Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #4081
    oldcockroach - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2018
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    2014 HONDA CBR 125R
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bak abi orası çetrefilli. Aynı soruyu sordum biraz gücendirdim distribütörlüğü

    Ben Dominar'dan sonra MT-25'e geçtim. Dominar bana göre daha güzel motor deyince beni sopayla kovalamaya başladılar. İkinci el piyasası çok acayip oynak. Fiyatı pek oturmadı. 2019'unu fuarda görmedim. 2017 ile 2018 arasında sadece boya farkı var.

    Bir dişli değişimi ile işini görecek bir motor. Haftasonu bir Dominar kullandım full stock. 153'ten fazla gidemedi. Lakin 120-130'a kadar çok sağlam çekiyor. Açıkçası ben özlemişim bu motoru.

    Duruşu, çekişi, şekli, virajı çok güzel. Tek handikabı titremesi. Onu da dişli değiştirip çözebiliyorsun. Torktan ve hızlanmadan ödün veriyorsun ama 140'tan sonra falan titremeye başlıyor. Bence güzel bir takas oluyor.
    Anladım çalıştığım yerde bir abimiz motora niyeti var kendisi eski otomotivci parça getirtip teknik servise ihtiyaç duymadan kendisi tamir edebilecek birisi o yüzden sordum :D Yoksa benim 3 seneye çok fena bağladım kendimi lastik parası bile zor çıkıyor artık :D


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4082

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Ben memnundum ama başkası memnun kalmayabilir. Frenleri ve amortisörleri benim için çok önemli motorun. Bunlar çok güzel çalışıyor idi bu motorda.

  3. #4083

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Değerli Angrypower; gücenmedik. Ama açtığın konu başlığı çok sertti. Tepki verdi isem ona verdim. Sizi izlemeye çalışıyorum. Selamlar...

    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bak abi orası çetrefilli. Aynı soruyu sordum biraz gücendirdim distribütörlüğü

    Ben Dominar'dan sonra MT-25'e geçtim. Dominar bana göre daha güzel motor deyince beni sopayla kovalamaya başladılar. İkinci el piyasası çok acayip oynak. Fiyatı pek oturmadı. 2019'unu fuarda görmedim. 2017 ile 2018 arasında sadece boya farkı var.

    Bir dişli değişimi ile işini görecek bir motor. Haftasonu bir Dominar kullandım full stock. 153'ten fazla gidemedi. Lakin 120-130'a kadar çok sağlam çekiyor. Açıkçası ben özlemişim bu motoru.

    Duruşu, çekişi, şekli, virajı çok güzel. Tek handikabı titremesi. Onu da dişli değiştirip çözebiliyorsun. Torktan ve hızlanmadan ödün veriyorsun ama 140'tan sonra falan titremeye başlıyor. Bence güzel bir takas oluyor.

  4. #4084

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Angrypower'ın açtığı adı geçen başlığa az önce yazdığım mesajı konu burada geçtiği için aynen aşağıya da aktarıyorum:

    Sanırım burada başlık belki istemeden de olsa biraz manipülatif olmuş, sanki angry kardeşim bir duyum almış da neler oluyor sorguluyor gibi olmuş. Oysa okuduğum ve Ekrem Bey'in de sonradan net cevapladığı gibi angry sadece şahsi taminini yazmış. Şimdi Kuralkan Bajaj'ı bitiriyor mu diye başlık açınca, hani gazete ya da tv'lerin sansasyonel manşetleri gibi olmuş, doğal olarak benim gibi Bajaj kullanıcılarını merak ettirip okutuyor, hatta belki bazıları endişe etmiş de olabilir, çünkü ben geçmişte Hyosung hezimetini yaşamış bir Hyo kullanıcısıyım mesela. Kısa sürede satma sebeplerimden biri de Kuralkan'ın distribütörlüğü alması idi. Sonradan satmakla hata etmediğimi anlamıştım. Ama Bajaj'ı alırken de yine Kuralkan'ı bilerek aldım, çünkü hem motorları hem bayiileri epeyce bir inceledikten sonra almaya karar vermiştim ilk Bajaj'ımı, hatta net söyleyeyim hem Pulsar'da hem Dominar'da Ekrem Bey ile iletişime geçerek ve onun yardımları ile alım yaptım diyebilirim. Açıkça mailleşmeler yoluyla neden Bajaj almalıyım beni ikna edin diye yazdığımı bile hatırlarım Pulsar NS150'yi alırken. Tabii ki bütçemin ve alabileceklerimin içinde en donanımlı modelin o olmasının da etkisi vardı.

    Bence bu gibi konularda hemen hepimizin en büyük eksiği duyumlarla ya da şahsi kanaatlerimizle hareket etmemiz sanırım, ben de yapıyorum, mesela xmax 250 bir daha gelmeyecek diye alacak gibi olup vaz geçmiştim, oysa yeniden getirildi. Ha bu sayede Dominar aldım pişman da değilim ama tamamen duyum ve şahsi kanaatimle 12 yıl sonra ilk kez maxiskutır kullanma işini ıskaladım, belki sonraki motora. Fakat ilk ağızdan ya da mesela Baymoto tarzı büyük bir bayiiden duymadıkça sanırım hemen acaba böyle mi olacak dememek de fayda var. (Belki Oktay Motor gibi bir bayii ile yollarını ayırmış olmaları da bu düşüncelere sebebiyet vermiş olabilir, ama eğer bir firma zaten bir bayiisi ya da servisi eksilince batacaksa batsın daha iyi.)
    Neyse ki Ekrem Bey yine devreye girmiş ve açıklık getirmiş. Bajaj belki on numara motosikletler üretmiyor ama Ekrem Bey gibi bir muhatap bulabilmek hele hele şu mecrada bence çok önemli. Ayrıca ben bir türlü gidemesem de hep savunduğum şeyi yapan tek motosiklet firması da galiba Bajaj Türkiye, yani Kuralkan, her yıl sezon başında festival yapan başka motosiklet markası var mı? Geçmişte oldu mu? Para almadam eğitim veren ya da festival düzenleyip hediye filan dağıtan başka marka ben hatırlamıyorum. Bu son festival işinin konuyla alakası yok sadece yıllardır firmalar da artık elini taşın altına koysun kullanıcıyı biraz düşünsün diyen biri olduğum için yazdım.

    Kuralkan'a Naçizane Tavsiyem: Bu arada bu bahaneyle ve Ekrem Bey'in de okuduğunu düşünerek ben de şahsi tavsiye yazayım, bayii ve servislerinizde belli bir standardı yakalamak bence en önemli hedeflerinizden olmalı Ekrem Bey. Servis eğitimi mi olur(ki oluyordur mutlaka) çalışanlara ekstradan ve müşteriye yaklaşım da dahil eğitimler mi olur mutlaka ve mutlaka daha kurumsallığa yönelik eğitimler vermelisiniz. İnsanların Bajaj'dan çekinme sebeplerinin belki de başında hala servisleri ve bayiileri yeterince kurumsal bulmamaları geliyor.
    Mahalle arası, bisikletçiden bozma servisler lafı çokça dolaşıyor, bu imajı bazı bayii ve servisleriniz yıksa da benim anladığım bir çok yer için hala geçerli. Açık söyleyeyim ben de Dominar gibi bir motor alıp sonra kötü ve iş bilmez bir servise teslim etmekten çekindiğim için Kartal'dan kalkıp Kadıköy'e servise gidiyorum baymoto'ya. Bu konuda mutlaka ve mutlaka aksiyon almalısınız.
    Herkese selamlar.

  5. #4085
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Geçen hafta kuralkan ın etkinlik resmini paylaşmıştım, etkinlik bitti ve dün motosiklet.net adminlerinden bir arkadaş bana uyarı bildirimi yaptı neymiş kuralkan ın reklamını yapıyormuşum enteresan, ben bajaj markası dominar başlığında bir etkinlik paylaşımı yapıyorum başka bir marka modelde paylaşmıyorum ki reklama girsin, ben geziyorum tozuyorum ve kullandığım motor modeli başlığında resim paylaşıyorum buda bir nevi reklama girmiyor mu giriyorsa neden bu forumun resim ekleme bölümü var, paylaştığım zaman neden silinmedi ektinlik bitti ve sen bana uyarı gönderiyorsun, balıkçı nick'li abim etkinliğe gidip resim çeken olmadı mı diye sormuştu bende bir kaç resim paylaşmıştım onlar da silindi, paylaşımıma müdahale edebilirsin ama iş işten geçtikten sonra bana uyarı çekip bildirim yapma, yapman gereken neyse onu yap ben resmi yazımı falan kaldırdığın için peşine düşmem derim ki bir hatam olmuş eyvallah der geçerim, böyle ufak işler için kendinizi küçük düşürmeyin neyin ne olduğunu gayet iyi biliyorum, bajaj benim babamın değil, ister burda olsun ister sosyal sayfalarda olsun iyisiyle kötüsüyle veya artısı eksisi ile herşeye ulaşabiliyor hiçbir bilgi gizli kalmıyor yani, normalde bunu da burda yazmayacaktım ama belki bundan dersimizi çıkartırız diye düşünüyorum.

  6. #4086

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı kdiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçen hafta kuralkan ın etkinlik resmini paylaşmıştım, etkinlik bitti ve dün motosiklet.net adminlerinden bir arkadaş bana uyarı bildirimi yaptı neymiş kuralkan ın reklamını yapıyormuşum enteresan, ben bajaj markası dominar başlığında bir etkinlik paylaşımı yapıyorum başka bir marka modelde paylaşmıyorum ki reklama girsin, ben geziyorum tozuyorum ve kullandığım motor modeli başlığında resim paylaşıyorum buda bir nevi reklama girmiyor mu giriyorsa neden bu forumun resim ekleme bölümü var, paylaştığım zaman neden silinmedi ektinlik bitti ve sen bana uyarı gönderiyorsun, balıkçı nick'li abim etkinliğe gidip resim çeken olmadı mı diye sormuştu bende bir kaç resim paylaşmıştım onlar da silindi, paylaşımıma müdahale edebilirsin ama iş işten geçtikten sonra bana uyarı çekip bildirim yapma, yapman gereken neyse onu yap ben resmi yazımı falan kaldırdığın için peşine düşmem derim ki bir hatam olmuş eyvallah der geçerim, böyle ufak işler için kendinizi küçük düşürmeyin neyin ne olduğunu gayet iyi biliyorum, bajaj benim babamın değil, ister burda olsun ister sosyal sayfalarda olsun iyisiyle kötüsüyle veya artısı eksisi ile herşeye ulaşabiliyor hiçbir bilgi gizli kalmıyor yani, normalde bunu da burda yazmayacaktım ama belki bundan dersimizi çıkartırız diye düşünüyorum.
    Dediklerinde haklısın. Para almadan festival reklamı yapmayız'a getirmişler ama işin ilginci sen bittikten sonra paylaşmıştın, ayrıca senin özel fotoğrafların ve gezini paylaşmışsın ne alaka? Motosiklet.net neredeyse tek tabanca kaldı bu forum aleminde sanırım bunun ekmeğini de çokça yedi yiyor, kimi zaman bu tek tabancalık ve para kazanıyoruz mevzularından kalite de yerlere inmişti, son zamanlarda da artık motosiklet mevzusunda konuşacak çokça konu kalmadığından mıdır nedir yine yere inmiş gibi, e sektörün durumu da malum. Sırf bu ve benzeri sbeeplerden girip yazmak istemiyorum ama başkaca mecra da yok en azından kendi motorun hakkındaki başlığa bir bakıyor insan ne var ne yok diye. Ama şunu belirteyim bu en başta alınmış çok akıllıca isim seçimi(motosiklet.net) ile eskiden motosiklet yazınca google ilk çıkan yerdi, şimdi bakıyorum epeyce aşağılarda bazen sayfa sonunda çıkıyor.
    nasıl bir mantıkla yönetiliyor bilmiyorum ama zaman zaman bu senin dediğin sebeplerden insanları çokça küstürdüler, gerekli gereksiz banladılar v.s. v.s.
    sık sık yazmama kararı alıyorum ama bazen öyle bir şey okuyorum ki yazmadan edemiyorum, ama bir gün gerçek anlamda son noktayı koyup sanırım okumak dışında hiç bir şey yazmayacağım. Senin anlattığın gibi şeyler çok can sıkıcı ve anlamsız çünkü.

  7. #4087

    Üyelik
    02 Mayıs 2018
    Yönetim önce trollere çare bulsun.

  8. #4088
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Akrabayı sattım motor ile işe gidip geliyorum. Bu hafta hep yağmurlu. Dün sabah nasipte ıslanmak yokmuş. İşe vardım şelaleden dökülür gibi yağdı. Bugün sabahda şansımı deneyecektim, fazla zorlamayalım dedim. Motoru durağa park ettim dolmuşa bindim. Bu dolmuş işini hiç sevmiyorum. En azından dönüşte motor ile atraksiyon yapıp stres atıyordum. Ben arabayı sarmadan önce güneşliydi satınca yağmurlar başladı. Biryere giderken aracın kontrolü bende değilse çok bunalıyorum. Dolmuşcuya varanakadar ben süreyim desem neder acaba😀

  9. #4089

    Üyelik
    31 Temmuz 2014
    Motosikleti
    Mondial 100 Kh 2006. Honda CBF 150 2017
    Herkes memnun mu Dominar'dan son durumlar nedir? Cbf 150'den sonra niyetli olduğum motorlar listesinde 2. sırada Dominar var, 1. sırada Crf 250 Rally. Yalnız sizin motorlarda titreşim var diyorlar Cbf'ten sonra yok edici şekilde hissedermiyim acaba CBF'den Dominar'a geçen var mı aranızda.

  10. #4090
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı SlimShady1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkes memnun mu Dominar'dan son durumlar nedir? Cbf 150'den sonra niyetli olduğum motorlar listesinde 2. sırada Dominar var, 1. sırada Crf 250 Rally. Yalnız sizin motorlarda titreşim var diyorlar Cbf'ten sonra yok edici şekilde hissedermiyim acaba CBF'den Dominar'a geçen var mı aranızda.
    balıkcı nickli arkadaşa sorabilirsin dominardan önce cbf150 motoru vardı, iki motorda farklı kulvar.
    balıkcı bunu beğendi.

  11. #4091
    HappyPuppy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2018
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 400
    Alıntı SlimShady1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkes memnun mu Dominar'dan son durumlar nedir? Cbf 150'den sonra niyetli olduğum motorlar listesinde 2. sırada Dominar var, 1. sırada Crf 250 Rally. Yalnız sizin motorlarda titreşim var diyorlar Cbf'ten sonra yok edici şekilde hissedermiyim acaba CBF'den Dominar'a geçen var mı aranızda.
    Ben 16000 km Cbf150 kullandıktan sonra Dominar'a geçtim. Tercihimden memnunum. 373 cc tek silindir olması illaki titreşimi beraberinde getiriyor fakat bundan rahatsızlık duyup duymamak size kalmış. El ayak uyuşması falan olmuyor bende, fakat sele bi süre sonra taş kesiliyor.

    Abs fren tertibatı, Kaydırmalı Debriyaj, iyi çalışan süspansiyon sistemi, Led aydınlatma, makul yakıt tüketimi ve Japonlara nazaran uygun yedek parça ve servis fiyatıyla bence bulunduğu segmentte tercih sebebi.

    Her iki motosikleti de deneyip karar verin derim son olarak. İyi günler.
    esin34 bunu beğendi.

  12. #4092

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Cbf150 2006 da benim ilk motosikletimdi 1 yıl 7500km kullandım.Onunla Domi kıyaslanırsa titreşim çok fazla gelecektir, çünkü cbf 150 sanki sıfır titreşim gibi hissettiriyor ama 11 hp 150cc alet titrememesi için üretilmiş sanki fakat gitmiyor da tabii, küçük bi commuter sonuçta. Domide zamanla titreşime alışıyorsunuz, ben ilk bi kaç bin km hata mı ettim acaba bile dedim, bilenler bilir ama sonra stok haline bilr alıştım.Buna rağmen 42 dişli taktım. Kalite v.s. filan zaten 150cc cbf ile kıyaslanamaz.Dominar Japonlarla kıyaslanabilecek ayarda, crf250rally ben de düşündüm ama hem çok pahalı hem de çoğunlukla asfaltta kullanacaksanız hayal kırıklığı yaratabilir, selesi çok dar ve onun da titreşimi var. İkisini de deneyin bambaşka motorlar.Rally nin tipi çok hoşuma gidiyor ama şehirde sürekli kullanılacak gibi değil, ayrıca hem çok pahalı hem de domide bi çok özellik bana göre daha üstün.Zaten dediğim gibi.2 ayrı kategori. Test sürüşü yapın sma o sürüşte titreşim çok gelecek emin olun bana da öle geldi 5000km sonra alışmıştım motor şimdi 42 dişli ile daha rahat, 6500kmlere geldi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:48 ----------

    Yine de pişman olmamak için her iki motoru yakından görün, rallyi yakından görünce aşık olmuştum.Hele şimdi siyahı da var çok şık. Hatta asfalt lastiği takıp sırf şehirde kullanırım diyodum.Şu an durumum olsa alırım keyfi 2.motor olarak.Ama hayatın gerçekleri var, Rally benim yüzde 90 işe gidip gelmek için otoyol ve boğaz köprüsü geçişlerimde sıkıntı olabilirdi.E bir de 250cc şu an 30bin tl, akıl karı gelmiyor bana. Dominarı ise sürdükçe sevdim, daha şehir motoru, modifikasyona da geliyor, ben turing gibi yaptım neredeyse, yakında orta sehpa da takacağım, en az 2 yıl daha kullanacam aksilik olmazsa.

  13. #4093
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı SlimShady1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkes memnun mu Dominar'dan son durumlar nedir? Cbf 150'den sonra niyetli olduğum motorlar listesinde 2. sırada Dominar var, 1. sırada Crf 250 Rally. Yalnız sizin motorlarda titreşim var diyorlar Cbf'ten sonra yok edici şekilde hissedermiyim acaba CBF'den Dominar'a geçen var mı aranızda.
    Titreşimi kafaya takmayın, gazı açtınız mı sizi arkaya yapıştıracak bir güç herşeye değer. Domi kullanmıyorum ama test etmiştim, çok keyifli motor.

  14. #4094

    Üyelik
    31 Temmuz 2014
    Motosikleti
    Mondial 100 Kh 2006. Honda CBF 150 2017
    Bu bajaj başlıklarını seviyorum gayet hareketli oluyor. Crf 250'nin ilk tercihim olmasının sebebi kampa gitmem ve yaşadığım yerin küçük olması sebebiyle hıza çok fazla ihtiyaç duymamam. Açıkçası dominar'ı alıpta bağ, bahçe yollarına sokmak istemem çünkü kamp yaptığım gece yağmur dökerse çok sıkıntı olur. ama Dominar'ın torku çok iyi diyorlar özellikle uzun yolda otoban şartlarında beni üzmez diye düşünüyorum, son hız arayan biri değilim 160km/h son hız çok fazlasıyla yeterli, otobanda 120-130 gidebiliyorum lazım olunca rahatça sollayabiliyorsam benim için konu kapanmıştır.
    Cbf 150 ile uzun yola çıktığımda zaten sabit 80'le gidiyorum eğer yol boşsa çok rahat gidebiliyorum hızdan dolayı sıkılmıyorum, bu konuda oldukça sabırlıyımdır tek sıkıntım yol çok kalabalık olduğunda ister istemez sıkıştıranlar oluyor geriliyorum, bir keresinde bayramda yola çıkmak gibi bir hata yaptım kabus gibiydi. Hem biraz muhabbet olsun hem fikir alayım diye size sordum teşekkür ederim hepinize.
    Weak are prey

  15. #4095

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Titreşimi kafaya takmayın, gazı açtınız mı sizi arkaya yapıştıracak bir güç herşeye değer. Domi kullanmıyorum ama test etmiştim, çok keyifli motor.
    Walla demin bir Dominar ile arka arkaya gidiyorduk. Ben alttan devri yüklemez isem benden çabuk hızlanıyor ve aradaki fark açılıyor. Motorum mt-25

  16. #4096
    balıkcı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Nisan 2006
    Şehir
    Zonguldak
    Motosikleti
    cbf150,GW250inazuma,Bajaj Dominar 400
    Alıntı SlimShady1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkes memnun mu Dominar'dan son durumlar nedir? Cbf 150'den sonra niyetli olduğum motorlar listesinde 2. sırada Dominar var, 1. sırada Crf 250 Rally. Yalnız sizin motorlarda titreşim var diyorlar Cbf'ten sonra yok edici şekilde hissedermiyim acaba CBF'den Dominar'a geçen var mı aranızda.
    Merhaba, ben cbf 150 den önce suzuki inazuma da kullanmıştım. Ekonomik sıkıntılarım olduğu için satıp yarı parasıyla cbf 150 almıştım. Suzukinin konforundan sonra cbf biraz zor gelmişti. Dominara gelince, daha alalı oniki gün kadar oldu. Evet titreşim var. Bu motoru Ümraniye'den satın alarak, evime kadar yaklaşık 300 km yol geldim. Gidişini ve dengesini çok sevdim ve yolda 160 km hıza kadar ulaştım. Torkunu güçlü bir şekilde de hissetiriyor. Anlatmaya çalıştığım, beni çok rahatsız etmeyen bir titreşim dışında olumsuzluk yaşamadım ama sizi yönlendirecek kadar, bu motorda tecrübem henüz yok. Ben deyimlerimi paylaşmaya çalıştım.

  17. #4097
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Walla demin bir Dominar ile arka arkaya gidiyorduk. Ben alttan devri yüklemez isem benden çabuk hızlanıyor ve aradaki fark açılıyor. Motorum mt-25
    Sen yine iyisin, ben Domi'yi yakalamaya çalıştım adam uzadı gitti, plakasını anca okuyabildim. Ben de hıncımı Pulsarlardan çıkarıyorum
    balıkcı ve kdiner bunu beğendiler.

  18. #4098

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Lakin hızını alan pulsar Dominar kovalıyor. O iş nasıl oluyor?

  19. #4099
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lakin hızını alan pulsar Dominar kovalıyor. O iş nasıl oluyor?
    Ben Pulsar'a saplıyorum, ne kalkış ne uzun yol Rs,Ns farketmiyor hiç kaybetmedim. Lakin Domi'den çok patates oldum.

  20. #4100
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben Pulsar'a saplıyorum, ne kalkış ne uzun yol Rs,Ns farketmiyor hiç kaybetmedim. Lakin Domi'den çok patates oldum.
    Wolf her türlü yer,

    Başta hacim farki var(50cc)
    Wolfun 20kg ekstra agirligi olsada yinede alir,

    Abartmiyorum,wolf inazumayi bile aliyor,

    Nede olsa kurt..

    https://youtu.be/iFOiQ61WMRM


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)