Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #2161
    Tech_N9ne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2012
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Ducati 848 Evo SE Ninja 300 SE
    Arkadaşlar yağcolarak ıpone 10w40 koydum vites geçişleri daha sakin oldu hatta 1. Vites den sonra debriyaj sız quikshıfter olarak vites yukseltiyorum oldukca eğlenceli Ninja ya binmez oldum


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2162

    Üyelik
    08 Ağustos 2009
    Motosikleti
    2014 KIRMIZI BAJAJ BOXER BM 150
    Alıntı Tech_N9ne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar yağcolarak ıpone 10w40 koydum vites geçişleri daha sakin oldu hatta 1. Vites den sonra debriyaj sız quikshıfter olarak vites yukseltiyorum oldukca eğlenceli Ninja ya binmez oldum
    Terleme varmı sağında solunda

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:45 ----------

    Alıntı bilallx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar biz burda sadece kendi hakkımızı savunur diger hakkı yenenleri savunmaz isek etik bir davraniş sergilememiş oluruz osman kardeşimi bundan dolayı taktir ediyorum indirimli almasına ragmen haktan yana tavır sergilemiştir..
    Beni anlayan çıkmış. TEŞEKKÜRLER. Dahada fazla uzamasın benim hakkımda yazmak isteyen varsa burda show yapmaya gerek yok özelden mesaj atın konuşalım kardeşçe.
    2006 MONERO ANGEL 150/2013 ARORA KARTAL 100/2013 MONDİAL 100 MG PRİNCE/2014 BAJAJ BOXER BM 150

  3. #2163
    Tech_N9ne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2012
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Ducati 848 Evo SE Ninja 300 SE
    Hayır hiçbir şekilde maşallah diyim tıkır tıkır çalışıyor. Ben gayet memnunum sadece sabah çalışırken biraz zorluyor onuda karbüratör lu olmasına bağlıyorum

  4. #2164

    Üyelik
    08 Ağustos 2009
    Motosikleti
    2014 KIRMIZI BAJAJ BOXER BM 150
    Bak mesela sabah ta benim çalıştırmamda sıkıntı olmuyor yani bunlar motordan motora farklılık gösterebiliyor galiba

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:52 ----------

    sizin km fazlaydı subap ayarı yapıldı mı hiç
    2006 MONERO ANGEL 150/2013 ARORA KARTAL 100/2013 MONDİAL 100 MG PRİNCE/2014 BAJAJ BOXER BM 150

  5. #2165
    slyman_b - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj Boxer 150
    Alıntı EKONOMİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    boxerin frenleri yeterli mi?
    amortisörler rahat mi ?
    titresim ne seviyede ?
    depo dizle kolay kavranabiliyor mu?
    sanırım tek bujili
    yakit tuketim sonuçları nasıl ?
    100 km de kac litre yakit tüketiyor ?
    Yakıt konusunda beklentini karşılamayacak sanırım, kullanan arkadaşlar söyler tabi de. Discover 100 modeli gelmeyecek mi acaba ekrem beyle görüştünüz mü? Ben de o modeli merak ediyorum açıkçası yakıt tasarrufu açısından.

  6. #2166

    Üyelik
    17 Temmuz 2014
    Kardeş frenler orta seviye cokta güvenme amortisörler güzel titreşimde biraz var ama rahatsız edici degil yakıt konusu söylendigi kadar az degil 2lt ile 80 km ancak yapiyor ...1 lt ile 50 -60 km ler cok zor rampa aşagi belki..

  7. #2167
    Tech_N9ne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2012
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Ducati 848 Evo SE Ninja 300 SE
    Hayır subap ayarı yaptırmadım 10 binde yaptırıcam buyuk ihtimalle

    Yakıt konusunda da kişiden kişiye değişir benim beklentilerimi karşılıyor daha önceki motorum 100 km de 6 7 lt yaktıgı için boxer bana göre kokluyor hali hazırdaki diğer motorumda 5 lt yakın bi yakıtı var o yüzden benden geçerli not alıyor boxer

    Subap sesi şuanda yok başladığı zaman yaptırıcam ki ustam kolay kolay subap ayarına geewk yok bu motorlarda dediği için fazla kasmıyorum açıkçası

  8. #2168

    Üyelik
    08 Ağustos 2009
    Motosikleti
    2014 KIRMIZI BAJAJ BOXER BM 150
    Alıntı Tech_N9ne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayır subap ayarı yaptırmadım 10 binde yaptırıcam buyuk ihtimalle
    10 bin biraz geç değilmi subap sesi var mı

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:06 ----------

    iyimiş subap ayarı istememesi
    yakıt bende şu şekil 70 i geçmeden sakin kullanım 10-12 kuruş civarı km 1300 lerde rodajda yani
    ama bence 90 lı hızlarda hiç affetmiyecek çünkü 4 ileri yüksek devir çeviriyor
    2006 MONERO ANGEL 150/2013 ARORA KARTAL 100/2013 MONDİAL 100 MG PRİNCE/2014 BAJAJ BOXER BM 150

  9. #2169
    Tech_N9ne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2012
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Ducati 848 Evo SE Ninja 300 SE
    Bende stabil 100 ile gidiyorum yakıtı hiç hesaplamadım 100 u geçmez isem titreşim rahatsız etmiyor am biraz daha bastıgın zaman işte ozaman altına bile işetir bu boxer adamı ) tabi 100 den sonrasına gerekte yok gerçi.

  10. #2170

    Üyelik
    25 Haziran 2014
    Merhaba,

    Motosikletin ön dişlisini 15 yaptım.
    Motor rahatladı. 80 ile giderken eskiden bağırıyordu şimdi rahatsız etmeden gidiyor.
    Onun haricinde yokuş aşağı 130 gördüm.
    Düz yolda da 105-110 sabit gidiyor.
    Yakıt değişti mi bilmiyorum.

  11. #2171
    Tech_N9ne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2012
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Ducati 848 Evo SE Ninja 300 SE
    Kalkışlarda seriliğinde duşuş oldumu ?

  12. #2172

    Üyelik
    25 Haziran 2014
    Alıntı Tech_N9ne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kalkışlarda seriliğinde duşuş oldumu ?
    Şöyle söyleyeyim kalkışlarda falan sürekli tekere geliyordu. Ben seri kullanıyorum genelde bir de havalar soğuyunca, yerler kaygan olunca ben endişe etmeye başlamıştım. Motosiklet kendine geldi diyebilirim bu şekilde.
    İki kişi de bindim kesinlikle bir bayılma vesaire olmadı.
    İki kişi sabit 100 km hızla gittim.
    110 gördüğüm de oldu fakat yol eğimliydi biraz.

    En sevdiğim tarafı da dişliyi değiştirdikten sonra 3. vitesin aralığı arttı, benim açımdan sürüş keyfimi artırdı bu durum.

  13. #2173
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    Vites geçişlerine alıştım artık, boşa zor geçiyor. Sağlam bir topuk indirince hemen boşa yerleşiyor. Bunda bi tuhaflık var, motor böyle kullanılmamalı diyorum her seferinde ama zor kullanmayınca da inat ediyor. En çok canımı sıkan, debriyaj balatalarının sürekli yapışması durumu. Normalde CBF1000'in bakımlarını bile kendim yaparken, Boxer'da garantilik durumlar yaşayacağımı hissettiğim için sırf garantiden çıkmasın diye 20 liralık bakımına 60 lira verdim. Ne olacak bakalım...


    Alıntı EKONOMİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    boxerin frenleri yeterli mi?
    amortisörler rahat mi ?
    titresim ne seviyede ?
    depo dizle kolay kavranabiliyor mu?
    sanırım tek bujili
    yakit tuketim sonuçları nasıl ?
    100 km de kac litre yakit tüketiyor ?
    Frenler yeterli değil. İki tekeri arka fren yavaşlatır, ön fren durdurur. Bu motoru durdurmak için ise güçlü olmak lazım. Ufacık bir dokunuşlar motoru durdurmaya alıştıysanız, panik durumlarında freni korkutuyor ama sakin birisiyseniz dert etmeye gerek yok, kaçış noktalarına yöneliyorsunuz.

    Amortisörler hiç rahat gelmedi bana, 100 kilo üzerindeki arkadaşlar rahat ediyorlarmış. Ben iki kişi de binsem yerdeki en ufak bozukluğu beynimde hissediyorum. 100 bin kmdir çeşitli motorlar kullandım, farklı farklı yollarda gittim. Baş ağrısı yapan bir motor görmemiştim. Şimdilik bu durumun
    üstüne gidiyorum, rahatsız etse de...

    Titreşim 60'a kadar yok, ondan sonra bir gelip gidiyor 80'den sonra iyice coşuyor. Zaten artçı arkadan hemen uyarıyor, arkası fenaymış. Bajaj test gününde kilometresi biraz ilerlemiş bir Boxer test etmiştim aşırı rahatsız edici titriyordu. Bayideki arkadaş, motorun test sürücüleri tarafından kötü kullanılmasına bağlamıştı o titreşimi. Kilometresi ilerlemiş bir arkadaş daha buradan titreşimin çok arttığını söylemişti. Çok nazik davranıyorum, umarım benim Boxer uslu durur.

    100 km'de 2,2 - 2,5 arası tüketiyor (2000 km'dir test ediyorum) oldukça sakin kullanıyorum. Test verilerindeki rakamlar çok uçuktu, açıkcası biraz da o rakamlardan dolayı tercih ettim bu motoru. Lakin piyasadaki emsallerinden hiç farkı yokmuş yakıt açısından. Gayet normal yakıyor, ne fazla ne eksik. Test verileriniz tutarlı değil dediğimde: "ama biz 40 ile giderken ki sarfiyatı vurguladık" savunması var Bajaj bayileri olsun diğer çalışanlar olsun. 40 ile giderken söylediğiniz rakamlar da doğru değil işin özü. Kaldı ki 40 ile şu yakar demeye utanır insan. Yalan söylüyorlar demiyorum; Bajaj Global'in gazına gelip söyledikleri reklam kokan rakamları direkt bizlerle paylaşıyor olabilirler, kendi ekipleri tarafından üstünkörü test ediyor olabilirler, yakıt sarfiyatı nasıl tespit ediliri tam olarak bilmiyor olabilirler. Gerçekten iyi niyetli olduklarını düşünüyorum, yalnız yakıtın diğer motorlarla aynı olduğunu bilsem farklı bir motor alırdım.
    EKONOMİ, trcn, peacetrain ve 1 diğerleri bunu beğendiler..
    www.motorumla.net

  14. #2174
    EKONOMİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2013
    Motosikleti
    MOTORU SATTIM GİTTİ
    Alıntı slyman_b adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yakıt konusunda beklentini karşılamayacak sanırım, kullanan arkadaşlar söyler tabi de. Discover 100 modeli gelmeyecek mi acaba ekrem beyle görüştünüz mü? Ben de o modeli merak ediyorum açıkçası yakıt tasarrufu açısından.
    2 defa sordum henüz yanıt alamadım

    bu arada 2 buji var discover 100 de
    fotolarda öyle görülüyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 06:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:02 ----------

    Alıntı inzell adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vites geçişlerine alıştım artık, boşa zor geçiyor. Sağlam bir topuk indirince hemen boşa yerleşiyor. Bunda bi tuhaflık var, motor böyle kullanılmamalı diyorum her seferinde ama zor kullanmayınca da inat ediyor. En çok canımı sıkan, debriyaj balatalarının sürekli yapışması durumu. Normalde CBF1000'in bakımlarını bile kendim yaparken, Boxer'da garantilik durumlar yaşayacağımı hissettiğim için sırf garantiden çıkmasın diye 20 liralık bakımına 60 lira verdim. Ne olacak bakalım...



    Frenler yeterli değil. İki tekeri arka fren yavaşlatır, ön fren durdurur. Bu motoru durdurmak için ise güçlü olmak lazım. Ufacık bir dokunuşlar motoru durdurmaya alıştıysanız, panik durumlarında freni korkutuyor ama sakin birisiyseniz dert etmeye gerek yok, kaçış noktalarına yöneliyorsunuz.

    Amortisörler hiç rahat gelmedi bana, 100 kilo üzerindeki arkadaşlar rahat ediyorlarmış. Ben iki kişi de binsem yerdeki en ufak bozukluğu beynimde hissediyorum. 100 bin kmdir çeşitli motorlar kullandım, farklı farklı yollarda gittim. Baş ağrısı yapan bir motor görmemiştim. Şimdilik bu durumun
    üstüne gidiyorum, rahatsız etse de...

    Titreşim 60'a kadar yok, ondan sonra bir gelip gidiyor 80'den sonra iyice coşuyor. Zaten artçı arkadan hemen uyarıyor, arkası fenaymış. Bajaj test gününde kilometresi biraz ilerlemiş bir Boxer test etmiştim aşırı rahatsız edici titriyordu. Bayideki arkadaş, motorun test sürücüleri tarafından kötü kullanılmasına bağlamıştı o titreşimi. Kilometresi ilerlemiş bir arkadaş daha buradan titreşimin çok arttığını söylemişti. Çok nazik davranıyorum, umarım benim Boxer uslu durur.

    100 km'de 2,2 - 2,5 arası tüketiyor (2000 km'dir test ediyorum) oldukça sakin kullanıyorum. Test verilerindeki rakamlar çok uçuktu, açıkcası biraz da o rakamlardan dolayı tercih ettim bu motoru. Lakin piyasadaki emsallerinden hiç farkı yokmuş yakıt açısından. Gayet normal yakıyor, ne fazla ne eksik. Test verileriniz tutarlı değil dediğimde: "ama biz 40 ile giderken ki sarfiyatı vurguladık" savunması var Bajaj bayileri olsun diğer çalışanlar olsun. 40 ile giderken söylediğiniz rakamlar da doğru değil işin özü. Kaldı ki 40 ile şu yakar demeye utanır insan. Yalan söylüyorlar demiyorum; Bajaj Global'in gazına gelip söyledikleri reklam kokan rakamları direkt bizlerle paylaşıyor olabilirler, kendi ekipleri tarafından üstünkörü test ediyor olabilirler, yakıt sarfiyatı nasıl tespit ediliri tam olarak bilmiyor olabilirler. Gerçekten iyi niyetli olduklarını düşünüyorum, yalnız yakıtın diğer motorlarla aynı olduğunu bilsem farklı bir motor alırdım.
    örneğin discover 100 yurtdisi motor sitesi /dergisi test etmiş uzun yolda 1 litreyle 102 km gidiyor yazmış. iddialar dikkatimizi çekiyor

    ama sonucta motorda piston var silindir segman yag var ayni parcalar ayni fizik kurallari geçerli 1 buji daha takınca 1 litreyle 45 km gidecek motor 90 100 km nasıl gidiyor?

    kaldi ki enjeksiyonlu da degil

    bir arkadaşım satis politikasi deyip ihtimal vermemisti o rakamlara defalarca sordugum halde

    pulsara 40 km si sehirici
    kalani sehirdisi toplam 128 km yolda
    100 km de 2.5 litre yakit tukettigini söyleyen arkadasim da var

    2 kisi tapagaz rampa vb 3.3 /100 km yakti diyen de var

    rodaj bitince yakitin dusmesi de bekleniyor

    arada derede kaldim ben de




    discover 100 de arka freni de disk yapsam mi diye düşünüyordum boxer da on fren bile kampana
    düşünsene ALLAH KORUSUN tel koparsa durdurmak zor
    aklına motor freni gelen vites düşürür belki kurtarır

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 06:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:17 ----------

    honda cd70 modelinin 1 litreyle 70 km gittigi iddiaları var

  15. #2175

    Üyelik
    15 Mart 2009
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Şu an yok.
    Alıntı suor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @OSİMAN

    Hacı sen zaten indirimli almışsın neden bu kadar laf yaptın? 300 TL indirim yapılmamıştır ama üstüne bir de Ekrem bey o kadar ilgilendi mavi renk buldu, uğraştı. Haklıyken haksız duruma düştün benim gözümde

    @yurdukoru

    abi resimde işaretlediğim parçayı çıkartmanın motora zararı olur mu? Bende zincir korumayı çıkarttım ama orası çok eğreti görünüyor benim gözüme.

    http://i.hizliresim.com/ynr2Ma.jpg
    Dostum inan onu ben de düşündüm.hatta arkadaki 3. Kişi için yapılmış demiri vbile sökmüştüm. Ancak dişlilerin açıkta kalması gerek binici gerek artçı için tehlike arz ediyor.

    Lastikler şimdilik mükemmel gidiyor. Yakıtı henüz test etmedim. Süratta bir azalma olmadı pek.

  16. #2176
    EKONOMİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2013
    Motosikleti
    MOTORU SATTIM GİTTİ
    Alıntı Yurdukoru adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lastikler şimdilik mükemmel gidiyor. Yakıtı henüz test etmedim. Süratta bir azalma olmadı pek.
    lastikleri kaca aldınız
    marka model nedir?
    pulsar lastikleri bu motora uyar mi

    eski lastikler cok mu kötüydü?
    bu lastiklerin asfaltta performansi nasıl?

  17. #2177

    Üyelik
    15 Mart 2009
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Şu an yok.
    Alıntı EKONOMİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    lastikleri kaca aldınız
    marka model nedir?
    pulsar lastikleri bu motora uyar mi

    eski lastikler cok mu kötüydü?
    bu lastiklerin asfaltta performansi nasıl?
    Sava MC32
    290 TL
    Eski lastikler kuru havada güzel fakat yağmurda berbattı.
    asfaltta gayet güzel şimdilik hala test ediyorum.

  18. #2178

    Üyelik
    08 Ağustos 2009
    Motosikleti
    2014 KIRMIZI BAJAJ BOXER BM 150
    Alıntı EKONOMİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    lastikleri kaca aldınız
    marka model nedir?
    pulsar lastikleri bu motora uyar mi

    eski lastikler cok mu kötüydü?
    bu lastiklerin asfaltta performansi nasıl?
    Pulsar lastikleri ön 100 arka 130 sanırım uymaz bu motora

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:30 ----------

    Alıntı EKONOMİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2 defa sordum henüz yanıt alamadım

    bu arada 2 buji var discover 100 de
    fotolarda öyle görülüyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 06:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:02 ----------



    örneğin discover 100 yurtdisi motor sitesi /dergisi test etmiş uzun yolda 1 litreyle 102 km gidiyor yazmış. iddialar dikkatimizi çekiyor

    ama sonucta motorda piston var silindir segman yag var ayni parcalar ayni fizik kurallari geçerli 1 buji daha takınca 1 litreyle 45 km gidecek motor 90 100 km nasıl gidiyor?

    kaldi ki enjeksiyonlu da degil

    bir arkadaşım satis politikasi deyip ihtimal vermemisti o rakamlara defalarca sordugum halde

    pulsara 40 km si sehirici
    kalani sehirdisi toplam 128 km yolda
    100 km de 2.5 litre yakit tukettigini söyleyen arkadasim da var

    2 kisi tapagaz rampa vb 3.3 /100 km yakti diyen de var

    rodaj bitince yakitin dusmesi de bekleniyor

    arada derede kaldim ben de




    discover 100 de arka freni de disk yapsam mi diye düşünüyordum boxer da on fren bile kampana
    düşünsene ALLAH KORUSUN tel koparsa durdurmak zor
    aklına motor freni gelen vites düşürür belki kurtarır

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 06:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:17 ----------

    honda cd70 modelinin 1 litreyle 70 km gittigi iddiaları var
    Bence en düşük yakıt enjiyoksunlu motorda olur hiç öyle modelleri incelediniz mi?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:32 ----------

    Alıntı inzell adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vites geçişlerine alıştım artık, boşa zor geçiyor. Sağlam bir topuk indirince hemen boşa yerleşiyor. Bunda bi tuhaflık var, motor böyle kullanılmamalı diyorum her seferinde ama zor kullanmayınca da inat ediyor. En çok canımı sıkan, debriyaj balatalarının sürekli yapışması durumu. Normalde CBF1000'in bakımlarını bile kendim yaparken, Boxer'da garantilik durumlar yaşayacağımı hissettiğim için sırf garantiden çıkmasın diye 20 liralık bakımına 60 lira verdim. Ne olacak bakalım...



    Frenler yeterli değil. İki tekeri arka fren yavaşlatır, ön fren durdurur. Bu motoru durdurmak için ise güçlü olmak lazım. Ufacık bir dokunuşlar motoru durdurmaya alıştıysanız, panik durumlarında freni korkutuyor ama sakin birisiyseniz dert etmeye gerek yok, kaçış noktalarına yöneliyorsunuz.

    Amortisörler hiç rahat gelmedi bana, 100 kilo üzerindeki arkadaşlar rahat ediyorlarmış. Ben iki kişi de binsem yerdeki en ufak bozukluğu beynimde hissediyorum. 100 bin kmdir çeşitli motorlar kullandım, farklı farklı yollarda gittim. Baş ağrısı yapan bir motor görmemiştim. Şimdilik bu durumun
    üstüne gidiyorum, rahatsız etse de...

    Titreşim 60'a kadar yok, ondan sonra bir gelip gidiyor 80'den sonra iyice coşuyor. Zaten artçı arkadan hemen uyarıyor, arkası fenaymış. Bajaj test gününde kilometresi biraz ilerlemiş bir Boxer test etmiştim aşırı rahatsız edici titriyordu. Bayideki arkadaş, motorun test sürücüleri tarafından kötü kullanılmasına bağlamıştı o titreşimi. Kilometresi ilerlemiş bir arkadaş daha buradan titreşimin çok arttığını söylemişti. Çok nazik davranıyorum, umarım benim Boxer uslu durur.

    100 km'de 2,2 - 2,5 arası tüketiyor (2000 km'dir test ediyorum) oldukça sakin kullanıyorum. Test verilerindeki rakamlar çok uçuktu, açıkcası biraz da o rakamlardan dolayı tercih ettim bu motoru. Lakin piyasadaki emsallerinden hiç farkı yokmuş yakıt açısından. Gayet normal yakıyor, ne fazla ne eksik. Test verileriniz tutarlı değil dediğimde: "ama biz 40 ile giderken ki sarfiyatı vurguladık" savunması var Bajaj bayileri olsun diğer çalışanlar olsun. 40 ile giderken söylediğiniz rakamlar da doğru değil işin özü. Kaldı ki 40 ile şu yakar demeye utanır insan. Yalan söylüyorlar demiyorum; Bajaj Global'in gazına gelip söyledikleri reklam kokan rakamları direkt bizlerle paylaşıyor olabilirler, kendi ekipleri tarafından üstünkörü test ediyor olabilirler, yakıt sarfiyatı nasıl tespit ediliri tam olarak bilmiyor olabilirler. Gerçekten iyi niyetli olduklarını düşünüyorum, yalnız yakıtın diğer motorlarla aynı olduğunu bilsem farklı bir motor alırdım.

    Vites olayinda şanzımani zorladiginizi düşünüyor musunuz?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:34 ----------

    Hiç CBF ile kapışan oldu mu aranızda.
    2006 MONERO ANGEL 150/2013 ARORA KARTAL 100/2013 MONDİAL 100 MG PRİNCE/2014 BAJAJ BOXER BM 150

  19. #2179
    kaan898 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2011
    Şehir
    Üsküdar
    Motosikleti
    motoran torro,salcano astro 40
    Alıntı inzell adlı üyeden alıntı Mesajı göster



    Frenler yeterli değil. İki tekeri arka fren yavaşlatır, ön fren durdurur. Bu motoru durdurmak için ise güçlü olmak lazım. Ufacık bir dokunuşlar motoru durdurmaya alıştıysanız, panik durumlarında freni korkutuyor ama sakin birisiyseniz dert etmeye gerek yok, kaçış noktalarına yöneliyorsunuz.

    Amortisörler hiç rahat gelmedi bana, 100 kilo üzerindeki arkadaşlar rahat ediyorlarmış. Ben iki kişi de binsem yerdeki en ufak bozukluğu beynimde hissediyorum. 100 bin kmdir çeşitli motorlar kullandım, farklı farklı yollarda gittim. Baş ağrısı yapan bir motor görmemiştim. Şimdilik bu durumun
    üstüne gidiyorum, rahatsız etse de...

    senin yazılarını takip ediyorum ama bu sefer adeta olmamış diyorum.herşeyi geçtim amortisör konusundaki abartını aklım almıyor.her şeye laf et ama boxer ın süspansiyonuna etme lütfen.şurdan bir kişi daha çıksın ben boxer ın süspansiyonundan rahatsızım(sert) desin o zaman tamam kabul ama sanmıyorum
    Ali reis 17 bunu beğendi.

  20. #2180

    Üyelik
    25 Haziran 2014
    20-30 bin liralık motosikletlere binip boxer'ın süspansiyonu sert diyebilirsiniz ama
    bence de öyle bir sertlik yok.
    Yurdukoru bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)