Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #901
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı ekrem ata adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hangi mesaj değerli mavellen; fiyat konusu ise cevap verdim. Bu fiyat en iyi fiyat ve lansman fiyatıdır.
    Ekrem abi bayiler kendi kazançlarından indirim yapabiliyorlar sizi'de anlıyorum sonuçta sizde bu motordan bir miktar para kazanacaksınız ama bayiler size oranla bakım,onarım servis hizmetinden'de kazanmaya devam edecekler markanızı en çok eleştirdiğim iki konu vardı;

    1 Markanızla tanıştığımdan bu yana süre gelen bana göre hatalı fiyat politikanız.

    2 Akü bu konuya hala takıntılıyım exide marka sürekli sorun çıkaran ve kullanıcısının canını sıkan exide marka aküde 3 seneye rağmen ısrarla takılı kalmanız dominarı test ederken daha 6 günlük olan 2017 model 200 ns in akü yüzünden gelmesi üstelik 200 ns sahibinin 4 üncü pulsarı olması ve akü yüzünden acayip derede canının sıkılmasına şahit oldum kanuni markanızda bile yuasa marka akülerinizi görünce ben bile şaşırmıştım ama bajajda exide gibi sürekli sorun çıkaran bir markaya bağlı kalmanızı gerçekten anlamıyorum.

    Birinci maddeden devam edecek olursak 8900 tl gibi bir fiyattan sahip olduğumuz 200 ns artan döviz kuruna rağmen kampanya yapılarak 8300 gibi rakamdan sunuldu hatta bu süreçte döviz yükselmeye devam etti bu süre zarfında 7900 den 7500 den hatta 7300 ve 7000 e kadar satılan motorları gördük bizim bayimiz değil stok eritiyorlar gibi yorumları'da gördük.Fakat satın alan kullanıcılar diğer marka sahipleri kar ederken 2'ci elde zarar ettiler satarken'de zararına verdiler bunu o zamanlar defalarca dile getirmemize rağmen hiç bir şey değişmedi bu benim en çok dile getirdiğim kısımdır bilirsiniz yeni modellerin 11300 gibi rakamından dolayı 2'ci eli normal seviyelere geldi sayılır.
    Tabi bunda bajaj fabrikasınında size satılan motorların fiyatında indirime gitmeside büyük etken oldu çünkü 200 ns ler ilk çıktığında fabrika talepleri ve sevkiyatları yetiştirmeye çalışıyordu bu süre zarfında kesin sayısını bilmesemde örnek veriyorum fabrika günde 5000 adet 200 ns üretiyordu tamamen örnektir bu rakam belirli bir süre sonra sevkiyatlar tamamlandığında fabrika ilk başlardaki gibi ürün satılmadığını görerek fiyatta indirime gittiğini düşünüyorum buda kuralkan olarak indirime giderek daha çok satış yapılmasına etken oldu nitekim 8900 e alan adam 7500 tl ye bile satamadı motorunu çünkü sıfırı 8300 dü daha altında satılan rakamları söylemiyorum bile.
    Sırf bu yüzden bütçem olsada açıkcası bekleyeceğim gidişatı az çok kestirebiliyorum çünkü o zamanlar artan döviz kuruna rağmen indirime gidildi ötv vs etken ama benim kandi görüşüm 14-15 bin den fazla ederinin olmadığı tamam motor çok güzel ama ben 18.000 bağlayacağımı sanmıyorum dominara şuanda sevkiyatlar yeni başladı bajaj fabrikasıda ürünleri yetiştirmeye çalışıyor ama çok değil bir kaç ay içerisinde talepler karşılandığında 200 ns için söylediklerim dominar içinde geçerli olacak malesef bunu bekleyip hep beraber göreceğiz.Bu fiyatların lansman fiyatları olduğunu söylemeniz ileride fiyatların dahada yüksek olacağının habercisi ama bu da büyük bir hata olur düşüncesindeyim o zamanlarda tek tük satılır oysa fabrika ile görüşerek kendi içinizde fiyatları 14-15 bin bandına çekebilirseniz eğer peynir ekmek gibi satar hem sürümden kazanırsınız hemde bir çok diğer marka kulanıcılarınada erişim sağlamış olursunuz tabi bu benim şahsi görüşüm ama yapılamayacak bir şey değil reklam bütcesi kısılabilir o abuk sabuk çekilen bajaj reklamları yerine en iyi reklam müşterinin kendisidir
    Motorların fabrika çıkış fiyatlarıda ortada nakliye,gümrük,ötv vs eklensede yinede hatrı sayılır oranda kar marjınında olduğu ortada bence bu husus çok önemli ben cukkama bakarım diyip 1000 tane satmakmı yoksa sürümden kazanarak binlerce satmakmı bu güzel motoru bir çok kullanıcıya ulaştırmak sizin elinizde Bajaj&Kuralkan diğer markalar gibi yüksek satış politikalarıyla inzivayamı çekilecek yoksa batan geminin malları,gel vatantaş sende gelmi diyecek bekleyip göreceğiz saygılar ekrem abi yanlışım var ise düzeltin lütfen
    yoldas002, pea, mavellen ve 1 diğerleri bunu beğendiler..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #902

    Üyelik
    23 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar200NS-MT25-Honda NC750X
    fiyat konusunda ben de katılıyorum. 18bin cebimize göre yüksek dolar kuru vergi vs girince bişey de diyemiyorum. 15 16 bandında olsaydı eminim pulsarın ilk geldiği zamandaki gibi kapışılacaktı. şahsen mt25 imi satıp alırdım. ama fiyat açıklandı bi kere yapabileceğimiz pek bişey yok. bütçemiz yetmiyorsa almayacağız şu an olduğu gibi. belki özel indirimler olabilir alıcı ve bayi arasında geçecek bir konu ama kimse 15 16lara beklemesin

  3. #903

    Üyelik
    07 Şubat 2011
    Şehir
    Adıyaman
    Motosikleti
    Windy150
    @ayzek haklısın en iyi reklam müşterinin kendisidir...
    fiyat 14 - 15 bin bandında olmalıydı
    pulsar fiyatıda uçtu 11 bin
    yakın zamanda 6 bin tl civarında cbf 150 aldık
    fiyatı bu kadar abartılmasaydı pulsar 200ns alırdık
    saygılar.
    ayns bunu beğendi.

  4. #904
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı enescanatar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    fiyat konusunda ben de katılıyorum. 18bin cebimize göre yüksek dolar kuru vergi vs girince bişey de diyemiyorum. 15 16 bandında olsaydı eminim pulsarın ilk geldiği zamandaki gibi kapışılacaktı. şahsen mt25 imi satıp alırdım. ama fiyat açıklandı bi kere yapabileceğimiz pek bişey yok. bütçemiz yetmiyorsa almayacağız şu an olduğu gibi. belki özel indirimler olabilir alıcı ve bayi arasında geçecek bir konu ama kimse 15 16lara beklemesin
    tabiki 15 16 olacak demiyoruz ama olsa fena olmazdı hani 14 15 bandında olsa pulsarı satar dominara geçerdim ama bu fiyat bandında 200 ns kahrımı çekmeye devam edecek gibi olmasada olur idare edicez artık napalım sonuçta adamlar doktor değilki kiminin parası kiminin duası olsun ama kedi ulaşamayacı ciğerede mundar diyor dedirmemekte lazım motor gerçekten güzel renk ve fiyatı dışında napalım kısmet değilmiş deriz bizde
    sheriff87 bunu beğendi.
    Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..

  5. #905
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Alıntı ewrico adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mt 25 alırım bu paraya aynı güç aynı gidiş hem japon hem çift silindir
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynı gidiş mi ?
    Bir bakayım dedim. MT25 ile gazlama videosu varmı diye. Yamaha R3 ile buldum. Bajaj Dominar 400'ün kalbini fena kırmış R3. Daha küçük hacimli motoruyla. Yakında MT25 ile de videosu çıkar.

    https://www.youtube.com/watch?v=jT9Uxd-cSYg

  6. #906

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Ben o videoda yarıştıkları yeri göremedim, birlikte geziyorlar. İyi gidiş derken son hızı kastetmedim yoksa R25 tabi ki son hızda Dominar'ı geçer. Ne zaman geçer ? Yakaladıktan sonra. Sırf aerodinamisinin iyi olması bile sonunda geçmeye yetecektir de mesele o değil. İyi gidişten benim anladığım, artçı, yokuş dinlemeden traktör gibi çekmek ve bunu yırtınmadan yapmaktır. Pistte yarışacaklarsa Dominar'ın hiç şansı yok ama gerçek hayatta, trafikte öyle değil. Bu, kişinin sürüş zevkine bağlı bir şey. NC750'leri sevmeyenler Dominar'ı da sevmeyebilirler.

    İnternette R25 ile Dominar'ın kalkış videosu yok, olursa ilk bizden çıkacaktır ama R25 ile CBR250R'ın ve Dominar'la CBR 250R'ın videoları var. Oradan gidişi hakkında fikir sahibi olunabilir.
    daghas ve bursalıali bunu beğendiler.

  7. #907

    Üyelik
    23 Mart 2015
    Şehir
    MANAVGAT
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 400
    tekrar merhabalar, dominarla üçüncü günü devirdim, bana niye üzerine biraz daha para koyarak 14-15 model mt07 gibi bir motor almadığımı sordu etrafımdaki bir çok insan.
    1. japon grubunda bu cc'nin üzerindeki bir motoru ancak ikinci el olarak alırdım, otomobilde ikinci eli tercih eden birisi olarak motosiklette sıfır tercih her zaman daha güvenlidir diye düşünürüm çünkü motosiklet bir hobi meselesidir ve uzun vadede binmeyi düşünüyorum ve satarken kar marjı gütmeyi hedeflemiyorum
    2. Aslında motora istenen rakam sym joymaxın 18bin, kymco 300'ün 26 bin, mt 25'in 18, Kawa z 300'ün 24 bin olduğu yerde çok değil .
    3. motorun kendisine gelecek olursak ; titreşim diye tutturanlar için bahsediyorum; ilk gün 1-2 ve 3. vitesde bir titreşim hissediyorsunuz ama 4'e attıktan sonra kaybolup gidiyor. ama inanın daha önce bindiğim ve test etme şansı bulduğum tüm 35 nm torkun üzerinde ki motorlar en az bunun kadar hatta daha fazla titriyordu.
    4.yakıt konusuna gelince; gösterge paneli bozuk mu diye servise gidecek oldum çünkü bir önceki motorum xmax400'den sonra sanki bedeva seyehat ediyorum hissiyatına kapıldım yakmıyor kokluyor.
    5. eksilerine gelince acilen motorumu kişiselleştirmek istiyorum fakat 12 aydır tanıtımı yapılan motorun halen daha aksesuarları getirtilmemiş. neyse daha sonra daha da ayrıntılı paylaşım yaparım, şindilik bu kadar
    Aydin1966 bunu beğendi.

  8. #908
    lifeishope - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Custom :)
    Bugün motoru test etme imkanım oldu. Hali hazırda 200ns sahibiyim. Beklediğimden daha fazla titreşim olduğu bir gerçek üzüldüm şahsen. 200 ns daha az titriyor diyebilirim...
    ayns ve gezginmotor bunu beğendiler.

  9. #909

    Üyelik
    22 Ekim 2012
    Bu gün bende Dominarı test ettim.(Şehiriçi trafikte,Türkiyede ilk test olduğunu söylediler)
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    Sonuç kısaca bir 200ns kullanıcısı olarak Dominarı beğenmedim.
    lifeishope ve ayns bunu beğendiler.

  10. #910
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Bende Motoru kullandım. hemde 20-25 dk. Gazı yedire yedire hafif rampalı 800-900 m düzlükte 145 çıktım. ışıklarda 5-10 defa falan kalkış yaptım. agresif güzel hızlanıyor. 2. viteste biraz geçikirseniz kesiciden sekiyor 2 hemen bitiyor. 3-5 kalkışta alışıp vitesi atacağınız zamanlayı buluyorsunuz.

    Dijital gösterge daviel çakması motorun imajı ile uyumlu ama ani kalkış yaparken 2 ve 3 te gündüz devir sayısı takibi yapılamıyor.vites oranları kısa olduğundan ilk 5 vites tork var. 6 da da bayılma yapmıyor.

    50-70 km arası 5 ve 6 ya atılabiliyor. bu viteslerde 3000-4000 devir arasında düşük süratlerde rahatsızlık vermiyor. tıkanmayan trafikte bütün istanbulu 4. veya 5. viteste dolanabilirsiniz. çok az vites değiştirerek kullammak mümkün. Aslında aynı şey MT-25 lede yapılır ama tork alamassınız ve fazla yakılır. yani bunu yapmak istemessiniz Dominardaki gibi... ABS yi test etmedim arka erken devreye giriyor diye yazıldı ama mrf değil iyi lastik takılsa girmeyebilir çünkü lastik kayarsa devreye giriyor sistemin görevi bu. Frenlere çok yüklenmedim ama yeterli sanki.

    Yukarıda yazdığım özelliklerden dolayı gerçekten az yakması olası. yani cbr 250 kadar. size ilişen dalaşan oldumu 0-120 arası yeterince ani hızlanıyor. Tabi eski kasa duke 390 gibi değil. o bariz daha iyi. Ama ben 390 da hiç rahat edemedim bu motorda alçak sele ve gidon pozisyonu çok rahat ettirdi. konfor güzel 200 ns ten baya iyi bu konuda 200 ns sin süspansiyonlar kimse kızmasın kütük gibi

    Bajaj bence iyi iş çıkarmış. Dayanıklılığını ispatlarsa işlevsel bir motor. Biraz 27+ yaş ve üstüne hitap ediyor diyebilirim. Ama seri sayılabileceğinden gençlerde hitap eder. Kaydırmalı debriyaj, ABS tam acemi ve kullanıcı dostu. ben hızlı yaklaştığım kavsakta 2 ye düşmüşüm 5 ten takır takır, arka lastikte bir yalpalama olmayınca 3 teyimdir dedim. tedirgin olmadan debriyaj ile ayar yapmadan güvenle vites düşüyorsun.

    Motorun bi üretim amacı var ve o amaca uygun. Büyük cc ler ile kıyaslamak saçma. 390 gibi gitmesini beklemekte saçma. ondan daha konforlu, ergonomisi daha iyi, gezmeye turlamaya daha uygun.

    ÖTV ninja 300 ü de vurdu, cbr500/cb500 de vurdu bu motoruda vuruyor. Daha az eforla alınabilmeli/alınabilmeliydi diye düşünüyorum, fiyat anlayışım bu
    ayzek, maktama ve Sokollu bunu beğendiler.

  11. #911
    Riptalon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 300
    Bugün ben de test ettim. 5000 devirden sonra titreşim var. Arka fren yok gibi. Gücü gayet iyi. 200NS den sonra gayet güçlü geldi bana. Sesi de hoşuma gitti.
    ayns ve gezginmotor bunu beğendiler.

  12. #912
    tubejh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2008
    Şehir
    Ankara- Tekirdağ( Çerkezköy)-Çanakkale- artık nere olursa :)
    Motosikleti
    Yamaha tracer 700
    Bugün bende Dominar ve Pulsar 200 rc test ettim, iki makinenin de vites geçişleri çok iyiydi benim makine kütük gibi neyse.
    Dominar selesi çok rahattı, vites geçişleri çok iyi, 100 km sabit hızda 5500 devirde, 70 km sabit hızda 4000 devirde gidiyor ama 75 hızda da 4000 devir gösteriyordu sesi güzel ( bana göre), pulsar ile girdiğim viraj da daha çok yatıyor muş izlenimi bıraktı, frenleri biraz hissiz geldi bana sert fren yapıp denemedim ama arkayı sert sıktım abs nasıl diye merak ettim kaymadı ama güçlü de değildi.
    Göstergede yol bilgisayar özelliği yok.
    Makineyi sanki önceden sürmüşüm gibi çok rahat bir şekilde sürdüm 100 km hızlar da rotasını koruyordu

  13. #913
    ayns - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Haziran 2015
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    yamaha mt07
    motoru bugun gidip yine test ettim acaba yanılıyormuyum yanlışmı anladım diye
    alan arkadaşlara hayırlı olsun kazasız belasız kullansınlar inş fakat bir bajaj dominar çığırtkanlığı yapılıyor gibi gerçekçi yorumlardan uzak gibi motor mükemmel vs vs diye yorumlar çok gerçeği yansıtmıyor hiç bir eleştri yapılmıyor kusursuz muşcasına

    motor kesinlikle 250cc lerden güçlü ve torklu tartışmasız
    tipi çok güzel (göreceli bir şey )
    sesi çok güzel
    ön fren güzel arka fren çok çok aferin değil

    fakat hiç titreşim yok diyen arkadaşlar kesinlikle samimi değiller motor tek silindirliler içindeki motorlara göre daha fazla titriyor titremesi bir yana dizleri koyulan yan plastikler depo kapağının olduğu yer ve on camda vın vun vs sesler geliyor 4 / 5 bin devirde

    grenaj boya bitim yerlerine bir bakmanızı tavsiye ederim

    maksadım motoru yermek değil motor bajaja göre güzel olmuş

    fakat 18 bin tl bu motor için hayal bu benim fikrim

    18 bin tl ye 2016 model çok az km de duke 390 alınabilirken bu motoru tercih etmenin bir mantığını göremiyorum

    duke 390 ile yan yana gelebilecek bir motor değil malesef

    15 bin tl olsa idi tam da olması gereken rakkam olabilirdi
    Mazzini, gezginmotor, VECİHİ ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  14. #914
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    herkesin heralde ortak olduğu konular az yakması konforlu olması çekiş gücünün torkunun olması.honda nc serisinin ufak motorlusu gibi gözüküyor anlattıklarınız.2018e girmeden sene sonunda bu motorun 16.500 17.000 tl arasında kampanyalı olarak satılıcağına gönülden inanıyorum.tıpkı ns200 ün 8900 den 8200 e kampanyalı olarak satılmaya başlandığı ve satışının patladığı gibi.titreşim meselesinin herkese göre farklı olduğu bir gerçek.kilo boy oturma şeklin baya bir etki ediyor.ns200 le 200 km tapa gaz gittim 140 civarları sürekli.ne bir karıncalanma oldu elimde nede birşey.

  15. #915

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Bursa'daki test motorunda kesinlikle bir sorun olmalı. Motorda Titreşim yok değil, var ancak benim test ettiğim motorda düşünülecek şey değildi, yani rahatsız etmiyordu. Sıfır titreşim diye bir şey bu hacimdeki tek silindirli bir motorda olamaz zaten. 2016 KTM Duke 390'dan ise bariz daha azdı diyebilirim. Bu konuda takıntılıyımdır o yüzden titreşimli dendiğinde bu kadar şaşırıyorum. 5 - 6 bin devirden itibaren alt viteslerde titreşim artıyor evet ama bu motor zaten o viteslerde o devirlere çıkmadan rahatça sürülebiliyor. Demek istediğim şey, siz motoru bakalım titreşim nasılmış diye sıkıştırırsanız titreşim alırsınız tabi ama normalde trafiğin seyrine göre sürerseniz (vitesi gerçekte değiştireceğiniz yerde değişitirerek) o zaman hiçbir bir sıkıntı olmuyor. Bu söylediğim Duke 200 için bile geçerlidir.

    Önden gelen ses problemine ise Hintli bir kullanıcının Youtube'daki test videosu sonrası çok şikayetçi olmasından dolayı özellikle dikkat etmiştim, onda da sıkıntı yoktu. Bu hafta müsait değilim ama önümüzdeki hafta mutlaka Şukla'nın motorunu test edeceğim. Çok merak ettim.

    Bu paraya 2016 Duke alınır elbet ancak ufak cc Duke serilerinde konfor olmadığından ben kıyaslamasına bile giremiyorum. Duke 200 - 250 ve 390, artçıyı da hesaba katarsanız tümü konfor olarak bu motordan çok gerideler. Bunun tarz olarak kıyaslanabilecek tek rakibi Inazuma'dır.

    Ben NS200 kullanıcılarının motoru beğenmemelerine de çok şaşırıyorum. Zamanında NS200'ün artçı konforunu ve titreşimi eşim beğenmediğinden CBF150 almıştım ama bu motoru artçı olan eşim de bu açıdan çok beğendi. Farklı bayilerde test edilen motorlar için bu kadar farklı yorumlar gelmesi ilginç doğrusu. Kişiden kişiye değişiyor sanırım.

    Son olarak da bu motor için mutlaka çanta bağlandı demiri üretilmeli. Çantasız çok güzel ama çantasız da olmuyor.
    daghas, enescanatar, kdiner ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  16. #916
    LASTROMANTIC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2006
    Motosikleti
    SUZUKİ İNAZUMA
    benim gördüğüm şuana kadar paylaşılan tüm satış resimlerini toplasan satılan motor sayısı max 10 adet civarıdır. bu fiatlarla bu sene ne pulsarın nede dominarın satılacağını düşünmüyorum. pulsardada motorun sıfırı 11300 olunca ikinci elde suni bir hareketlilik oldu vede fiatlar haliyle uçtu ama icraata baktığınızda ne alan var ne satan hesabı herkes birbirine bakıyor . yeni dominarı ve 11300 lük pulsarı yolladıkları bayiler satamayıp yaz sezonuda bitmeye yakın olunca kampanyaları izleyin siz .

  17. #917
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Titreşime takılmıyorum,fiyat konusu önemli tek takıldığım yer fiyat,ekrem beyden rica ediyoruz umarım birşeyler yapar.Fiyatda revizyon olursa alacağım ama 18 bin çok geldi ekrem bey.

    Herkesin tekeri düz bassın bu paraya almıcam,iyiki götürüp parayı acentaya vermemişim.Biraz zaman geçip düşündükce bu motora bu para,açıkcası deli para.Hani sen kawasaki alacaktın o daha pahalı dersiniz şimdi.Ama o kawasaki adı var sanı var 2.elde pazarı var bilmeyen varmı?

  18. #918

    Üyelik
    23 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar200NS-MT25-Honda NC750X
    Alıntı mavellen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Titreşime takılmıyorum,fiyat konusu önemli tek takıldığım yer fiyat,ekrem beyden rica ediyoruz umarım birşeyler yapar.Fiyatda revizyon olursa alacağım ama 18 bin çok geldi ekrem bey.

    Herkesin tekeri düz bassın bu paraya almıcam,iyiki götürüp parayı acentaya vermemişim.Biraz zaman geçip düşündükce bu motora bu para,açıkcası deli para.Hani sen kawasaki alacaktın o daha pahalı dersiniz şimdi.Ama o kawasaki adı var sanı var 2.elde pazarı var bilmeyen varmı?
    fiyat konusuna katılıyorum kawasakinin 2. elde pazarı olduğunu söylemek kawasaki pazarında bihaber olmaktır. kawasakinin kaç tane modelinin 2. eli canlı? z300 düşünüyordun sen. kaç tane z300 var bakabilir misin bi? sahibindende 2. el sadece 10 tane ilanı var. ne pazarından bahsediyoruz

  19. #919
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Seko yazmış, bu motorun rakibi ve asıl müşteri profili cbr 250 r25 mt-25 yerine inazuma düşünen kitle. Ama 0-100 de inazumaya göre torku bariz daha hayvan tepkiler veriyor. 110 km den sonrada inazumaya göre baya çekişi var. bi inazuma sahibi inip bunu kullansa üzülür bence.

    Titreşim mevzusu ben hiç kafaya takmadım, rahatsız olmadım. Duke 390 rahatsızlık seviyesindeydi dikkatim oraya kaymıştı. Birde KTM de orta hızlarda 5 ve 6 ya atınca ölü devir daha fazla.O iddialı gidişe alışınca niye bu devirde bu motor gitmiyor diyorsunuz. Bu motorda gücü 3000-6000 devir arasına odaklamışlar, ona göre bi enjeksiyon haritası var. 3-4-5 sürekli akıyor. yeterli çekiş var.

    Şu aşağıda motorbeam in videosunda 2.10 da bi 0-100 testi var. birde 3.40 ta üst devirleri redline ı hiç zorlamadan hızlandığı bölüm var. max güç devrini hiç kullanmadan gayet istekli 100-120 ye çıkıyor. Bu motorun olayı bu



    Fiyat revize edilmesini şiddetle savunanlardanım, Motorun üzerinden bu motor alınır diye indikten sonra fiyat soru işereti oluyor. Pulsar kullanıp bunu beğenmeyenlere bende şaşırdım. Onlarda fiyata şaşırıyor olsa gerek
    Seko bunu beğendi.

  20. #920

    Üyelik
    23 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar200NS-MT25-Honda NC750X
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fiyat revize edilmesini şiddetle savunanlardanım, Motorun üzerinden bu motor alınır diye indikten sonra fiyat soru işereti oluyor. Pulsar kullanıp bunu beğenmeyenlere bende şaşırdım. Onlarda fiyata şaşırıyor olsa gerek
    ben de pulsar kullandım. bu motoru beğendim ama fiyat fiyat fiyat.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)