Hak_anm abi ellerin dert görmesin bu arada adana da kuru köprü üstünde bende az izlemezdim mobiletleri
Hak_anm abi ellerin dert görmesin bu arada adana da kuru köprü üstünde bende az izlemezdim mobiletleri
Bu fren sürtmesini motor sehpadayken deniyor musunuz ? Boşta döndürünce tekerlek dönüyor mu ?
Ekrem Bey,
400 cc modeller önümüzdeki sene gelecek mi acaba ? Böyle bir planınız var mı ? Gerçi daha Hindistan'da bile satışa sunulmadılar ama...
noktayı koymussun adaş elıne saglık soylenecek soz kalmamıs ayrıca bende aynı seyı yazıcaktım onuda yazmıssın. . lutfen kısısel sıkıntısı veya fıkrı olan ozelden yazsın forumu mesgul etmıyelım burdan aracla ılgılı yazısalım forumu takıp eden dıger ınsanları ılgılendırmeyen konular burayı mesgul etmesın...
Mesele polemiğe girmek ve konuyu uzatmaksa emin olun burada benden iyisini bulamazsınız ama bakıyorum ne yazıkki aynı şeylerden bahsetmiyoruz. Arada kişisel problem olmamasına rağmen yazdıklarımdan ısrarla bişeyler çıkarmaya çalışılıyor. onun için uzatmaya gerek yok en iyi motorcu sizsiniz sizin kadar kimse anlayamaz motordan.
Akünün suyu egsoz tun üstüne akmış. Bööle acayip acayip renkler şeyler oluşmuş. Motor 240 km de. :(
Bütçeniz sınırlı ise bence de 2.el almalısınız. Tabiki 0Km'nin yerini tutmaz. Ama maddi avantajları var.
Rodaj olayı önemli bir ayrıntı gibi görünsede, bende dahil olmak üzere bu sitedeki pek çok arkadaşın düzgün rodaj yaptığını düşünmüyorum şahsen.
Agresifliği, dikkat çekiciliği, ivmelenme mukavemeti yüksek devirlere anında cevap veren bir motor yapısı nedeniyle rodaj modaj hak getire oldu
Uygun ve ucuz yedek parçası da buna etken oldu maalesef
Ayrıca, pek çok arkadaş bu rodajı ilk 1000km 48, ikinci 1000km'yi de ise 54km'yi geçmemek olarak algıladı ki yanlış.
Kitapçığında aslında ilk 1000 ve ikinci 1000km'deki maksimum vites değişim hızlarını gösteriyordu. Bu göstergeye bağlı kalarak sürmekte rodaj yapmak oluyordu.
Bence siz kullanıcısına bakın 2.el alırken. Kişinin karakteristik yapısı bir anlamda motorunda durumunu da gösterecektir.
Titiz ve bilinçli bir kullanıcısı ise bence çekinmeyin 2.el almaktan. Yok apaçi tayfası tabir edilen hevesini almış ve satmaya çalışıyorsa biraz çekingen kalın.
2.el almanın da püf noktaları var. Gerçekten ihtiyaç duyup satmak isteyenler olabilir. Hevesini alıpta satmak isteyen olabilir. Yani birazda karşılıklı bir araya gelmekle anlaşılır. 2. el tabiki biraz da şans.
Şimdi buradaki arkadaşların bazıları bana kızmasınlar ama bence bizim Pulsarların 2.eli standart donanım ile azami (daha önce 6500-6750TL yazmıştım) 6500TL'yi geçmemeli. İdeal rakam ise bence 6250TL.
Çünkü bizim motorların 2.eli hala belirsiz. Yerine oturmadı.
Bu nedenle herkes kafasına göre bir fiyatlandırma yapıyor.
Öte yandan yıl sonuna kadar lansman fiyatının 7370TL olduğu bir fiyatla şahsen 6500-6750TL vermek yerine biraz daha üzerine koyup ilk oturan ve ilk marşa basan olmak isterim.
Ayrıca şu plaka masrafını fazla büyütülüyor. Ben komple 310TL'ye mal ettim.
Son olarak sıfır araç mantığında, plakası takılan ve hemen 2.elden satışa sunulan bir araç ister 0-100km'de bile olsa otomatikmen %20 değerinin altına fiyatlandırılır. İsteyen galericilere, 2.el eksperlerine veya sigorta eksperlerine sorabilir.
Ama bu sahibinden.com'daki arkadaşlar resmen füze olmuşlar.
Oooo bayağı uzatmışız yazıyı.
Özetle 2.el alınır. Dikkat etmeniz gereken noktaları bilirseniz alınır.
Kitapçıkta rodaj için yazan bu :
Aşağıdaki tablo, rodaj sırasındaki hız limitlerini göstermektedir.
Km Vites
1 2 3 4 5 6
0-1000 km 10 18 24 32 40 48
1000–2000 km 16 24 30 38 46 54
Bu viteslerde bu hızlar aşılmayacak diyor.
Değerli hak_anm rumuzlu arkadaşım;
Yazınızdan bir noktaya itirazım var.
"Kuralkan ancak ve ancak satış sonrası hizmetlerdeki başarısıyla övünebilir, satış rakamıyla değil."
Bu cümlenize genel mana olarak bir itiraz etmem abes olur. Ama yazı bütünlüğü ve konunun geldiği nokta açısından şunu söylemek istedim. Farkında iseniz
bazı yorumlarla herhangi bir art niyet olmasa da bir anda sorunlu bir ürün algısı oluşturulabiliyor. Nitekim bu tereddütleri ifade eden bazı
arkadaşların yorumlarını görünce ifade ettim. Zira bunca yıldır sektör içinde bulunan bir yetkili olarak açıkça ifade edebilirim. Tüketicimiz artık oldukça
bilinçli. Bir ürünün kronik sorunu olup olmadığı 2-3 aylık bir süre içinde rahatlıkla ortaya çıkıyor ve yorumlar olumsuz ise ürünün talebi kesiliyor.
PULSAR 200 NS satışının ve talebinin halen devam ettiğini söylememdeki maksat budur. Böyle anlaşılmasını isterim.
Değerli Seko rumuzlu arkadaşım; 400 cc ürünler mutlaka planlarımız arasında. Ancak süreç henüz net değil.
Saygılarımla...
Merhaba Ekrem Ata Bey bu platformu surekli takip ediyorsunuz yalniz benim sorumu tam anlamiyla aydinlatan olmadi rica etsem siz bilgilerinizi bizimle paylasirmisiniz? Bu arka kisimdan (teker-fren-jant) gelen ses tam olarak ne butun motorlarda mi var? Ya da kimse onemsemiyor mu veyahut bir kac arkadasmi boyle bir problemle karsilasti? Bu konuya nedenleri ve cozumleri ile aciklik getirirseniz sevinirim.
Bu ses benim motosikletimde de mevcut. İlk bakıma az kaldı servise gidince durumu belirteceğim.
bir süreliğine edit.
Ilgilendiginiz için teşekkür ederim. Yeterli oldu bu yazınız.
Saygılar.
Yok hocam, ben de aynı şeyi düşündüm ve İngilizce klavuzunu indirdim, onda da aynısı yazıyor.
Ekrem Bey Murat Denizhan'ı bence kısaca tanıtırsanız çok faydası olur.... Türkiye'de ilk motosiklet eğitim merkezini ( markayı vermeyelim) kuran adamdır kendisi... ben de motosiklet eğitimini şans eseri kendisinin de olduğu (normalde emekli olmasına rağmen yoğunluk nedeniyle arkadaşlarına yardım için gelmişti o gün) ondan almıştım... sizin bu mesajı attığınız günün akşamı asker arkadaşımın Kuralkandaki fotoğraflarını ve soy isimlerinin aynı olduğunu görünce kafama dank etti... Murat Hoca bizim devremizin babasıymış iyi mi bence yılın bomba transferidir Murat Hoca tanıtımı PR'ı iyi yapılmalı
Aşkta kanun imiş aşıklara cevr eylemek aşık odur ki cefa-ı yare sabretmek gerek..
cümleten s.a iyi forumlar
pazar günü 4 pulsar antakyadan mersine bi tur atalım dedik ve sabahın dokuzunda yola koyulduk
eylenceli ve güzel bir gezi oldu pulsarımı sevıyordum lakin bu geziden sonra aşık oldum yol boyunca 130 ila 150 arası durmadan tapagaz gittik dönüşümüzde aynı oldu motor tık demedi maşallahı var toplamda 600 km ye yakın yol yaptık makina yorulmazmı arkadaş yok yorulma kasma vs vs hiç bişey yok buyrun buda gezimizden birkaç kare
http://www.hizliresimyukle.com/image/PJtB
http://www.hizliresimyukle.com/image/PJtG
http://www.hizliresimyukle.com/image/PJtX
http://www.hizliresimyukle.com/image/PJtn
http://www.hizliresimyukle.com/image/PJt5
http://www.hizliresimyukle.com/image/PJtY
http://www.hizliresimyukle.com/image/PJtf
http://www.hizliresimyukle.com/image/PJts
Dün aşağıdaki sitede okudum, rodaj boyunca 3 - 4 bin deviri geçmeyin, yük ve yolcu almayın, otobana çıkmayın şehir içinde gezin, ilk başta 30 dakika veya 30 km'den (hangisi önce olursa) fazla sürmeyin ama kilometreler ilerledikçe yavaş yavaş bunu arttırın diye yazıyor. Yani sıfır motor alıp 300 km yola çıkmayın diyor. Bir de rodajı mineral yağ ile tamamlayın demiş. Tabi bunlar kullanma kılavuzunda yazmıyor, sitenin kendi yorumları. Kullanma kılavuzu sadece hız limitleri koymuş.
http://nexgenbikes.com/site/2013/06/10/running-in-engine-break-in-guide-of-bajaj-pulsar-200-ns/
Neden bu kadar katı olduklarını doğrusu merak ediyorum. Acaba buna harfiyen uyulursa titreşim daha düşük olur mu ? Bu konuda takıntılı olduğumdan, eğer motoru alırsam evliya sabrı gerektirse de buna uyacağım, bakalım sonuç ne olacak ? CBF 150 çok güzel ama çok heyecansız gelmeye başladı, ben de kaşınmaya başladım yine
100 mg prince motorumu sıfır aldigimda 40 kmh hizla bile giderken kut kut kut vuruyordu on teker
servise gittim lastikte balans var dediler
on arka lastikler değişti
tabi gene NYLON ile değişti
lastik neden önemli
hacı yoldasın baktin kaza kaçınılmaz bari frene asilayim belki durumu kurtaririz veya çarpma hizimi azaltirim dedigin durumlar olabilir
yilda bir olur veya omurde bir olur veya hiç olmaz
ışte bu durumlarda lastik hayat kurtarabilir veya kazadan kurtarır
3 4 metre erken durma farki vardir belki iyi lastiğin
1 karis once dursan carpmadan önce o farka bile lastige verdiğin farka degebilir
tecrube konuşuyor
yok ben sakin surerim hizla hic isim olmaz
gec onu
her hali bir olmaz insanın
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)