Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Kawasaki ER5 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #921
    Arjantinli69 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    İstanbul-Kadıköy TAMER
    Motosikleti
    SUZUKİ GSF 600 S BANDİT
    başından geçenler ilginç
    ben de bıraktım burda bir arkadaşın yorumu üzerine ama ne kadar bıraktığımı hatırlamıyorum.ama yağ seviyesi hiç yükselmedi hep aynı
    ama yinede çok saçma bir durum bence o zaman sakıncalı neden böyle bir konum yapmışlar benzin musluğuna
    Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #922
    vlad1462 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2005
    Motosikleti
    var bişeyler
    Alıntı Arjantinli69 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    başından geçenler ilginç
    ben de bıraktım burda bir arkadaşın yorumu üzerine ama ne kadar bıraktığımı hatırlamıyorum.ama yağ seviyesi hiç yükselmedi hep aynı
    ama yinede çok saçma bir durum bence o zaman sakıncalı neden böyle bir konum yapmışlar benzin musluğuna
    pri nin ne işe yaradığını sen açıklamışsın zaten. karbüratörde yetersiz benzin olduğunda ilk çalıştırmada kolaylık olsun diye konulmuş demişsin. yazını okuduktan sonra geçen gün bende denedim, bir haftadan fazladır yatıyordu motor. normalde sadece jigleyi çekip çalıştırmam birkaç marş alıyorken musluğu kısa bir süre için pri ye getirip marşa bastığımda tek seferde aldı. motor çalıştıktan sonra hemen on konumuna geri getirdim. yanı işi bitince hemen devre dışı bırakılması gereken, kullanmayı bilince işe yarar bir konum.

    yanlış hatırlamıyorsam bir ara senin motorun yağ seviyesinin 3 lt küsür olduğunu yazmıştın. senden önceki sahibinin fazla koymuş olabileceğini söylemiştin. acaba senin bu pri denemen sırasında az biraz benzin kaçmış olmasın motora

  3. #923
    Arjantinli69 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    İstanbul-Kadıköy TAMER
    Motosikleti
    SUZUKİ GSF 600 S BANDİT
    Alıntı vlad1462 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    pri nin ne işe yaradığını sen açıklamışsın zaten. karbüratörde yetersiz benzin olduğunda ilk çalıştırmada kolaylık olsun diye konulmuş demişsin. yazını okuduktan sonra geçen gün bende denedim, bir haftadan fazladır yatıyordu motor. normalde sadece jigleyi çekip çalıştırmam birkaç marş alıyorken musluğu kısa bir süre için pri ye getirip marşa bastığımda tek seferde aldı. motor çalıştıktan sonra hemen on konumuna geri getirdim. yanı işi bitince hemen devre dışı bırakılması gereken, kullanmayı bilince işe yarar bir konum.

    yanlış hatırlamıyorsam bir ara senin motorun yağ seviyesinin 3 lt küsür olduğunu yazmıştın. senden önceki sahibinin fazla koymuş olabileceğini söylemiştin. acaba senin bu pri denemen sırasında az biraz benzin kaçmış olmasın motora
    bu soğuk günlerde jikle ile motoru çalıştırması en güzeli yoksa 2-3 marş yapmadan çalışmıyor.
    benim yağ olayı yağı değiştiren servis yağı fazla doldurmuş sonradan yandaki siyah tapayı açıp fazla yağı boşalttım,normale döndü.
    ama motor yağına benzin karıştığı zaman o motor yağı bütün özelliğini kaybeder,sonrasını düşünmek bile kötü
    Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER

  4. #924
    mamt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2008
    Şehir
    İST-çapa
    Motosikleti
    KAWASAKİ ER-5
    pri ne işe yarar amacı nedir
    pardon önceki sayfada farketim sorunun cevabını

  5. #925
    Arjantinli69 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    İstanbul-Kadıköy TAMER
    Motosikleti
    SUZUKİ GSF 600 S BANDİT
    selam er 5 çi dostlar
    ben satmak üzereyim er 5 'i kısmetse er-6 topacına devam
    yarın ola hayrola bakalım.7.500 'e veriyorum yarasamı
    Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER

  6. #926
    mamt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2008
    Şehir
    İST-çapa
    Motosikleti
    KAWASAKİ ER-5
    Alıntı Arjantinli69 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam er 5 çi dostlar
    ben satmak üzereyim er 5 'i kısmetse er-6 topacına devam
    yarın ola hayrola bakalım.7.500 'e veriyorum yarasamı
    sanada alanada hayırlı olur inşallah ilanı varmıydı sanki görmüştüm nette yeni motorunlada bekleriz er5 topac ına

  7. #927
    delicoban08 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2005
    Şehir
    Artvin
    Motosikleti
    KLX 250
    Erken vazgeçtin ER5 ten Arjantinli kardeş. umarım senin için hayırlısı olur.

  8. #928
    Arjantinli69 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    İstanbul-Kadıköy TAMER
    Motosikleti
    SUZUKİ GSF 600 S BANDİT
    Alıntı mamt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sanada alanada hayırlı olur inşallah ilanı varmıydı sanki görmüştüm nette yeni motorunlada bekleriz er5 topac ına
    ilanı vardı ama of konumundaydı,bakalım hayırlısı prensipte anlaştık ama motoru vermeden satmış değilim daha

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:53 ----------

    Alıntı delicoban08 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Erken vazgeçtin ER5 ten Arjantinli kardeş. umarım senin için hayırlısı olur.
    erken vazgeçme değilde,er 6 daha sportif ve enjeksiyonlu yeni nesil tabiri yüzünden alıyorum ve 72 hp.gerçi 50 hp bile fazla ama fazla hp göz çıkarmaz kullanmadıkça dimi
    hafta içi belli olucak tam satış bakalım kısmet,zaten er 6 F bakınıyordum bir kaç aydır.9000-10000 tl civarı vermeyi düşünüyorum ama km 25.000 altı olmalı yoksa er 5 'e devam yine fazla km li motor almayı düşünmüyorum hiç bir zaman büyük cc olsa bile.nerden bileyim vatandaş nasıl kullanmış,kaliteli yağ kullanmışmı
    daha bu gün yağ,yağ filtresi,hava filtresi değişti.motor satıyoruz diyoruz ama hayla bakımlarını yaptırıyorum başkası olsa yaptırmaz öyle verir
    Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER

  9. #929
    Arjantinli69 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    İstanbul-Kadıköy TAMER
    Motosikleti
    SUZUKİ GSF 600 S BANDİT
    selam er 5 çi dostlar havalar hazır güzelken bir gün toplaşalım ne dersiniz.
    Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER

  10. #930
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı vlad1462 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    3 lt motor yağı alan motordan 6 lt yağ+benzin karışımı boşaltınca ben yeterince ikna oldum. benim olayımda motor yedek depoya geçerken, yani benim depoda 3 lt civarı benzin varken pri de bırakmıştım(niye bıraktın demeyin, cahillikten işte) motoru garaja koydum ve bir saat kadar sonra tekrar çıkmam gerektiğinde motor çalışmadı. benzin kokusunu alınca daha önceden gene sitede birinin karbüratör sorunundan dolayı depodaki benzinin hava filtresi kabına dolduğunu okuduğumu hatırladım. filtreyi söktüğümde benzin, filtre haznesine dolmuştu. filtreyi çıkarttım, haznedeki benzinide hortumla çektim fakat 0.5 lt civarı benzin çıktı. o akşam motoru garaja koydum ve binemedim haliyle. sonra depoda 3 lt benzin olması gerektiği fakat sadece 0.5 lt kadar benzinin filtre haznesindede kaldığı aklıma takıldı. bu benzin nereye gitmişti diye düşünürken hava filtresi haznesi dibindeki, motora giren ara boru (havalandırma borusu) aklıma geldi. ertesi gün z-moto dan burak ustayı aradığımda benzinin motorun içine dolduğunu onayladı. bende mecburen yağ ve filtreyi tekrar değişmek durumunda kaldım. yağı boşalttığımdada zaten 6 lt civarı yağ ve benzin karışımı çıktı motordan. neyseki motoru kullanmadım o yağla, bu arada motorun içide o benzinle temizlenmiş oldu ha bide şunu ekliyim, benim motoru parkettiğimde orta sehbaya alma zorunluluğum var, yan ayakta olsaydı motorun içine değilde dışarı akarak boşalırmıydı tam bilemiyorum.belki senin motorda o tip bişey olmuştur, yani motorun içinde illaki girmiştir benzin ama dsaha çoğu dışarı akmıştır falan gibi.

    kısacası o pri zımbırtısını açık unutmamaya dikkat etmek lazım, unutulursa işin sonu değil motor yağını bozmak, yangına sebebebiyet vermeye kadar gider. çünkü depoda fazla benzin varken unutulursa dışarı taşmalar meydana gelecek ve gerisini düşünmek bile kötü.
    geçtiğimiz cumartesi günü uğurlu motor'a karterine benzin dolmuş bir halde gelen er-5 sizin motor muydu acaba? üzerinde pirelli sport demon lastikler vardı.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  11. #931

    Üyelik
    15 Ağustos 2008
    Şehir
    Antalya - Merkez
    Motosikleti
    Honda CBR 600F6
    selam öncelikle herkese merhabalar er-5 ciler arasına yeni katıldım yaklaşık 2 haftadır kullanıyorm motorm 2005 model siyah 31 bin km de şimdi öncelikle bi sorum var pri de bırakırsanız motora benzin kaçar hava filtresine dolar vs demişsiniz ben alalı beri ellemedim dün baktım musluk pri deydi fakat öyle bir sorn yaşamadım yada farkında deilim ama şöyle bişey var musluk pri de iken 30 krş yakıyodu km de dün on konumuna aldım musluğu yakıt düştü biraz daha yakıtla alakası nedir bi anlatan olrsa iyi olr sevinirim teşekkürler şimdiden....
    [COLOR="Cyan"][B]
    Facebook grubumuz: ''MT ANTALYA''
    MSN Grubumuz: mgroup317122[/B][/COLOR]

  12. #932
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Erbeşinmivarderdinwar videosu

    Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........

  13. #933
    KaPTaNHaSaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2009
    Şehir
    İzMiR- EşReFPaŞa-BoğaZiÇi
    Motosikleti
    Kawa Z750


    1 ay önce 2004 amerikan er-5 almış bulunmaktayım. alptunay ın yardımları sayesinde yice inceledik iyi de pazarlık yaptık.
    ilk değişimler olarak fren balataları yağı bujileri hava filtresi ve koltuk döşemesi değişti. yaza doğru lastik ve çanta girişimlerim olacak.. ..
    Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..

  14. #934
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Şşşiiii kaptan.....

    İmzanı değiştirsen artık..... 500 cc motosiklet yazabilirsin....
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  15. #935
    vlad1462 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2005
    Motosikleti
    var bişeyler
    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçtiğimiz cumartesi günü uğurlu motor'a karterine benzin dolmuş bir halde gelen er-5 sizin motor muydu acaba? üzerinde pirelli sport demon lastikler vardı.
    ben motorumun kendi yapabildiğim kadar işlerini kendim hallederim, fazlasını kurcalamam. z-moto burak ustadan başkasınada elletmem. zaten ondan aldım motoru.
    benim motorun yağına benzin karıştığında yağını ve filtresini kendim değiştim. karbüratörünü ise söküp burak ustaya verdim, temizledi, ayarladı bana teslim etti ve bende tekrar taktım.

  16. #936
    Arjantinli69 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    İstanbul-Kadıköy TAMER
    Motosikleti
    SUZUKİ GSF 600 S BANDİT
    Alıntı hakan07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam öncelikle herkese merhabalar er-5 ciler arasına yeni katıldım yaklaşık 2 haftadır kullanıyorm motorm 2005 model siyah 31 bin km de şimdi öncelikle bi sorum var pri de bırakırsanız motora benzin kaçar hava filtresine dolar vs demişsiniz ben alalı beri ellemedim dün baktım musluk pri deydi fakat öyle bir sorn yaşamadım yada farkında deilim ama şöyle bişey var musluk pri de iken 30 krş yakıyodu km de dün on konumuna aldım musluğu yakıt düştü biraz daha yakıtla alakası nedir bi anlatan olrsa iyi olr sevinirim teşekkürler şimdiden....
    selamlar hoş gelmişsin hayırlı kazasız kullanımlar.üst sayfalara bir göz atarsan daha iyi bilgi sahibi olabilirsin.hemen hemen merak ettiklerin ve ileride sana lazım olacak çoğu bilgiler yazılmış durumda.
    Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER

  17. #937

    Üyelik
    25 Eylül 2010
    Şehir
    İST / ÜSK

    GS 500 mi ER 5?

    GS500 ile ER5 arasında kararsızım. engin tecrübeleriniz ile yardımlarınızı rica ediyorum?

    yakıt? fiyat? servis? performans? yedek parça?

    teşekkürler saygılar..

  18. #938
    Arjantinli69 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    İstanbul-Kadıköy TAMER
    Motosikleti
    SUZUKİ GSF 600 S BANDİT
    Alıntı rcptmz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    GS500 ile ER5 arasında kararsızım. engin tecrübeleriniz ile yardımlarınızı rica ediyorum?

    yakıt? fiyat? servis? performans? yedek parça?

    teşekkürler saygılar..
    ER 5 daha iyi ve güçlü,altta özellikler fikir sahibi olabilirsin

    GS500 lerin teknik özellikleri.....

    MOTOR
    Tipi 4-zamanlı, DOHC, karbüratörlü, 2-silindir
    Sübaplar 2, silindir başına
    Soğutma sistemi Hava/yağ soğutmalı
    Silindir hacmi 487 cm3
    Çap 74,0 mm
    Strok 56,6 mm
    Sıkıştırma oranı 9,0 : 1
    Maksimum güç 47,7 hp / 9200 dd
    Maksimum tork 40,2 Nm / 7500 dd

    ER 5 Teknik Özellikler

    MAKİNE TİPİ : 4-zamanlı,su soğutmalı,Paralel Çift silindir
    >SİLİNDİR HACMİ : 498 cc
    >SİLİNDİR, ÇAP x STROK : 74 x 58 mm
    >SIKIŞTIRMA ORANI : 9.8:1
    >SÜBAP SİSTEMİ : DOHC,8 Sübap
    >MAKSİMUM GÜÇ : 50.3 PS/9.000 rpm
    >MAKSİMUM TORK : 45 N.m (4.6 Kgf.m)/7.200 rpm
    >KARBURATÖR : Keihin CVK 34 x 2
    >ATEŞLEME : Dijital TCBI
    >MARŞ SİSTEMİ : Elektrik
    >ŞANZIMAN : 6 - vites
    >ŞASİ TİPİ : Yüksek Gerilimli Çelik
    >KASTER / TRAIL : 27' / 102 mm
    >SÜSPANSİYON ÖN : 37 mm Teleskopik çatal
    >SÜSPANSİYON ARKA : Ön yükleme ayarlı çift
    >LASTİK ÖN / ARKA : 110/70-17 / 130/70-17
    >FREN ÖN : Tek Disk 280 mm,Çift piston kaliper
    >FREN ARKA : Tambur 160 mm
    >TEKERLEK ÇALIŞMASI ÖN / ARKA : 125 / 114 mm
    >BOYUTLAR UxGxY : 2070 x 730 x 1070 mm
    >AKS AÇIKLIĞI : 1430 mm
    >SELE YÜKSEKLİĞİ : 800 mm
    >YAKIT KAPASİTESİ : 17 Lt
    >KURU AĞIRLIK : 179 Kg
    Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER

  19. #939
    Dogan88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    Izmir
    Motosikleti
    Crypton T115
    arkadaslar bu motorun 2.el satışı nsıl? internette bakıyorum 6 milyar yazmıs fakat 6 ay olmuş hala aynı ilan satılan yok eden yok. bu motoru iyice araştırıom 2.el satısı nasıl?

  20. #940
    Arjantinli69 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    İstanbul-Kadıköy TAMER
    Motosikleti
    SUZUKİ GSF 600 S BANDİT
    Alıntı Dogan88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar bu motorun 2.el satışı nsıl? internette bakıyorum 6 milyar yazmıs fakat 6 ay olmuş hala aynı ilan satılan yok eden yok. bu motoru iyice araştırıom 2.el satısı nasıl?
    alan yok satanı ne yapayım hesabı motor O parayı etmiyordur alan yoktur.
    sahibinden'de topu topu kaç tane kawasaki ER 5 varki zaten satılık alıp satanı soruyoruz kendimize.birde diğer motosiklet marka satışlarına bakarak kıyas yapalım dimi.toplasan Türkiye geneli 20 tane temiz ER 5 yoktur.ilk 5 te benim motor kesin var.
    güzeldir güzel hiç düşünmeye gerek yok eğer 500 cc düşünüyorsanız.
    Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler