Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #11321
    yasoyaso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2015
    Motosikleti
    Crf250L
    Alan dardı bide emanet motorda rahat edemedim. Ama bu kadar kullanan memnun bnde kısa sürede alışırım heralde saol cevap için


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #11322
    Selcuk89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Ybr 125 - Pulsar 200 NS - Cbf 1000 FA (2012)
    Alıntı yasoyaso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alan dardı bide emanet motorda rahat edemedim. Ama bu kadar kullanan memnun bnde kısa sürede alışırım heralde saol cevap için
    Bende Ybr den geçtim 1 ay hem ybr hem pulsar kullandım sonra ybr yi sattım.
    Ybr bisiklet gibi çok rahat çok güzeldi keşke daha ciğerli olsa da pulsara binmeseydim dedim çok kez..
    Ama motorun seri olması trafikte çok önemli zamanla alışıyorsun oturuşu gidon v.s. acayip geliyor zaten pulsar da iyi makine tereddütüm yok tavsiye ederim...

  3. #11323

    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    Bursa
    rodaj konusu çok geçtiği için kullanım kılavuzundaki rodaj kısmını burada paylaşıyorum.

    RODAJ (MOTOR ALIŞTIRMA)
    Bu bölüm, motosikletinizden maksimum ömür ve performans
    elde etmek için uygun rodajın ne kadar önemli olduğunu açıklar.
    Aşağıdaki talimatlar, uygun rodaj işlemlerini açıklamaktadır.
    İlk 1000 km motor ömründe hayati öneme sahiptir. Bu döneme
    motor alıştırma dönemi denir. Yeni bir aracın uygun bir şekilde
    alışması performansını önemli derecede etkiler ve kullanım
    süresini uzatır. Aracınızın motorunu alıştırmak için aşağıda
    belirtilenlere dikkat ediniz.
     Motor hızını sık sık değiştirin ve aracınızı sabit bir hızda
    sürmekten kaçının. Parçaların alışmasını sağlamak için gaz
    açmasını azaltıp çoğaltabilirsiniz.
     Alışma sürecinde, motorun tam alışmasını sağlamak için
    motor yükünü yavaşça arttırabilirsiniz.
     Aracınızı sürmeden önce, motor yağını tüm parçalara
    ulaştırmak için belirli bir süre çalıştırınız.

    MOTOR DEVRİNİ DEĞİŞTİRİN
    Motor devri sürekli değiştirilmeli sabit konumda tutulmamalıdır.
    Bu, parçaların basınçla ’’yüklenmelerini’’ ve sonra serbest
    kalarak parçaların soğumalarını sağlar. Bu parçaların alışma
    işlemine yardımcı olur. Bu alışma işlemi için, rodaj sırasında
    motor parçalarına biraz baskı uygulaması önemlidir. Ancak,
    motoru aşırı zorlamayın.
    YENİ LASTİKLERİN RODAJI
    Motordaki gibi, maksimum performans için yeni lastikler de
    uygun rodaj gerektirirler. Maksimum performanstan önce, ilk
    100 km boyunca dönüş açısını kademeli olarak artırarak diş
    yüzeyinin aşınmasını sağlayın. İlk 160 km boyunca ani
    hızlanmadan, keskin dönüşlerden ve sert frenlemeden kaçının.

    Kendi motorum da devir 9 bin devire kadar dusuk hızda moturu zorladıgım oluyor. 4 vitesden 2. vitese alıp pistonların motor( yuksek jız ve devırde olan normal olan bır durum) blogunda tum noktalara ulasmasını saglıyorum.

  4. #11324
    EverHarD* - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Aralık 2011
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Honda Cb 125 Ace & HONDA Activa 100
    Herkese merhaba

    Dün Dalamandaki bajaj bayisine gidip fiyat bilgisi vs aldım
    Ve Bayi sahibi bana mesaj geldi bu ayın 5 in de motorun sıfır fiyatı 8900 civarına gelicek dedi bu bilgi doğru mu ?

  5. #11325
    fatih çelikk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2012
    Şehir
    malatya
    Motosikleti
    kanuni breton 125 +tvs apache rtr 150
    Alıntı sabracadabra adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rodaj yeni bitti sayilir, rodaj boyunca hic 5-5.5 deviri gecmedim, suan yaklasik 1.200kmde dik oturusla rahatlikla 130 gorebildigim olmadi malesef, zamanla mi acilir yoksa bir aksaklik mi var bilemedim..

    Buarada not olarak belirteyim ilk bakimda motul 7100 yag koyuldu ve duzenli olarak zinciri wurt sprey ile yagliyorum...iyi bakmaya calisiyorum ama sanirim bir sorun var sizinkilerle kiyaslandiginda..


    Kardes hayırlı olsun benimde 1.60 km de 155 gördüm sen 4 ve 5 vitesi dolu geç hız yaparsın ama pulsar la 110 120 gitmek yeterli

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:35 ----------

    Alıntı EverHarD* adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese merhaba

    Dün Dalamandaki bajaj bayisine gidip fiyat bilgisi vs aldım
    Ve Bayi sahibi bana mesaj geldi bu ayın 5 in de motorun sıfır fiyatı 8900 civarına gelicek dedi bu bilgi doğru mu ?

    Yaz geldi ondan zamn yaparlar büyük ihtimal zam gelir. Kardeş alcaksin al sikintisiz motor ufak tefek sıkıntılar oluyo onun dışında rahat ve seri motor.

  6. #11326
    Jemand - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-10 SP
    Alıntı EverHarD* adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese merhaba

    Dün Dalamandaki bajaj bayisine gidip fiyat bilgisi vs aldım
    Ve Bayi sahibi bana mesaj geldi bu ayın 5 in de motorun sıfır fiyatı 8900 civarına gelicek dedi bu bilgi doğru mu ?
    yeni broşürlerde 8.900 olarak gördüm fiyatı. doğru bilgi olması lazım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:50 ----------

    Alıntı mo180402 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    rodaj konusu çok geçtiği için kullanım kılavuzundaki rodaj kısmını burada paylaşıyorum.


    Kendi motorum da devir 9 bin devire kadar dusuk hızda moturu zorladıgım oluyor. 4 vitesden 2. vitese alıp pistonların motor( yuksek jız ve devırde olan normal olan bır durum) blogunda tum noktalara ulasmasını saglıyorum.
    4-den 2-ye haşırt diye alırsan AEA' nında dediği gibi peynir gibi yersin şanzımanı.
    vites küçültürken motorun devrini uygun hale getirmen lazım.
    bkz: https://www.youtube.com/watch?v=tPTNTZk9JfQ 2:02 dakikadan sonrasını dikkatlice dinlemeni tavsiye ederim.

  7. #11327

    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    Bursa



    [/COLOR]
    4-den 2-ye haşırt diye alırsan AEA' nında dediği gibi peynir gibi yersin şanzımanı.
    vites küçültürken motorun devrini uygun hale getirmen lazım.
    bkz: https://www.youtube.com/watch?v=tPTNTZk9JfQ 2:02 dakikadan sonrasını dikkatlice dinlemeni tavsiye ederim.
    hatırlatman için tesekkur ederım. boyle anlasılır mı dıye tereddut etmıstım.
    tabıkı cok uc noktalarda kı devırlerde yapmıyorum ve bunu tavsıye etmıyorum. zaten bu motor kontrolu ıçınde sıkıntı yaratır.
    motor sagır olmamasını saglamak ıcın piston yuvalarının tam olarak ıslenmesı sarttır.

  8. #11328
    arizona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2011
    Şehir
    kütahya/tavşanlı
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    S.A arkadaşar.ilk 300 km de 7 bin deviri gecmemeye calıstım.sonrasında arada hafif hafif 8/9 bin devirlere cıktım ve 157 km/h hıza cıktım ve kesıcıye gırdı.450 km de bakımı yapıldı motul 5100 15/50 kullandım.motorum suan 970 km de ve düz yolda üstüne yattıgımda ve ruzgarda fazla yoksa 157 yapıyor.2 bin km den sonra kendıne gelıyor denılıyor ondan sonra ne olur bılmıyorum son hızı artmaz ama daha kolay hızlanırdıye dusnuyorum.
    enduro16 bunu beğendi.

  9. #11329
    Jemand - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-10 SP
    Alıntı arizona adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    S.A arkadaşar.ilk 300 km de 7 bin deviri gecmemeye calıstım.sonrasında arada hafif hafif 8/9 bin devirlere cıktım ve 157 km/h hıza cıktım ve kesıcıye gırdı.450 km de bakımı yapıldı motul 5100 15/50 kullandım.motorum suan 970 km de ve düz yolda üstüne yattıgımda ve ruzgarda fazla yoksa 157 yapıyor.2 bin km den sonra kendıne gelıyor denılıyor ondan sonra ne olur bılmıyorum son hızı artmaz ama daha kolay hızlanırdıye dusnuyorum.
    157 bile fazla bu motora. 130 dan sonra çok sallıyor gidonu. en ufak bi hatada kaza riski çok fazla. sınırlarını fazla zorlamayın pulsarın.
    SAZMAN bunu beğendi.

  10. #11330
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    motor 70-110 km aralığında çok güzel basıyor yere fakat 110 dan sonra yükselmeye başlıyor lastiğin kalıtesine görede rüzgara maruz kalma canta,siperlik cam falan gibide etkenlere göre tabi yol hava şartlarıda etkili ön teker tutuşu 140-145 gibi hizda sanırım tutuşu kaybediyor gidon tokatlama denilen şeyin belirtileri gibi hafiften gidon oynamaya başlıyor bu durum üzerine kapaklanmassan oluyor ama orjınal lastikli tur camlı motorda 130 da oluyor bu durum 110 120 en fazla iyidir üstü hızlar çok yoruyor sürerken adamı bana göre 110 da 150 de ölümcül hız dikkat etmek lazım
    SAZMAN bunu beğendi.

  11. #11331

    Üyelik
    04 Mayıs 2016

    Bajaj Pulsar NS150 Motorum


  12. #11332
    Survive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mayıs 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Tvs Apache RTR 150 - Bajaj Pulsar 200NS
    Bende pulsar ile aranızdayım arkadaşlar herkese kazasız belasız sürüşler

  13. #11333

    Üyelik
    10 Nisan 2016
    Şehir
    Çanakkale-Merkez
    Motosikleti
    BAJAJ-Pulsar 200 ns
    Arkadaşlar motoru dün 85 km sürdüm yeni almıştım motorun alt kısmından koku geliyor onu nasıl halledicez yanık pilastik kokusu gibi yeni aldım ilk sıfır motorum ondan olabilir mi?

  14. #11334
    SAZMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2015
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Mondial cub 100. Modelsiz
    Alıntı karakuzum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motoru dün 85 km sürdüm yeni almıştım motorun alt kısmından koku geliyor onu nasıl halledicez yanık pilastik kokusu gibi yeni aldım ilk sıfır motorum ondan olabilir mi?
    İşte millet o koku için yeni motor alıyor kardeşim.

  15. #11335

    Üyelik
    10 Nisan 2016
    Şehir
    Çanakkale-Merkez
    Motosikleti
    BAJAJ-Pulsar 200 ns
    Alıntı SAZMAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İşte millet o koku için yeni motor alıyor kardeşim.
    O kokunun egzosdaki boyanın yanma kokusu olması gerek yanlış mıyım?

  16. #11336
    SAZMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2015
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Mondial cub 100. Modelsiz
    Alıntı karakuzum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O kokunun egzosdaki boyanın yanma kokusu olması gerek yanlış mıyım?
    Egzozun dışında keçeler, contalar, montaj sıvıları gibi

  17. #11337
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    2,3 gun kokar sonrasinda kaybolur guzelde kokar bana gore

  18. #11338

    Üyelik
    10 Nisan 2016
    Şehir
    Çanakkale-Merkez
    Motosikleti
    BAJAJ-Pulsar 200 ns
    Peki dostlar birşey daha diyeceğim yeşil yeşil sıvı damlası görüyorum antifrizin renginde neden öyle? Ön teker diskinde de gördüm

  19. #11339
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    soğutma suyunda kaçak var demekki önce radyator suyunun kapagına bak gevşekmi su çok azalmışsa max çizgisine kadar tamamla baktın kapak gayet sıkı ozaman başka yerlerden hortumdan vs kaçak vardır servisin yolunu tut

  20. #11340
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Alıntı karakuzum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motoru dün 85 km sürdüm yeni almıştım motorun alt kısmından koku geliyor onu nasıl halledicez yanık pilastik kokusu gibi yeni aldım ilk sıfır motorum ondan olabilir mi?
    Sıfır motor kokusudur o


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)