Bu arada yazmayı unuttum; Acaba almasam mı? Diye tereddüt etmiştim fakat Ekrem Ata forumda izliyor, yorum yapıyor. Geçmiş sayfaları da inceledim gerçekten ilgileniyorlar. Motosiklet sorun çıkarabilir önemli değil, asıl önemli olan satış sonrası. Yani garanti devam ederken servise gittiğimizde stok parçadan yardımcı olmalı. Çok nadir arıza yapan ve stokta olmayan bir parça varsa da çok kısa sürede temin edilmeli. Yorumlar da genelde hep bu yönde. İnşallah bozmazlar kendilerini.
Kdiner üstad teşekkür ederim çok yardımcı oldunuz. Kağıthane Kayalar Motora uğramayı düşünüyorum aranızda bu bayiiden alışveriş yapmış olanınız var mı?
Bu arada size bir şey demek istiyorum, sizin hakkınızı yiyorlar kafanıza takmayın. "Cahil ile sohbet etmek güçtür bilene, Çünkü cahil ne gelirse söyler diline." La Edri
Allaha emanet olun.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
facebooktan da seni sık sık görüyorum paylaşımlarını motora yaptığın şeyleri hem burdan hem facebooktan kendince insalara yardımcı oluyorsun etkinlikler düzenliyorsun kahvaltı,çay,gezi gibi ya izin günüm denk gelmiyor yada hafta sonu sınavlarımız oluyor bir şekilde katılamıyoruz buraya kadar herşey güzel fatih arkadaşımızın söylemiş olduğu kısıma katılmıyor değilim neden dersen sorunlar olduğunda sürekli 17.000 deyim birşey yok tamam abicim senin motor sağlam iyi güzel ama 1 sayfa dolusu resim paylaşıyor olman benide bu konuda düşündürmüyor değil bende oluşan algı geçiştirme çabası şimdi dersen etkinlik yaptık paylaşmayalımmı tabiki paylaş bunlar güzel şeyler ama dikkat edersen ne zaman biri bir sorun yazsa hep böyle oluyor 1 sayfa dolusu resim denk mi geliyor kasıtlımı oluyor bilinmez ama formu okuduğunda aşikar ben şahsen denk gelir isek seninle tanışıp bu konuda öyle karar vermekten yanayım iyi niyetli olduğun aşikar hepimiz burda aynı konu başlığı altında paylaşımlar yazıyoruz sorunu olanlar sorunlarını sorunu olmayanda yaptıgı gezileri etkinlikleri paylaşıyor hepimiz aynı motoru beğenmiş gönül vermiş almışız keşke hiç sorun çıkmasada kimsenin motorunda herkes mutlu mesut paylaşımlarda bulunsa ama malesefki sorunlarımız var
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
Cok uzun araştırmalar sonucu pulsar 200ns mavi sahibi oldum dün itibari ile aranıza katıldım. ilk olarak fatura kesildikten sonra kaç ay içinde ruhsat çıkmalıdır. alanyadan motoru alıp konyaya geldim hava alanyada günlük güneşlik olmasına rağmen konya ve çevresi gayet kapalı idi. daha önce kullandığım motorlar. 1)kanuni hussar 125 5bin km 2)keeway 150speed 14.000km 3)keeway 150superlight 3.000km 4)honda cbf150 8binkm 5)yamaha dragstar650 3bin km 6)fazer 8 1000km 7) honda cb125e 1500km 8)crf 250L 300km bu kadar yeter. kendime ait arabam var konyada yaşıyorum motoru hava almak için etrafa gezmeye gitmek için aldım. aslında scooter isterdim ancak yaşadığım şehir de mesafeler çok uzak şehir dışı çok kullandığım için biraz güçlü ve büyük tekerlekli motorsikletin daha uygun olacağını düşündüm. alanyadan fulledim eve geldiğimde 2 çizgi yakıt kalmıştı 277km yol yapmıştım yakıt tüketimi hakkında birşey söylemeyeceğim henüz sağlıklı veriler yok. neden pulsar 100-110 km hızla rahat gidebiliyor (cbf150 en fazla 75-80ile rahat gidiyor bu benim bakış açım) motorsikletin tam gücünün %75-80 ı ile gitmesi. yakıt tüketiminin düşük olacağı kanaati bajaj ın kalitesi 90lı yıllarda scooterleri tr de kullanılıyordu gençler bilmez . sürüş ile ilgili lastikler eurogrip adında bir marka sorun yaşamadım motoru zorlamadım dikkatli kullandım. yokuş yukarı çıkarken 6.vites de bayılıyor 4 yada 5 ile çıkabiliyor 1900lu rakımlara çıktık ciddi rakım. frenler çok hoşuma gitti gayet güçlü sele rahat titreşim fark etmedim. yaylar arka ayarlanabilen gayet makul yumuşaklıkta. motorun gücü 117km hız yaptım en fazla iyi gidiyordu. 5500 devire kadar sakin olan motor sonrasında farklı bir karaktere bürünüyo ama henüz ust kısımlarda gezmedim. umarım bi fikir vermiştir arkadaşlara. devir dalgalanması var ilk bakımda yazılım atacaklar sanırsam
zaten resimleri paylaşırken bu dedikleriniz aklıma geldi, içimden paylaşim mi paylaşmayayım mı diye geçirdim ve paylaştım. kaldı ki zaten sorunlarda azda olsa bilgim varsa cevap verdiğimi de gördünüz, sorun olunca sıkıntı yokta paylaşım yapınca mı sorun oldu, hadi sorun yok paylaşım yaptım o zaman ne suç bulacaksınız bana onu merak ediyorum, neden pazartesi günü paylaştığımı da izah edeyim evde internet yok mobilden de kullanmak istemedim ve iş yerinde internetten paylaştım, şimdi iyi veya sorun olduğu gün mü seçmem gerekiyor paylaşım yapmam için, dediğim gibi bilgim varsa herzaman yardımcı olmaya çalışıyorum bazen özelden yazıyorum bazen burdan yazıyorum, verdiğim cevaplar da hep sorulara olmuştur, burda bir şey paylaşmayayım, başkasına cevap vermeyeyim bu mudur yani, forum da zamanında bende yaşadığım sorunu yazdım ve yine kendim hallettim mesela benzin kokusu geliyordu hem dururken hemde hareket derken, benzin şamandırası oringi yırtıkmış yenisini taktım şuan bir sorun yok, arka fren tepkisi yoktu 2. kazayı yaptım oda düzeldi ben birşeyden kaçmıyorum bunlarda benim sorun yaşadığım durumlar, değişen parçalarımı da burdan yazdım kimseden bir şey gizlediğim yok kimsenin sorun belirttiği zaman bloke etme niyetim de yok. o yaşadığım sorun yüzünden ben nisan ayı ve 1 eylül ayına kadar burda ne resim paylaştım nede yazı yazdım kontrol ederseniz beni daha iyi anlarsınız, nisan ayı mı onu tam hatırlamıyorum ama uzun bir süre paylaşım yapmadım. tşk ederim.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
Keşke mesajı alıntı yapsaydın şimdi gördüm
(BENZİN DEPO İŞARETİ SABİT DURMAZ BU BİR SORUNDUR)
Ben bu sayfada neler gördüm neler fanatik olanından tut yok yere motoru karalamaya çalışan motor kullanmasını bilmeyen motora atarlanan ikinci el piyasası düşmesin diye sorunları görmezden gelen motorumuz taş gibi deyip servisten çıkmayan sikayetler başladığında BİR SAYFA SAÇMA SAPAN FOTOĞRAFLARLA sayfayı dolduran((BURASI FACEBOOK DEĞİL)) şikayetleri araya kaynatan bilmem şu kadar pulsar yollarda deyip motorun üzerinde emanet giden sürücüler bin tane servisimiz var deyip arasından 1 tane bile servis çıkmaması böyle uzar gider
anladınmı arkadaşım benim gözüm her şeyi görüyor. buradaki KURALKAN YALAKALARINIDA İYİ GÖRÜYOR
benim sedece özellikle belirmek istediğim şu görünen tabloda insanlar böyle düşünebilirler yada düşünmeye bilirler böyle bir algı oluşabilir ve bu şekilde yorumlarda alabilirsin sedece insanlar zamanla birbirlerini tanırlar birbirimize gönül koyma kavgaya tutuşmaya gerek yok bektanist adlı üye ile kavga etmişliğim bile olmuştur ne bok atıon diye motora ama yapmış olduğum kaza neticesindede en çok yanımda olan arkadaşta yine kendisi olmuştur pulsar için aksesuar yapımıyla uğraşmanı beğenerek ve takdir ederek takip ediyorum düşünceler değişebilir bugün iyi düşünen yarın kötü kötü düşünende iyi düşünebilir
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
şunu da belirteyim madem bu şekilde algı olduğunu düşünüyorsunuz ve burayı da her zaman baştan itibaren yazılıp çizilenleri okuyorum, bundan sonra bir sorun yoksa resim paylaşırım varsa bir iki gün veya fazla bekler öyle paylaşırım o zaman sizler için daha iyi olur ama şunu da unutmayalım cevap vermişler ve bende vermişim, cevap vermemiş olsalardı veya vermemiş olsaydım ve resim paylaşmış olsaydım o zaman sizin dedikleriniz harfiyen doğru ve baltalamış olmuş olurdum bu konuda hemfikiriz kaldı ki böyle bir durum söz konusu değil. burdan bu şekilde göründüğüm için özür dilerim böyle bir kişi değilim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:04 ----------
arkadaş 3 diş varken benzin depo işareti sabit kalıyor diye yazmış, sizin motorda benzin 3 diş iken benzin depo işareti yanıp sönüyor mu, kaldı ki arkadaşa verdiğim cevapta bir kaçkez daha deneyin olmadı servise gidin dedim ve benzin depo şamandıranız arızalı da olabilir dedim bu yazdıklarım burda yazılı. 1 diş varken ve bitiyorken benzin depo işareti yanıp söner, ya bende bir yanlış anlaşılma var yada sizde. iyi görüyorsa sıkıntı yok görmediğiniz benim arkadaşa verdiğim cevaplar, kimseye de yalakalık yapacak halim yok, sorun yokmu tabiki var, sorun yaşayan yokmu tabiki var bunlara zaten birşey demiyorum benim anlamadığım arkadaşa zaten yardımcı olmaya çalışmışım ve sen beni yargılıyorsun, burda kimsenin sorununu ne baltalarım nede paylaşım yamaktan vazgeçerim, iyi olunca iyi kötü olunca boşver beni ilgilendirmez diyen kişilerden değilim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:19 ----------
yanıp sönmeden sadece benzin pompası işareti var.
fatih bey arkadaşın yazdığı yazılar bunlar,depo doluyken o işaret yanıp sönmez, depo da ki benzin biterken o işaret yanıp söner, hadi ben bilmiyorum diğer pulsar kullanıcıları da mi bilmiyor birde onlardan cevap alalım varsa bir yanlışımız bende öğrenmiş olurum size de tşk bir borç bilirim.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
specifications of PULSAR 200ns motorcycle, RACING BIKE
PULSAR 200NS
Engine Type: CG200 with balance shaft,single cylinder,4 stroke,oil-cooled
Bore×Stroke(mm): 72×49
Piston Displacement(ml):199.5
Compression Ratio:9.0:1
Maximum Power(kw/rpm):23.52/9500
Maximum Torque(N.m/rpm):18.3/8000
Starter System::Electric
Suspension:Telescopic Front Fork(front); Nitrox Mono Shock(rear)
Speedometer:Digital
L×W×H(mm):2017*1195*804
Wheel base(mm):1363
Ground Clearance(mm):167
Dry weight(kg):145
Brake(front/rear):Disc/Disc
Wheel rim:Alloy
Front Tyre Size:100/80-17
Rear Tyre Size:130/70-17
Fuel tank capacity(L):12
Color: red,black,blue,green,yellow,white
Container Capacity:72(CBU)/40HQ 120(CKD) /40HQ
FOB Chongqing($):
Basic configuration:
1.CG200 engine with balance shaft; 2.Disc/disc brake(front/rear);
3.Aluminum wheel;
4.Digital speedometer;
5.Led tail/stop light;
sıkıştırma oranı ve çap stroke oranlarını buldum çap stroke duke 200 ile aynı bi arkadaş motoru zorladığımı söyle di. zorladığımı düşünmüyorum yokuş aşağı idi 117 hıza çıkdığımda rodaj ın şehir efsanesi olduğunu söyleyenlerde olmakla birlikte ilk 1000km de sakin kullanmak sınırlarını test etmemek benim kanaatim.
şu benzin olayına gelince bana servis 2 çizginin altına düşürme dedi pompamı sensör mü ne benzinle soguyormuş falan dedi bende hiç düşürmedim sadece yalova dönüşü yolda tek çizgiye düşmüştü ozaman yanıp sönmeye başladı başkada tek çizgiye düşmüşlüğü yoktur fakat formdan bir arkadas vardı balık falan tutan bir gece muhabbet etmiştik oda doğru göstermediğini dile getirmişti ama o iki çizgiye düşünce değil bitince yakıt almıştı sanırım bundan dolayı böyle birşey oluyor olabilir burda asıl dikkat etmemiz gereken konu 2 çizginin altında yakıt alanlardamı oluyor
0-60 км/час:
3.61 с
0-100 км/час:
9.83 с
Максимальная скорость:
136 км/ч
Тормозной путь (используя оба
тормоза):
16.33 м
bu da ruslardan 0-100 hızlanması 9,83second
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:45 ----------
uygunluk belgesinde güç 18kw yapıyor 24.1hp 24.4ps demek şöyle bir fark var uygunluk belgesinde 9750devirde 18kw diyor internette gezen veriler 9500 devirde 23.5hp diyor bu güç muhabbeti de böyle birşey
http://ewmotors.ru/info/articles/mototsikl-bajaj-ns-200/
kendi kullanımımdan örnek vereyim, benzin gözstergesi ışığı yanıp sönmeye başladığı zaman ve aldığım yakıt oranı ya 9 litre yada 10 litre dir, zaten 2,4 litresi bunun rezerv ve bu rezevrin belli bir kısmı benzin pompasını soğutmak için kullanıyor ve kullanamıyoruz geri kalan kısmı ise yedek depo oluyor, bende pdf dosyası vardı bir bakayım orda bilgiler daha nettir.
bu yakıt ve kullanılan rezevr durumu.
Tam 12 litre (3.17 galon)
Rezervasyon: 2.4 litre (0.63 galon)
Kullanılabilir yedekler: 2.2 litre (0.58 galon)
türkceye çevriliş hali.
Motor: 4T, DTS-i 1 silindir soğutmalı
Sıvı, 3 fişler
Çap x strok: x 49.0 mm 72.0 mm
Deplasman: 199,5 cc
Sıkıştırma oranı: 11: 1
Maksimum güç: 9500 rpm'de 23.2 HP
Tork max. 8000 rpm'de 18.3 Nm
Ateşleme sistemi: CDI dijital mikroişlemci ve TPS
Bujiler: 3 und - yanlar (2) ve Merkez PRG6HCC
(1) BOSCH YR5NE
Fiş tolerans 0,7 - 0,8 mm
Yağlama trokoidal pompa tarafından zorla
Başlangıç: Elektrik
Şanzıman: 6 vites
Ön fren diski 280mm
Arka fren: Disk 230mm
Tank Kapasitesi
Tam 12 litre (3.17 galon)
Rezervasyon: 2.4 litre (0.63 galon)
Kullanılabilir yedekler: 2.2 litre (0.58 galon)
Boyutlar
Uzunluk: 2017 mm
Genişlik: 804 mm
Yükseklik: haber verilmeksizin değiştirilebilir tabi 1195 mm * Teknik
Dingil mesafesi 1363 mm
Zemin yüksekliği 167 mm
Lastik ölçüleri
Ön 100/80 x 17, 52 P Tubeless
Arka 17, 61 P tubeless x 130/70
Hava basıncı: 25 PSI Ön
Arka (sadece) 28 PSI
Arka (yolcu beraberinde) 32 PSI
Elektrik Sistemi: 12 Volt DC
Ön lamba: 12V, 55 / 60W HS-1, Halojen
Pilot Işık: 12V, 3W 2 adet
Kuyruk / fren lambası: LED
Nötr göstergesi: LED
Yüksek göstergesi: LED
Yön göstergesi: LED
Işık plaka: 12V, 3W
Kilometre ışığı: LCD
Çevirin sinyaller: 12V, 10W (4 unds)
Pito: 12V DC
Akü: 12V - 8 Ah VRLA
Kuru ağırlık: 145 kg
bu grafiği de paylaşmadan edemeyeceğim motor devri ile tork ps üretimi ilişkisi super bi grafik
adım geçtiği için bir şeyler yazmam gerektiğini düşünüyorum.
genel motosiklet bilgimden çok ticari bilgim daha iyidir. bir çok makina kullandığım halde 1200cc den 100cc ye kadar.
ben çinli motosikletlerinde tozunu yuttum italyanında almanında japonunda fakat 500 Km/h kullanmadığım makineler hakkında atıp tutmam. kullanmadığım makinalarıda kullanıcıların sözlerine güvenerek ve birazda araştırma yaparak kendimi geliştirme çabasındayım.
benim görüşüm Kuralkanın Fiyat politikasını yanlış yönettiği konusunda bir görüşüm var. bu görüşüm ticari bilgimle destekleyerek sizleri aydınlatmak olduğuna inandım sonrasında ise motoru kötülüyor pozisyonuna düştüğüm noktadır.
sonrası sanırım bazı kişilere anlatmak istediğimi anlatabildim anlatamadıklarımada benim anlatma kabiliyetimin yetmediği noktadır.
çünkü gerçek şudur anlamak istemeyen birisine kelimeler bir şey ifade etmez.
elbetteki senin yanında olucaktım çünkü kimle tartışırsanız tartışın başına kötü bir olay geldiğinde küs olsanız dahi o kişinin yanında olmak insan olmanın gereksimidir.
bazı kişiler gibi ben babamın mezarına bile gitmedim demek ( ne yaparsa yapsın ) erdemlikten çok uzaktır.
makina ile ilgili yorum yapmıyacağım görüntüsü hala bana göre güzel ama ? hep bir ama var oda bende kalsın. belli konuları bildiğim halde #ayzek senin makinayı serviste tamir eden arkadaşın çok yakın arkadaşım olduğunu bil kafi adını vermiyeceğim
yanlış anlaşılmak bazen hiç anlaşılmamaktan iyidir çünkü yanlış anlaşılmayı doğru anlatabileceğiniz bir an vardır ama anlaşılmamak hep sürümcemede kalır.
herkesin tekeri düz bassın kazasız sürüşler.
körlerin arasında tek gözlü adam kendini kral sanır
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)