Benim boyum 1.85 aslında iki motoru da alırken buna çok dikkat etmedim. İkisinde de sıkışıp büzülmedim veya gerilip rahatça olurmadım. Tercih ederken kullanım amacına uygun olması önceliğiniz olmalı. Stabilize yola hiç girmem ve asvaltta keyifle sürerim derseniz Pulsar iyidir. Cbf 150 kadar rahat kullanımı yoktur ama gücü yerindedir. Yüksek devirde diğerleri gibi sadece bağırmaz, gider de. Crf 250 ile şehir dışında rüzgarla mücadele etmek zorundasınız ama stabilize yollarda 80-100 km hizlarla dahi güven verir. Crf'nin sadece şehir içinde sık sık fan açması, hararete yeltenmesi ve motorun sıcaklığının bacakları kavurması canımı sıkmıştı.
Pulsar daha basık ve gidon çapı dar olduğu için yoğun trafikte avantajlıdır. Crf ise kaldırıma zıplayarak trafiği aşmak için avantajlı.
tekrar merhabalar.internette lastik bayilerini incelerken sava mc25 ve mitas mc50 gördüm sanırım ikiside aynı marka.biri mitas biri sava.gene sanırsam mc25 yazlık lastik,mc50 de kışlık lastik.izmir şartlarındahangisini tavsiye edersiniz.fiyat bakımından hemen metzeler ve pirelliyle yarı yarıya ucuz.(lastik deposu)bu siteden baktım.sizlerin kararı nedir.yani motorun şuanki orjinal lastikleri çok tedirgin ediyor beni.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:15 ----------
pardon arkadaşlar her ikiside yazlıkmış bunların yani biri hız biri normal kullanım için sanırım.s olan 180km,h olan 220 km yazıyor.aralarında 40 tl var.şimdi sorum şu s mi yoksa h mı.desen olarak h ın deseni daha güzel duruyor.ben arabama lastik alırken herzaman s alırım.fazla süreti sevmem.
Pulsarda yazin aradan dereden kacamadigin trafikde fan aciyor ve yumurtalarin pistigini anliyorsun ama bu her motorda ayni etkiyi yapacaktir bahsettigim durumda
Beyazpapagan sayesinde bende hiç toprağa stabilize yola hic girmedigim halde crf250l almaktan vazgeçtim. Iyiki de dinlemisim sizi. Duke200 den sonra 390 na niyetlendim. Çünkü gerçekten çok komplike bir motor.. tekrar tesekkur ederim beyazpapagan.
Lastiğin dişlerinin kalın kalın olması değil ince olması yolu iyi tutmasını sağlıyor. Michelin lastiklerinin kanalları arası elim kadar mesafe var donmuş asfaltta fena kayar öyle lastikler, sadece yumuşak lastik olması yetmiyor. 2-3 parmak mesafede bir kanal olursa lastik yolu iyi tutar.
CRF 250 asvalt yollarda amacına aykırı heba edilmeyecek kadar güzel bir motor. Hard olmasa da arazi istiyorum diyor. Her fırsatta kısa vites oranlarıyla bunu belli ediyor. Şehir dışında ise küçük yakıt deposuyla...
Altınızda hangi motor olursa olsun kazasız güzel günlerde inşallah...
Yağ kaçırıyor olabilir bendede var bakımda halletcez bakalım
Arkadaşlar merhabalar; cumartesi gunu saat 3 4gibi motorumu yıkadıktan sonra hiç bir sorun yokken akşam olunca motorumu çalıştıramadım. İlk başta 6bin deviri zor geçiyordu ya da devir düşerken 6 binde hafif bi takılma yapıyordu. Güç bela çalıştırdım ama gaz verince stop ediyordu. Sanırım bunu bostayken yapıyordu çünkü bir süre bekledim vitese takıp hareket edince stop etmedi. Böyle eve gittim ve sağına soluna bakarken oksijen sensörünün kablosuna dokununca stop ediyordu.
Neyse sabah oldu çalıştırmakta sıkıntı yaşadım ve sanırım motor boğulduğundan egsozdan patlama sesi felan geldi. Az bekledim kabloyu oynadıktan sonra hiç bir sorun yokmuş gibi çalıştı.
Büyük ihtimalle ya sensorde sıkıntı var ya da kabloda kırık var. Daha once bir kere daha boyle çalıştırmada ve devirde bir sıkıntı yaşamıştım sanırım yine o zamnda sensorden kaynaklanıyordu. Normalde kabloya ellemediğimde hiç bir sıkıntı olmuyor ve yıkama esnasındada gayet ozenle yıkamıştım.
Neyse yapacak bisey yok zaten hafta içi nasıl gidicem bilmiyorum ama servise gostericem umarım gerekeni yaparlar..
Yukarda bahsetmiştim. Bundan önce SAVA MC 25 kullanyordum. Çok menundum. MC25'te mükemmel bir lastik. Üzerinde derin oluklar var ve viraj ıslak/fren vs performansı da çok güzeldi. 20bin kilometre kullandım ve gram aşınma olmadı. Daha 10bin kilometre kullanabilirdim ama psikolojik olarak rahat olamam diye korktum.
MC 32'nin övgüsünü kurye arkadaşlardan duymuştum. Denemek istedim. Haklılarmış.
Saygılar.
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
kullanıcı hatası olmadığı aşikar büyük olasılıkla girmeli zaten tahminim iki etken var kullanılan malzeme dandik olabilir yada serviste çok sıkıyorlar bakımda conta patlıyor yada çatlıyor zamanla kaçırıyor ordan senin gene iyi benim motor blogundan parmak izi büyüklüğünde kabuk atar gibi boya atmış vuruk çizik hiçbirşey yok lekeli gibi duruyor
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
garanti kapsamında ilk bakımda yaptırın, eski contayı temizliyorlar ve o kablo kısmına sıvı conta motor kısmına sıvı conta sürüp yeni orijinal contayı takıp işlemi bitiriyorlar çok fazla sıkıntı yapmayın bakım zamanı onu da aradan çıkarsınlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:25 ----------
garanti kapsamında oksijen sensörü değişir, kablosunda kopukluk olabilir veya su kaçmış ise şase yapıp motoru kapatıyor.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
Usta sen Pilot lastiği görmedin sanırım el kadar mesafe falan diyorsun şaşırdım olmadı resimlere falan bakarsın çünkü bahsettiğin şeyle alakası yok. Ne kadar diş olursa o kadar yağmurda iyidir lafı sadece rosso gibi yarış standardında üretilen lastikler için geçerli.
Pulsara da Rosso takmak bence saçmalık Michelin güncel fiyatı her şey dahil 790 TL olduğuna göre 300 Liraya MC25 gerçekten mantıklı.
Lastikte önemli olan;
lastikte kullanılan malzeme metaryal büyük firmalar AR-GE ye milyonlarca lira aktarıyor.
Lastik Basıncı
Lastiğin ısınması
Yağmur kanallarının olması.
Metre kareye kaç km yağmur yağdığında asfaltta ne kadar su birikintisi oluşur lastik asfalttaki suyu kanallardan ne kadarını tahliye eder soru bu?
Sağanak yağmurda Michelinle normal yolda sürüyorum gibi gidip durdum.
Metzellerde diş var yağmurda Michelinden daha iyi demek abesle iştigal.
Asıl dikkat edeceğiniz konu kuru yolda bazan hayvanlar! ağaç falan suluyor yola su döküyor. Bu durumda motor açısı biraz düşükse yani viraj falan alıyorsanız dikkat edin.
Yolda su birikintisine girmeyin.
Zorundaysanız motoru dik tutun ağırlığı biraz one verip dizlerle makinayı sıkıştırın.
Ne olursa olsun iyi lastik alın ve zamanında lastiğinizi değiştirin.
Lastiğin motorun en önemli parçası olduğunu unutmayın..
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)