Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #6881
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Alıntı netwera adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zırıltı ile ilgili en yetkili kişiden cevap aldın. Turkish39 ve Ekrem Ata'ya karşı uslubun hiç hoş değildi. Artık uslubuna dikkat et. Gülü seven dikenine katlanır.
    Yukarda yazdım benden büyüksünüz laf yetiştirmek istemiyorum diye Ekrem abide Emre abide benim büyüğüm kusurumuz varsa affola özür diliyorum

    Bu motorun kullanıcısıyım sorunum var yazıyorum içinde olduğumuz durumu yaşamayan bilemez 2015 modellerde iyileştirme yapıldı deniliyor demekki 2014 modellerde sorun var sorunlu olması önemli değil sorun sanki dünyanın sonuymuş gibi algılanıyor kabullenilmiyor çözüm yolu elbet vardır bi çaresine bakacaz demek yerine seyirci olunmasına kabullenemiyorum gülü seven dikenine şu devirde artık katlanmasın sorun çözülse zaten bunları yazmayız 2015 modellerde sorun yok 2014 modeli olanlar ne yapacak birde binde bir motorda sorun varsa bu durum motoru sorunlu yapmaz denilmesi hoş olmuyor sorun çözülecek tartışmada kapanacak şükür 2014 lerde sorun olduğu kabullenildi bekleyip görecez
    slyman_b bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #6882
    netwera - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2011
    Şehir
    İzmir - Bergama
    Motosikleti
    Kymco Agility, Kymco People S, Bajaj Pulsar 200NS
    Alıntı fatih. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bekara karı boşamak kolay

    Burda kimse ne motora nede pazarlama müdürüne laf atmıyor
    HERKES ÖNEMLİ BİR NOKTAYI KAÇIRIYOR
    Bendemi bir terslik var anlayamıyorum
    Bakın pazarlama müdürü kendisi söylüyor 2015 modellerde iyileşme yaptık
    Bunun anlamı ne arkadaşlar nasıl anlıyorsunuz bu kelimeyi
    2014 model motora sahip olanlar ne ayak oluyor
    BİR MOTORUN DEMEKKİ SORUNLARI VARKİ İYİLEŞTİRME YAPILIYOR
    Ben ne anladım şimdi bu işten benim suçum ne ve ya diger sorunları olan arkadaşların
    FABRİKANIN BİLE ÇÖZEMEDİGİ SORUNLARI SERVİSLERE ANLATMAKTAN GINA GELDİ
    stop eden devri dalgalanan zırırdayan motor kullanmanın hissini bilmiyorsanız buraya marka avukatlıgı yapmayın
    Burda herkes bende dahil pazarlama müdürünün iyi niyetiyle bu moturu aldık
    Dogal olarakta bazen sınırımızı aşarak yüksek tepki verebiliyoruz
    Bunun tek sebebi pazarlama müdürünün servise gidin banane demesiydi
    Ancak şikayetleri dikkate alıp 2 üsteki mesajında belirtigi gibi evet arkadaşlar bu sorunlarla ciddi olarak ilgileniyoruz
    mesajını bir kaç hafta önce yazsaydı bu konular buraya kadar gelmezdi
    Tek istegimiz sorunlarımızın çözülmesi

    bekara karı boşamak kolay
    Kimsenin avukatılığını yaptığım yok. Motorun eksi her zaman yazdım yine yazarım. 7500TL ile Kuralkanı-Bajaj'ı satın almış gibi saygısızca mesajlar yazarak buranın huzurunu kaçırıyorsun. Hak aramanın da raconu var. Sorunlarının serviste çözülemediğini belgele ve o belgelerle tüketici hakem heyetine ayıplı mal başvurusu yap. Hakkını sonuna kadar ara. Sayfayı sabote ettiniz. Şurada iki satır yazıp bilgi paylaşımı yapamaz hale geldik.
    Ayrıca yazılan 345 sayfa da "Bunun tek sebebi pazarlama müdürünün servise gidin banane demesiydi." diye bir ifade geçmedi. Tekrar söylüyorum. Ben kimsenin avukatı değilim. Ama sizin birilerinin tetikçiliğini yaptığınızı düşünüyorum artık.
    AttilaXtreme ve tozluklu bunu beğendiler.

  3. #6883
    bektanist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul beşiktaş
    Motosikleti
    mz 301 2002- Mondial RX3i Evo 2015
    Alıntı netwera adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kimsenin avukatılığını yaptığım yok. Motorun eksi her zaman yazdım yine yazarım. 7500TL ile Kuralkanı-Bajaj'ı satın almış gibi saygısızca mesajlar yazarak buranın huzurunu kaçırıyorsun. Hak aramanın da raconu var. Sorunlarının serviste çözülemediğini belgele ve o belgelerle tüketici hakem heyetine ayıplı mal başvurusu yap. Hakkını sonuna kadar ara. Sayfayı sabote ettiniz. Şurada iki satır yazıp bilgi paylaşımı yapamaz hale geldik.
    Ayrıca yazılan 345 sayfa da "Bunun tek sebebi pazarlama müdürünün servise gidin banane demesiydi." diye bir ifade geçmedi. Tekrar söylüyorum. Ben kimsenin avukatı değilim. Ama sizin birilerinin tetikçiliğini yaptığınızı düşünüyorum artık.
    sizede birilerinin yardakçılığını yaptığınızı söyleyenler olabilir.
    ninja h2, fatih., efendy06 ve 1 diğerleri bunu beğendiler..
    körlerin arasında tek gözlü adam kendini kral sanır

  4. #6884
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    09 Haziran 2015
    Onca sorun ve probleme karşın netwera nın bu desteği aslında kendine olan zararın farkında değil galiba.
    bektanist ve efendy06 bunu beğendiler.

  5. #6885
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Valla arkadaşlar ekrem abi satış müdürü aslında burda bizimle birebir olacak kişi serviş müdürü olmalıydı neden böyle düşünüyorum ekrem abiye haksızlık yapıyoruz tamam hatrı sayılır para vererek motoru aldık sorunlar cıkması bizi hem üzüyor hem sinirlendiriyor bazen aldıgımız cevaplar tatmın etmıyor ve halıyle ekrem abıye saldırıyoruz ekrem abi iyi niyetli bir insan burda her yazılana bir cevap vermesede eminim bunlar toplantılarda ve ya firmada gündem konusu oluyordur 2015 modellerde yapılan iyileştirmeler neye göre yapıldı bunu anlamak lazım önce ne dedik sele rahatsız uzun yol işkence oluyor dedik seleye iyileştirme yapıldı denge sensoru dedık yeri değişti akuler sıvı akıttı eksoz boya attı dendı akuler değişti vs yanı burda yazılanları görmezden gelmedıklerı aşikar ben ekrem abıye zıyaretımde geldıgınde abi bazen çok saygısızca ve yuksek dozda eleştiri yapılıyor ben olsam formda olmazdım dedıgımde buyuk olgunlukla karsılayıp form dunyasında böyle seyler olabılır bu cok normal dedi hepimiz ekrem abide birşeyler beklıyoruz sorunları cevaplaması dedıgım gıbı biz sorunu ıletıyoruz ekrem abıde servıs muduruyle konusup bızı bılgılendırıyor bazen söyledıklerımıze dıkkat etmemız gerekıyor derdımızı anlatalım saygı içerisinde bu sorunlarıda birbirimizi kırmadan halledelim
    slyman_b bunu beğendi.

  6. #6886
    bektanist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul beşiktaş
    Motosikleti
    mz 301 2002- Mondial RX3i Evo 2015
    Alıntı ayzek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla arkadaşlar ekrem abi satış müdürü aslında burda bizimle birebir olacak kişi serviş müdürü olmalıydı neden böyle düşünüyorum ekrem abiye haksızlık yapıyoruz tamam hatrı sayılır para vererek motoru aldık sorunlar cıkması bizi hem üzüyor hem sinirlendiriyor bazen aldıgımız cevaplar tatmın etmıyor ve halıyle ekrem abıye saldırıyoruz ekrem abi iyi niyetli bir insan burda her yazılana bir cevap vermesede eminim bunlar toplantılarda ve ya firmada gündem konusu oluyordur 2015 modellerde yapılan iyileştirmeler neye göre yapıldı bunu anlamak lazım önce ne dedik sele rahatsız uzun yol işkence oluyor dedik seleye iyileştirme yapıldı denge sensoru dedık yeri değişti akuler sıvı akıttı eksoz boya attı dendı akuler değişti vs yanı burda yazılanları görmezden gelmedıklerı aşikar ben ekrem abıye zıyaretımde geldıgınde abi bazen çok saygısızca ve yuksek dozda eleştiri yapılıyor ben olsam formda olmazdım dedıgımde buyuk olgunlukla karsılayıp form dunyasında böyle seyler olabılır bu cok normal dedi hepimiz ekrem abide birşeyler beklıyoruz sorunları cevaplaması dedıgım gıbı biz sorunu ıletıyoruz ekrem abıde servıs muduruyle konusup bızı bılgılendırıyor bazen söyledıklerımıze dıkkat etmemız gerekıyor derdımızı anlatalım saygı içerisinde bu sorunlarıda birbirimizi kırmadan halledelim
    Konu kişiler üzerinden yürüyünce malesef yanlış anlaşılmalar olabiliyor. Yamahadan Osman bey Suzukiden Mahmut bey veya Kawasakiden Ahmet bey dersek sorun kişiselleştirmiş oluyoruz.
    Fakat burdaki arkadaşların Ekrem beye sitem etmelerini doğal karşılıyorum çünkü kimileri Ekrem bey sayesinde Bu marka ile tanıştı.
    Pek tabi menmun olan kişiler teşekkürlerini ileticek menmun olmayanda sitemlerini ileticek.
    seninle tartıştığımız noktada genelde markayı kötülüyor olarak algılaman sebebiyle oldu. fakat distirübütör o markayı üretmez pazarlar ben stratejilerini doğru bulmadığım için eleştirdim bu günlük bir strateji değil 20 yıllık bir strateji.
    kişiler değişir fakat distirübütör mantığı değişmez bu gün Ekrem bey var yarın İsmail bey gelir sistemleri değişmez ben bunu eleştirdim.
    üründeki kronik ve yaşanan sorunlar varsa bu kullanıcıları ilgilendirir ama beni ilgilendirmez diyemem.
    sonuçta ben olmasamda bir yakınım kullanabilir senin başına gelen kötü olayın belki daha kötüsü yakınımın başına gelebilir.
    bizleri motosiklet sevdalılarını araba kullanan kişilerden ayıran bir özellik vardır dayanışma hat seviyededir. bir kaza benzin bitmesi veya öYlesine otaban kenarında durduğunda mutlaka motosiklet kullanan biri yanaşır ve bir problem olup olmadığını sorar. bu motosiklet kullanan kişilere has bir olgudur. o yüzdenki senin yaşamış olduğun hadise elbetteki burdaki beni ve diğer motosiklet kullanıcılarının yanında yer alması son derece doğal. hem üzüntüden hem olası başka kişilerin bu olayı yaşamaması için.
    bazı kişiler motora bk atıyor karalıyor kötülüyor diyebilir.
    ama sana adamlık nasıl birşeydir diye anlatayım bazıları adamlığı farklı anlamış.
    sevdiğim biri büyüğüm veya küçüğüm bana yanlış yaptı beni zor durumda bıraktı fakat o kişi zor durumunda ben yanında olmazsam adamlığımdan o gün şüphe ederim. buda Zuzuuw kardeşimin yazısı hoşuma gitti. ANLAYANA SİVRİ SİNEK SAZ ANLAMAYANA SAZI KOMPLE SOKSAN AZ
    ayzek, slyman_b, efendy06 ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  7. #6887
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Amma sövdünüz Bajaj'a, duyan da yolda giderken ortadan ikiye ayrıldı sanır.

  8. #6888

    Üyelik
    06 Temmuz 2014
    Motosikleti
    Yamaha Ybr125 >> Bajaj Pulsar 200NS
    Öncelikle "kötüler-dark side" tarafından bir kullanıcı olarak lütfen derdimizi anlatırken uslubumuza dikkat edelim genel türk karakteridir yabancıya iyi davranırız , kendimizden olana demediğimizi bırakmayız(Örneğin elin hristiyan ingilizine kız veririz alevi komşumuza kız vermek istemeyiz) , bunu bari bizler yapmayalım , Ekrem bey gibi değerli ve sektörde tecrübeli bir abimizin burada olması artı değerdir , burada amaç asla ve asla bağcıyı dövmek değil.

    Bazılarımız bu motoru almış illa sorun olacaktır sorunları var , bu sorunları doğrudan firmaya iletme imkanı buldular.Karşımızda ticari bir firma var bu sorunların çözülmesi en başta onların lehine bir durum.Müşteriden olumsuz eleştiri geliyor ise bu firmayı daha yukarıya taşır , taşıyacaktır sorunlar çözüldükçe.(Ben mesela sevmediğim kimseyi eleştirmem)

    Kimimiz ise benim gibi yeni motor bakıyor , Pulsar gerçekten önemli bir açığı dolduruyor , bulunduğum bölgede çok kaliteli bir servisleri var sadece bekliyorum , ikna olduğum anda anında bayinin kapısındayım.

    Sonuçta hedeflerimiz ve beklentilerimiz aynı bunu anlatırken niyetimiz kimseyi kırmak değil , şahsım adına yanlış anlaşılan sözlerim oldu ise başta Ekrem Bey olarak herkesten kendi adıma özür dilerim.
    slyman_b bunu beğendi.

  9. #6889
    fatih. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    pulsar
    Alıntı netwera adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kimsenin avukatılığını yaptığım yok. Motorun eksi her zaman yazdım yine yazarım. 7500TL ile Kuralkanı-Bajaj'ı satın almış gibi saygısızca mesajlar yazarak buranın huzurunu kaçırıyorsun. Hak aramanın da raconu var. Sorunlarının serviste çözülemediğini belgele ve o belgelerle tüketici hakem heyetine ayıplı mal başvurusu yap. Hakkını sonuna kadar ara. Sayfayı sabote ettiniz. Şurada iki satır yazıp bilgi paylaşımı yapamaz hale geldik.
    Ayrıca yazılan 345 sayfa da "Bunun tek sebebi pazarlama müdürünün servise gidin banane demesiydi." diye bir ifade geçmedi. Tekrar söylüyorum. Ben kimsenin avukatı değilim. Ama sizin birilerinin tetikçiliğini yaptığınızı düşünüyorum artık.
    Hayırdır abicim
    Sen neden alınıyorsun üstüne
    Yoksa özel olarak aldıgın teşekkürün etkisindemisin hala
    Benim hiçbir mesajımda saygısızlık yok agır eleştiri var
    Ben huzur kaçırıyorum? ne güldüm sabah sabah
    Sen yazılanları gelişi güzel okuyorsun anlaşılan
    Emin ol bu sorunu firma çözerse 100lerce kullanıcı derin bir nefes alıcak
    Ben onlarca kez yazdım servis olaya çözüm bulamıyor diye
    Zaten servisin kendisi söylüyor fabrikaya iletin konuyu
    Ayzek'in olayıda bunun canlı şahidi sen neyin kafasını yasıyorsun
    Bir kişi ölümden döndü stop etme resetleme olayı yüzünden

    Biraz olaya geniş bakın
    Bu motor binlerce sattı trde
    Her pulsarı olan MT'ye üyemi zannediyorsunuz
    Forumda toplasan 50 60 pulsar kullanıcısı var bilemedin 100
    Bununda %20 si sorun yaşıyoruz diyor tüm pulsar sahihlerinin birde foruma üye oldugunu düşün

    BENİM EN UFAK BİR KÖTÜ NİYETİM OLSA
    HERGÜN ANA SAYFADA BOY BOY KONULAR ANKETLER GÖRÜRSÜNÜZ
    ama sende inceden birşeyler var hayırlısı diyelim
    ayzek, bektanist, slyman_b ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  10. #6890
    Motor_Derili - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Aralık 2008
    Motosikleti
    Nmax 155 / Fazer8 / NC750X2018
    Pulsar almaktan vazgecip yanlis anlasilmasin tarz ve fiyatdan dolayi scootere gecmis birisi olarak acizane fikrimi beyan ediyim.

    Fikirleri yenmek en guclu dusmani yenmekten daha zordur. Bu tartismalar uzar gider. Kalp kirilir su mubarek gunlerde baska da bi cacik olmaz.

    Bu sorunlar cok uzun zamandir gerek yabanci forumlarda gerekse Turkiye de dile getirilmektedir. Soru su Neden bu gune kadar ciddi bir cozum getirilememistir?

    Servis basvurulari malum, fabrika yetkilileri, ithalatci herkez haberdar.

    Sorun tespit edilemiyorsa bu nasil bir ureticidir?

    Sorun tespit edildiyse neden geri cagrilma yapilmiyor, maliyetten mi kaciniliyor?

    Benim icin marka model zerre kadar onemi yok. Ben yolda Allah'in selamini alip verdigim, hasbihal ettigim motor ustundeki kardesimi dusunurum. Gerisi lafi guzaf. Allaha emanet olalim hepimiz.
    fatih., tozluklu, slyman_b ve 2 diğerleri bunu beğendiler..
    M otorcuyum ben, O na yürekten bağlıyım, T ek tekerde şahlanırken, O nun gidişine hastayım, R acing değil belki ama, EN GEÇ AKŞAMA YANINDAYIM

  11. #6891
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    20 liralık sensör işte 1.00 --- 1.23 saniyelere dikkat

    fatih. ve bektanist bunu beğendiler.

  12. #6892
    tozluklu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2013
    Şehir
    keşan
    Motosikleti
    Bajaj pulsar ns 200
    Arkadaşlar önümüzdeki hafta içi, Keşan dan Bursa/Yenişehir e seyahat planım var. Çanakkale üzerinden gideceğim. Yol çift şerit oldukça temiz yollar. Tek kişi bir sırt çantasıyla seyahat edeceğim. Mümkün olduğu kadar az benzin harcamak için ortalama kaç km. hız tercih etmeliyim sizce. 90 95 km hızlarda motor rahat gibi. Ayrıca daha 500 km. oldu motorum.

  13. #6893

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    20 liralık sensör işte 1.00 --- 1.23 saniyelere dikkat

    Parçanın fiyatını bilmem ancak motor hatırı sayılır bir meblağ tutuyor.

    Bazıları da uzay teknolojisi muamelesi yapmış. Şu sorunlar 3 bin tllik çin malı motorda olsa yerden yere vuracak adamlar nedense ısrarla markayı koruyorlar. Yahu sorun var işte, bir şekilde bu motoru alanlar çözüm istiyor. Bu kadar basit. Tamam Ekrem bey motoru güzel pazarladı. Baya satıldı motor. İyi de Ekrem bey satış ve pazarlama müdürüyse, bu şirketin bir de servislerden sorumlu müdürü vardır. Bastırır servislere, çözer olayı. Bu ne kendine bırakılmışlıktır öyle. Çin malı motorun grenajları zırıldar diye her başlığa yazan bazı pulsar sahibi arkadaşlar var, yahu zırıldama nedir, adamın motoru beton kırıyor, niye yazmıyorsunuz bunu da? Çin malı motor başlığına yolda durup dururken stop eder ne olduğunu anlayamazsın diyen arkadaşlar, yolda durup dururken stop eden bajaj'ı neden ısrarla savunuyorlar? Benim hiçbir markaya, hiçbir kişiye özel bir antipatim yoktur. Hep söyledim Ekrem bey'in burada olması bu motorun kullanıcıları için büyük avantajdır diye. Bir de bu adam üşenmiyor, her gün sorulanlara cevap veriyor. Ama işte bir marka sadece Ekrem bey'in davranışları ve tutumları ile büyük marka olmaz.
    velocity, dyavol-77, bektanist ve 3 diğerleri bunu beğendiler..
    Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
    Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...

  14. #6894

    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    dominar 400
    Değerli Arkadaşlar,
    Genelde tartışmalarınızı izliyorum. Denge sensörü, stop etme vb. sorunlar. Bu konuda sayın Ekrem Ata bizlere açıklama yapıyor. Kimimiz tatmin oluyor. Kimisi Ekrem Bey'in hatırına sineye çekiyor. Kimisi de daha bir kızgın olabiliyor. Bu ifadeler şahsa yönelik kırıcı açıklamalar olmaması halinde kabul edilebilir. Ancak bu sorunlar Türkiye de hemen hemen tüm sektörlerde yaşananların aynısı. Buzdolabı, televizyon, Otomobil, aklınıza ne gelirse... Ya Tüketici hatalı kullanmıştır. Ya da değiştireceğiniz parça garanti kapsamında değildir. Firma hiç hatalı üretimi kabullenmez. Bu Türkiye'nin etik sorunudur. Aldığınız lastik ilk 500 km gitmeden balon yapmıştır..garanti kapsamına girmez. Amortisör keçesi ilk 700 km de sızdırma yapmıştır.... garanti kapsamına girmez. O kadar çok örnek sayılabilir ki saymakla bitmez. Servisler ayrı bir gariplik örneği. Bir amortisör keçesini yetkili servisten talep edersiniz....Tanesini 40 TL den satmaya kalkar. Gider Kuralkan'ın resmi sitesinden talep edersiniz....Kargo masrafıyla birlikte 15 TL ye mal edersiniz.Böyle durumlarda gelişmiş ülkelere bakın... Hatalı üretim varsa geri çağırırlar. Servisler maliyet fiyatının çok çok üstünde fiyat talep etmezler. İşte bizim Ekrem Ata ile servisler ile bir sorunumuz olmamalı. Bizim sorunumuz.Etik değerleri koruyamayan Türk insanı ve bu insanların yönettiği Türk firmaları. haydi hep beraber söyleyelim. NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...
    Selam ve sevgilerimle..
    Mengu16, fatih., Seko ve 3 diğerleri bunu beğendiler..

  15. #6895

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı hitit63 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Değerli Arkadaşlar,
    Genelde tartışmalarınızı izliyorum. Denge sensörü, stop etme vb. sorunlar. Bu konuda sayın Ekrem Ata bizlere açıklama yapıyor. Kimimiz tatmin oluyor. Kimisi Ekrem Bey'in hatırına sineye çekiyor. Kimisi de daha bir kızgın olabiliyor. Bu ifadeler şahsa yönelik kırıcı açıklamalar olmaması halinde kabul edilebilir. Ancak bu sorunlar Türkiye de hemen hemen tüm sektörlerde yaşananların aynısı. Buzdolabı, televizyon, Otomobil, aklınıza ne gelirse... Ya Tüketici hatalı kullanmıştır. Ya da değiştireceğiniz parça garanti kapsamında değildir. Firma hiç hatalı üretimi kabullenmez. Bu Türkiye'nin etik sorunudur. Aldığınız lastik ilk 500 km gitmeden balon yapmıştır..garanti kapsamına girmez. Amortisör keçesi ilk 700 km de sızdırma yapmıştır.... garanti kapsamına girmez. O kadar çok örnek sayılabilir ki saymakla bitmez. Servisler ayrı bir gariplik örneği. Bir amortisör keçesini yetkili servisten talep edersiniz....Tanesini 40 TL den satmaya kalkar. Gider Kuralkan'ın resmi sitesinden talep edersiniz....Kargo masrafıyla birlikte 15 TL ye mal edersiniz.Böyle durumlarda gelişmiş ülkelere bakın... Hatalı üretim varsa geri çağırırlar. Servisler maliyet fiyatının çok çok üstünde fiyat talep etmezler. İşte bizim Ekrem Ata ile servisler ile bir sorunumuz olmamalı. Bizim sorunumuz.Etik değerleri koruyamayan Türk insanı ve bu insanların yönettiği Türk firmaları. haydi hep beraber söyleyelim. NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...
    Selam ve sevgilerimle..
    Hocam buzdolabının üzerine binip 120 km üzeri hız yapamadığımıza göre o en fazla bozulur ki ben evimde kullandığım bosch markalı beyaz eşyalarımın garanti olayından gayet memnunum. Kurcalarken kafasını karıştırdığım çamaşır makinasını garanti kapsamında beyin değiştirerek tamir etmişlerdi mesela.
    Ben aldım bir pulsar, diyelim stop ediyor, denge sensörü zırıldıyor, ne bileyim reset atıyor falan, bunlardan birini veya bir kaçını aynı anda yaşadığımı varsayalım. Garantiyi sallayalım, kendi paramla yaptırmak istesem gene sonuç olumsuz. Arızanın tespiti veya çözümü yok ki. Kaldı ki insanlar Ekrem bey'in sözüne güvenerek, servis olayının kaliteli olacağına inanarak, markanın arkasında durulacağını düşünerek aldılar bunu. Ben çin malı motorumun servisine 1 kez gittim, bir daha önünden geçmedim. Kabul, ama o kadar boktan servis işleyişi olduğunu az çok tahmin ediyordum zaten. Ama konu bajaj olunca durum farklı. Servisler de ciddi değişim, eleme ve iyileştirme yapılacaktı. Mondialin bisikletçiden bozma servislerinden farkı olmayacak ise, insanlar yaşadıkları sorunların çözümünü dışarda başka tamircilere yaptıracak ise, 2014 modelde üretim/tasarım hatası sonucu ortaya çıkan mağduriyetler giderilmeyecek ise o zaman kimse çıkıp BÜYÜK MARKA imajından bahsetmesin, en çok biz sattık, taç bizde diye gelmesin. En pahalı motoru 3 bin tl olan kubanın servisi ile yarışarak büyük olunmaz, kendinden üstün markanın, mesela hondanın servisiyle yarışarak büyük marka olunur.
    dyavol-77, fatih., storm35 ve 3 diğerleri bunu beğendiler..
    Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
    Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...

  16. #6896
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Alıntı hitit63 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Değerli Arkadaşlar,
    Genelde tartışmalarınızı izliyorum. Denge sensörü, stop etme vb. sorunlar. Bu konuda sayın Ekrem Ata bizlere açıklama yapıyor. Kimimiz tatmin oluyor. Kimisi Ekrem Bey'in hatırına sineye çekiyor. Kimisi de daha bir kızgın olabiliyor. Bu ifadeler şahsa yönelik kırıcı açıklamalar olmaması halinde kabul edilebilir. Ancak bu sorunlar Türkiye de hemen hemen tüm sektörlerde yaşananların aynısı. Buzdolabı, televizyon, Otomobil, aklınıza ne gelirse... Ya Tüketici hatalı kullanmıştır. Ya da değiştireceğiniz parça garanti kapsamında değildir. Firma hiç hatalı üretimi kabullenmez. Bu Türkiye'nin etik sorunudur. Aldığınız lastik ilk 500 km gitmeden balon yapmıştır..garanti kapsamına girmez. Amortisör keçesi ilk 700 km de sızdırma yapmıştır.... garanti kapsamına girmez. O kadar çok örnek sayılabilir ki saymakla bitmez. Servisler ayrı bir gariplik örneği. Bir amortisör keçesini yetkili servisten talep edersiniz....Tanesini 40 TL den satmaya kalkar. Gider Kuralkan'ın resmi sitesinden talep edersiniz....Kargo masrafıyla birlikte 15 TL ye mal edersiniz.Böyle durumlarda gelişmiş ülkelere bakın... Hatalı üretim varsa geri çağırırlar. Servisler maliyet fiyatının çok çok üstünde fiyat talep etmezler. İşte bizim Ekrem Ata ile servisler ile bir sorunumuz olmamalı. Bizim sorunumuz.Etik değerleri koruyamayan Türk insanı ve bu insanların yönettiği Türk firmaları. haydi hep beraber söyleyelim. NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...
    Selam ve sevgilerimle..
    Denge sensörü zırıltısına servis ne yapabilir değiştirsende gene aynısı oluyormuş stop etme sorununa servis ne yapabilir yada rölanti dalgalanmasına bu durum 2014 modellerin sorunlu olduğunu gösteriyor servise gittim sesi görmezden geldi bi şey olmaz diyor zaten 1 tane servis var eywllah dedim çıktım

    Bu sorunlarla servis degil kuralkan Ekrem abi ilgilenecek sonra servisler bilgilendirilecek yoksa bu konular servislerin boyunu hayli aşıyor

  17. #6897

    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    dominar 400
    Alıntı efendy06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam buzdolabının üzerine binip 120 km üzeri hız yapamadığımıza göre o en fazla bozulur ki ben evimde kullandığım bosch markalı beyaz eşyalarımın garanti olayından gayet memnunum. Kurcalarken kafasını karıştırdığım çamaşır makinasını garanti kapsamında beyin değiştirerek tamir etmişlerdi mesela.
    Ben aldım bir pulsar, diyelim stop ediyor, denge sensörü zırıldıyor, ne bileyim reset atıyor falan, bunlardan birini veya bir kaçını aynı anda yaşadığımı varsayalım. Garantiyi sallayalım, kendi paramla yaptırmak istesem gene sonuç olumsuz. Arızanın tespiti veya çözümü yok ki. Kaldı ki insanlar Ekrem bey'in sözüne güvenerek, servis olayının kaliteli olacağına inanarak, markanın arkasında durulacağını düşünerek aldılar bunu. Ben çin malı motorumun servisine 1 kez gittim, bir daha önünden geçmedim. Kabul, ama o kadar boktan servis işleyişi olduğunu az çok tahmin ediyordum zaten. Ama konu bajaj olunca durum farklı. Servisler de ciddi değişim, eleme ve iyileştirme yapılacaktı. Mondialin bisikletçiden bozma servislerinden farkı olmayacak ise, insanlar yaşadıkları sorunların çözümünü dışarda başka tamircilere yaptıracak ise, 2014 modelde üretim/tasarım hatası sonucu ortaya çıkan mağduriyetler giderilmeyecek ise o zaman kimse çıkıp BÜYÜK MARKA imajından bahsetmesin, en çok biz sattık, taç bizde diye gelmesin. En pahalı motoru 3 bin tl olan kubanın servisi ile yarışarak büyük olunmaz, kendinden üstün markanın, mesela hondanın servisiyle yarışarak büyük marka olunur.
    Söylediklerinize tümüyle katılıyorum. Aklıma hemen şu geliyor. Eğer Pulsarın fiyatı 8 bin değil de 15 bin TL olsaydı. Mevcut bu sorunlar hemen giderilebilir miydi? Yine de sanmıyorum. Büyük Marka olmak için sermayeye, çok kaliteli satıcı ve servis ağına ve tabi ki zamana ihtiyaç var. Ama size şunu söyleyebilirim. Hiç bir zaman bu üç unsur kısa zamanda bir araya gelemeyecek. Dedim ya kültür meselesi Hem üretici hem distrübütör hem satıcı hem servis hem de tüketici ahlaki boyutlarda gelişmeden hiç bir sorun çözülemez.

  18. #6898

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı hitit63 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Söylediklerinize tümüyle katılıyorum. Aklıma hemen şu geliyor. Eğer Pulsarın fiyatı 8 bin değil de 15 bin TL olsaydı. Mevcut bu sorunlar hemen giderilebilir miydi? Yine de sanmıyorum. Büyük Marka olmak için sermayeye, çok kaliteli satıcı ve servis ağına ve tabi ki zamana ihtiyaç var. Ama size şunu söyleyebilirim. Hiç bir zaman bu üç unsur kısa zamanda bir araya gelemeyecek. Dedim ya kültür meselesi Hem üretici hem distrübütör hem satıcı hem servis hem de tüketici ahlaki boyutlarda gelişmeden hiç bir sorun çözülemez.
    Hocam iyi de, işte başa sarıyoruz o zaman Motorlu taşıt bu, bunun arızası cep yakmakla kalmaz, can da yakar yerine göre ki yaktı da zaten. Dolayısı ile buna "ses açma tuşu çalışmayan cep telefonu" muamelesi yapamayız.
    bektanist, fatih., storm35 ve 1 diğerleri bunu beğendiler..
    Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
    Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...

  19. #6899

    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    dominar 400
    Alıntı efendy06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam buzdolabının üzerine binip 120 km üzeri hız yapamadığımıza göre o en fazla bozulur ki ben evimde kullandığım bosch markalı beyaz eşyalarımın garanti olayından gayet memnunum. Kurcalarken kafasını karıştırdığım çamaşır makinasını garanti kapsamında beyin değiştirerek tamir etmişlerdi mesela.
    Ben aldım bir pulsar, diyelim stop ediyor, denge sensörü zırıldıyor, ne bileyim reset atıyor falan, bunlardan birini veya bir kaçını aynı anda yaşadığımı varsayalım. Garantiyi sallayalım, kendi paramla yaptırmak istesem gene sonuç olumsuz. Arızanın tespiti veya çözümü yok ki. Kaldı ki insanlar Ekrem bey'in sözüne güvenerek, servis olayının kaliteli olacağına inanarak, markanın arkasında durulacağını düşünerek aldılar bunu. Ben çin malı motorumun servisine 1 kez gittim, bir daha önünden geçmedim. Kabul, ama o kadar boktan servis işleyişi olduğunu az çok tahmin ediyordum zaten. Ama konu bajaj olunca durum farklı. Servisler de ciddi değişim, eleme ve iyileştirme yapılacaktı. Mondialin bisikletçiden bozma servislerinden farkı olmayacak ise, insanlar yaşadıkları sorunların çözümünü dışarda başka tamircilere yaptıracak ise, 2014 modelde üretim/tasarım hatası sonucu ortaya çıkan mağduriyetler giderilmeyecek ise o zaman kimse çıkıp BÜYÜK MARKA imajından bahsetmesin, en çok biz sattık, taç bizde diye gelmesin. En pahalı motoru 3 bin tl olan kubanın servisi ile yarışarak büyük olunmaz, kendinden üstün markanın, mesela hondanın servisiyle yarışarak büyük marka olunur.
    Haklısınız.Can güvenliği nedeniyle yürüyen mekanizmalarda çok daha titiz çalışılmalı

  20. #6900
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Alıntı efendy06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Parçanın fiyatını bilmem ancak motor hatırı sayılır bir meblağ tutuyor.

    Bazıları da uzay teknolojisi muamelesi yapmış. Şu sorunlar 3 bin tllik çin malı motorda olsa yerden yere vuracak adamlar nedense ısrarla markayı koruyorlar. Yahu sorun var işte, bir şekilde bu motoru alanlar çözüm istiyor. Bu kadar basit. Tamam Ekrem bey motoru güzel pazarladı. Baya satıldı motor. İyi de Ekrem bey satış ve pazarlama müdürüyse, bu şirketin bir de servislerden sorumlu müdürü vardır. Bastırır servislere, çözer olayı. Bu ne kendine bırakılmışlıktır öyle. Çin malı motorun grenajları zırıldar diye her başlığa yazan bazı pulsar sahibi arkadaşlar var, yahu zırıldama nedir, adamın motoru beton kırıyor, niye yazmıyorsunuz bunu da? Çin malı motor başlığına yolda durup dururken stop eder ne olduğunu anlayamazsın diyen arkadaşlar, yolda durup dururken stop eden bajaj'ı neden ısrarla savunuyorlar? Benim hiçbir markaya, hiçbir kişiye özel bir antipatim yoktur. Hep söyledim Ekrem bey'in burada olması bu motorun kullanıcıları için büyük avantajdır diye. Bir de bu adam üşenmiyor, her gün sorulanlara cevap veriyor. Ama işte bir marka sadece Ekrem bey'in davranışları ve tutumları ile büyük marka olmaz.
    Sorun var çözüm yok arama kısmında çoğu kullanıcıda bu sorunlar olduğu görülüyor artık 2 el deyerimiz düşer ilerde satamayız düşünceside olabilir sorun varsa çözümüde olmalı


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)