Rodaj tam olarak 2500 de bitiyor. 2500 e kadar düşük devir devam etmeni öneririm.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:24 ----------
Arkadaşlar herkese merhaba,
Bende kullanmaya başlayalı 6500 km oldu. Size bir kaç durumdan bahsetmek isterim.
1- Evvela, sanki devir saatlerinin oradan ya da kontak anahtarının, tur camının oradan geliyormuş gibi bir zırıltı söz konusu olabiliyor.
Bu sorun bazı modellerin ön farının içinden kaynaklıyor. Motor boştayken ön fara bakın ve gaz vermeye başlayın. Belli bir devirde farın içindeki ve farın etrafını çevreleyen parlak plastiğin titrediğini ve far camına çarptığı için zırıltı çıkardığını göreceksiniz. Çözümü : garantiden yeni far talep ediyorsunuz ve problem çözülüyor. Şu an motorumda en ufak zırıltı yok.
2- Motorunuzun başına geldiniz. Kontağı çevirdiniz. Biliyorsunuz devir saati bir gidip geliyor ve göstergeler kendine geliyor vs. Marşa bastınız. o da ne? Devir saati tekrar gittii, ekrana bir şey oldu, saat ayarı sıfırlandı. Kara kara düşünmeye başladınız bu neden oluyor diye. Motorun orijinal aküsü çok boktan arkadaşlar. Yarı dolu yarı boş bir akü. Hatta soğuk havalarda zor çalışması bile söz konusu. Gidiyorsunuz jelli güzel bir akü, alıyorsunuz ve bu problemi de çözüyorsunuz.
Motorumdan gayet memnunun. 2500 km'ye kadar rodajını titizlikle yaptım. Çoğu kişi 500 oldu rodaj bitti falan demiş. 500'de sadece rodaj yağı değişiyor arkadaşlar. rodaj aslında minimum 2500 e kadar devam ediyor. Sıfır km yeni motor alacak arkadaşlara tavsiyemdir. acele etmeyin ve 2500 e kadar sabırla rodajınızı yapın. Ben bu anlattığım 2 problem dışında başka bir problem hiç yaşamadım. Genelde şehir içi kullanıyorum. 1 kere Saroz Körfezi maceram var. Uzun yolda da hiç üzmedi beni.
Herkesin tekeri düz bassın. Allah kaza bela vermesin.
Dostum, bende aynı problemi yaşadım. Zırıltı farın içini çevreleyen metalik renkli şeritten geliyor olabilir. Motoru sehpaya al ve boştayken gaz verip ön farı gözlemle. Farın içinde, etrafı çevreleyen parlak renkli plastik şeridin titreştiğini görebilirsin. eğer problem bu ise, farın içine ulaşman mümkün değil. Garantin var ise farı değişiyorlar. Yok ise yeni far alman gerekir.
Merhaba Arkadaşlar,
Aranıza yeni katılıyorum. Forum sitesine yani. Dilimin döndüğünce videolar çekip birşeyler anlatmaya çalışıcam. Profesyonel bir yanım yok sadece hobi olarak yapıcam. Hali hazırda Bajaj Pulsar 200NS kullanıcısıyım. Yeni başlamayı düşünen arkadaş ve başlamış arkadaşlar için elimden geldiğince destek olmaya çalışırım.
İlk video olarak 200ns detaylı yıkama videosu çektik - 200ns vloglarıda çok yakında çekime başlanıcak en detaylı ns200 sohbetleri için kanala abone olmayı unutmayın. Destekleriniz için şimdiden Teşekkürler.
Kanal: https://www.youtube.com/channel/UCRc...Qw?spfreload=5
Video: https://www.youtube.com/watch?v=Oy8TBqRCY_0
Kırmızı siyah diye geçen renk kodu, arkada siyah topcase var, mont kırmızı siyah. Saat 8 dolaylarında takriben güldarpı tarafında oluyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:23 ----------
İki adet ricam olacak, birincisi, kılıf su alıyor mu yağmurda? Bunun cevabını rica ediyorum. İkincisi, motorun önünden, aparatın tam olarak nereye denk geldiğini (bağlantı yerinin) fotoğrafını çekebilirsen çok sevinirim.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
[QUOTE=efendy06;4027942]Kırmızı siyah diye geçen renk kodu, arkada siyah topcase var, mont kırmızı siyah. Saat 8 dolaylarında takriben güldarpı tarafında oluyorum [COLOR="Silver"]
Evet hocam saat 7.50 de coşkun petrolün oradan geçtin. Bende yakında pulsar düşünüyorum bakalım hayırlısı ne olacak
[QUOTE=06Serhat;4028084]Düşün düşün. Ben çok tereddütte kalarak almıştım acaba memnun kalırmıyım diye, çok memnunum motordan. İşe gidiş gelişlerde çok çaba göstermeden yakıtı 15-16 kuruş civarına rahatça çekebiliyorum, gaz açınca yeterince gidiyor, ilginç bir şekilde herkesin bahsettiği titreşim rahatsızlığı bende oluşmadı. Güzel motor velhasıl. Evet Saat 07:43 de marş basıyorum, motor çalışmaya başlayınca kask dizlik eldiven falan giyiyorum, 07:46 gibi yola çıkıyorum evden, tam 07:50 gibi coşkunun oradan geçiyorum.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
Slm arkadaşlar büyük ihtimalle konusulmuştur ama benim forum okuyacak çok vaktim olamıyor maalesef, o yüzden ön cam tavsiyesi istiyorum veya konunun tartışıldığı sayfa linkini paylaşırsanız sevinirim. Ben de Pulsar 200ns kabilesindenim
Üç tane sorum olacak;
1- Gidon yükseltme aparatını (30mm olan) takınca oturuş pozisyonu işlevsel derecede değişiyor mu?
2- Gidon yükseltme aparatını (30mm olan) takınca gidonda titreşim oluşuyor mu?
3- Gidon yükseltme aparatını (30mm olan) takınca fren hortumu debriyaj ve gaz teli vs sıkıntı yaratıyor mu?
1-Evet, bileğe binen güç farkedilir derecede azalıyor(bu motoru bacaklarla sıkmak kolay olmadığı için bileğe güç biniyor). Daha dik oturuş pozisyonu oluyor ve daha rahat sürüyorsunuz.
2-Yüksek devirlerde titreşim bir miktar daha artabilir ama öyle "çok titriyor bu" denilecek düzeyde değil.
3-Gaz telinde bir sıkıntı olmadı bende (2014 model 200ns, 3cm değil 3.5cm uzatma kullanıyorum), fren ya da debriyaj telinin(hangisi hatırlayamadım şimdi)far arka tarafında geçtiği yerin orda bir demirin önünden değil de arkasından geçecek şekilde değiştirilmesi gerekebiliyor. Basit işlem.
benimde bi kaç sorum olacak dostlar
1- 2017 modeli nezaman çıkar
2- 2016 dan ne gibi farklar olmasını bekliyorsunuz ( örnek falanca yeri ses yapıyo değişmesi lazım gibi)
3-2017 modeli 2016 ile arasında nekadar fiyat farkı olur
saygılar..
Motorun ayaklıklarına ayakparmaklarınızın alduğu kısmı koyarsanız istemeden dizleriniz depoya baskı yapıyor dolayısı ile gidona yapılan baskıda azalıyor.Şehir içi sorun teşkil etmiyor ama 20 km bir yolda gidonu sıkı tutmak vücudumuzda bariz karıncalanmaların oluşmasına neden oluyor ve ben bundan çok rahatsız oluyorum.Bu motoru ilk aldığımda 10 km yolda bile ellerim karıncalanırdı.Şuan 100 km yola gidip geliyorum en ufak karıncalanma olmuyor,nedeni otoruş tutuş sıkış pozisyonu.44 numara ayakkabı giydiğim için ayakkabılar biraz büyük.Parmak uclarımı ayaklıklara koyarken topuklarımıda yolcu ayaklıklarına dayıyorum muhteşem bir konfor oluyor
Şunuda farkettim.120 km ve üzeri hızda giderken gidon sıkı sıkı tutulduğunda motor seni üzerinde istemiyormuş gibi oluyor,velevki hafif virajlarda çokfazla hissediliyor.Gidon yumuşak hanım eli tutar gibi sıkıldığında motor ile bir bütünmüşsün gibi oluyor ve motor seni farketmiyor bile.Gidon tokatlama gibi istemediğimiz olaylar olmuyor.
arkadaşlar bu vakumlu navigasyon tutucular var ya arabalarda cama yapışan. onu ben motorun depo kısmına tutturdum öyle kullanıyorum. telefon tutacağı şeklinde de kullanılabilir gibi geldi bana.
Özelden yazdım
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:14 ----------
Pulsarımla aranıza katıldım
http://www.motosiklet.net/forum/tebr...ml#post4029458
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)