Arkadaslar rodaj sonrasi motul 7100 20w-50 mi yoksa 5100 15w-50 mi önerirsiniz. İlk 1000-2000 e kadar 5100 dusunuyorum yari sentetik oldugu icin.. sanirim 7100 de debriyaj kacirma sorunu varmis
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:02 ----------
Bizim malzemedende calmislar bu arada yurtdisi bizim makinelerde sag switchde far acma kapama dugmesi var bizde niye yok sayin kuralkan yetkilileri?? Acaba yurtdisindan switchi temin etsek elektrik tesisatina uyum saglarmi? Cokda pahali degil galiba fiyati. Ekteki linkde sag kumanda kolunun resmi var
http://www.team-bhp.com/forum/motorb...ns-ridden.html
Tamam zorunluluk varda motoru 1 hafta yatirip calistirdiginda daha aku kendine gelmeden cayir cayir cekiyor elektrigi en azindan haraket halinde otomatik yansin. Akunun anasi agliyor
Motul 7100 kullaniyorum bir sorun yasamadim...
Ankarada hava şu an güneşli ama sabah yağmur varken çıkayım motor da biraz yıkanır dedim ama beklediğimden fazla yağdı her yerde çok fena yağmur vardı kıyafetlerim 3-5 kilo su çekti heralde
Benim motor 400 kmye geldi. Yanlız fabrikanın koyduğu yağ çok mu dandıktır nedir bugün bi kontrol ettim yağ camından bildigın çamur olmuş 400 kmde. Akıskanlı da şu gibi. Çok kalitesiz geldi. Ilk yağ degisimi yapanlar aynı şeyle mi karsilastı?
Merhabalar motorumu 30 nisanda aldım ve benim pulsar 1000 km aşti gayet memnunum ama şu debriyaj maneti cok bosta ve sallanıyor sizlerde de oyle mi?
Ayrıca 400 kmde bir kere 5 ve 6 arası boşa düştüm bir kere de gösterge sıfırlanması yaşadım.
Boşa atma işini motul ile sıfırlama işini de ilk serviste garantıden halletmeyı düşünüyorum
merhaba yakın zamanda sıfır alan arkadaşlar size maliyeti ne oldu yani motor+sigorta+plaka vs.ne kadara patladı yardımcı olurmusunuz
Selam arkadaşlar... sorularına cevap arayan arkadaşlara... Öncelikle yağ konusu, paraya göre kalite: ben REPSOL yağ koyuyorum lt fiyatı 50 tl... Castrol lt fiyatı 20 tl... arada 30 tl var arkadaşlar...
İkinci konu lastik konusu: Benim motorda PRELLİ DIABLO ROSSO II var ve bu lastikleri tartışmaya bile gerek yok....
Üçüncü konu sele (koltuk) sertliği: Ben 70 tl ye sünger ve buna benzer ürünler ile destekledim ve en son ise derisini (kılıfını) değiştirdim. rahatlık konfor arttı... Başka sorusu olan: 0 506 574 30 38
[![image](http://i.hizliresim.com/1d2gGY.jpg)](http://hizliresim.com/1d2gGY)
bir de şu ön camla ilgili görüş beyan edermisin?rüzgar kaskın üstünden akıp gitsin istiyorum.kafamın geri gitmesini ve uğultuyu engellermi?
Siyah ön cam arıyorum arkadaşlar sipariş edebileceğim önerdiğiniz link atar mısınız?
http://www.irfmotor.com/urunler/on-cam-siperlik-179456/detay/449651/bajaj-pulsar-ns-200-i-on-cam-siperlik
burdan irfan ustaya ulaşırsan yardımcı olur..
https://www.facebook.com/kayalarmotor/media_set?set=a.877865545641811.1073741834.1000025 51229125&type=3 bu arkadaş renkli olanları satıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:30 ----------
motor 8.290
sigorta 730 lira ödedim. (yaş, şehir, kazasızlık etki ediyor)
Plaka bastırma ücreti 10 tl
ek 2 30 tl
ruhsat 180 lira
hatırlamadığım ücretler olabilir.
İrf motorun camı kısa kalıyo kayalardan satılanı aldım cam oldukça uzun yanlız cam farın bitişiğine kadar iniyo ayrıca far kısmındaki vidalara sabitlendiğinden oynama kayma ihtimali yok kayalardaki cam fazla siyah kalıyo gece camın arkasından görüş cam siyah olduğu için düşüyo
Malesef dik oturduğun zaman rüzgar kaska geliyo rüzgar yemiyecem dersen sürekli domalık pozisyonda gitmek gerekiyo nakedlerde sonradan takılan camlar ne yapsan olmuyo enduruya geçmek gerek
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)