Burak tork kalkışta çok etkilemez kalkış daha çok beygire bağlıdır . Tork düşük devir yüksek vites seyir halinde gaza yuklendigin zaman vites kucultmene gerek kalmadan makinayı alıp götüren bı olaydır .
Burak tork kalkışta çok etkilemez kalkış daha çok beygire bağlıdır . Tork düşük devir yüksek vites seyir halinde gaza yuklendigin zaman vites kucultmene gerek kalmadan makinayı alıp götüren bı olaydır .
illaki etkilicektir her viteste öne atlar.normalde ns200 ile cbr kafa kafaya gidiyor ne zaman vites atma zamanı gelse aradaki 50cc hacim yani tork bunu hatırlatıyor.aynı şekil z250sl ile yarıştığım zamandada oluyor.2 3 hp fark yaratmıyor ama 250cc hacmindeki olmayan torku arıyor insan.2018 alıp süren varsa merakla bekliyoruz tüketim performans vs
yamahanın kendi zinciri 310 tl. JT Xring 520 ile kalite farkı vzr mı. ekli zincirin takması daha kolay oldğundan mı tercih ettiler acaba. ?
pek anlamam ama kendi zinciri zaten did marka.onun üstüne pek yok diye biliyorum?keşke set olarak değiştirseydiniz zincir daha uzun ömürlü olurdu.muhtemel aşınmıştır dişliler
hocam did did tir yani kötü çıkmaz.denilen şey aşırı derecede çakması olduğu.o yüzden did almıyor insanlar korkuyorlar kazıklanmaktan.bu arada yağlaman temizlemen vs bakımınla kaç bin km kullandın did zinciri.benim eski pulsar 20k km yi geçti halaa devam ediyor zincir.arkadaşım 11k kmde değiştirdi.
Zincir için bu kadar kasmayın. Kullanılan materyaller belli, üretim kalitesi iyi olan bir zincir alın geçin. Did olsun diye kasmanıza gerek yok
beyler 5000km bakım ücreti nedir ? en son yaptıran bilen varmı?en son 1 sene önce bakıma soktum tabi o zaman dolar euro ek vergi yoktu şu an çok acayip fiyatlar söylüyorlar.4r yağı kullanmama rağmen 180tl falan ödemiştim tabi 1 sene önce tam.
birkaç servisi arayıp fiyat alsan nasıl olur. bakım fiyatı motorun durumuna göre değişir. yağ ve yağ filtresi zaten değişecek ek olarak hava filitresi ve fren balataların durumuna göre değişecek.
Merhaba Arkadaşlar,
Motorum 12.000 km de. geçenlerde temizlik yaparken zincirin bazı baklalarında sıkışma olduğunu farkettim. Bu durumla karşılaşan var mı ? Varsa ne gibi bir çözüm önerirsiniz ?
Bir de ben çoğunlukla artçılı biniyorum. Sizce artçılı sürüş zincir sıkışmasına (tümseklerde arka taraftaki ağırlığın fazla olması nedeniyle amortisörün aşağı hareketiyle zincirde gerilim olabilir diye düşünüyorum) neden olur mu ?
Görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim.
Tekeriniz düz bassın.
evet normal, sen birde uzun yola çık titreşimin feriştahını görürsün
Merhaba arkadaşlar, bende motorla ulaşım konusunda aranıza katılmış bulunuyorum. Şuan ehliyet için başvurdum direksiyon derslerini alıyorum. A sınıfı ehliyet için başvurdum. Scootermi yoksa vitesli mi konusunda kafam karışıktı biraz. Günde yaklaşık 25 git 25 gel toplam 50km yolum var. Başakşehir Kayaşehir- Fatih Aksaray güzergahım var. Hafta içi 2 gün eşim bana artçı olarak eşlik edecek, ayrıca Pazar gezmeleri için bir motor alacağım. Scooter kullanışlı gibi geliyor ama diğer yandan çok ruhsuz geliyor ve zevk alacağımı düşünmediğimden vitesli alma konusunda kafam yoğun. MT-25 ile CB250R üzerinde yoğunlaştım. Artçı konforu, yakıt ve bakım masrafları gibi etkenler göz önünde bulundurulduğundan tavsiyelere açığım. Her 2 motoruda kullanan süren varmıdır acaba ? + ve – yönleri ile yönlendirebilecek/değerlendirebilecek arkadaşlar olursa çok mutlu olurum. Motorları 0 ve 2018 model almayı düşünüyorum.
Merhaba bende yeni motoruma kavustum.
100 km hiz ustunde gidonda ufak titreme oluyor. Bu arada motorum 2016 model .
Merhaba dostlar, bir kaç konuda yardım isteyeceğim sizden.
Bildiğiniz üzere mt-25 e arkadan bakıldığında sert imajını bozan bir plaka tutucu ve bence motora pek de yakışmayan sinyaller var.
Plaka tutucuyu ve ön arka sinyalleri değiştirmek istiyorum. Daha sportif görünümlü sinyal ve plakalık önerilerine açığım.
Not: Plakalığı katlanır istemiyorum
Teşekkürler şimdiden.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)