Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBR 650F (Yeni)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #621
    sundowner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2013
    Şehir
    ADANA--Fatih...
    Motosikleti
    2006 CBF 250+MT09+2010 600rr+CBF 150+2005 CBR 600F
    siyahı da bir başka duruyor...


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:49 ----------

    Buda mat siyahı..



    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #622

    Üyelik
    21 Aralık 2014
    selam arkadaşlar. halihazırda cbr250r kullanıcısı bir kardeşiniz olarak fuarda ya da mart-nisan gibi cbr650f'e geçmeyi planlıyorum. "0" almak istemiyorum fakat piyasada satılık gri modeli yok sanırım. eğer duyar görürseniz haber verin lütfen bir sorum olacak, fuardan motor alan var mı aranızda, varsa ne kadar indirim yapıyorlar? eğer ellerinde yoksa kaç ayda geliyor makine?

    yanıtlar için şimdiden teşekkürler.

  3. #623

    Üyelik
    21 Aralık 2014
    Merhaba arkadaslar,

    Egzos malum bir konu. Benim hosuma giden IXIL L2X.http://www.camgoz.com.tr/asp/product...NCE-SES-EKSOZU

    Taktirmadan once sizden fikir almak istedim. Sanırım CBR650F'e egzos montajı biraz zor oluyor. Bu konuda biraz bilgisizim. Hic elleme gerek yok, kesmek gerekir, motorun gidişi bozulur yorumlarını alıyorum. Siz ne dersiniz? Birde begendigim egzosu onerir misiniz? Diger modeller soba borusu gibi duruyor hosuma gitmiyor diyebilirim.

    Selamlar
    Bahadır

  4. #624

    Üyelik
    02 Temmuz 2014
    Motosikleti
    2014 CBR 650F
    @Rammlied

    merhaba,

    bu egzoz konusu tam muamma, twobro yoshi devil gibi markaların çıkartığı egzozlar bence çok uçuk rakamlar.
    Bu yüzden bende başka markaları araştırıyorum, ıxıl l2x yada l3x mantıklı şeçim gibi duruyor.
    Ancak montaj ve teknik konuda benimde bilgim yok.

  5. #625
    esetabu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Haziran 2014
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    2014 honda cbr 650f
    dun aksam motorum park halindeyken, ondeki park halindeki arac motorumu gormeden geri geri cikmaya calisip motoruma vurdu. benim motor yandaki motorun ayak peginin uzerine devrilip yan durdu. deponun sag dibinde minik bi gocme var, bir de deponun yan altindaki plastikte biraz darbe var. tutanak tuttuk. adamin bilgileri bende. sonraki izlenecek prosedur nedir arkadaslar? motoru direk honda servisine goturup elimdeki tutanakla tamir mi ettirecegim? exper falan o islere girmeden servis mi sigorta sirketiyle kendi arasinda iletisim kurup tamiri halledecek?


    onceki motorum calinmisti. calinmadan 4 gun once kaza yapip tamir ettirdim motoru ve 350tl harcadim. ben sucluydum. taksiye de 200tl bayildim. 4 gun sonra motor calindi.
    simdiki motora da fazla ozen gosteriyorum. inadina basima ilginc olaylar geliyor. en sonunda istanbulu terkedicem.

  6. #626

    Üyelik
    26 Aralık 2013
    Şehir
    世界
    Motosikleti
    2014 Cbr 650f
    @esentabu

    Öncelikle geçmiş olsun. Hemen bahsedeyim prosedürden motorunu bir honda servisine veya başka bir servise götürmen gerekiyor. Orda hasar dosyası oluşturuluyor ve oluşturulan dosyaya karşı tarafın sigortası bir eksper görevlendiriliyor. Dosya numarası mesaj ile sana gönderilecektir ordan bakarak hangi eksper firmasının yetkilendirildiğini görebilirsin. Eksper gelip motosiklete bakacak ve uygun gördüğü parçaların değişimine tamirine karar verecek. İşte bu noktada eksperle bizzat görüşmende bazen fayda olabilir. tavsiyem ilk etapta servisin çıkarttığı parça listesinden hangilerine onay verdiği öğrenmen varsa itirazın arayıp görüşmendir.

  7. #627
    esetabu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Haziran 2014
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    2014 honda cbr 650f
    tesekkurler radminox.

    bikac belge eksikti, onlari da tamamlayip servise gittim. simdi ordan haber bekliyorum. exper gelecegi zaman haber verecekler.

    ilk degil, son da olmayacak bu olay. park halindeki motora carpip sonra kacmaya calisan serefsizin teki. bi de mobilyaci adam. dukkanin sahibi. parasi var yani. ben olsam yolda carpsam bi arabaya, bi not birakir numarami birakir giderim. bu insanlik degil abi normal yapilmasi gereken sey.

    bikac hafta once de motoru yikamaya gittik arkadasla benzinciye. bebegin ilk temizlenisi olacak. iste attik para baslayacagiz falan. yandaki herifte para atmis arabasini kopukleyip yikayacak, elinde hortum seysini tutuyor. adam kopukledi tazzikli suyla yikayacak, dugmeye basti elindeki zimbirti uctu havaya dondu dondu catank diye indi benim motorun on camina. megerse herif suyu degil sabun hortumunu tutuyormus. su hortumu bosta kalinca o hizla benim cama cakti. biseyler var ama cozemedim. hayirlisi.

  8. #628
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    bilginozi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    600rr ABS - 2008
    Geçmiş olsun her işte bir hayır vardır. Belki çalınmasa kaza yapıp ciddi hasar alacaktınız. Cana gelecek mala gelsin, Allah beterinden saklasın.

  9. #629

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı Rammlied adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaslar,

    Egzos malum bir konu. Benim hosuma giden IXIL L2X.http://www.camgoz.com.tr/asp/product...NCE-SES-EKSOZU

    Taktirmadan once sizden fikir almak istedim. Sanırım CBR650F'e egzos montajı biraz zor oluyor. Bu konuda biraz bilgisizim. Hic elleme gerek yok, kesmek gerekir, motorun gidişi bozulur yorumlarını alıyorum. Siz ne dersiniz? Birde begendigim egzosu onerir misiniz? Diger modeller soba borusu gibi duruyor hosuma gitmiyor diyebilirim.

    Selamlar
    Bahadır
    Hiç elletme diyen ''halt'' yemiş, ben 2011 Honda CB600FA Hornet'ime Boğazdan komple Arrow (slip-on+headers) taktım, 2 yıldır hiç bir sıkıntı yok...
    İmkanın varsa sadece tüp değil-komple sistem takmanı tavsiye ederim...Full Sistemle beraber bir K&N yada BMC perf. filter (bende BMC var) ve Denso İridium buji ile motorun bir canavara dönüşecektir...
    The Power of The Dreams.

  10. #630
    forewer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    ZZ-R1200
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hiç elletme diyen ''halt'' yemiş, ben 2011 Honda CB600FA Hornet'ime Boğazdan komple Arrow (slip-on+headers) taktım, 2 yıldır hiç bir sıkıntı yok...
    İmkanın varsa sadece tüp değil-komple sistem takmanı tavsiye ederim...Full Sistemle beraber bir K&N yada BMC perf. filter (bende BMC var) ve Denso İridium buji ile motorun bir canavara dönüşecektir...
    Sen tam power commanderlık olmuşsun hocam o zaman canavarı görürsün ki bu şekilde fakirleşen karışım motoruna zarar verebilir.
    '92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200

  11. #631

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Ne gibi zarar verir???....P.Commander'in ne olduğunu biliyorum-fakat beni teknik olarak aydınlatırmısın....PC motorumu korumaya mı alacak????....

  12. #632
    forewer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    ZZ-R1200
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne gibi zarar verir???....P.Commander'in ne olduğunu biliyorum-fakat beni teknik olarak aydınlatırmısın....PC motorumu korumaya mı alacak????....
    Performans hava filtresi ve komple egsoz uygulaması aynı anda uygulandığında motordaki hava sirkülasyonunu ciddi oranda arttırır. Motorunuz daha çok hava kullanarak yanma gerçekleştirir. Gücü bi nebze artsa da asıl artışı aynı oranda benzini de arttırdığınızda elde edersiniz. Sonuçta ideal yanma ve yanma odası sıcaklığı için yakıt hava karışımını dengelemelisiniz. Evet siz havayı ciddi oranda arttırmışsınız ama benzin aynı.. İşte power commander bu aşamada yakıt kontrolünüzü sağlıyor ve karışımı dengeliyor. En az bu kadar daha güç artışı ve mükemmel gaz tepkisine sahip olursunuz. Yakıt-hava karışımı (benzinden)fakirleştikçe yanma odasındaki sıcaklık artar ve bu belli bi oranı geçerse uzun vadede motorunuzun ömrünü azaltır. (Daha da fakirleşirse bu bu vade çok daha kısalır ama sizde öyle durum öyle değil, aksi halde öyle olsa güç artmaz aksine azalırdı ve/veya belli devirlerde teklemeler-gaz yememeler yaşardınız.)

  13. #633

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı forewer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Performans hava filtresi ve komple egsoz uygulaması aynı anda uygulandığında motordaki hava sirkülasyonunu ciddi oranda arttırır. Motorunuz daha çok hava kullanarak yanma gerçekleştirir. Gücü bi nebze artsa da asıl artışı aynı oranda benzini de arttırdığınızda elde edersiniz. Sonuçta ideal yanma ve yanma odası sıcaklığı için yakıt hava karışımını dengelemelisiniz. Evet siz havayı ciddi oranda arttırmışsınız ama benzin aynı.. İşte power commander bu aşamada yakıt kontrolünüzü sağlıyor ve karışımı dengeliyor. En az bu kadar daha güç artışı ve mükemmel gaz tepkisine sahip olursunuz. Yakıt-hava karışımı (benzinden)fakirleştikçe yanma odasındaki sıcaklık artar ve bu belli bi oranı geçerse uzun vadede motorunuzun ömrünü azaltır. (Daha da fakirleşirse bu bu vade çok daha kısalır ama sizde öyle durum öyle değil, aksi halde öyle olsa güç artmaz aksine azalırdı ve/veya belli devirlerde teklemeler-gaz yememeler yaşardınız.)
    Güzel söylediniz de PC 5 ' i yurt dışında temin edecem de, TR'de bunu laykiylen yapabilecek (Dyno'da uygun map'ı uyarlayabilecek) bir usta/atölye söyle bana da hakkı-ın %100'ünü teslim edeyim sana....
    The Power of The Dreams.

  14. #634
    forewer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    ZZ-R1200
    Hazır maplar ya da modele has-model uyumlu power commanderlar vardır ki varsa eğer dynoya çıkman şart değil. İstersen öyle atölye de var burda (Ankarada endo motor). İstanbulda daha çok vardır. Ha sadece power commander markası değil başka markalar da var bazzaz, two brothers vs. Kendine en uygun kolayına geleni alırsın hocam.
    dyavol-77 bunu beğendi.

  15. #635
    esetabu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Haziran 2014
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    2014 honda cbr 650f
    Alıntı bilginozi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun her işte bir hayır vardır. Belki çalınmasa kaza yapıp ciddi hasar alacaktınız. Cana gelecek mala gelsin, Allah beterinden saklasın.

    boyle dusunuyoruz zaten. en azindan boyle dusununce aci biraz daha azaliyor. belki cikar bi gun belli olmaz.

  16. #636

    Üyelik
    21 Aralık 2014
    ne ölü forummuş arkadaş burası. neyse hayırlı işler.

  17. #637
    hesbup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2006
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 650F
    Arkadaslar, daha once sormustum ama daha yeni kullanima baslandigindan soruma net yanit alamamistim. Acaba uzerinde gelen lastikler, saniyorum Dunlop'tu, nasil acaba ? Degistirmeye gerek var mi ?

    Sonucta guvensizlik veriyorsa maliyete onu da ekleyip alip almamak konusunda degerlendirmeye almakta fayda var diye dusunuyorum. Kullanici arkadaslarin yorumlari icin simdiden tesekkurler.

  18. #638

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    ortalama kac lt yakiyor ve neden 50cc artti

  19. #639
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    bilginozi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    600rr ABS - 2008
    4-4,5lt gibi, 50cc artırarak alt devirlerdeki torku yükselttiler.

  20. #640

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    Alıntı bilginozi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    4-4,5lt gibi, 50cc artırarak alt devirlerdeki torku yükselttiler.
    peki neden 600rr a gore baya az yakiyor, onun kadar hizli ani devir ceviremedigi icin mi, birde eski model 2. el olarak hangi modeli onerirsiniz 600f


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)