motorumdaki kalkış yaparken olan titreşim gün itibari ile tarihe karışmıştır
motoruma j-costa varyatör taktırdım,,motor resmen kişilik değiştirdi,gaz tepkisi,hızlanması,inanılmaz hale geldi,titreşim sıfıra indi ısrarla tavsiye ederim,
birde akrapoviç egzos takdım 0-100 6 saniyelere indi çok memnunum
Sibop uzatma; http://urun.n11.com/bakim-ve-koruma/...rati-P66585070
Arka tekere hava basarken elimi kanatmışlığım var benim de.
Öttüyse tmmdır sorun etme. Ben de o sesi duyana kadar basıyorum. Gerçi ekranı da görüyorum . Bu arada ben hava bastıktan sonra bu aldığım alet ile tekrar kontrol ediyorum; http://www.hepsiburada.com/actto-las...auge-p-OTVZ019 bakmayın ucuz olup bir işe yaramaz düşüncesine soktuğuna.
Şimdiye kadar şaşırmadı. Hatta hafta da bir hava basmaya götürmeden önce bununla soğukken kontol ediyorum öyle götürüyorum. Yer olarak da bizim direksiyon altı kapaklı yere sığıyor, bilginize.
Arkadaşlar dayanamadım yeteeer dedim ve leoparımı teslim aldım
Sevgili dostlar fikrinize ihtiyacım var spy5000 alarm kullanan varmı içimizde yarın sipariş verip alacağım fakat montajını kime yaptıracağım onu düşünüyorum yanlış bir montaj ve tesisata zarar verilerek takılsın istemediğimden tedirginim biraz Tekirdağ'da oturuyorum servise danıştım biz takmıyoruz dediler ama garantiyi etkilemez taktırabilirsin dediler
Bu alarmdan ben kullaniyorum MT 07 de. Bence cok basarili bir alarm. Wifi ozellinin olmasi cok iyi. Uzakda da olsaniz motor gorus alaniniz disindayken uyari veya alarm caldiginda elinizdeki kumanda titresime geciyor ve ne oldugunu gosteriyor. Yani uyari mi alarm mi diye.
Montaji cok basit. Kendiniz de yapabilirsiniz.
Sipariş verip gelmesini bekleyeceğim artık gelince bakacağım teşekkürler
Şİmdi ben de kritik bir soru soracağım.
İRonmax modeli var. Bildiğiniz üzere mat kaplama. Selenin alt tarafında sağ ve sol yan parçalar piano black denilen parlak siyah. Motoru hiç bir yere sürtmeme rağmen; genelde branda ile bıraktığımı düşünerek 1 ayın sonunda kılcal çizikler oluştuğunu güneşin altında net bir şekilde fark ediyorum.
Mat renk kullanan arkadaşlar, parlak kısımlarda bu kadar kolay kılcal çizikler oluşuyor mu?
arkaya artçı alıyorsan,artçı inip binerken ayakkabısının sürtmesinden oluşuyor,hatta sağ sol yan parçalar haricinde,ayakkabıyı koltuğa sürtmeden dolayı koltukta bile izler oluşmuştu eski 250 x max imde,yıkayıp silmeme rağmen çıkmıyordu,
bunun haricinde ,artçının ayak koyma yerindeki yan grenajlarda ayak sürtmesinden çizilmişti,buda bana ders olmuştu,,artık çizilmesini önlemek için yeni aldığım motoruma ayak koyma yerindeki grenajın bir bölümünü siyah mat folyo ile kendim kapladım,folyo bozulsa bile söküp yenisini takarım,,koltuk içinse artçı bindirirken ayağını koltuğa sürtme diye hep uyarıyorum
Merhaba arkadaşlar xmaxı alalı çok olmadı fakat iki kez benzin ışığı yandığında tripmetre 220 230 kmlerdeydi bana biraz fazla yakıyor gibi geldi canım sıkıldı 300 km üzeri yapıyor deniliyor genelde bunarada 2500 kmde xmaxım bu durum normalmi
Valla konu yakıt olunca faktör çok;
-Yağ faktörü
-Ağırlık
-Trafik
-Agresif kullanma
Son 7000 bakımında benim 100 km'de yaktığım yakıtı gören usta ve çalışanları; sen basmıyorsundur yaa demişlerdi :D Ne desem inandıramadım. O an gösterge 100 km'de 3.0 gösteriyordu. 100 km ortalamam; 3.0 3.4 arası yakıyor benim ki.
Aslında sakin kullandım sayılır sırf yakıtı ölçmek adına ama sonuç bu şekilde çıkıyor yarın tekrar doldurup deneyeceğim bakalım sonuç ne olacak
normal kardeşim hiç canını sıkma,şehir içinde dur kalk,yokuş,bayır,artçıda varsa birde hızlanmak için gaz vermen gerekiyor haliyle bu yakıtın çok normal,,ben 250 x max la istanbulda 5 lt görüyordum trafikte
ancak uzun yola çıkarsın ozaman anlarsın ne kadar yaktığını,,ben eşimle istanbuldan mudanyaya gidip bir tekneye bakıp tekrar geri geldik ortalama yakıtım 3,6 lt idi
o 3 lt yakıyorum diyenlerin kullandığı şekilde deneme mahiyetinde bende kullandım bir ara,100 km de 2,8 lt gidip geldim ama bide bana sor nasıl geldim,,öle gaza ani basmak yok çok az bir şekilde ve yokuş aşağı hiç gaz vermeden gitmek falan,tabi artçı yok yalnız bi şekilde bide en dandik scooterlerden tokat yiye yiye,,olmaz olsun öyle gitmek fenalık geldi,,ama 2.8 lt gidip geldim ancak bir sefer denedim okadar
okadar hesap yapacaksan 100cc motor al derler adama ,,ben 250 liği satıp 400 aldım,bu dahada fazla yakıyor 250 liğe nazaran,250 likle şehir içi km de 170-185 krş arası ortalama,yakıyordum 400 le 210-225 krş yakıyorum genelde 2 kişi, öyle çok agrasifte kullanmıyorum hani,ama memnunmusun dersen memnunum,sende motorundan memnunsan takma kafana keyfini çıkar
Ben de 1.000KM ye yaklaştıkça yavaş yavaş motorun yakıt karakterisliği ortaya çıkıyor. İlk günlerde yarı trafik yarı akan yolda, 4 litrenin altına düşemiyorken; şu an 3.5 litrenin üstüne çıkamadım. 5-6bin devirde otoyolda 2.6 -3.2 arası gidip geldim. Mahir Bey, siz de henüz rodaj dönemini tamamlamıştınız hatırladığım kadarıyla. Sanıyorum rodaj yağı alınıp, standart yağa geçldiğinde sonuçlar bir miktar daha iyileşecektir. Bir de motora alıştıkça gaz açma kapama,frenaj işlerini daha homojen yaptıkça yakıt tüketiminiz düşüyor.
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)