Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #7661
    Bxrxk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ninja 250R
    Merhaba Arkadaşlar,
    Aranıza yeni katıldım. Geçen yaz çektiğim köprü çilesinden sonra motor almaya karar verdim. Köprü bahanesiyle çocukluk aşkıma yeni kavuşabildim diye özetleyebiliriz aslında. Ehliyetimi aldım, tavsiyeler üzerine Honda GS1 e gittim... 4-5 aydır forumu takip ediyorum. Tamamına yakınını okudum. Ninja sı olsa da,olmasa da (ninjasını satmış olsa da) düzenli olarak insanları bilgilendirmeye, tecrübelerini aktarmaya çalışan herkese teşekkür ederim.

    Başta ben de bir honda sempatizanı olarak CBR ve Ninja arasında kararsız kalsamda, Ninja da karar kıldım. Herhangi bir tartışmaya mahal vermemek için bu kısmı affınıza sığınarak detaylandırmadan hızlı geçiyorum.

    Benim de her yeni başlayan gibi bazı ufak sorularım var, yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
    1-Evimin kapalı garajı yok malesef, o yüzden evimin yakınlarında bir kapalı garaja motoru bırakmayı düşünüyorum. Ama ne olur ne olmaz diye de disk kilidi, ya da zincir gibi birşey de kullanmak istiyorum. Hangisi daha iyidir,sağlamdır ya da daha verimlidir? Marka model önerme şansınız var mı?
    2-sabah erken yola çıkıp,gece geç dönme durumum var. O yüzden motor un farlarını da halojen e çevirmek istiyorum, H6000 takılması gerekiyor fiyat ta 60tl civarı diye okumuştum, ama yine marka model bir önemi var mı bilemiyorum ve nerde taktırabilirim.
    3-Branda kullanmalı mıyım? Alırken dikkat etmem gereken herhangi bir detay var mı?
    4-Bir de su geçirmeyen küçük bir sırt çantasına ihtiyacım var, içine pantolon+gömlek sığsa kafidir benim için, zaten acemiyim dengemi bozacak ya da kullanırken rahatsız edecek birşey istemiyorum. Bu konuda da bir öneriniz varsa çok memnun olurum.

    Şimdilik öncelikli sorularım bunlar, beni aydınlatabilirseniz çok sevinirim.

    Herkese teşekkürler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #7662
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Öncelikle hoşgeldin,

    Ninja ya da cbr olsun X model kesinlikle doğrudur diye hiçbir zaman diyemeyiz, herşey kullanıcının beklentisine bağlı ve bu yönde verilen karar kullanıcı için her zaman en doğrusudur.

    Benimde kapalı garajım yok, motoru muhafaza etmek için kaliteli bir branda, 2 tane kilit (ön tekeri kalın bir kilit ile amortisöre, arka tekeri de artçı ayaklığına sabitleyerek) ve alarm ile motoru saklıyordum.

    Eğer apartmanında açık garaj var ise sokaktan görünmeyecek bir yere alarmlı disk kilidi ve branda ile saklayabilirsin.

    Branda kullanmalısın, ninja dikkat çeken bir motor ve arkanı döndüğün anda, motorun üzerine oturmak isteyen bir yabancı çıkıyor.

    Sırt çantası knox marka alabilirsin, motomax'ta satılıyor üzerine kask sabitleyebiliyorsun ayrıca kappa marka kuyruk çantası da alabilirsin, körüklerini açtığınd 35lt olur ve sırt çantası olarak da kullana bilirsin. Kuyruk çantası içine bayağı bir eşya alıyor ben bodruma yaz tatiline gitmiştim kuyruk üstü çanta ile.

    Ninja'nın standard h7 halojen farları yeterlidir, kısa - uzun için 2 aylır ampul vardır. uzunları açtığında dünyayı aydınlatır çoğu zaman seni otomobil zannederler. Xenon tatkırman çok da şart değil ama istersen taktırabilirsin tabiki.

    Eski motorumda xenon kullanıyordum fakat bu sefer de karşıdan gelen otomobiller ya da önümdeki otomobiller sürekli ikaz ediyordu.

    Tercih senin bence philips premimum ya da osram nightbreaker ampul tak kısa hüzmeye eğer seni tatmin etmezse xenon alırsın.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  3. #7663
    Bxrxk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ninja 250R
    Hoşbulduk teşekkürler
    Tam olarak açık garaj denmez ama onun gibi bişi var ama hem bizim sokaktan hem arka sokaktan rahatça görünüyor, etrafı tamamen açık olduğu için, evime 300-500 mt mesafede bir kapalı garaj var onu kullanma niyetindeyim. Ama onun kapanış saatine yetişemeyeceğim durumlar içinde hazırlıklı olmak istiyorum. Alarmlı disk kilidi ve branda ikilisi makul gibi görünüyor, ama sizin bağlama yöntemi daha sağlam gibi göründü sanki. Bu arada kilit mekanızmasının bir önemi var mı, bazıları anahtarlı, bazıları bond çanta kilidi gibi?
    Ben halojen derken xenon u kastetmiştim neyseki siz doğru anlamışsınız, hiç istanbul da gece motor kullanma deneyimim olmadı ve biraz da acemilikten yollardaki bozuklukları fark edememekten endişeliyim biraz, o yüzden direkt değiştirmek niyetindeydim ama madem yeterli diyorsunuz mevcut haliyle biraz denerim.
    Çanta meselesine gelince ben bu litre hesabından pek bişi anlamıyorum, o yüzden kestiremiyorum ebatları ama şu bahsettiğiniz knox çanta çok büyük değilse istediğim o tarz bir çantadır. İstediğim tarz derken kendisi küçük ama fonksiyonel olan, bir şekilde bir tarafına kaskı tutturabileceğim çantaları kastediyorum. Yakından bakmam ya da birisinin sırtında görmem lazım sanırım ebatlarını kestirebilmek için.
    Ayrıca teşekkür ederim paylaşımınız için.

  4. #7664
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Bxrxk hoş geldin. Garaj için şu başlığa göz atmanı tavsiye ederim. Apartman sakinleriyle anlaşırsan (ve müsait yer varsa) böyle birşey düşünebilirsin:

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...si-lutfen.html
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana

  5. #7665
    Bxrxk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ninja 250R
    Hoşbulduk Shrieker, fikir güzelmiş yer de var ama arkada kömürlükler vardı onlar bile yıkıldı, onay çıkacağını sanmam. Yine de teşekkürler.

  6. #7666
    Ercument - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2005
    Şehir
    İst./Zeytinburnu/K.Çekmece
    Motosikleti
    CBF150
    Alıntı Bxrxk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba Arkadaşlar,
    Aranıza yeni katıldım. Geçen yaz çektiğim köprü çilesinden sonra motor almaya karar verdim. Köprü bahanesiyle çocukluk aşkıma yeni kavuşabildim diye özetleyebiliriz aslında. Ehliyetimi aldım, tavsiyeler üzerine Honda GS1 e gittim... 4-5 aydır forumu takip ediyorum. Tamamına yakınını okudum. Ninja sı olsa da,olmasa da (ninjasını satmış olsa da) düzenli olarak insanları bilgilendirmeye, tecrübelerini aktarmaya çalışan herkese teşekkür ederim.

    Başta ben de bir honda sempatizanı olarak CBR ve Ninja arasında kararsız kalsamda, Ninja da karar kıldım. Herhangi bir tartışmaya mahal vermemek için bu kısmı affınıza sığınarak detaylandırmadan hızlı geçiyorum.

    Benim de her yeni başlayan gibi bazı ufak sorularım var, yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
    1-Evimin kapalı garajı yok malesef, o yüzden evimin yakınlarında bir kapalı garaja motoru bırakmayı düşünüyorum. Ama ne olur ne olmaz diye de disk kilidi, ya da zincir gibi birşey de kullanmak istiyorum. Hangisi daha iyidir,sağlamdır ya da daha verimlidir? Marka model önerme şansınız var mı?
    2-sabah erken yola çıkıp,gece geç dönme durumum var. O yüzden motor un farlarını da halojen e çevirmek istiyorum, H6000 takılması gerekiyor fiyat ta 60tl civarı diye okumuştum, ama yine marka model bir önemi var mı bilemiyorum ve nerde taktırabilirim.
    3-Branda kullanmalı mıyım? Alırken dikkat etmem gereken herhangi bir detay var mı?
    4-Bir de su geçirmeyen küçük bir sırt çantasına ihtiyacım var, içine pantolon+gömlek sığsa kafidir benim için, zaten acemiyim dengemi bozacak ya da kullanırken rahatsız edecek birşey istemiyorum. Bu konuda da bir öneriniz varsa çok memnun olurum.

    Şimdilik öncelikli sorularım bunlar, beni aydınlatabilirseniz çok sevinirim.

    Herkese teşekkürler.
    Bxrxk hoşgeldin, bende ninja topiğinde yeniyim, aman diyim bir an önce linkteki takozlardan edinmeye bak.

    http://www.ebay.com/itm/MotoCircle-C...601859064%2526
    Bxrxk bunu beğendi.

  7. #7667
    fevzikeles - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2012
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DIVERSION F
    Alıntı Bxrxk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba Arkadaşlar,
    Aranıza yeni katıldım. Geçen yaz çektiğim köprü çilesinden sonra motor almaya karar verdim. Köprü bahanesiyle çocukluk aşkıma yeni kavuşabildim diye özetleyebiliriz aslında. Ehliyetimi aldım, tavsiyeler üzerine Honda GS1 e gittim... 4-5 aydır forumu takip ediyorum. Tamamına yakınını okudum. Ninja sı olsa da,olmasa da (ninjasını satmış olsa da) düzenli olarak insanları bilgilendirmeye, tecrübelerini aktarmaya çalışan herkese teşekkür ederim.

    Başta ben de bir honda sempatizanı olarak CBR ve Ninja arasında kararsız kalsamda, Ninja da karar kıldım. Herhangi bir tartışmaya mahal vermemek için bu kısmı affınıza sığınarak detaylandırmadan hızlı geçiyorum.

    Benim de her yeni başlayan gibi bazı ufak sorularım var, yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
    1-Evimin kapalı garajı yok malesef, o yüzden evimin yakınlarında bir kapalı garaja motoru bırakmayı düşünüyorum. Ama ne olur ne olmaz diye de disk kilidi, ya da zincir gibi birşey de kullanmak istiyorum. Hangisi daha iyidir,sağlamdır ya da daha verimlidir? Marka model önerme şansınız var mı?
    2-sabah erken yola çıkıp,gece geç dönme durumum var. O yüzden motor un farlarını da halojen e çevirmek istiyorum, H6000 takılması gerekiyor fiyat ta 60tl civarı diye okumuştum, ama yine marka model bir önemi var mı bilemiyorum ve nerde taktırabilirim.
    3-Branda kullanmalı mıyım? Alırken dikkat etmem gereken herhangi bir detay var mı?
    4-Bir de su geçirmeyen küçük bir sırt çantasına ihtiyacım var, içine pantolon+gömlek sığsa kafidir benim için, zaten acemiyim dengemi bozacak ya da kullanırken rahatsız edecek birşey istemiyorum. Bu konuda da bir öneriniz varsa çok memnun olurum.

    Şimdilik öncelikli sorularım bunlar, beni aydınlatabilirseniz çok sevinirim.

    Herkese teşekkürler.
    Bxrxk kardeş hoşgeldin

    bir cümlen dikkatimi çektide çocukluk anımı derken yaş kaç acaba mahsuru yoksa öğrenebilirmiyim

  8. #7668
    enginar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2011
    Şehir
    Bandırma
    Motosikleti
    Ninja 250
    Bxrxk hoşgeldin aramıza tekerin düz bassın
    Bxrxk bunu beğendi.

  9. #7669
    fevzikeles - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2012
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DIVERSION F
    arkadaşlar bi sorum olacak lastik havalarını kaç kullanıyorsunuz tek kişi

  10. #7670
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Ninja 250'nin arka süspansyonunda 5 kademeli ön yükleme (preload) ayarı var. 1 yumuşak, 5 en sert. Standart ayarı ~68 kiloluk bir sürücü için 1 olarak ayarlanmış. Ancak motoru yükledikçe veya yolcu alınınca motorun burnunun yükselmesini engellemek için bu ayarı sertleştirmek gerekiyor. Alet çantasıyla birlikte gelen somun anahtarına benzer bir aletle yapılıyor bu iş. Sorum şu: Aranızda bu ayarla oynayan var mı , bir de fazla uğraştırıyor mu ?

    Alıntı fevzikeles adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bi sorum olacak lastik havalarını kaç kullanıyorsunuz tek kişi
    Kullanım kitapçığında ön 28, arka 32 psi olarak gösterilmiş. Ama bazıları bir miktar düşük kullanmayı tercih ediyor olabilir biraz daha fazla temas yüzeyi için.
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana

  11. #7671
    Bxrxk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ninja 250R
    fevzikeles yaş 35 oldu üstad. Neden mahsuru olsun, motorun yanında daha büyük fontlarla yazan ninja etiketlerini gördüğüm, ama uzaktan sevdiğim günleri kastetmiştim. Senesini hatırlamıyorum bile.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:00 ----------

    Alıntı Ercument adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bxrxk hoşgeldin, bende ninja topiğinde yeniyim, aman diyim bir an önce linkteki takozlardan edinmeye bak.

    http://www.ebay.com/itm/MotoCircle-C...601859064%2526
    Hoşbulduk sağolun,
    Bu koruma takozları grenajı korumak için yeterli oluyor mu gerçekten, yarayacaksa alabilirim.

  12. #7672
    chemical - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    D-100
    Motosikleti
    cbr1000RR-cbr 250R
    bir söz de sana sayın binrr ı olupta yanına cıbır alıp "aslan besleyen yemini düşünmez " lafıma takılıpta 250 lik makineden ASLAN mı olur diyen arkadaşım.senin için belki aslan binrr dır fakat bu forumdaki ve yeni motosiklete binen arkadaşlarımında bir aslanı var.onlar için ninja da cbr da ASLAN dır.kimseyi küçük görme.senin yazdıklarından da burada yeni başlamak isteyen ve bu forumu okuyan ve ayrıca 250 cc bir motoru olupta onu rüyasında yada üzerine bindiğinde ASLAN a benzeten arkadaşlarıma saygısızlık edemezsin.madem çok KELLEN İŞLİYİR (Azerice dir) ben gidip 1000RR ın yanına CBR 250 almazdım.Hani Aslan kaplan hesabı.gider bi scooter alırdım.ki zaten aldım.
    madem ki işin içinde KAPAK var ! Fuar dan aşağıdaki resimlerdekilerin yanına 2013 Suzuk GSX-R 1300 aldım yine siyah.4 e 1 R55 yoşi ile bu da sana ;)

    ayrıca boş gezenin boş kalfası gibi her an burada "şunu yazdım bakalım kim atlamış hemen ona cevap yazayım" kafasında ve aylaklıkta biri değilim.keyfim isterse girer okurum canım istersede foruma yazarım.

    herkes baksın dalgasına !
    Kardeş bir benim yazdığıma bak birde senin yazdığına....bizde boş gezenin boş kalfası değiliz yüksek kimya mühendisiyiz görmemiş gibide her motorun resmini koymayız bizide bilenler bilir istersen 1200gs al bana ne...ben 1000rr ın yanıda ister 250r alırım ister cbf150 alırım sen git scooter al senden aklı alıcak halimiz yok bizim aklımız bize çok şükür yetiyor. Hadi sana iyi işler daha da uzatma.
    KeaSH-07 ve wolrath bunu beğendiler.
    Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz

  13. #7673
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı Shrieker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ninja 250'nin arka süspansyonunda 5 kademeli ön yükleme (preload) ayarı var. 1 yumuşak, 5 en sert. Standart ayarı ~68 kiloluk bir sürücü için 1 olarak ayarlanmış. Ancak motoru yükledikçe veya yolcu alınınca motorun burnunun yükselmesini engellemek için bu ayarı sertleştirmek gerekiyor. Alet çantasıyla birlikte gelen somun anahtarına benzer bir aletle yapılıyor bu iş. Sorum şu: Aranızda bu ayarla oynayan var mı , bir de fazla uğraştırıyor mu ?



    Kullanım kitapçığında ön 28, arka 32 psi olarak gösterilmiş. Ama bazıları bir miktar düşük kullanmayı tercih ediyor olabilir biraz daha fazla temas yüzeyi için.
    Ben bir kaç defa değiştirmiştim ayarı. alet çantasındaki yarım ay şeklindeki alet ile yapılıyor. yay ayarı biraz sert, bazen anahtar kurtulup elinizin sıkışmasına neden oluyor. ayar yaparken eldiven giyin. en sert konumda artçısız kullandığınız zaman arka teker gezinmeye başlıyor asfaltta, ben en yumuşak ayarda ya da bir üstünde kullanıyordum genelde. sert ayarda arka lastik davul gibi sert oluyordu ve sürekli zıplıyordu :S
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  14. #7674
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    ....................
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  15. #7675
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Bulut çok teşekkür ederim cevabın için, tam olarak öğrenmek istediğim şeydi yazdıkların. Motoru bir alayım da eldiveni giyerim
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana

  16. #7676
    fevzikeles - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2012
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DIVERSION F
    akşam ön lastiği 27 arka lastiğide31 psi yaptım . öncesinde ön 24 müş baya bi salmış arkada 34 müş onuda düşürdüm şimdi baya bi rahatladı motor .
    Yamaha XJ6 Diversion F

  17. #7677
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul / maltepe
    Motosikleti
    pani / 3colore
    Tartsmanin basinda cbr'a bok atildgini gorduk, sizi adam yerine koyup cevap yazdk...burasi ninja baslgysa durup dururken cbr ile ilgili sacma sapan girdiler yapmayin.

  18. #7678
    fevzikeles - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2012
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DIVERSION F
    bu gün yolda bi cbr 250 ile karşılaştık ara gazı filan yapıyor yapıyor yolda ışıklarda kalkışda kapıştık 100 150 metre gidebildi yan yana ağzının payını veriverdim. sonradan ilerde gazı saldım geldi diğer ışıklarda konuştuk biraz ninjayı bu kadar beklemiyordum dedi. motora binebilirmiyim dedi buyur bin dedim diğer ışıklardan döndü geldi ne derse beğerniz. hemen ''cbr'ı satıp ninjaya terfi ediyorum'' ! alırken internetten yorumlardan baktım aradaki 2000 bin 3000 bin tl lik farkı kadar bir fark yaratacağını düşünmemiştim ama fikrim tamamen değişti dedi.

    adamı motordan ettik iyimi. gerçi bi ninjacı daha kazanmış olduk. böyle ilginç bişey oldu. bu arada pazara da gittim bu gün. honda baktık bi arkadaşa civic onu bakarken haysung gt 250r gördüm ne öle o motor yaa. dışardan ilk izlenimlerim derme çatma bişey yanında r1 vardı ondan daha büyük gözüküyor. ama deponun alt kısmı falan öyle rezalet uyduruk kaydırık bişey. sanki başka motordan alıp monte edilik gibi duruyor. ilk cbr dan önce o motoru alacaktım iyiki almamışım.
    ibopaşa ve CirkinKral bunu beğendiler.
    Yamaha XJ6 Diversion F

  19. #7679
    KeaSH-07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2012
    Şehir
    Antalya/Manavgat
    Motosikleti
    yamaha bw's 100-honda cbr 250 r-(sym joyride 200i)
    Alıntı fevzikeles adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu gün yolda bi cbr 250 ile karşılaştık ara gazı filan yapıyor yapıyor yolda ışıklarda kalkışda kapıştık 100 150 metre gidebildi yan yana ağzının payını veriverdim. sonradan ilerde gazı saldım geldi diğer ışıklarda konuştuk biraz ninjayı bu kadar beklemiyordum dedi. motora binebilirmiyim dedi buyur bin dedim diğer ışıklardan döndü geldi ne derse beğerniz. hemen ''cbr'ı satıp ninjaya terfi ediyorum'' ! alırken internetten yorumlardan baktım aradaki 2000 bin 3000 bin tl lik farkı kadar bir fark yaratacağını düşünmemiştim ama fikrim tamamen değişti dedi.

    adamı motordan ettik iyimi. gerçi bi ninjacı daha kazanmış olduk. böyle ilginç bişey oldu. bu arada pazara da gittim bu gün. honda baktık bi arkadaşa civic onu bakarken haysung gt 250r gördüm ne öle o motor yaa. dışardan ilk izlenimlerim derme çatma bişey yanında r1 vardı ondan daha büyük gözüküyor. ama deponun alt kısmı falan öyle rezalet uyduruk kaydırık bişey. sanki başka motordan alıp monte edilik gibi duruyor. ilk cbr dan önce o motoru alacaktım iyiki almamışım.
    ah bu ninjanın yedek parça fiyatları ah
    aşırı şekilde ninja fanatiğindeyken
    aklım mantık evliliğine gitmeye başladı cbrye
    Yalnızlkık diye birşey yoktur ,daha çok sigara vardır , alkol vardır , küfür vardır...

  20. #7680
    rebelrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2012
    Şehir
    Alanya/Antalya
    Motosikleti
    kawasaki ninja 300
    Motoru alip evin onune cekeli 5 gun oldu ayni sokakta bir genc arkadas vardi her dakika ara gazi on kaldirma denemeleri ego tatmini hat safhada benim yesil kus geleli evin onunden basini kaldirmadan geciyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:38 ----------

    Hasanim benim eski motora gelip bakali 1 yil olucak yakinda hala karar verme asamasindasin motorcu ruhunu hep boyle forumlarda yasama al bi motor kendini ruzgara birak zevkini yasa


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler