Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #7281
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı efendy06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu denge sensörünü iptal etmek mümkün değil mi? Elektronik olarak hep dengede izlenimi verilemez mi motora?
    Muhtemelen çok çok basit bir mantığı vardır, bu hafta bi ara motorun deposunu çevreleyen plastikleri söküp sensörün çıkışını ölçücem. Ondan sonra sensörü iptal eden devreyi kurmam 15 dakka bile sürmez.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:09 ----------

    https://www.facebook.com/kitpulsar200ns
    Facebook'taki KIT Racing sayfası sürekli Pulsar modifiye paylaşımları yapıyor. Tavsiye ederim. Adamlar sanırım brezilyalı. Çok deli yarışıyolar Pulsar ile aynı zamanda.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #7282
    knnder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2015
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 Ns
    1100 km kadar oldu pulsarım stop etme sorunu yaşamadım.denge sensörü zırıltı başladı düşük viteslerde belli devir aralığında zırıldıyor çok önemsemiyorum.geçenlerde gaz telinin gerilmesi ve antifiriz azaltma problemi yaşamıştım onlarıda hallettik çok şükür herşeyinden memnunum tıngır mıngır geziyoruz önümüzdeki ay denizliye doğru 400 küsür kmlik bi memleket yolculuğu ve ardından muğla civarı tatil yolculuğu düşünüyorum yüzümüzü kara çıkartmıcak inşallah
    ayzek bunu beğendi.

  3. #7283
    fatih. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    pulsar
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Muhtemelen çok çok basit bir mantığı vardır, bu hafta bi ara motorun deposunu çevreleyen plastikleri söküp sensörün çıkışını ölçücem. Ondan sonra sensörü iptal eden devreyi kurmam 15 dakka bile sürmez.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:09 ----------

    https://www.facebook.com/kitpulsar200ns
    Facebook'taki KIT Racing sayfası sürekli Pulsar modifiye paylaşımları yapıyor. Tavsiye ederim. Adamlar sanırım brezilyalı. Çok deli yarışıyolar Pulsar ile aynı zamanda.
    mengu banada yaparsın artık birtane sana zahmet=)
    emeginin karşılıgını fazlasıyla veririm=)
    Kendilerine, “Yeryüzünde bozgunculuk yapmayın“ denildiğinde
    “Bizler sadece düzeltenleriz“ derler.
    Oysa onlardır asıl bozguncu; farkında bile değiller. 2.12

  4. #7284
    knnder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2015
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 Ns
    https://www.youtube.com/watch?v=4QiNNdYJ8DY

    bu herifin videoalrını izlemenizi tavsiye ederim eşitli motosikletlerle dünya turları var bu da pulsarla yaptığı bi gezi
    ibrahimkcmz bunu beğendi.

  5. #7285
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı fatih. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mengu banada yaparsın artık birtane sana zahmet=)
    emeginin karşılıgını fazlasıyla veririm=)
    Ben şemayı burada paylaşırım yaparsınız. 2 tane direnç ve birkaç parça kablo ile yapılabilecek bişey olduğuna inanıyorum.
    fatih. bunu beğendi.

  6. #7286
    agrasiwe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul - Gaziosmanpaşa
    Motosikleti
    Yamaha mt09
    tekrar pulsarla aranızdayım gençler

    stop etme sorunundan kaza yapan bir arkadaşımızı gördüm, ayzek nikli. Çok geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum kendisine. Ekrem beyden de bu konu üzerinde önemle ve hızlıca eğilmelerini istiyorum açıkçası. Olayın bu kadar ciddi olacağını tahmin etmemiştim. Üzüldüm.



    [IMG][/IMG]
    kdiner, ayzek, AttilaXtreme ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  7. #7287
    :bus: - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2009
    Şehir
    istanbul/G.0.P
    Motosikleti
    Bajaj pulsar 200NS
    Alıntı agrasiwe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tekrar pulsarla aranızdayım gençler

    stop etme sorunundan kaza yapan bir arkadaşımızı gördüm, ayzek nikli. Çok geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum kendisine. Ekrem beyden de bu konu üzerinde önemle ve hızlıca eğilmelerini istiyorum açıkçası. Olayın bu kadar ciddi olacağını tahmin etmemiştim. Üzüldüm.



    http://<a href="http://hizliresim.co...n0.jpg</a></a>
    Hayırlı olsun hoşgeldin
    iki teker candır can

  8. #7288

    Üyelik
    03 Ağustos 2010
    Şehir
    Erzincan
    Motosikleti
    125MG - 200NS - 400UG
    PULSARDA DEBRİYAJDA STOP ETME SORUNU İLE İLGİLİ TAHMİN

    Arkadaşlar neredeyse tüm enjeksiyonlu ve bazı yeni nesil karbüratörlü arabalarda cutoff diye bir sistem var. Bu sistem sayesinde aracınız rölanti devrinden yüksek bir devirde seyrederken -araç viteste- gazı keserseniz (yani motor kompresyona girerse) motora hiç yakıt püskürtülmüyor. Eğer arabanızla yokuş aşağı gidiyorsanız siz gaza dokunmadığınız sürece aracınız hiç yakıt harcamayacaktır. (Rölantide yaktığını bile yakmayacak, gerçekten sıfır )

    (Pulsara birazdan bağlayacağım) Bu şekilde giderken örneğin 2.viteste cutoffda iken hızımız bayağı düştü ve rölanti devrine indik. Motor rölantinin de altına düşmek istemeyeceği için rölanti miktarınca yakıtı püskürtmeye başlayacak. Aynı şey yokuş aşağı inerken debriyaja basınca da geçerli. Araba yokuş aşağı 3 bin devirde gaz verilmeden giderken motoru benzin değil tekerler döndürüyor. Eğer bu anda debriyaja basarsanız tekerler ile olan güç iletimini keseceksiniz ve motor 3bin devirden durma noktasına -sıfır devire- kadar aniden devir düşmeye başlayacak. Tam rölanti devrine kadar düştüğünde araç işte tam bu anda bu devri korumak adına yeniden yakıt püskürtmeye başlayarak rölantiyi koruyacak. İşte bahsettiğim bu adımı pulsar pas geçiyor yada geç kalıyor, eğer tahminim doğruysa.

    Stop etme seneryolarını okuduğum zaman hepsi bu teorime uyuyor. Buradaki mesajda da belirtilen parçaların değişimi de sorunu çözmediğine göre en başından beri tahmin ettiğim gibi yazılımsal bir sorun bu. Yukarıda adım adım anlattığım çalışma prensibinin son evresi olan; yakıtsız cutoff durumundan çıkıp rölantiyi koruma durumuna geçişte yazılımsal bir ihmal yada gecikme söz konusu olabilir. Motor devri rölantinin altına düşmeden cutoff tan çıkıp rölantiyi korumak için yakıt püskürtmesi gerekiyor. Bu olmayınca da motor stop ediyor.
    kdiner, fatih., agrasiwe ve 3 diğerleri bunu beğendiler..

  9. #7289
    Blindfire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2011
    Motosikleti
    Yamaha R25
    Bu konuda serkan arkadaşınıza katılıyorum. Kontrol devresinin yazılımı ile enjeksiyon sistemi birbiriyle uyumsuz çalışıyor.

  10. #7290
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    agrasiwe ddostum öncelikle çok sağol ve hoşgeldin yeniden aramıza şimdi gelelim yakıt kısmına benzinin litresi 4.77 tl 12lt = 57.24 tl 217 km de depoyu fulledim 8.3 lt yakıt aldı 40.02 tl 40.02/217 km = 0.18 kuruş yani 1 km 18 kuruş yakmışım rodajda olmama rağmen 100 km de ise 18.43 tl yakmış bence gayet iyi rodajda olmasına ragmen 4000-5000 devir aralıgınde 55 km yi geçmeden zaman zaman yokuşlu ve ara ara trafıkde dur kalk yaparak kullanmama rağmen yakıt olayı gayet başarılı buldum
    agrasiwe bunu beğendi.

  11. #7291
    agrasiwe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul - Gaziosmanpaşa
    Motosikleti
    Yamaha mt09
    Alıntı ayzek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    agrasiwe ddostum öncelikle çok sağol ve hoşgeldin yeniden aramıza şimdi gelelim yakıt kısmına benzinin litresi 4.77 tl 12lt = 57.24 tl 217 km de depoyu fulledim 8.3 lt yakıt aldı 40.02 tl 40.02/217 km = 0.18 kuruş yani 1 km 18 kuruş yakmışım rodajda olmama rağmen 100 km de ise 18.43 tl yakmış bence gayet iyi rodajda olmasına ragmen 4000-5000 devir aralıgınde 55 km yi geçmeden zaman zaman yokuşlu ve ara ara trafıkde dur kalk yaparak kullanmama rağmen yakıt olayı gayet başarılı buldum
    üstada tahminlerime göre motor rodajda yaktığını sonraki aylarda da aynı yakacaktır diye tahmin ediyorum ama du bakalım düşecek mi

  12. #7292
    abeciMotoru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Cb125E-SymWolf-Inazuma-XJ6 F
    Alıntı ayzek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    agrasiwe ddostum öncelikle çok sağol ve hoşgeldin yeniden aramıza şimdi gelelim yakıt kısmına benzinin litresi 4.77 tl 12lt = 57.24 tl 217 km de depoyu fulledim 8.3 lt yakıt aldı 40.02 tl 40.02/217 km = 0.18 kuruş yani 1 km 18 kuruş yakmışım rodajda olmama rağmen 100 km de ise 18.43 tl yakmış bence gayet iyi rodajda olmasına ragmen 4000-5000 devir aralıgınde 55 km yi geçmeden zaman zaman yokuşlu ve ara ara trafıkde dur kalk yaparak kullanmama rağmen yakıt olayı gayet başarılı buldum
    Ayzek sahi mi bu veriler, ben wolf ile tapa gaz yokuşlu yolda 130-140 km hız bandında giderken yani, benim yaktığım 17 kuruş maksimum.
    18 kuruş inanılmaz fazla bide 4-5 bin devir diyosun.
    Motosikletimin üstü açık..
    https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber

  13. #7293
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Alıntı ayzek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    agrasiwe ddostum öncelikle çok sağol ve hoşgeldin yeniden aramıza şimdi gelelim yakıt kısmına benzinin litresi 4.77 tl 12lt = 57.24 tl 217 km de depoyu fulledim 8.3 lt yakıt aldı 40.02 tl 40.02/217 km = 0.18 kuruş yani 1 km 18 kuruş yakmışım rodajda olmama rağmen 100 km de ise 18.43 tl yakmış bence gayet iyi rodajda olmasına ragmen 4000-5000 devir aralıgınde 55 km yi geçmeden zaman zaman yokuşlu ve ara ara trafıkde dur kalk yaparak kullanmama rağmen yakıt olayı gayet başarılı buldum
    Önceki motorun kaç kuruş yakıyordu rodajda olmandan dolayı çok yakıyor olabilirmisin genelde 6.500-7000 devir arası kullanırım az yakıyor 90-100 lü hızlarda 2.7 - 3 ltlerden bahsediliyor şimdi mürit ve yandaşlarına fırsat verdin
    dyavol-77 bunu beğendi.

  14. #7294
    abeciMotoru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Cb125E-SymWolf-Inazuma-XJ6 F
    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Önceki motorun kaç kuruş yakıyordu rodajda olmandan dolayı çok yakıyor olabilirmisin genelde 6.500-7000 devir arası kullanırım az yakıyor 90-100 lü hızlarda 2.7 - 3 ltlerden bahsediliyor şimdi mürit ve yandaşlarına fırsat verdin
    yav he he, pulsarın az yaktığını sölersin şimdi, basınca yakıyo alet.
    8 bin devirde 140la gidebiliomusun mesela?

  15. #7295
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Alıntı abeciMotoru adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yav he he, pulsarın az yaktığını sölersin şimdi, basınca yakıyo alet.
    8 bin devirde 140la gidebiliomusun mesela?
    Şüphesiz en doğru gösterge sizdedir hiç sapma yapmaz en doğrusunu gösterir

  16. #7296
    abeciMotoru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Cb125E-SymWolf-Inazuma-XJ6 F
    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şüphesiz en doğru gösterge sizdedir hiç sapma yapmaz en doğrusunu gösterir
    anlatmak istediğim 200cc bi motor 250 cc başka bi motordan fazla yakıyo,
    3 buji falan hikaye, yakıt püskürtme sistemlerimiz başka gardaaaş :D
    Motosikletimin üstü açık..
    https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber

  17. #7297
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı abeciMotoru adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yav he he, pulsarın az yaktığını sölersin şimdi, basınca yakıyo alet.
    8 bin devirde 140la gidebiliomusun mesela?
    8 bin devirde 115km hız yapıyo. Ona rağmen 6. vites yokuşlarda hiç çekmiyo. 8 bin devirde 140 yapsaydı yokuşlardaki performansını düşünemiyorum.
    abeciMotoru bunu beğendi.

  18. #7298
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    8 bin devirde 115km hız yapıyo. Ona rağmen 6. vites yokuşlarda hiç çekmiyo. 8 bin devirde 140 yapsaydı yokuşlardaki performansını düşünemiyorum.
    Pulsarı 250 cc yapmayanlar utansın
    abeciMotoru bunu beğendi.

  19. #7299
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pulsarı 250 cc yapmayanlar utansın
    Aynen, fazladan bi 50cc fena olmazdı

  20. #7300
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    bir önceki pulsarın rodajında 5000-6000 devir aralığında yapmıştım 17-18 yakıyordu şuan 4000-5000 devir aralığında sadece 6 viteste 55 km yı gecmeden kullanmaya özen gösteriyorum 52km olunca takur tukur ses geliyor 55 de sıkıntı olmadan gidiyorum ama buna etki olarak düşük devir ve devri yakalamak için fazla yakıyor olmasının yanı sıra benzine yapılan zammıda göz önüne alırsak 18 kuruş bence gayet makul.Bu arada rodaj bittiğinde yakıt tuketimi düşüyor şöyle örnek vereyim depoyu fullediğimde 72-78 km aralıgında 1 çizgi gidiyordu ama şuan 1 cizgi 42 km de gitti ama rodajdan sonra düşecek


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)