Kawasaki ER5 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
21 Kasım 2011, 12:51
#1561
Umarim siteden birine veya tanidigi birine gider gercekten temiz makine. Tabii kimse yogurdum eksi demez ama yuzumu kara cikartmayacagini dusunuyorum. Aslında gecmisini epey detayli yazmistim fakat sahibinden ilani o sekilde onaylamadi bende kısalttim. ilgilnen olur ise iletebilirim.
Bu arada ozelden bi uyari geldi verdigim link hata veriyormus, bende tekrar hem linki hem de ilan numarasini vermek isterim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...4884168/detay/
Sahibinden İlan No 64884168
saygılar
evren
Reklamlar
-
21 Kasım 2011, 14:37
#1562
sevgili arkadaslar 2 adet motorum var birisi 250 cc kirmizi kymco grand dink 2005 model 11300 km.de birisi gri renk 28 binde 2004 model yine grand dink var 150 lik takasa girmek isteyen arkadaslar varsa 250 lik olan ile basabas 150 lik olan ile üste 2 bin lira nakit verebilirim.
-
21 Kasım 2011, 19:35
#1563
Sonunda artık benimde bir ER5 im oldu..İlk trafik deneyiminden şunu söyleyebilirim ki..çokkeyifli bir makine...çok..performansı da beni de tatmin etti gerçekten..600F3 den sonra...hepinize kazasız belasız sürüşler arkadaşlar...
Motosiklet...Aşktır..Görmesen..Sesini duymasan..Dokunmasan...Olmaz...
-
21 Kasım 2011, 19:51
#1564
Zodium adlı üyeden alıntı
sevgili arkadaslar 2 adet motorum var birisi 250 cc kirmizi kymco grand dink 2005 model 11300 km.de birisi gri renk 28 binde 2004 model yine grand dink var 150 lik takasa girmek isteyen arkadaslar varsa 250 lik olan ile basabas 150 lik olan ile üste 2 bin lira nakit verebilirim.
cbf 500 topiğinde görüşme üzere dostum...
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:46 ----------
ayvazdeniz adlı üyeden alıntı
Sonunda artık benimde bir ER5 im oldu..İlk trafik deneyiminden şunu söyleyebilirim ki..çokkeyifli bir makine...çok..performansı da beni de tatmin etti gerçekten..600F3 den sonra...hepinize kazasız belasız sürüşler arkadaşlar...
Hayırlı olsun nice mutlu sürüşler..
suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer
)
-
21 Kasım 2011, 22:43
#1565
gs500inanc adlı üyeden alıntı
cbf 500 topiğinde görüşme üzere dostum...
Hah bu çok iyiydi :D))
4 TEKER BEDENİMİ 2 TEKER RUHUMU TAŞIR ! 93>XT600 - 08>CBF150 - 04>GS500 - 99>GS500EX - 05>ER5 - 98>XT600 - 02>XT600E - 05>ER5 -04 >GS500 - 04>FZS1000EXUP - 05>KAWASAKi ER5
-
23 Kasım 2011, 23:20
#1566
Bugün ruhsatımı aldım emniyetten..Bi kaldı muayene..ama ruhsatın diğer sayfasında muayene kaşeleyecek yer kalmamış.değişmesi gerek.sanırım ek1 belgesi doldurarak muayeneye gitmem gerekiyor..bir kaç gün kavuşamayacağım tamamlanmış ruhsata..can atıyorum er5 le yola çıkmaya )
Motosiklet...Aşktır..Görmesen..Sesini duymasan..Dokunmasan...Olmaz...
-
24 Kasım 2011, 21:23
#1567
motor satanlara hayırlı satışlar-yeni motor alan arkadaşlara'da hayırlı olsun kazasız belasız kullanımlar dilerim..
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım..
GHOST RİDER
-
24 Kasım 2011, 23:28
#1568
Arjantinli69 adlı üyeden alıntı
motor satanlara hayırlı satışlar-yeni motor alan arkadaşlara'da hayırlı olsun kazasız belasız kullanımlar dilerim..
Arjantinli kardeşimin iyi dileklerine bende katılıyorum.
-
25 Kasım 2011, 01:23
#1569
Bu kış yeni ER5 kullanıcıları var baya.Konu hareketlenecek gibi görünüyor.
Bu arada Bir konu var...
2004 Mavi olan ER5 i sattık.Kuzenimin olan.Alan arkadaşımız gaz telini yumuşatmak için depoyu falan sökmüş.İşlerini halledip kapatmışlar.Benzini de PRI de bırakmışlar
Aradılar ki heryerden benzin akıyor nedir bu diye Musluğu ON'a alın dedim hallettiler.Bende dayanamadım gittim.İyiki gitmişim...
Motora 500km önce koyduğumuz Motul yağın anası ağlamış.Makinadan 5 litre sıvı çıktı.Yağ ve benzin karışımı.Eğer boşversem gitmesem motoru alacaklar ellerine...
4 TEKER BEDENİMİ 2 TEKER RUHUMU TAŞIR ! 93>XT600 - 08>CBF150 - 04>GS500 - 99>GS500EX - 05>ER5 - 98>XT600 - 02>XT600E - 05>ER5 -04 >GS500 - 04>FZS1000EXUP - 05>KAWASAKi ER5
-
25 Kasım 2011, 02:34
#1570
yeni bir er5 kullanıcı olarak..bu PRİ sorununu önceki sayfalardada okudum..Böyle bir sorun nasıl olabilirki bu makinede anlamıyorum..yaık yani..İnsanlık hali..musluk orada bırakılırsa benzin motora doluyor..peki nedir bunun varoluş sebebi..neden PRI var muslukta..bunun önüne geçilemez mi? umarım hiçkimsenin başına gelmez bu ama..oluyor işte..
Motosiklet...Aşktır..Görmesen..Sesini duymasan..Dokunmasan...Olmaz...
-
25 Kasım 2011, 03:26
#1571
Pri diye bir kill buton var açık bırakıp 1000 km gezenin motoru sarar ilkan 'ın dediğine göre))sonra Z moto da 5000 hesap çıkarır....aman
suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer
)
-
25 Kasım 2011, 18:27
#1572
Ben PRI konumunun ne anlama geldiğini izah ettim.Bir önceki sayfada falan olması gerekiyor.İnanch bu arada Z-Moto gene hesap çıkarır ödersin parçaları alırsın.SuzukiTR'den fren balatası istesen 3 hafta diyor adamlar :D )
4 TEKER BEDENİMİ 2 TEKER RUHUMU TAŞIR ! 93>XT600 - 08>CBF150 - 04>GS500 - 99>GS500EX - 05>ER5 - 98>XT600 - 02>XT600E - 05>ER5 -04 >GS500 - 04>FZS1000EXUP - 05>KAWASAKi ER5
-
25 Kasım 2011, 18:37
#1573
Abi sarf malzemesi için de bayiye mi gidilir. 100 lira derler balataya o zaman da ...
suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer
)
-
26 Kasım 2011, 04:17
#1574
That sort of tap has no 'Off' position, it's called a vacuum tap and the diaphragm is sucked open by a vacuum via a thin black pipe from one of the carbs. The Prime position by-passes the diaphragm and allows fuel to flow under gravity for times when the carbs have been emptied - strip-down, run out of gas etc.
It's possible for the vacuum pipe to perish and split or become dislodged, or the diaphragm to stop working. In these cases the petrol would not therefore reach the carbs.
I'd suggest you try running it on Prime for a short while - warm-up, ride round the block for example - to see if that cures it. If it does then we know where to start looking.
It should be noted that leaving the tap on Prime may, given a combination of faults, cause the engine to flood and fill with gas. Obviously this is very bad, so if setting it to Prime does work, turn the tap back to 'On' when you park it as you'll effectively be turning it Off.
---------- Post added at 02:17 ---------- Previous post was at 02:05 ----------
Yani diyor ki: "The Prime position by-passes the diaphragm and allows fuel to flow under gravity for times when the carbs have been emptied - strip-down, run out of gas etc. "
"Pri" de iken, benzin yer çekimi sayesinde doğrudan iner, bu karbüratörlerin boşaldığı, benzinsiz kaldığı, söküldüğü, vs zamanlarda kullanılır.
"It should be noted that leaving the tap on Prime may, given a combination of faults, cause the engine to flood and fill with gas. Obviously this is very bad, so if setting it to Prime does work, turn the tap back to 'On' when you park it as you'll effectively be turning it Off."
Diyor ki: Görevini yapmayan, by-pass borusu, diyaframı bozuk setlerde "PRI" ayarı benzini doğrudan motora indirir, ki bu beter bir şeydir, O SEBEPLE SORUN OLDUĞUNDA "PRI" yi KISA BİR SÜRE İÇİN DENE, ÇALIŞMAZ İSE ORADA BIRAKMA, "ON" KONUMUNA GEÇ (çalışırsa zaten "PRI" de bırakma). Park halindeyken de "ON" da bırak "OFF" a almış gibi olursun.
Yani aslında bu bilinmeyen bir şey değil, bizim bilgisizliğimizden gelen bir şey. Ben sorduğumda: "Abi o ayar, depon bitince rezerv tankından emmez, sen de benzinin bittiğini anlarsın, "ON" a geçirip devam edersin!" demişlerdi ki hiç alakası yok.
"PRI" ne zaman sorun çıkarmaz, karbüratördeki by-pass borusu sağlıklı çalışıyorsa, kauçuk diyafram işini yapıyorsa. Yine de zaten "PRI" normalde kullanılacak bir şey değil. Kawasaki'nin bir suçu yok kısacası
"Acemisi olduğunuz tekniği önce kapalı alanda, tedirginlik geçtikten, tekniğe hakim olduktan sonra yolda deneyin ve yavaş yavaş yol sürüşüne aktarın." motorhikayesi.com | "Motosiklete Binmeyin, Motosikleti Sürün"
-
26 Kasım 2011, 04:57
#1575
. Benim suzukide de var pri ve kullanmıyorum .Pri tek sorun değil yalnız, ex 500 kodlu motorlarda. Priyi hiç kullanmadığım halde hem er5 te hem kle de bezin salma durumu yaşadım. Bu da benzin vanasının içindeki diyaframın çürümesinden kaynaklanıyormuş.Bu sefer on da reservede de aynı tepkiyi vermeye başlıyor.Bu da olabilecek bir ihtimal... Bu yaşananlar ne ilk idid ne de son olacak ))
suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer
)
-
26 Kasım 2011, 10:41
#1576
gs500inanc adlı üyeden alıntı
. Benim suzukide de var pri ve kullanmıyorum .Pri tek sorun değil yalnız, ex 500 kodlu motorlarda. Priyi hiç kullanmadığım halde hem er5 te hem kle de bezin salma durumu yaşadım. Bu da benzin vanasının içindeki diyaframın çürümesinden kaynaklanıyormuş.Bu sefer on da reservede de aynı tepkiyi vermeye başlıyor.Bu da olabilecek bir ihtimal... Bu yaşananlar ne ilk idid ne de son olacak
))
Benim GS de yaşadığım sorun buydu işte.Bulabilmeleri için devamlı gitgel 2 bin km ve harcanan parada cabası olmasına rağmen bulamayan bir sürü usta.
Ayrıca sorunu ben buldum.Ne diyelim buna ? Sağlık olsun diycez :D
4 TEKER BEDENİMİ 2 TEKER RUHUMU TAŞIR ! 93>XT600 - 08>CBF150 - 04>GS500 - 99>GS500EX - 05>ER5 - 98>XT600 - 02>XT600E - 05>ER5 -04 >GS500 - 04>FZS1000EXUP - 05>KAWASAKi ER5
-
27 Kasım 2011, 02:42
#1577
PRİ konumu üst sayfalarda güzelce açıklanmıştı ,ama ne olursa olsun bence çok saçma bir durum yazık günah kardeşim 3 lt yağ yağ filtresi boşuna heba oluyor.O anki sinir durumunu zaten saymıyorum.Normalde PRİ konumu yatan motosikleti ilk çalıştırmada kolay çalışsın diye karbüratörü geçici olarak benzinle doldurmak için yani kısa süreligine kullanılacak konum...
ben PRİ konumunda bırakmadım ama motor yokuş aşagı iken sağ karbüratör'e pislik gelmiş ve şamandra benzini kesmemiş ve piston kafasından yağa almış 500 ml benzini,hava filtresi haznesindende 1 bardak benzin çıktı,sebebi hava filtresinin tahliye hortumunun ucu kapalıydı-şimdi ucuna delikli tıpa taktım ne olur ne olmaz benzin dolarsa dışarı atsın diye birde musluk çıkışına oto benzin filtresi taktım karbüratörü tıkamasın diye.er 5'e binipta bu olay başına gelmeyen kalmayacak gibi görünüyor.
musluk vakumu yüzünden arkadaşın er 5'i 3 sefer yaga benzin karıştırdı en sonunda kızdı sattı kawa'yı.
çin motorunda bile butar arıza çıkmazken böyle kaliteli bir motosiklet'te ufacık bir pislikten yüzlerce liralık masraf çıkarması şahsen beni kızdırıyor.bu Japan'ların kafası halbuki çalışır diyorum ama bir boşluk anlarına gelmiş demekki.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım..
GHOST RİDER
-
27 Kasım 2011, 03:10
#1578
Arjantinli69 adlı üyeden alıntı
PRİ konumu üst sayfalarda güzelce açıklanmıştı ,ama ne olursa olsun bence çok saçma bir durum yazık günah kardeşim 3 lt yağ yağ filtresi boşuna heba oluyor.O anki sinir durumunu zaten saymıyorum.Normalde PRİ konumu yatan motosikleti ilk çalıştırmada kolay çalışsın diye karbüratörü geçici olarak benzinle doldurmak için yani kısa süreligine kullanılacak konum...
ben PRİ konumunda bırakmadım ama motor yokuş aşagı iken sağ karbüratör'e pislik gelmiş ve şamandra benzini kesmemiş ve piston kafasından yağa almış 500 ml benzini,hava filtresi haznesindende 1 bardak benzin çıktı,sebebi hava filtresinin tahliye hortumunun ucu kapalıydı-şimdi ucuna delikli tıpa taktım ne olur ne olmaz benzin dolarsa dışarı atsın diye birde musluk çıkışına oto benzin filtresi taktım karbüratörü tıkamasın diye.er 5'e binipta bu olay başına gelmeyen kalmayacak gibi görünüyor.
musluk vakumu yüzünden arkadaşın er 5'i 3 sefer yaga benzin karıştırdı en sonunda kızdı sattı kawa'yı.
çin motorunda bile butar arıza çıkmazken böyle kaliteli bir motosiklet'te ufacık bir pislikten yüzlerce liralık masraf çıkarması şahsen beni kızdırıyor.bu Japan'ların kafası halbuki çalışır diyorum ama bir boşluk anlarına gelmiş demekki.
arjantinli marka fanatikliği değil ben kle 500 ün yürüyenine hastayım uygun düşük km de düşse, bu sorunla karşılaşmayı gözem alıp yine alırım kle Transalpin tek alternatifi. ve ekonomik. er5 teki naked motor bu kasaya fena uyuyor. Kısaca hastasıyız )))
suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer
)
-
27 Kasım 2011, 16:55
#1579
Dün muayenesini yaptırdım.sorunsuz geçti.Ama sanırım bana ön cam lazım.doksandan yüzden sonra rüzgar çok vurmaya başlıyor. fatih kılıçta varmıdır bileninizi varmı acaba?
Motosiklet...Aşktır..Görmesen..Sesini duymasan..Dokunmasan...Olmaz...
-
27 Kasım 2011, 17:11
#1580
Vardır ,Paraya kıyıp marka bişey alırsan daha sağlııklı olur, kesme plexi ile arasındaki fiyat farkına göre al veya alma diyeceğim.
suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer
)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler