Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #5561

    Üyelik
    14 Ocak 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    ninja 250
    4 tl ye balatamı olur ucuzun da ucuzuna kaçmak bu olsa gerek


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5562
    dreamkiller - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul Anadolu Yakası
    Motosikleti
    Honda Silverwing 600
    mukavvadır o
    ccman, atilla_hakan ve medsul bunu beğendiler.
    If you don't Ride, You don't know...

    Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing

  3. #5563
    ccman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Alıntı dreamkiller adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mukavvadır o
    koptum

  4. #5564
    nich@tine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    08Ninja250R,2005Honda600F,2004cbr1000rr
    benim de 2008 hyosung um vardi.
    1 yıl kullandım.
    ilk motosikletim.
    Surus pozisyonu daha yatik.
    Motorun dengesiz oldugu falan yok, hersey surusle ilgili.
    Bu muhabbeti hep duyuyorum.Yok iste motorda bi dengesizlik var, bilmemne virajinda bisey oldu falan.
    Bos laf bence bunlar, hersey surucuyle ilgili.Bir dengesizlik varsa bilmemne virajinda yapmaz devamli yapar, sorun duzeltilmelidir.

    Baslangic motoru olarak hyosung kullandigimda sirtim icbukey,toplarim depoya yapisik, kabiz bi oturus pozisyonum vardi.

    5binkm oyle takildim.Her viraj bir kabus.Acemilik var cunku.Gidon acisi dar, surus pozisyonu yatik.

    Biraz daha rahat oturabildigin bir motosikletle bu manevralara alismak daha dogru.

    Tabiki de kisisel beceri meselesi bu.Kisiye gore degisir.Ama dusuncem zor motordur.Onun ustunde ogrenicem diyosan, kollari rahatlatman, donusleri kontrayla şiir gibi yapmaya alışman normalden biraz daha uzun zaman alabilir.

    Hava filtresi buji balata dan banane yaw.3 para biri 5 para digeri.Servis kitabindan tek sayfa acmadan su filtre bu buji diye kulaktan dolma seyler yaptiginizda zaten yanlis yoldasiniz demektir.Oncelikle motorun servis kitabini indirin, kullanilan malzemelerin, bakim usullerinin iş sırasına bakın, her vida kaç torkla sıkılıyor ona bakın.Yag mesela viskositesi kac, ozelligi ne?Balata sinter metal mi?kevlar mi?Kaliper somunlarını kac torkla sıkıyorsun, amortisor yagin kac ml ve hangi ozellikte olmali vesayire vesayire uzar gider.

    Ozetle onemli olan bilgidir, hyo foyo, ninja kunja degil.Hangisiyle ogrenme egrinizi en hizli arttirabilirsiniz ona bakin.

    Saygi ve sevgilerimle

  5. #5565
    ejlover - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2012 Yamaha R1
    Alıntı forewer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ejlover bilek ağrılarına hazır ol, tendinit ile ilgili bilgileri şimdiden toparla önlemini al. Hatta gidon yükseltme aparatlarını incele
    Yok hocam ne yükseltmesi gelsin demotor ben iyi olurum ;) Dik oturuştan sıkıldığım için sattım motoru zaten

  6. #5566
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı nich@tine adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim de 2008 hyosung um vardi.
    1 yıl kullandım.
    ilk motosikletim.
    Surus pozisyonu daha yatik.
    Motorun dengesiz oldugu falan yok, hersey surusle ilgili.
    Bu muhabbeti hep duyuyorum.Yok iste motorda bi dengesizlik var, bilmemne virajinda bisey oldu falan.
    Bos laf bence bunlar, hersey surucuyle ilgili.Bir dengesizlik varsa bilmemne virajinda yapmaz devamli yapar, sorun duzeltilmelidir.

    Baslangic motoru olarak hyosung kullandigimda sirtim icbukey,toplarim depoya yapisik, kabiz bi oturus pozisyonum vardi.

    5binkm oyle takildim.Her viraj bir kabus.Acemilik var cunku.Gidon acisi dar, surus pozisyonu yatik.

    Biraz daha rahat oturabildigin bir motosikletle bu manevralara alismak daha dogru.

    Tabiki de kisisel beceri meselesi bu.Kisiye gore degisir.Ama dusuncem zor motordur.Onun ustunde ogrenicem diyosan, kollari rahatlatman, donusleri kontrayla şiir gibi yapmaya alışman normalden biraz daha uzun zaman alabilir.

    Hava filtresi buji balata dan banane yaw.3 para biri 5 para digeri.Servis kitabindan tek sayfa acmadan su filtre bu buji diye kulaktan dolma seyler yaptiginizda zaten yanlis yoldasiniz demektir.Oncelikle motorun servis kitabini indirin, kullanilan malzemelerin, bakim usullerinin iş sırasına bakın, her vida kaç torkla sıkılıyor ona bakın.Yag mesela viskositesi kac, ozelligi ne?Balata sinter metal mi?kevlar mi?Kaliper somunlarını kac torkla sıkıyorsun, amortisor yagin kac ml ve hangi ozellikte olmali vesayire vesayire uzar gider.

    Ozetle onemli olan bilgidir, hyo foyo, ninja kunja degil.Hangisiyle ogrenme egrinizi en hizli arttirabilirsiniz ona bakin.

    Saygi ve sevgilerimle

    sanki MCN videosu izler gibi hissettim kendimi, ''acedemi of japan motorcycle'' sen diyorsan ki ninja ile hyosung 250R ın virajı yol tutuşu freni rüzgara mukavemeti arasında bi fark yok,ben zaten daha hiç birşey demem sana,konuşma burada biter =)

    bu arada hyosung benim başlangıç motorum değildi hyosungdan önce 1500 cc motosikletim vardı.ve ben 2008 zx6 da kullandım hep limitlerde ;) hyosunglada girdiğim virajdan çıkamadığım oldu ve ninja 250R ın da elimden geldiğince limitlerini zorladım fakat sen daha iyi biliyormuşsun demekki bende öğrenmiş oldum.

    Ayrıca senin boşverin dedğin ve umrunda olmayan yağ filtresi,hava filtresi,fren balataları vs gibi belli preriyotlarla değişmesi gereken şeyler
    hiçte boşverilcek şeyler değil ;) yağ motorun canıdır,fren balatası olmazsa da duramazsın. herkez ninjaya başlangıç için için binmiyor bende hoysunga o sebepten binmedim 600 lük makinaya param yetmediği için bindim,ninja 250R a binen arkadaşımda aynı sebepten 250 ye biniyor.parası olan adam fren balatasına 500 tl de verir ama Türkiyede yaşıyoruz,tamam bazılarımızın babası zengin olabilir ama 800 lira maaşla çalışan genç arkadaşlarımız gidipte bir bakım için 500 tl harcayamaz. burda hepiniz mi ninja 250yi geçiş motoru olarak kullanıyorusunuz? yoksa yakıtı az kawasaki kalitesine uygun fiyata binmeyim diye mi? çok parası olan gider suzuki gsxr 600 e biner, onda mod var ayarlıyosun silindir hacmi düşüyor al sana başlangıç motoru ;)

    Biz SS lara debriyaj balatasından fren balatası çaktırıp kullandık hiçte sıkıntı yaşamadık,şuanda gölcükte bir bmw birde ninja aynı debriyaj balatasından kullanıyor.


    anlamadığım birşey var,bazı arkadaşlar için söylüyorum,ille her lafa muhalefet etmek can sıkıntısından mı yoksa gerçekten çok iyi biliyorsunuz da ben mi kavrayamadım olayı? ayrı dünyalarda mı yaşıyoruz?
    Karadeniz - Giresun.

  7. #5567
    ejlover - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2012 Yamaha R1
    Yaw benim motor gelmedi hala

    Anahtarlıktan, bi dolu aksesuara bi ton şey aldım motor yok ortalıkta hala
    dreamkiller, medsul ve atilla_hakan bunu beğendiler.

  8. #5568
    dreamkiller - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul Anadolu Yakası
    Motosikleti
    Honda Silverwing 600
    Alıntı ejlover adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaw benim motor gelmedi hala

    Anahtarlıktan, bi dolu aksesuara bi ton şey aldım motor yok ortalıkta hala
    Yahu gelecektir sabret az :-)

    Ortam gerilmis gene.. Arkadaslar motoru baslangic icin kullananda var ekonomiden dolayi kullananda.. Birde baslangic icin alip sonradan motoruna asik olup bir sure daha binmeye devam edende var..

    Dostum bu arada surus mod lari ile bir dunya sey okudum ama silindir hacminin dusmesi ne demek? Motor gucu azaliyor mu demek istedin? İslak zemin surus modu gibimi?
    ejlover bunu beğendi.
    If you don't Ride, You don't know...

    Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing

  9. #5569

    Üyelik
    24 Temmuz 2011
    Alıntı ejlover adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaw benim motor gelmedi hala

    Anahtarlıktan, bi dolu aksesuara bi ton şey aldım motor yok ortalıkta hala
    Hocam bende şimdiden parçaları ayarladım ninja için
    ejlover bunu beğendi.

  10. #5570
    dreamkiller - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul Anadolu Yakası
    Motosikleti
    Honda Silverwing 600
    Yahu yeter isyan edecegim artik.. Hadi bir toplu surus artik.. Yetti gali..
    atilla_hakan bunu beğendi.
    If you don't Ride, You don't know...

    Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing

  11. #5571
    ejlover - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2012 Yamaha R1
    Alıntı dreamkiller adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yahu gelecektir sabret az :-)

    Ortam gerilmis gene.. Arkadaslar motoru baslangic icin kullananda var ekonomiden dolayi kullananda.. Birde baslangic icin alip sonradan motoruna asik olup bir sure daha binmeye devam edende var..

    Dostum bu arada surus mod lari ile bir dunya sey okudum ama silindir hacminin dusmesi ne demek? Motor gucu azaliyor mu demek istedin? İslak zemin surus modu gibimi?
    Yok motor hacmi düşmüyor tabii ki de. Sürüş modları (TCS'yi ayrı tutarak) gaz tepkisini azaltıyor sadece. Olay bu kadar ;) Yani genelde 30%'e kadar sakinleştiriyosunuz motoru.

    600lükte sadece Suzuki'de var. Honda'nın 1000liğinde bile yok mesela. Böyle saçma sapan şeyler var. Ama daha saçması suzukinin 600-1000 arası fiyat farkı! 2.000 TL farkla 600 yerine 1000lik var. Arada bi yerde de Hayabusa var. Böyle fiyat politikası belirleyen zihniyeti ben........

  12. #5572
    nich@tine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    08Ninja250R,2005Honda600F,2004cbr1000rr
    Alıntı Serk21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sanki MCN videosu izler gibi hissettim kendimi, ''acedemi of japan motorcycle'' sen diyorsan ki ninja ile hyosung 250R ın virajı yol tutuşu freni rüzgara mukavemeti arasında bi fark yok,ben zaten daha hiç birşey demem sana,konuşma burada biter =)
    mesajimda viraj,yol tutuş,fren,rüzgar mukavemeti var mi?
    bu açılardan degerlendirme yapmak istersen zevkle dinlerim.

    Alıntı Serk21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu arada hyosung benim başlangıç motorum değildi hyosungdan önce 1500 cc motosikletim vardı.ve ben 2008 zx6 da kullandım hep limitlerde ;) hyosunglada girdiğim virajdan çıkamadığım oldu ve ninja 250R ın da elimden geldiğince limitlerini zorladım fakat sen daha iyi biliyormuşsun demekki bende öğrenmiş oldum.
    neyi daha iyi biliyormusum?
    250lerde ilk kullanacak olan arkadaslar icin merak edilen konular bunlardir, zaten motoru bilen adam bilir sıkıntı yok ki.

    Alıntı Serk21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ayrıca senin boşverin dedğin ve umrunda olmayan yağ filtresi,hava filtresi,fren balataları vs gibi belli preriyotlarla değişmesi gereken şeyler hiçte boşverilcek şeyler değil ;) yağ motorun canıdır,fren balatası olmazsa da duramazsın. herkez ninjaya başlangıç için için binmiyor bende hoysunga o sebepten binmedim 600 lük makinaya param yetmediği için bindim,ninja 250R a binen arkadaşımda aynı sebepten 250 ye biniyor.parası olan adam fren balatasına 500 tl de verir ama Türkiyede yaşıyoruz,tamam bazılarımızın babası zengin olabilir ama 800 lira maaşla çalışan genç arkadaşlarımız gidipte bir bakım için 500 tl harcayamaz. burda hepiniz mi ninja 250yi geçiş motoru olarak kullanıyorusunuz? yoksa yakıtı az kawasaki kalitesine uygun fiyata binmeyim diye mi? çok parası olan gider suzuki gsxr 600 e biner, onda mod var ayarlıyosun silindir hacmi düşüyor al sana başlangıç motoru ;)
    bakimlarinin iyi yapilmasi icin basvuru kaynaginin guvenilir kaynak olmasi gerektigini soyluyorum, bu kaynak da her motorun kendi servis kitabidir.
    civatalar torkunda sıkılmalı deyip filtre neymis yag neymis der mi bir insan?burada soylemek istedigim dogru bilgi o dokumanlarda.
    Abi ne yag koyacaz benim amortisore ? Fork oil= Castrol!????Mesela sen boyle bir cevap almadın mı?Ben aldım!!!!Peki abi baska ozellik bilgisi yok mu?Nereden ogreniyorsun nasil yapiyorsun?Yaw soylemek istedigim şu arkadaşım, HIFLO filtre o balata falan derken yanlış yunluş işler yapılıyor.Bak bu foruma bulursun, kaç litre yağ koyacaz demiş bir arkadaş, 1.9l demişler.Eh değil!!Şimdi oturup hay motul şöyle yağ şu yağ böyle diye konuşmadan önce bilinmesi gereken yağ miktarı ve yağ viskosite özelliği değil midir?Söylemek istediğim budur.Kafayı böyle çalıştırırsak sonuç olarak çok daha az paraya çok daha güvenli temiz ve bakımlı bir makinamız olur.


    Alıntı Serk21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Biz SS lara debriyaj balatasından fren balatası çaktırıp kullandık hiçte sıkıntı yaşamadık,şuanda gölcükte bir bmw birde ninja aynı debriyaj balatasından kullanıyor.
    Abi bilmediğim bir durum.Olabilir takmışsındır çalışıyordur.Birşey diyemem ki.Aferin mi diyeyim.Anlamadım.


    Alıntı Serk21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    anlamadığım birşey var,bazı arkadaşlar için söylüyorum,ille her lafa muhalefet etmek can sıkıntısından mı yoksa gerçekten çok iyi biliyorsunuz da ben mi kavrayamadım olayı? ayrı dünyalarda mı yaşıyoruz?
    sizin durumu tarif ediyor sanki bu söylediğiniz, bilemedim.
    laf ebeliği mi yaptım ne yaptım tam neye takıldınız bi söyleyin direk anlayayım

  13. #5573
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı nich@tine adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mesajimda viraj,yol tutuş,fren,rüzgar mukavemeti var mi?
    bu açılardan degerlendirme yapmak istersen zevkle dinlerim.



    neyi daha iyi biliyormusum?
    250lerde ilk kullanacak olan arkadaslar icin merak edilen konular bunlardir, zaten motoru bilen adam bilir sıkıntı yok ki.



    bakimlarinin iyi yapilmasi icin basvuru kaynaginin guvenilir kaynak olmasi gerektigini soyluyorum, bu kaynak da her motorun kendi servis kitabidir.
    civatalar torkunda sıkılmalı deyip filtre neymis yag neymis der mi bir insan?burada soylemek istedigim dogru bilgi o dokumanlarda.
    Abi ne yag koyacaz benim amortisore ? Fork oil= Castrol!????Mesela sen boyle bir cevap almadın mı?Ben aldım!!!!Peki abi baska ozellik bilgisi yok mu?Nereden ogreniyorsun nasil yapiyorsun?Yaw soylemek istedigim şu arkadaşım, HIFLO filtre o balata falan derken yanlış yunluş işler yapılıyor.Bak bu foruma bulursun, kaç litre yağ koyacaz demiş bir arkadaş, 1.9l demişler.Eh değil!!Şimdi oturup hay motul şöyle yağ şu yağ böyle diye konuşmadan önce bilinmesi gereken yağ miktarı ve yağ viskosite özelliği değil midir?Söylemek istediğim budur.Kafayı böyle çalıştırırsak sonuç olarak çok daha az paraya çok daha güvenli temiz ve bakımlı bir makinamız olur.




    Abi bilmediğim bir durum.Olabilir takmışsındır çalışıyordur.Birşey diyemem ki.Aferin mi diyeyim.Anlamadım.




    sizin durumu tarif ediyor sanki bu söylediğiniz, bilemedim.laf ebeliği mi yaptım ne yaptım tam neye takıldınız bi söyleyin direk anlayayım
    bırak arkadaşım hiç polemik yapma bu arkadaşla şu sözü tartışmayı bitirdi 'AKLINI KULLANANLARDA HEP BİR ÇIKIŞ YOLU BULDU' dediya arkadaş işte ozaman iş biti aklı kullanmak motora 4tl lik balata takmakmış 30tl lik balata takanlara sesleniyroum mallık yapmayın aklınız kullanın 4tl yede balata var fren tutmaz pek ama olsun çift disk var ama tutmuyor dersiniz.
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  14. #5574
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı Alper Kaya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bırak arkadaşım hiç polemik yapma bu arkadaşla şu sözü tartışmayı bitirdi 'AKLINI KULLANANLARDA HEP BİR ÇIKIŞ YOLU BULDU' dediya arkadaş işte ozaman iş biti aklı kullanmak motora 4tl lik balata takmakmış 30tl lik balata takanlara sesleniyroum mallık yapmayın aklınız kullanın 4tl yede balata var fren tutmaz pek ama olsun çift disk var ama tutmuyor dersiniz.

    o kelimeden sen o anlamı çıkardın bence,ille açıklamak gerekirse 40 lira bir süngere vermeyip ben ninjanın süngerini yıkayıp kuruttuktan sonra uzaktan az bişey wd40 sıkıp geri taktım ;) 4 tl balata ninjaya takmadım ama debriyaj balatasından fren balatası yaptırıp taktım 20 liraya hallettim. bence bu yapılanlar aklını kullanmaktır sen neyden ne anlarsan anla. ben kawasaki bayisi değilim körü körüne motor övmüyorum,hyosunguda kullandım hemde rektefe yaptırdım piston segmanlar değişti silindir taşlandı vs.. hyosungada berbat kötü demiyorum msjları iyi okursan anlarsın.

    benim anlamadığım forumda bir model hakkında olumsuz görüşünü yazdığın zaman hemen o modeli kullananların hucüma geçmesi çok anlamsız, nedir ki bunun sebebi?fenerbahçe galatasaray fanatikliği gibi model fanatikliği mi yoksa satarken zorluk çekmeyeyim sıkıntısı mı? madem burda bilgi paylaşımı yapmak amaç, neden bir insanın görüşüne saldırıyorsunuz? onun yerine bilgilerden yararlanmaya çalışsanız bence çok daha mantıklı olur. ben bu forum sayesinde çok güzel insanlar tanıdım ve çok pratik çözümler buldum,elimden geldiğince de paylaşmaya çalışıyorum. varsın olsun siz gidin 13 liraya almayın hava filtresini 65 tl ye alın, burda elbet imkanı kısıtlı olupta 13 liralık filtreyi kullanacak ve bana içinden de olsa ''Allah razı olsun'' diyecek insanlar vardır.
    Karadeniz - Giresun.

  15. #5575
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı Serk21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o kelimeden sen o anlamı çıkardın bence,ille açıklamak gerekirse 40 lira bir süngere vermeyip ben ninjanın süngerini yıkayıp kuruttuktan sonra uzaktan az bişey wd40 sıkıp geri taktım ;) 4 tl balata ninjaya takmadım ama debriyaj balatasından fren balatası yaptırıp taktım 20 liraya hallettim. bence bu yapılanlar aklını kullanmaktır sen neyden ne anlarsan anla. ben kawasaki bayisi değilim körü körüne motor övmüyorum,hyosunguda kullandım hemde rektefe yaptırdım piston segmanlar değişti silindir taşlandı vs.. hyosungada berbat kötü demiyorum msjları iyi okursan anlarsın.

    benim anlamadığım forumda bir model hakkında olumsuz görüşünü yazdığın zaman hemen o modeli kullananların hucüma geçmesi çok anlamsız, nedir ki bunun sebebi?fenerbahçe galatasaray fanatikliği gibi model fanatikliği mi yoksa satarken zorluk çekmeyeyim sıkıntısı mı? madem burda bilgi paylaşımı yapmak amaç, neden bir insanın görüşüne saldırıyorsunuz? onun yerine bilgilerden yararlanmaya çalışsanız bence çok daha mantıklı olur. ben bu forum sayesinde çok güzel insanlar tanıdım ve çok pratik çözümler buldum,elimden geldiğince de paylaşmaya çalışıyorum. varsın olsun siz gidin 13 liraya almayın hava filtresini 65 tl ye alın, burda elbet imkanı kısıtlı olupta 13 liralık filtreyi kullanacak ve bana içinden de olsa ''Allah razı olsun'' diyecek insanlar vardır.
    öpmüşüm hyosung u şeyimde değil emin ol bugün var yarın yok imkanı olmıyan adamın hyosung ninjada işi olmasın benim görüşüm bu bi aleti alıyorsan bakımını hakıyla yapıcaksın olay bu kadar yapamıyosan en ucuza kaçıcaksan mondial 151rs balatası takıcaksan git commuterler var onlardan al derim adama benim sorunum sünger değil süngeri bende öle yaparım çok dert değil balataya ve fren performansına takıldım
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  16. #5576

    Üyelik
    14 Ocak 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    ninja 250
    herkese iyi akşamlar,bu ön cam alan arkadaşlar size birkaç sorum olucak

    zeytünburnunda karizma motor diye biyer bulduk ninja 250 ön camı 100 lira ama indirim falan yaparm dedi,

    rüzgarı kesme durumu nasıl eskisinden farkı gözle görülür derecedemi yoksa fark yokmudur merak ettim,

    önceki sayfalara bak falan demeyin,isteyen yorum yapsın,istemeyen efendiliğini bozmasın

  17. #5577
    ccman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    O camI gordum,kilicli motorda 125 dediler takin dedim ama civata delikleri denk gelmedi ondeki kawasaki yazisida harbi cakmaydi.en bariz deformesi camin uc kisimlarinda hava kabarciklari vardi,ben yine karbon kaplayacagim icin sorun olmaz dedim takin dedim ama solust vida merkezden 5mm kadar kayikti,ayrica ustten bakinca bosluklarida gorunce vazgectim,birde o kabarciklar olan uclarda kenarlar duzgun degildi.gidip bizzat yerinde deneyerek al derim siparis degil.
    Bilgin olsun
    Saygilar.

    Ilave olarak cam renkli buble cam tipindeydi.

  18. #5578
    Lightning - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2012
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    MT-07
    250R'ın kırmızı versiyonu yok mu türkiyede
    Siyah diye karar vermiştim taa ki kırmızıyı görene kadar.
    Beyazda yokmuş 2012 sıfırlarda
    Zaten yapılıyım Siyah motor aldımda renkten dolayı kaybolur diye düşünüyorum.
    Açık renkler olursa Daha cok motor dikkat alacağından açık renklerin daha büyük gözüktügünden dolayı

    Karar değiştiriyim dedim ama Kırmızı yokmuş türkiyede heralde..
    dreamkiller bunu beğendi.
    ,

  19. #5579
    ejlover - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2012 Yamaha R1
    Alıntı Frank Lucas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese iyi akşamlar,bu ön cam alan arkadaşlar size birkaç sorum olucak

    zeytünburnunda karizma motor diye biyer bulduk ninja 250 ön camı 100 lira ama indirim falan yaparm dedi,

    rüzgarı kesme durumu nasıl eskisinden farkı gözle görülür derecedemi yoksa fark yokmudur merak ettim,

    önceki sayfalara bak falan demeyin,isteyen yorum yapsın,istemeyen efendiliğini bozmasın
    Hocam cam var cam var. Bahsettiginiz ccman'in dedigi gibi bi seyse ebayden 20liraya alirsiniz. Sacma sapan seylere para harcamayin. Sirf goruntuyse dert film kaplatin yok eger cidden aerodinamik performans bekliyorsaniz Puig ya da ZeroGravity marka bi sey alacaksiniz 80euro max. fiyat.
    dreamkiller ve atilla_hakan bunu beğendiler.

  20. #5580
    ccman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Arkadasim uzulme sen motoru istedigin renk al sonrada e bay dan kirmizi komple grenaj al.bin$ a uzuntun gecer...iyide bu motorun kirmizisi hic gelmedi ki TR ye.nerden niyet ettinse kirmiziya ? Kawa nin rengi yesildir.yamaha mavi honda nin kirmizi,sen iyisimi CBR 250 ye bak.3 krs fazla olsuun kirmizi olsun hesabi...
    Saygilar

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:38 ----------

    Ejlover ben o cami gorunce zaten igrendim onu o sekilde takamazdim motora yazik.dedim basariz karbonu maksat buble cam olsun da.yok be usta bizim taklitciler cinlilerin yorungesinden bile gecemez.kalibi cikarmak icin adam gibi bir markanin camina verecek paralari yok.sallama is pesindeler.benim arka camurluk ta benim sallayip uydurmam oldu fakat camI yapandan daha iyi sallamisim demek uydu.camin ne bombesi uyuyor ne de baglanti delikleri...sallama is...Fatih Kilicli da bana diyorki ben bu gune kadar hep bunu sattim bi sorun cikmadi diyor.ben de icimden bu gune kadar kac tane sattinsa alanlarin hepsi de cakma ninja 250r sahibiymismis dedim.sahsi kanaatim,100 e o cam I alacak kisiye lafim ;100 zaten gitmis,100 daha ver de zero ya da puig sahibi ol,motorunu da kendini de rezil etme...
    Saygilar
    ejlover ve dreamkiller bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler