Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
03 Aralık 2015, 10:29
#9621
vanhelcing adlı üyeden alıntı
Hangi marka lastikler?
Metzeler Lasertec
Reklamlar
-
03 Aralık 2015, 15:08
#9622
Michelin hakkında ne diyorsun?
-
03 Aralık 2015, 15:14
#9623
vanhelcing adlı üyeden alıntı
Michelin hakkında ne diyorsun?
Çok dişsiz, karda buzda sıkıntı yaşarsın.
-
03 Aralık 2015, 16:40
#9624
simdi michelin mi metzeller mı pirelli mi ?
-
03 Aralık 2015, 16:58
#9625
Petlas (tabi motosikket lastiği varsa. Nede olsa yerli malı yursun malı)
-
03 Aralık 2015, 17:11
#9626
muhammetcon adlı üyeden alıntı
simdi michelin mi metzeller mı pirelli mi ?
Metzeler bu 3'ünün içinde en ucuzu olduğu halde ıslak havalarda performansı en iyisi olanı. 200'lük motorla 180km hızla viraja girebilirsen yazın sürerken biraz daha fark atabilir diğerleri. Pirelli ve Michelin'in lastik deseni kuru hava için.
-
03 Aralık 2015, 19:56
#9627
3 ay önce sıfır aldığım motoruma kar lastiği almak için İstanbul"a gittim tavsiye üzerine güncel yazılım attır denildi ve attırdım daha önceden hiç stop etme sorunum yoktu yalnız yazılımdan sonra sabahları ilk marş 5 snye 2,,,3,,,,, gaz vermeden motor çalışmaz oldu.. dönüş yolunda fark ettiğim bir şey motorun çekişi , ataklığı kalmadı... attırdığım servisi aradım motorun beyni bir iki gün yazılımı kabul etmez vs.. vs dendi ve yine aynı şeyler olursa dönüş yapın dediler ama ben çok pişman oldum bunun dönüşü var mı ?(Edirne deyim sırf yazılım içinde İstanbul"a gidemem) bilgisi olan var mı bu yazılımda ne gibi bir değişiklik var..
-
03 Aralık 2015, 22:33
#9628
bytuu adlı üyeden alıntı
3 ay önce sıfır aldığım motoruma kar lastiği almak için İstanbul"a gittim tavsiye üzerine güncel yazılım attır denildi ve attırdım daha önceden hiç stop etme sorunum yoktu yalnız yazılımdan sonra sabahları ilk marş 5 snye 2,,,3,,,,, gaz vermeden motor çalışmaz oldu.. dönüş yolunda fark ettiğim bir şey motorun çekişi , ataklığı kalmadı... attırdığım servisi aradım motorun beyni bir iki gün yazılımı kabul etmez vs.. vs dendi ve yine aynı şeyler olursa dönüş yapın dediler ama ben çok pişman oldum bunun dönüşü var mı ?(Edirne deyim sırf yazılım içinde İstanbul"a gidemem) bilgisi olan var mı bu yazılımda ne gibi bir değişiklik var..
gecmis olsun hocam.bana programin bikac gun icerisinde kabul edilecek falan pek inandirici gelmedigi gibi komikde geldi.insallah motorunuz eski haline gelir.
-
03 Aralık 2015, 22:52
#9629
Arkadaşlar lastik konusunda yalan yanlış bilgi ve yanlış algı olmasın genelde bizim motosikletlerin üzerinde bulunan lastikler yazlık lastık olup çok nadiren bazıları 4 mevsim olarak geçer bunu kışın veya karda buzun üstünde sürerim düşüncesine kesinlikle kapılmayın normal kullanım lastikleri ayrıdır kış lastiği aydır kar lastiği bambaşka birşeydir lastiğin performansının iyi olması yol tutuşu falan böyle bir algı oluşturmasın her türlü buzun üstünde kayar karda mümkün mertebe kullanmayın kullanmanız gerekirse caddeleri kullanın sokak araları karla kaplığı olduğu için kayıp düşme olayımız oldukça fazla olacağından temkinli ve yavaş gitmek gerekir mümkün mertebe kalkışları 2 ci vitesle yapın ani frenlemeden kaçının..işim gereği kar çamur demeden yeri geldiğinde buzun üstünde kıç baş ata ata motoru sınava götürmüşlüğüm çok olmuştur
bytuu arkadaşım geçmiş olsun motorun beyni bir kaç gün yazılımı kabul etmeyen diyen adam seni yemiş böyle saçmalıkmı olur arkadaş eğer yazılımda hata var ise bunun kendiliğinden düzelmesi imkansızdır eğerki yazılımın yuklenmesi ve ya kurulum esnası sonucu oluşan bir hatadan dolayı yazılım düzgün çalışmaz ise yeniden yüklenmesi gerekir servisin sana söylediği yazılım grip olmuş bir kaç güne iyileşir gibi saçma birşey olmuş
-
03 Aralık 2015, 23:04
#9630
bajaj pulsar 200ns almaya cok niyetlenmiştim taki Discovery 150F alıp pişman olana kadar bundan sonra bilindik markalardan şaşmıcam
-
04 Aralık 2015, 00:47
#9631
hakanx1974 adlı üyeden alıntı
gecmis olsun hocam.bana programin bikac gun icerisinde kabul edilecek falan pek inandirici gelmedigi gibi komikde geldi.insallah motorunuz eski haline gelir.
Oktay motor diye bir yer yarın tekrar arayacagım bakalım ne olacak
-
04 Aralık 2015, 12:12
#9632
bytuu adlı üyeden alıntı
Oktay motor diye bir yer yarın tekrar arayacagım bakalım ne olacak
"Yazılımı belli bir zaman kabul etmeme olayı"nı bilemiyorum, ama Oktay Motor bulup bulabileceğiniz en iyi Bajaj servislerinden biridir.
Yalnız, güncel yazılımla motorun stop etme sorunu çözülse de yazılım attıranların birkaçından "ilk/tek marşla çalışma durumunda sıkıntı çıktığını ve artık gaz vermek gerektiğini" okumuştum. Sırf hem ilk marşta hem de gaz vermeden çalışmayı kaybetmemek için yeni yazılım attırmıyorum ben. Çünkü motoru genelde uzaktan/evden çalıştırıp motor ısınırken ben ekipmanımı evde giyiniyorum.
Bajaj, Bir yeri yaparken niye diğer yeri bozarsın anlamadım.
-
04 Aralık 2015, 12:17
#9633
yazılım atma konusuna her bayii yanaşmıyor bana birraz daha kullan dediler ben hala stop ettiriyorum. ayrıca başka bir pulsar sahibi de serviste bana şunu dedi "yazılım motorun gidişini bozuyor ben attırdım pişman oldum" kararsız kaldım bende. bu arada gidon topuzu nerden alabilirm önerebileceğiniz bir ye varmı ?
maktama adlı üyeden alıntı
"Yazılımı belli bir zaman kabul etmeme olayı"nı bilemiyorum, ama Oktay Motor bulup bulabileceğiniz en iyi Bajaj servislerinden biridir.
Yalnız, güncel yazılımla motorun stop etme sorunu çözülse de yazılım attıranların birkaçından "ilk/tek marşla çalışma durumunda sıkıntı çıktığını ve artık gaz vermek gerektiğini" okumuştum. Sırf hem ilk marşta hem de gaz vermeden çalışmayı kaybetmemek için yeni yazılım attırmıyorum ben. Çünkü motoru genelde uzaktan/evden çalıştırıp motor ısınırken ben ekipmanımı evde giyiniyorum.
Bajaj, Bir yeri yaparken niye diğer yeri bozarsın anlamadım.
-
04 Aralık 2015, 12:25
#9634
maktama adlı üyeden alıntı
"Yazılımı belli bir zaman kabul etmeme olayı"nı bilemiyorum, ama Oktay Motor bulup bulabileceğiniz en iyi Bajaj servislerinden biridir.
Yalnız, güncel yazılımla motorun stop etme sorunu çözülse de yazılım attıranların birkaçından "ilk/tek marşla çalışma durumunda sıkıntı çıktığını ve artık gaz vermek gerektiğini" okumuştum. Sırf hem ilk marşta hem de gaz vermeden çalışmayı kaybetmemek için yeni yazılım attırmıyorum ben. Çünkü motoru genelde uzaktan/evden çalıştırıp motor ısınırken ben ekipmanımı evde giyiniyorum.
Bajaj, Bir yeri yaparken niye diğer yeri bozarsın anlamadım.
Ben bu motoru çalıştırırken ne güncelleme öncesinde ne de güncelleme sonrasında çalıştırmak için gaz vermedim. Motor çalışınca 2500 devirlere kadar kendisi çıkıyor sonra 1600 devire kadar düşüyor 5-6 saniye sonra.
-
04 Aralık 2015, 16:16
#9635
şöyle birşeye denk geldim;
BAJAJ PULSAR 200 NS PERFORMANS 37 T ARKA DİŞLİ +++HIZ+++
http://www.kalyoncumotor.com/bajaj-p...&category_id=0
acaba son hızda ne kadar fark ettirir, ön dişliyide değişmek gerekirmi, tork vites geçişleri hızlanma durumları ne olur..
-
04 Aralık 2015, 16:19
#9636
okoca adlı üyeden alıntı
ARACIN FABRİKA ÇIKIŞ HIZ : 125 KM.DİR
BU DİŞLİ İLE MAKSİMUM HIZ : 170 KM.DİR
Böyle yazıyor açıklamalarda, bir dişli ile motorun beygiri artıyormuş haberimiz yokmuş.
Yokuş aşağı inerken arkadan da rüzgar alınca 160'ı geçersin ama en ufak yokuşta 5. 4. vitese inmek zorunda kalırsın. 6. vites hiç çekmez yokuş çıkarken.
-
04 Aralık 2015, 17:18
#9637
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Ben bu motoru çalıştırırken ne güncelleme öncesinde ne de güncelleme sonrasında çalıştırmak için gaz vermedim. Motor çalışınca 2500 devirlere kadar kendisi çıkıyor sonra 1600 devire kadar düşüyor 5-6 saniye sonra.
Son güncel yazılımı attırdık sorun yasıyorum muhtemelen yazılım atılıtken bır hatadan kaynaklandı diyorum..... Eski yazılıma geri dönüş yapılabiliyor mu ? Yoksa son güncelleme yeniden ve hatasız tekrar mı yükleniyor?
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:01 ----------
maktama adlı üyeden alıntı
"Yazılımı belli bir zaman kabul etmeme olayı"nı bilemiyorum, ama Oktay Motor bulup bulabileceğiniz en iyi Bajaj servislerinden biridir.
Yalnız, güncel yazılımla motorun stop etme sorunu çözülse de yazılım attıranların birkaçından "ilk/tek marşla çalışma durumunda sıkıntı çıktığını ve artık gaz vermek gerektiğini" okumuştum. Sırf hem ilk marşta hem de gaz vermeden çalışmayı kaybetmemek için yeni yazılım attırmıyorum ben. Çünkü motoru genelde uzaktan/evden çalıştırıp motor ısınırken ben ekipmanımı evde giyiniyorum.
Bajaj, Bir yeri yaparken niye diğer yeri bozarsın anlamadım.
Ben servisten asla sikayetçi degilim yanlışlık olmasın
Gercekten cok ilgılendıler yazılım atıldı gıdon yukseltıldı vs lastık degısımı mecıdıye koy tarafında yapıldı zıncır gergınli bır cm dıye usta bunu dahı fark edıp gereklı ayarlamaları yaptı bunu her usta fark etmez allah bın kere razı olsun on fren cok hafıf kasıyordu onları dahı yapıp bılgı verdı ben cok memnun kaldım benım sorunum yazılımla alakalı yanlıs bır ızlenım asla uyandırmak ıstemem
-
04 Aralık 2015, 17:53
#9638
Mengu
İlk çalıştırdığında devrin yüksek olması otomatik cikle olabilir mi? Doğan slx ve hyundai accent ls de rastlamıştım aynı olayı. Yani motor ısınana kadar biraz yüksek ısındıktan sonraysa normal devrine inmesi?
-
04 Aralık 2015, 18:09
#9639
bummerangg adlı üyeden alıntı
Mengu
İlk çalıştırdığında devrin yüksek olması otomatik cikle olabilir mi? Doğan slx ve hyundai accent ls de rastlamıştım aynı olayı. Yani motor ısınana kadar biraz yüksek ısındıktan sonraysa normal devrine inmesi?
Enjeksiyonlu motorlarda jikle olmaz Soğuk motorda enjeksiyon motora daha fazla benzin vererek jikle gibi işliyormuş, mekanik jikle havayı kısan bir sistem yok. Motorun ilk çalıştırmada yüksek devirde çalışmasının da arıza olduğunu iddia etmedim ayrıca.
-
04 Aralık 2015, 18:20
#9640
Herşey tam yerine oturuyor ama bu seferde güncelleme sonrası gaz vermek gerekiyor motor ilk çalıştırmada
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)