fark edebiliyorsun

  16. #336

    Üyelik
    24 Mayıs 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 250
    Hocam 50cc ile mi bu hızlara ulaştınız acaba ?

  17. #337

    Üyelik
    02 Mayıs 2018
    Alıntı arake adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    16/36 dişliler ile aşırı tork kaybı oluştu 4. vites iptal oldu gibi bişey.. dişli denemeleri yapan arkadaşlardan deneyimini paylaşmasını rica ediyorum.16 42 deneyeyimmi tam cuk olurmu sizce?
    merhaba dostum. bende yaklaşık 1 ay önce motorumu 110 cc yaptırdım ve yaklaşık 450 km yol gittim ama 6000 deviri geçmekte zorlanıyor ve gazı kesince patlama oluyor neden olur ilerde keser mi sizde de oldu mu aydınlatırsanız sevinirim. teşekkürler

  18. #338

    Üyelik
    19 Haziran 2018
    Merhabalar, ben de 4 aydır Dragon sahibiyim. Bu motorlar cidden problemli, daha ilk km'den sorunları baş gösteriyor ama genel olarak çin motorlarında yaşanan şeyler. Hız motoru değil, keyif motoru olarak kullanmak isteyenleri ve biraz olsun elinden iş gelenleri tatmin edecektir. Genel olarak okuduğum sorunlarla ilgili edindiğim tecrübeleri elimden geldiğince paylaşacağım.

    Genel olarak yorumlarda gördüğüm, motorun stop etmesi sorunu mevcut ve tekrarlıyor. Bu durumu yaşayan arkadaşlar, eğer motor soğuduktan sonra motor zor olsa da çalışıyor, ısınınca sorun tekrarlıyor, devir arttıkça boğulma, tekleme oluyorsa ilk kontrol etmesi gereken alternatör sargılarıdır. Motorun özellikle yokuşta ısınması ile incecik olan ateşlemeye ait sargılar çok kolay yanmakta. Bunu da kolaylıkla vites kolunu söküp, sol kapağı aldığınızda alternatörden gelen kokudan veya elinizde bir multimetre varsa alternatörden çıkan 2 adet sarı kablo arası direnci ölçerek (650-700ohm) anlayabilirsiniz. Ancak stop etmenin belirtileri bunlardan daha farklıysa daha önce de bahsedildiği gibi buji kablo ve bobin bağlantılarını kontrol etmenizde hatta değiştirmenizde fayda var (zaten standart 20TL bir parça).

    100 veya 110cc ye çeviren arkadaşlar için ideal dişli oranı 14/36 dır. Motorunuzun rodajı dolduktan sonra (yaklaşık 1000km) eğer çok sık 2 kişi binmiyorsanız 16/36 yaparak devir bandını aşağıya çekebilirsiniz. Karbüratör olarak 125'lik kullanmayın randıman vermez. 125'lik karbüratör çıkışı 26mm'dir. Elinizdeki manifold 20mm ve cup manifoldu 22mm'dir. Zaten 110cc silindir kapağının emme girişi 24mm'dir. Bu sebeple gerekli randıman alınamayacaltır. Cup karbüratörü 19mm veya 20mm'lik karbüratör (Mondial 100 UAG yanılmıyorsam 20mm) fazlasıyla iş görecektir.

    100 veya 110cc ye çevirecek arkadaşlar için, dragonun biyel kolu 1.8mm daha uzun gelmektedir. Bu sebeple piston dışarı taşacaktır. Silindirin altına ek conta koymak çözüm oluyor ancak hem egzantirik zinciri çok geriliyor hem de bir süre kullandıkça contalar daha da ezilip piston gene taşmaya başlıyor. Pistonun taşması performansı arttırıyor gibi görülebilir ancak bununla birlikte hararet sorunu da başlatıyor. Zaten conta kalınlıkları 0.5mm olduğundan tam farkı tutturmak mümkün olmuyor. Bu sebeple uzun süreli kullanımla sorunlar başlıyor. Tavsiyem krank milinin de değiştirilmesi. 110cup krank mili debriyajın farklı olması sebebiyle daha uzun ancak Mondial 100sfc vb. bir modelin krank mili tam uymaktadır. Böylece araya contalar atmadan orjinal bir motor yapılmış oluyor. Krankın sökümü ve takımı da evde yaparak yarım gün bile sürmemekte (isteyene detaylı bilgi verebilirim).

    Şimdilik aklıma gelenler bu kadar. Zamanla ek birşeyler yazarım. Sorusu olanlar için elimden geldiğince cevaplayabilirim. Herkese keyifli sürüşler.
    Mikuni ve TEK bunu beğendiler.

  19. #339

    Üyelik
    17 Mart 2018
    Şehir
    marmara ereğlisi
    Motosikleti
    kuba dragon 50
    Alıntı Antol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar, ben de 4 aydır Dragon sahibiyim. Bu motorlar cidden problemli, daha ilk km'den sorunları baş gösteriyor ama genel olarak çin motorlarında yaşanan şeyler. Hız motoru değil, keyif motoru olarak kullanmak isteyenleri ve biraz olsun elinden iş gelenleri tatmin edecektir. Genel olarak okuduğum sorunlarla ilgili edindiğim tecrübeleri elimden geldiğince paylaşacağım.

    Genel olarak yorumlarda gördüğüm, motorun stop etmesi sorunu mevcut ve tekrarlıyor. Bu durumu yaşayan arkadaşlar, eğer motor soğuduktan sonra motor zor olsa da çalışıyor, ısınınca sorun tekrarlıyor, devir arttıkça boğulma, tekleme oluyorsa ilk kontrol etmesi gereken alternatör sargılarıdır. Motorun özellikle yokuşta ısınması ile incecik olan ateşlemeye ait sargılar çok kolay yanmakta. Bunu da kolaylıkla vites kolunu söküp, sol kapağı aldığınızda alternatörden gelen kokudan veya elinizde bir multimetre varsa alternatörden çıkan 2 adet sarı kablo arası direnci ölçerek (650-700ohm) anlayabilirsiniz. Ancak stop etmenin belirtileri bunlardan daha farklıysa daha önce de bahsedildiği gibi buji kablo ve bobin bağlantılarını kontrol etmenizde hatta değiştirmenizde fayda var (zaten standart 20TL bir parça).

    100 veya 110cc ye çeviren arkadaşlar için ideal dişli oranı 14/36 dır. Motorunuzun rodajı dolduktan sonra (yaklaşık 1000km) eğer çok sık 2 kişi binmiyorsanız 16/36 yaparak devir bandını aşağıya çekebilirsiniz. Karbüratör olarak 125'lik kullanmayın randıman vermez. 125'lik karbüratör çıkışı 26mm'dir. Elinizdeki manifold 20mm ve cup manifoldu 22mm'dir. Zaten 110cc silindir kapağının emme girişi 24mm'dir. Bu sebeple gerekli randıman alınamayacaltır. Cup karbüratörü 19mm veya 20mm'lik karbüratör (Mondial 100 UAG yanılmıyorsam 20mm) fazlasıyla iş görecektir.

    100 veya 110cc ye çevirecek arkadaşlar için, dragonun biyel kolu 1.8mm daha uzun gelmektedir. Bu sebeple piston dışarı taşacaktır. Silindirin altına ek conta koymak çözüm oluyor ancak hem egzantirik zinciri çok geriliyor hem de bir süre kullandıkça contalar daha da ezilip piston gene taşmaya başlıyor. Pistonun taşması performansı arttırıyor gibi görülebilir ancak bununla birlikte hararet sorunu da başlatıyor. Zaten conta kalınlıkları 0.5mm olduğundan tam farkı tutturmak mümkün olmuyor. Bu sebeple uzun süreli kullanımla sorunlar başlıyor. Tavsiyem krank milinin de değiştirilmesi. 110cup krank mili debriyajın farklı olması sebebiyle daha uzun ancak Mondial 100sfc vb. bir modelin krank mili tam uymaktadır. Böylece araya contalar atmadan orjinal bir motor yapılmış oluyor. Krankın sökümü ve takımı da evde yaparak yarım gün bile sürmemekte (isteyene detaylı bilgi verebilirim).

    Şimdilik aklıma gelenler bu kadar. Zamanla ek birşeyler yazarım. Sorusu olanlar için elimden geldiğince cevaplayabilirim. Herkese keyifli sürüşler.
    ben contalı 125cc piston taktırdım egzantriği zorlandı takarken.motor 6 bine gelince vuruntulu ses yapıyoor daha 40 km de.dediğiniz gibi sağlıklı bir durum değil sanırım benim elimden gelse dediğinizi yaparım ama çok masraflı diğer türlü tekrar motoru toplatmak.. 19 mm karbüratör var de ni marka ve şıkırdama sesi veriyor rölantide bariz.. 20mm fentai marka sipariş im gelecek çinden 125cc için umarım iyi besler iletişime geçersek faydalı düşüncelerinize ihtiyacım olucak

  20. #340

    Üyelik
    19 Haziran 2018
    Alıntı arake adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben contalı 125cc piston taktırdım egzantriği zorlandı takarken.motor 6 bine gelince vuruntulu ses yapıyoor daha 40 km de.dediğiniz gibi sağlıklı bir durum değil sanırım benim elimden gelse dediğinizi yaparım ama çok masraflı diğer türlü tekrar motoru toplatmak.. 19 mm karbüratör var de ni marka ve şıkırdama sesi veriyor rölantide bariz.. 20mm fentai marka sipariş im gelecek çinden 125cc için umarım iyi besler iletişime geçersek faydalı düşüncelerinize ihtiyacım olucak
    Bulabilirseniz Kanuni BS 100 manifold ve karbüratörü alın. Japon Deni PZ22 var üzerinde. Çok iyi randıman veriyor.

    Motor böyleyken 200km kadar 5bin devri geçmeyin. Fazla gaz vermeyin, motorun rahat sessiz gittiği aralıklarda kullanın. Çünkü taşan piston, devirli kullanınca harareti arttırır. Üst kapak contasına hasar verir. Buda silindir içine contadan metal parçalar girip silindirin çizilmesine sebep olur. 200km kadar sakin kullanımdan sonra, ekstra bir ses, şıkırtı vb bir ses gelmezse tekrar 6bin devre çıkıp deneme yapın. Contanın hasarını anlamak için sesleri iyi dinleyin, performansı etkilemiyor çünkü. Eğer seste anormallik başlarsa üst kapağı söküp contayı ve silindiri kontrol edin.


    REKLAM ALANI
17. sayfa BirinciBirinci ... 71516171819 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)