Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
34. sayfa BirinciBirinci ... 24323334353644 ... SonuncuSonuncu

Kawasaki Ninja 250 SL Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #661

    Üyelik
    04 Ekim 2012
    Bu da henüz motoru alamamış olanlar için gelsin;



    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #662

    Üyelik
    01 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250 SL
    Alıntı tian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    150-155 direk çıkıyorum. 164 yapınca kesiciye giriyor ;)
    aynen hatta geçende denedim 164 oldu bıraktım ama bugün yokuş aşağı zorladım 164 den sonra bırakmadım 164-162 bandında kesiciye girip çıkıyor

  3. #663
    Sabırsız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2014
    Motosikleti
    ZXr
    Alıntı afsinbugra adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynen hatta geçende denedim 164 oldu bıraktım ama bugün yokuş aşağı zorladım 164 den sonra bırakmadım 164-162 bandında kesiciye girip çıkıyor
    Hocam bizim rodaj daha bitmedi deneyemedik ama YouTube 175 gören bir adam var o nasıl oluyor dişli değiştirmiş ise arada o kadar km farkı olabilirmi?

  4. #664
    DENİZ ER. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2015
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Kawasaki ER-6F ABS
    @RecepDgkn, umarım günler çabuk geçer ve Ağustos ayı hemen gelir senin için ve sonrasında da kazasız belasız kullanırsın inşallah..
    Yazılanları okuduysan ben de oldukça yeniyim. Yine de az buçuk edindiğim tecrübeyle sorularına verilen cevaplara biraz katkıda bulunmak istedim..

    İlk olarak, ekipmanın tam olsun ama bu konu biraz keseye göre o yüzden fazla yorum yapmak istemiyorum. Sadece ben de Murat abi gibi aynı şeyi söyleyebilirim, dizliği boşver, direkt korumalı bir pantalon al. Biliyorsun biz gis akademide eğitim alıyoruz, tüm hocalarımızın ortak görüşü bu, dizlik kayabilir ve yaralanmaya sebep olabilir, pantalon ise sarar. Ayrıca dizliği normal bir pantalonun üstüne takmayı düşünüyorsun tahminen. Fakat başka bir husus var ki bence en önemlisi, sürtünme. Çok düşük hızda bile düşüşte normal pantalon paramparça oluyor, eh vücuduna verebileceği zararı da tahmin edebilirsin. O yüzden motosiklet pantalonlarına bakmaya başlasan iyi olur

    İkinci olarak ABS.. Ben ABS' li modeli aldım. Çok bir şey bildiğimden değil sadece "bir kere kurtarsa yeter" mantığıylaydı. 23.Nisan'da ( dün) yine Gis de Hakimiyet eğitimi aldım. Bu güne kadar frenleri bu kadar sert kullanmamıştım. Şimdi anlıyorum ki benim gibi bir çaylak için ABS gerçekten çok önemliymiş ve çok iyi bir karar vermişim.

    üçüncü olarak ebatlar..Madem fatihtesin git necat motora, sık sık otur motorun üstüne. hatta sen üstünde otururken arkadaşların fotografını çeksin bir de öyle incele

    Kuyruk iptali ve egzoz tian'da var. Bir beyaz ninjanın ne kadar tatlı göründüğünü belki bir foto ile paylaşır bizimle ;)

  5. #665

    Üyelik
    24 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250 SL ABS
    Alıntı RecepDgkn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cümleten Herkese Selamun aleykum. İsmim Recep nasipse agustos ayında nınja250slime kavusucam onun ıcın butun sayfaları okudum allah razı olsun sızden paylastıgınız bılgıler ve motor hakkındakı kısısel yorumlarınız ıcın..
    Simdir birkac soruda ben izninizle sizlere

    1)Ilk olarak almak ısteıgım ekıpmanlarımı koyup sızden yorumlarınızı beklıyorum

    KASKIM: http://www.motoplus.com.tr/urun/9907...TE-BLACK-SOLID
    MONTUM: http://www.feyizoglu.com/D1-Racing-C...t_49177.html#0 veya bı 100 200tl daha ustunude alabılme ıhtımalım olabılır.
    ELDİVENIM: http://www.feyizoglu.com/Fly-Yazlik-...n_49202.html#0

    bot ve dızlıklere dha karar vermedım onerılerınız olursa albılırım.

    2)Motorumu alırken nasıpse ınsallah abslı almayı dusunuyorum bazı yerlerde okudugum kadarıyla kımısı yok frenlemeyı ogrenemessın falan absye guvenırsın dıyorlar.Bence bu konusmalar bıraz sacma geldı bana sonucta abs denılen sıstem bellı dereceden sonra devreye gıren bır sıstem onun ıcın tavsıyenızı yazarsanız sevınırım.

    3)Bırde motosıkletın ebatlarından sıkıntım cunku neredeyse hergun goruyorum istanbulda oturdugum ıcın dersanemde fatıhde saolsun necat motor sayesınde hergun goruyoruz h2 bıle gordum orda ama yınede ebatlarımı soylemek ısterım 178 boy 90 kıloyum.

    Sımdılık bu kadar verıcegınız cevaplar ıcın sımdıden tesekkur ederım rabbım cumlemıze kaza bela vermesın tekerınız duz bassın allaha emanet olun.
    Sevgili Recep,

    Öncelikle aramıza hoşgeldin. Umarım en kısa sürede istediğin motora kavuşursun. Eğer müsaaden olursa, bende arkadaşlarıma ek olarak yaşadıklarımı ve nazicane düşüncelerimi paylaşmak isterim.

    1. Ekipmanlar
    Öncelikle kask ve ekipman almaya gittiğinde satıcıların sana söylediklerini unut. Ne yazık ki genelde çoğunluğun bilgisi az ve elindekini satmaya çalışıyor. O yüzden forumları ve youtube'u incele. O ekipmanlarla kaza yapmış olup, sonuçları paylaşan bir çok insan var. Onları izle. Ne alırsan al, kesinlikle full face bir kask al. Kask kafanda çok rahat olmasın, hatta elmacık kemiklerini biraz sıksın, zamanla yerine oturacaktır. Asla kaskını bağlamadan yola çıkma...
    Ekipman konusu aslında en çok kafa karıştıran problemlerden birisi. Örnek vermek gerekirse, kasklarda doş kabuk sertliği artarak polykarbonat>fiberglass>komposit fiber>karbon fiber şeklinde gidiyor. Dış kabuk sertleştikçe, darbeye karşı kabuğun direnci artıyor fakat bir o kadarda darbe şiddetini beyne daha fazla iletiyor. Bu farklı bakış açıları, dünya üzerindeki standartlarda da farklılıklar yaratmış. DOT, SNELL, SHARP, ECE hepsi farklı yöntemler ile test ederek sertifikalandırılıyor. Birinde en üst dereceleri alan diyerinde kötü çıkabiliyor. Bu yüzden SHOEI XR 1100, AGV K3/K4, Bell M1/M2/M3 gibi ortalamanın üstünde dereceler almış bir kaskı tercih etmen daha yerinde olur. Kask ve kıyafetlerinin renkleri mümkün olduğunda kolay farkedilebilir olsun.

    Kıyafetleri seçerken en önemlisi şekil şemalden çok kullanılan kumaşın kalitesi min. 600D (Denye, dokuma sıklığı) ve Cordura olmalı; ayrıca korumalar yerlerine direkt yada ayarlanarak düzgün şekilde oturmalı ve vücüdünü rahatsız etmeyecek ama bol kalmayacak şekilde sarmalı. Şöyle düşünebilirsin, 100 km/saat ile kuru asfalta düştüğümüzde yerde ortalama 65 mt sürükleniriz. Bu sürtünme esnasında vucudumuza yansıyan ısı yaklaşık 770 derecedir. Üstümüzde kaliteli motosiklet pantolonu ve montu varsa bir yere kadar koruyabilir. Kısaca, bu tip durumlarda kırık çıkıktan ziyade sürtünme sonucu oluşan ve asla yerine konamayacak olan doku kaybından korkmalıyız.

    Ayrıca ne olursa olsun, sırt,goğüs, böbrek ve boyun koruması kullanmalıyız diye düşünüyorum.

    2. ABS
    ABS, frenler en son noktalara geldiğinde devreye girer. Yani kısaca, zaten düzgün frenleme tekniğimiz varsa yada oluşturmak istiyorsak ABS buna engel değil. Ayrıca ABS'nin fren mesafesini uzattığı söylenir. Evet ama, zaten kısa frenleme yapabilecek kadar frenlere hakim olan kişi zaten ABS'yi devreye geçirmeden durabilir. Ama eğer ABS yoksa ve frenlere tam hakim değilseniz, panik frende neler olabileceğini siz düşünün. Kısaca imkanınız varsa ABS'yi her zaman tercih edin.

    3. En-Boy
    Boyum 1.80, kilom 94. Eğer Sevgili Murat arkadaşımızdan kilo verme tüyolarını alabilirsem, biraz zayiflayacağım Kısaca boy ve kilo olarak sana yakınım ve 250SL üstünde fazlasıyla memnunum. Ama bu forumda defalarca söylendiği gibi zevk meselesi.

    Kolay Gelsin,
    Uçar38 ve Safety First bunu beğendiler.

  6. #666

    Üyelik
    22 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Allah hepinizden razı olsun yaptıgınız yorumlar ıcın cok tesekkur ederım abilerim cunku hepınız benden buyuksunuz ben paylastıgınız tecrublerınızı ve tekrardan soyluyorum kısısel yorumlarınız ıcın tesekkur ederım Nasipse agustosda almayı dusunuyorum ama aklıma bu son gunlerde r25 de gırmıyo degıl ustune oturdum gayet rahat ve hafif bi motor bir kac abide var egitim alıp onuda alasım gelıyo ama 250sl nedense benı bıraz daha kendıne cekıyo bu galıba sız<lerden ve sıcak bı ortamdan olucak motoru aldıktan sonra soru sorabılecegım bır ortam bulacagımdan emın oldugum ıcındır belkı bu arada @EXtremist abim kılo vermek cok kolay sadece yedıklerımıze dıkkat etmemız yetıyo ben 109 110 kılolardan 89 90 kılolara dustum ve halada verıyorum bıraz yemeklere dıkkat bırazda yuruyus yetıyo tabı zaman varsa spora gıtmek daha mantıklı bu arada benım sorularımı cevaplayan abılerım tekrardan allah razı olsun cok tesekkur eederım gorusmek uzere allaha emnaet olun

    Birde bi sorum daha olucak sızde r25 egıtmı aldıktan sonra alsam bır sorun cıkartırmı
    Cunku r25 olan tanıkların cogunun ılk motoru ve egıtımı aldıktan sonra almıslar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:07 ----------

    Bell vortex dememın nedenı snell sertıfıkası almıs olması o yuzden onu sectım cunku snell bılgıdın kadarıyla aralarında sozu gecen bır sertıfıka yanlısım yoksa tabıkı denemeye gıdıcem yakında denetıkten sonrada burada yorumlarımı paylasırım hayrlı gunler

  7. #667

    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Alıntı DENİZ ER. adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Kuyruk iptali ve egzoz tian'da var. Bir beyaz ninjanın ne kadar tatlı göründüğünü belki bir foto ile paylaşır bizimle ;)


    tabiki paylaşırım ne demek kardeşim ;) bugun hava guzeldi makineyi yıkayayım dedim







    telefondan girmeye çalistim epey zorlandim açıkcası
    yerdeki elma ile alakam yok resmi upload edince farkettim )
    Karalı, DENİZ ER., Extremist ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  8. #668
    neonxc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250 SL
    tiawern bunu beğendi.

  9. #669

    Üyelik
    22 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    @tian abim allah kaza bela vermesin müthiş bir şekli var birde egzozu rodajın bıttıkten sonramı yaptın yoksa rodaj esnasındamı bu ilk sorum bırde bu egzozları takarken hava benzın karısım ve bır kac ayarı varmıs onlarıda yaptırdınmı ?
    Şimiden teşekkurler Hayırlı Gunler

  10. #670

    Üyelik
    01 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250 SL
    Alıntı Sabırsız adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam bizim rodaj daha bitmedi deneyemedik ama YouTube 175 gören bir adam var o nasıl oluyor dişli değiştirmiş ise arada o kadar km farkı olabilirmi?
    izledim o videoyu 175 görüyor fakat gps de 164 oluyor hani 164 gördüğün an daha ne açacak gaz ne de çıkacak devir kalıyor :D

  11. #671

    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Alıntı RecepDgkn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @tian abim allah kaza bela vermesin müthiş bir şekli var birde egzozu rodajın bıttıkten sonramı yaptın yoksa rodaj esnasındamı bu ilk sorum bırde bu egzozları takarken hava benzın karısım ve bır kac ayarı varmıs onlarıda yaptırdınmı ?
    Şimiden teşekkurler Hayırlı Gunler
    Teşekkür ederim kardeşim. Rodaj bittikten sonra egsozu taktım. Egsozu taktıktan sonra herhangi bir ayar yapmadım ama normalde yapılması gerekir. Zaten ben komple boğaz egsoz takmadım. Sadece tüp taktım. Yani kafa kısmı değişti. Zaman zaman manike rölantide stop edebiliyor. Egsoz takıldıktan sonra normal birşey bu. Ninja 300 için hava yakıt karışımı yaptırması önerilen @TimFx abimiz de var.
    Açıkcası bu işlem için fiyatlar biraz uçuk geldi bana ama bilemiyorum piyasası nedir. Nerde ve nasıl emin bir şekilde yaptırılır. Nasıl sıkıntılar çıkarır bilmediğim bir muamma
    Ama amaç performans değil fark edilme olduğu için işimi fazlasıyla göyor
    neonxc bunu beğendi.

  12. #672
    neonxc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250 SL
    tiawern ve DENİZ ER. bunu beğendiler.

  13. #673

    Üyelik
    22 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    @tian abim eyvallah saolasın o guzel seyın sesınıde duıymak isteriz bi ara rabbim kaza bela vermesin cumlemıze tekerınız duz bassın

  14. #674
    DENİZ ER. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2015
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Kawasaki ER-6F ABS
    Hala gis' te turlayanlar da var :/ neyse cuma günü yol eğitimiyle bitiyor. Artık dışarda görüşmek üzere..


    tiawern bunu beğendi.

  15. #675

    Üyelik
    24 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250 SL ABS
    Bir konuda yardımınıza ihtiyacım var.

    Alpinestars'dan yazlık fileli mont bakıyorum. Bu haftasonu gidip bir kaç model denedim. Fakat şöyle bir problem var.

    Beden L- Montun kolları ve dirsek korumaları çok iyi tam oturuyor ve hiç oynamıyor. Fakat göğüs kısmı t-shirt'le bile hafif sıkıyor (Ek sırt ve göğüs korumaları takılamayacak kadar sıkı), fermuar zarzor kapanıyor. Mont kalıp gibi oturuyor. Kollarda sürüş pozisyonunda problem yok fakat yukarı yada yanlara oynatamıyorum.

    Beden XL- Montun kolları 4-5 cm uzun geliyor, dirsek korumaları 2-3 cm aşağıda kalıyor ve tam oturmuyor. Fakat göğüs kısmı bolluk olmayacak şekilde rahat. Kollarımı rahat hareket ettirebiliyorum.

    Şimdi iki beden arasında kaldım. Bu konuda yardımcı olabilecek olan?

  16. #676

    Üyelik
    22 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı DENİZ ER. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hala gis' te turlayanlar da var :/ neyse cuma günü yol eğitimiyle bitiyor. Artık dışarda görüşmek üzere..


    http://i.hizliresim.com/BMZvlD.jpg

    Abim rica etsem en bastan beri aldıgın egitimleri bana sırasıyla buraya yazabılırmısın ?

  17. #677
    Safety First - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha YZF R25
    Alıntı Extremist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir konuda yardımınıza ihtiyacım var.

    Alpinestars'dan yazlık fileli mont bakıyorum. Bu haftasonu gidip bir kaç model denedim. Fakat şöyle bir problem var.

    Beden L- Montun kolları ve dirsek korumaları çok iyi tam oturuyor ve hiç oynamıyor. Fakat göğüs kısmı t-shirt'le bile hafif sıkıyor (Ek sırt ve göğüs korumaları takılamayacak kadar sıkı), fermuar zarzor kapanıyor. Mont kalıp gibi oturuyor. Kollarda sürüş pozisyonunda problem yok fakat yukarı yada yanlara oynatamıyorum.

    Beden XL- Montun kolları 4-5 cm uzun geliyor, dirsek korumaları 2-3 cm aşağıda kalıyor ve tam oturmuyor. Fakat göğüs kısmı bolluk olmayacak şekilde rahat. Kollarımı rahat hareket ettirebiliyorum.

    Şimdi iki beden arasında kaldım. Bu konuda yardımcı olabilecek olan?
    Kol uzunluğu için bir şey diyemem ne kadar zorlaştırır bilmiyorum ama benim de mont biraz büyük özellikle astarı çıkınca dediğiniz gibi dirsek korumaları sarkıyor. Eklem hareketine uyumlu olsun diye çentikli yapmışlar korumayı ben de dışarıdan siyah lastik-toka ile sabitledim ne kolumu rahatsız ediyor ne de korumalar oynuyor tavsiye ederim. Kilo verme-alma durumunuz nasıl bilmiyorum ama en ufak aldığınız kiloda dar ceket kullanılamaz hale gelebilir.

  18. #678
    TimFx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Ninja300SE ABS
    Alıntı Extremist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir konuda yardımınıza ihtiyacım var.

    Alpinestars'dan yazlık fileli mont bakıyorum. Bu haftasonu gidip bir kaç model denedim. Fakat şöyle bir problem var.

    Beden L- Montun kolları ve dirsek korumaları çok iyi tam oturuyor ve hiç oynamıyor. Fakat göğüs kısmı t-shirt'le bile hafif sıkıyor (Ek sırt ve göğüs korumaları takılamayacak kadar sıkı), fermuar zarzor kapanıyor. Mont kalıp gibi oturuyor. Kollarda sürüş pozisyonunda problem yok fakat yukarı yada yanlara oynatamıyorum.

    Beden XL- Montun kolları 4-5 cm uzun geliyor, dirsek korumaları 2-3 cm aşağıda kalıyor ve tam oturmuyor. Fakat göğüs kısmı bolluk olmayacak şekilde rahat. Kollarımı rahat hareket ettirebiliyorum.

    Şimdi iki beden arasında kaldım. Bu konuda yardımcı olabilecek olan?
    Abi alpinestar'dan vaz geç. O marka genelde üçgen vücuda sahip ( kaslı yapılı ) arkadaşlara yönelik ceket ve montlar üretiyor. Normal insanlar giydiğinde bahsettiğin sorunlar oluyor. Ben bunu kullanıyorum tam yazlık. https://www.youtube.com/watch?v=qdzBWlF3nvM
    Kışında altına sweatshirt giyerek kullandım. Çok rahat ve güven veren bir ürün.

  19. #679
    DENİZ ER. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2015
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Kawasaki ER-6F ABS
    Alıntı RecepDgkn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abim rica etsem en bastan beri aldıgın egitimleri bana sırasıyla buraya yazabılırmısın ?
    Daha önce vitesli motosiklet kullanmamış biri olarak eğitimlere GİS Akademide başladım.

    -Temel Eğitim
    - BGP ( beceri geliştirme programı) 10 saat
    - Hakimiyet Eğitimi aldım.

    ve son olarak da bu cuma günü bir aksilik olmazsa
    - Yol Eğitimi alacağım.

  20. #680

    Üyelik
    22 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı DENİZ ER. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Daha önce vitesli motosiklet kullanmamış biri olarak eğitimlere GİS Akademide başladım.

    -Temel Eğitim
    - BGP ( beceri geliştirme programı) 10 saat
    - Hakimiyet Eğitimi aldım.

    ve son olarak da bu cuma günü bir aksilik olmazsa
    - Yol Eğitimi alacağım.
    Saolasın abi büyük ihtimal bende motoru almadan once ne kadar onceden vıteslı kullanmıs olsada temel egıtımı almayı dusunuyorum daha sonrada nasıpse dgerlerı ne demısler egıtım sart Birde abim hepsi toplam asagı yukarı ne kadar tuttu ogrencı oldugumdan soruyorum ona gore butcemı ayarlıyım Şimdiden tesekkurler
    tiawern bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
34. sayfa BirinciBirinci ... 24323334353644 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)