Arkadaşlar merhaba.
Motorsiklet eğitmenim lastikleri bir an önce değiştirmem gerektiğini söyledi. Bende dubleks olarak değiştirmeyi düşünüyorum. Jant ve lastikle ilgili tavsiyelerinizi ve bilgilerinizi bekliyorum.
Arkadaşlar merhaba.
Motorsiklet eğitmenim lastikleri bir an önce değiştirmem gerektiğini söyledi. Bende dubleks olarak değiştirmeyi düşünüyorum. Jant ve lastikle ilgili tavsiyelerinizi ve bilgilerinizi bekliyorum.
Biz cahil dediğimiz zaman,mektepte okumamış olanları kastetmiyoruz, kastettiğimiz,ilim ve hakikat bilmemektir.
nasıl olacak o ??
arkadaşlar merhaba, bir konuda fikirlerinize ihtiyacım var
öncelikle kendimi tanıtayım 32 yaşındayım ankarada yaşıyorum ve 12 yıldır motosiklet kullanıyorum son iki motosikletim de mondial şuan hali hazırda 2012den beri mr150 vulture kullanıyorum ve 13 bin km devirdik. Maaşallah en ufak bir sıkıntı yaşamadım ve motorumdan memnunum.
Elimde 7 bin tl param var, kredi ile 13 bin e kadar çıkabilirim. Görselliği ve videolarda izlediğim kadarı ile 130-140km/s hızlara çıkması ile rx3 beğendiğim bir model, ikinci elde 9 bin tl lere sıfır gibi rx3 bulunabiliyor. Sizce bu paralara almalımıyım, yoksa aynı paralara cbr250, sym 250 gibi birşey mi bakmalıyım? Bir diğer seçenekte bütçeyi sonuna kadar zorlayıp 15 binlere 0km yamaha r25 e bakabilirim. Siz olsanız yine bu paralara rx3 evo alırmıydınız?
aslında olaya 250cc olarak bakıyorum, rx3 oturuş pozisyonu ve duruş olarak en beğendiğim motor. Başta da dediğim gibi zaten kullandığım motordan menmunum sadece hazır elimde biraz para varken makinayı değiştireyim dedim ve aradaki fiyat farkına değsin istiyorum. Gidişi daha iyi olsun, daha rahat olsun vs. bu konularda da hem bütçeme uygun hemde tipine bayıldığım rx3 e geçmeye değermi onu çözemedim
arkadaşlar bilen varmı acaba,RX3 ün ön far ampulü H4 değilmi?yani arkasında 3 bacak var,değilmi?
İnsan kişisi izin almaya gerek duymadan motorun üstüne biniyor,yan ayaklık haliyle kapanıyor.Nerden geldi ses diye aval aval bakınıyor.Durumu anlatıyorum otomatik kapanıyor diye.Aaaaa başkaları için bilmiyosa sıkıntı diyor,tamam da başkalarının benim motosikletimin üzerinde işi ne? Benim bilmem yeterli.Ben unutkan biri olduğumdan çok işime yarıyor.
Ki motosikletimide hiç bir araç veya yayalara engel olmayacak şekilde bırakırım kimse bi yere sürüklemesin diye.
yeni gelecek modellerde olan değişiklikleri paylaşayım gözüme çarpanlar ön çamurluk uzatılmış egzoz deve boynu kısaltılmış kromaj kaplanmış ilk gözüme çarpanlar. türkiyeye geldiğinde değiştirebiliriz diye düşünüyorum...
Arka jant büyümüş gibi duruyor.
bazen düşünüyorum 11.000 TL bütçe ile 2.el crf250l mi yada sıfır rx3i mi alsam diye...
Siz ne dersiniz..
Amaç 1.82 boy 90 kilo için biraz daha yapılı ve 250 cc uzun süre kullanabileceğim bir motosiklet..
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
arkadaslar motorun uzerindeki ampul hs4 degil hs1'dir . evet uc bacakli ikiside ama farki hs1=35w , hs4=60w ...
yani o hs4 ampulu takarsaniz basiniza gelebilecekler sunlar; asiri yuklemeden dolayi aku sarj edemeyip bosalabilir , farın ic aynalari ayni sekilde ısidan kararma yapabilir ve elektrik tesisatindaki kablolar yanabilir... bunlari arastirip ogrendikten sonra bende gidip ledli xenon aldim cunku maksimum 25w cekiyor ve bu orjinal ampulundende daha az .
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:46 ----------
rx3i evodan onceki motorum crf250l ve sana gonul rahatligiyla rx3 almani tavsiye ediyorum
keeway arn125 , yamaha ybr 125 esd , hyosung gt250r , honda cbf250 , honda cbr250r repsol , honda crf250L , daelim daystar 250 , mondial rx3i evo
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)