Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
32. sayfa BirinciBirinci ... 223031323334 ... SonuncuSonuncu

Honda CB 125 Ace Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #621

    Üyelik
    26 Aralık 2010


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #622

    Üyelik
    02 Ocak 2016
    İyi akşamlar arkadaşlar. Forumu uzun zamandır iyi kötü takip ediyorum ve önümüzdeki günlerde bir tane cb 125 ace alma niyetim var. Yalnız emin olamadığım tek konu var. Boyum 185, kilom da 90 ın üstünde. Kilonun çok sorun olacağını düşünmüyorum ama acaba boydan dolayı bir rahatsızlık yaratır bana bu motor? Sizlerden bu konu hakkında fikir almak istedim. Eğer forumda benzer bir konu geçtiyse de gözümden kaçmıştır çünkü ben benzer bir konu göremedim cb 125 ace ile ilgili. Şimdiden teşekkürler.

  3. #623
    tesisatogr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2015
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda CB125 Ace / Yuki YK-25 Triportör
    Kesinlikle çinli motosikletler gibi alçak şasi değil, cbf kadar rahat binebileceğin bir motordur. Nisan ayından beri biniyorum, problemsiz bir başlangıç motoru için doğru seçim.Aklınıza takılan birşey olursa ace hakkında bilgim nisbetinde yanıtlamaya çalışırım. Hayırlı günler dilerim.

  4. #624
    buraxdj - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda VFR 800 / Honda Msx 125
    Yaklaşık 2 aydır 'Fenerbahçe Sürücü Kursu' ehliyet eğitimlerinde,gerek trafikte,gerek trafiğe kapalı eğitim parkurlarında bu motorları kullanıyoruz ve çok memnunuz.

    Aynı zamanda günlük kullanımda ev-iş arası,zor yol şartları ve uzun yol olmak üzere her şartta deneme fırsatım oldu.

    - 'Başlangıç için çok ideal bir motor'
    - Sorunsuz
    - Yakıt cimrisi
    - Bu sabah ve genelde zor sabahlarda (düşük sıcaklıklar) nazlanmadan tek marşta çalışıyor.
    - Parçası ucuz
    - Muadillerine oranla ucuz
    - Rakiplerine oranla tasarımı ve aerodinamiği daha iyi
    - Berbat lastiklerle gelmiyor.Kenda marka lastikler gayet yeterli.Dublex olsaydı daha iyi olurdu.
    - Bakım aralıkları ve masrafları kabul edilir düzeyde
    - Far ve aydınlatmaları gayet iyi
    - Malzeme kalitesi yeterli seviyede
    - Aynalar düzgün
    - Oturuş pozisyonu ve sele rahat
    - Kullanımı kolay
    - Düzgün rodaj yapıldığında limit kullanımda 125 km/h gibi hızlara çıkabiliyor. (Biz ona 110 diyelim bence)
    - Şimdilik kronik bir problemi yok


    Bilmem daha başka ne söyleyebilirim? İkinci motor olarak kullanmaya devam ediyorum.

    Yeni başlayacak arkadaşlara kesinlikle tavsiye ederim.
    Bir ara hava güzelken videosunu çekmeyi düşünüyorum.Buraya da atarım ;)


    Geç gelen edit : Cb 125 e den bahsetmişim. Ace modelinden de mevcut bizde,lastikler,aydınlatma ve fren kabiliyeti dışında görüşlerim yine olumlu.

    Eğer bütçenizi zorlayabiliyorsanız yeni kasa cb125e modelinden almanızı şiddetle tavsiye ederim.
    Youtube : Burax Yolda
    Mototaş Aş. çalışanı

  5. #625
    tesisatogr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2015
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda CB125 Ace / Yuki YK-25 Triportör
    Bu motor her ne kadar Honda'nın Sundiro Honda (Çin) fabrikasında üretilmiş olsa da malzeme kalitesi, boyutları ve motor dayanıklılığı diğer çin menşeli motosikletlerle kıyas edilemez. İstanbul Küçükçekmece ilçesinin tüm motosiklet ehliyet sınavları görevli olduğum okulun bahçesinde yapılıyor. Envai çeşit motosiklet ve sürücü adaylarıyla tanışma imkanım oldu. Bir motosikletten ne istediğini bilen birisi için motosiklet seçimi oldukça basittir aslında. Bir otomobildeki güveni hissettiriyor. Değil iki kişi sığabilirseniz 5 kişi binin isterseniz 4 vitesli olduğu için çekişte hiçbir sıkıntı yaşamazsınız torku yüksek makinedir ancak son hız sizin için önemliyse, 120 vurdurayım derseniz pek tatmin edici bir model değil . Gelelim commuter sınıfındaki diğer meşhur motosikletlere, keşke paramız yetseydi CBF 150 gibi oturaklı bir modelimiz olsaydı diyeceğim ama bu motosikleti sıfır alırken (3900 TL masraflar hariç) sıfır CBF 150 ye 6500 TL (masraflar hariç) fiyat verdiler. Yine düşünüyorum çok param olsaydı da yine bu modeli alırdım. Fiyat/performansın âlâsı bir ürün (Çinli Arora marka YBR çakması YEBERE modeline de bayisinde 4000 TL fiyat istediler). Yamaha YBR'ler ise daha seri, malzeme kalitesi daha yüksek ve daha nazik/kibar bir modeldir ki sele genişliğinden anlaşılmaktadır. 165 boyundaki eşim YBR ve çinlileri rahatça sürebilirken 125 Ace de ayakları yere zor basıyor. Teknik verilerden anlaşılacağı üzere sele yüksekliği YBR'de 780 mm, Ace'de 795 mm dir. Honda CBF 150 den karenaj haricinde ebat yönünden bir fark hissetmedim. Boy kilo konusunda sıkıntınız olmasın yani, ama son hız konusunda iki kişiyle 80'i geçmeyecekseniz idealdir. Daha yüksek hızlara zorlanarak ulaşır ki Küçükçekmece - Pendik arasında şimdiye kadar zorlamaya hiç ihtiyaç duymadım. Kendimi otomobilimdeki gibi güvende hissetmesem Boğaz köprüsünü geçmeye inanın ki cesaret edemezdim.

    Ön freni kampana disk değil, hızlı giderken de gayet rahat durabiliyorsunuz sıkıntı yok ancak iş sıkışık trafikte değişiyor, düşük hızda dur kalk yaparken aniden önünüze kıran bir maganda için düşük hızlarda (kilitleme yapmak için) sert frenleme ihtiyacı hissedebiliyorsunuz. Kampana da kilitliyor ancak bunu daha yumuşak bir şekilde yapıyor. Yani frenleme konusunda bir tık zayıfız(Kesinlikle yetersiz değil).
    4 vitesli olması yüksek hız ihtiyacı olanlar için bir handikap.
    Devir saati yok, vitesin hangi hızda ve devirde değiştirileceğini tayin edemeyenler için bir eksiklik.

    Üstten egzantrikli olması da aynı fiyat bandındaki diğer çinliler ve CG modellerine göre bir avantajdır. Ayak marşı da mevcut, keyfine basıyorum arada hiç ihtiyacım olmadı çok şükür ama ilerleyen yıllarda aküsü eskiyip marş motorunu çeviremezse bir gün ihtiyacım olabilir. Bu karda kışta üzeri brandasız olarak (sadece kediler tırmalamasın diye selesinin üzerine eski bir örtü serdim tam dede işi oldu motor sürekli açıkta kalıyor motorum yarım jiklede tek marşta çalışıyor. Garantiymiş bakımmış hak getire servis yüzü görmedi 2800 Km oldu sadece 2 kez yağını değiştirdim zincir bakımını yaptım o kadar, ampulu patlasa buraya yazardım emin olun. 1 lt yağ koydum aynen 1 lt olarak aldım CBF 150 lerdeki yağ yakma sıkıntısını hiç yaşamadım.

    Eğer ihtiyacınız "makine uygun fiyatlı olsun, top speedle işim olmaz kalkışı bana yeter, yürüsün gitsin taş gibi olsun her işe koşayım gebertene kadar bineyim satmaya bile acınacak duruma getireyim (ki getirmek için kasıtlı uğraşıp zarar vermeniz lazım) ama yine de değerinde alıcısı hazır olsun" ise ve "CBF kadar konforlu olsun ama az para ödeyeyim" ise düşünmeden alın.
    Ben çinli motor alacaktım ancak müdürümüzün tavsiyesi üzerine Honda aldım, açıkçası herkesin özellik fakiri diyerek beğenmediği 125 Ace deki bu özellikler bana fazla bile geliyor, otomobil konforunu aratmıyor. Çinlilerin üzerinde ebat olarak değil de sanki nasıl diyeyim böyle emaneten duruyormuşum gibi güvensiz hissediyorum uzak yola değil bakkala ekmek almaya bile tedirgin olurum bu motorlarla, ergonomik değiller mutlaka bir yerinizi ağrıtıyorlar. Amacım çinlileri kötülemek değil başta ben de çinli almak istiyordum şöyle hunharca söküp takabileceğim bir motor olsun istiyordum ama emir büyük yerden gelince çinli fiyatına sıfır bir Honda aldım pişman değilim vesselam.
    İki tekere değil, cânına kıymet ver!

  6. #626

    Üyelik
    26 Aralık 2010
    2014 ve üstü CBR 250'ler de artık Sundiro tarafından üretiliyor

    Tayland'da da CBR 250 üretilmeye devam ediyor fakat üretilenler Avrupa,Amerika ve seçili bir kaç ülkeye gerisine Sundiro üretiyor.

  7. #627
    western - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2015
    Motosikleti
    Honda 125 Ace
    Alıntı Uğur93 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi akşamlar arkadaşlar. Forumu uzun zamandır iyi kötü takip ediyorum ve önümüzdeki günlerde bir tane cb 125 ace alma niyetim var. Yalnız emin olamadığım tek konu var. Boyum 185, kilom da 90 ın üstünde. Kilonun çok sorun olacağını düşünmüyorum ama acaba boydan dolayı bir rahatsızlık yaratır bana bu motor? Sizlerden bu konu hakkında fikir almak istedim. Eğer forumda benzer bir konu geçtiyse de gözümden kaçmıştır çünkü ben benzer bir konu göremedim cb 125 ace ile ilgili. Şimdiden teşekkürler.
    Benim boy 175 kilo 105. Senelerdir tık demeden çalışıyor... millet burun kıvırır aceye ama bence taş gibi...
    Evelsi sene eşimle marmara turuna çıktık. Yaklaşık 8-10 şehirden geçtik,kaz dağlarına bile çıktık... bence mükemmel motor. En azından sorunsuz... yeterki motorla ilgilen. Bakımını yaptır...
    Müsterih ol... aceye devam...
    Adama en son ne zaman benzin aldığını unutturan... arada bir kontrol etmek zorunda kaldığın motor...
    Kolay gele...
    tesisatogr bunu beğendi.

  8. #628

    Üyelik
    28 Kasım 2015
    Merhabalar
    Bu motoru ben de kullanıyorum. Motosikletin ne için üretildiğini ve motorun herşeyi ile bu amacı karşılayıp karşılamadığına bakmadan , çocukca , aptalca değerlendirmeler oluyor.
    Antalya'da yaşayanlar bilir bir örnek : Kütükçü mahallesinden mazı dağına dik yokuşlar vardır. Ben 80 kilo , arkadaşım 100 kilo ,arkada çanta , tıkır tıkır çıkıyorum. Şehir içi kullanıyorum. Çekişi güzel, kontrolü rahat, arkanızda Honda servisi. İşe gidin gelin , benzini ne zaman koyduğunuzu unutun ,
    İyi günler
    tesisatogr bunu beğendi.

  9. #629

    Üyelik
    25 Aralık 2015
    Akü biterse pedal marş ile çalıştırılabiliyor, CB 125 fazlasıyla kullanışlı bir motor

  10. #630
    tesisatogr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2015
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda CB125 Ace / Yuki YK-25 Triportör
    Arkadaşlar bugün CB125 Ace'ye yan ayaklık taktırdım. Taktırmayı düşünen arkadaşlar CBF 150 yan sehpası kısa kalıyor motor yana çok yatıyor. Honda Spacy yan ayaklık tam uyuyor. Honda servisinde orjinal Spacy yan sehpa işçilik dahil 30 TL tuttu herkese tavsiye ediyorum. Hayırlı günler dilerim.

  11. #631

    Üyelik
    30 Mart 2015
    Merhaba arkadaşlar orjinal far grenajını internetten nereden temin edebilirim?

  12. #632

    Üyelik
    25 Aralık 2015
    Motor Hava soğutmalı, 4 zamanlı, OHC, tek silindirli
    Motor hacmi (cc) 125
    Silindir çapı x strok (mm) 52,4 x 57,9
    Sıkıştırma oranı 9 : 1
    Maks. Güç (kW@dev/dak) 6,5/7.500 (8,8 PS)
    Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 9,8/5.000
    Boyutlar (UxGxY) (mm) 2.060 x 750 x 1.070
    Tekerlekler arası mesafe (mm) 1.310
    Yakıt kapasitesi 10 lt.
    Ağırlık 113 kg

    Tekerlek (Ön) 80/100-18M/C (47P)
    Tekerlek (Arka) 90/90-18M/C (51P)

  13. #633
    tesisatogr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2015
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda CB125 Ace / Yuki YK-25 Triportör
    Aceciler yaşıyor muyuz?

  14. #634

    Üyelik
    25 Aralık 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Keşke İnazuma olsa
    Uzun süre birçok küçük cc commuter motorları inceledim. En son fiyat olarak da en uygun olan iki motora karar verdim. Honda CB125 ACE ve Bajaj Discover 125 ST. Kıyaslamalarımdan eninde sonunda iki fark eden noktaya vardım.

    1) En bariz olanı Discover daki ön disk frenler. Tartışmaya lüzum yok.
    2) Discover da var olan benzin göstergesi. Ama onun da çok etkin çalışmadığı ve bir anda dibe düştüğü söyleniyor. Yani bir benzin ikaz lambasından farkı yok.

    Motor güçlerinin ve torklarının arasındaki farkı önemsemiyorum. Şunu düşünüyorum, sadece ön disk fren farkı için ACE yerinde Discover almaya değer mi? Yeteri kadar sıkılınca, atarlı kullanmazsanız da ACE de ön fren yeterli deniyor. Kaldı ki ACE kullandım ama Discover hiç kullanmadım. Siz olsanız ACE değil de Discover'ı başka konular sebebi ile seçer miydiniz? Yani ACE ile Discover arasındaki seçiminiz ne olurdu?

    Sevgiler...

  15. #635
    tesisatogr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2015
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda CB125 Ace / Yuki YK-25 Triportör
    Alıntı denizildir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Uzun süre birçok küçük cc commuter motorları inceledim. En son fiyat olarak da en uygun olan iki motora karar verdim. Honda CB125 ACE ve Bajaj Discover 125 ST. Kıyaslamalarımdan eninde sonunda iki fark eden noktaya vardım.

    1) En bariz olanı Discover daki ön disk frenler. Tartışmaya lüzum yok.
    2) Discover da var olan benzin göstergesi. Ama onun da çok etkin çalışmadığı ve bir anda dibe düştüğü söyleniyor. Yani bir benzin ikaz lambasından farkı yok.

    Motor güçlerinin ve torklarının arasındaki farkı önemsemiyorum. Şunu düşünüyorum, sadece ön disk fren farkı için ACE yerinde Discover almaya değer mi? Yeteri kadar sıkılınca, atarlı kullanmazsanız da ACE de ön fren yeterli deniyor. Kaldı ki ACE kullandım ama Discover hiç kullanmadım. Siz olsanız ACE değil de Discover'ı başka konular sebebi ile seçer miydiniz? Yani ACE ile Discover arasındaki seçiminiz ne olurdu?

    Sevgiler...
    Merhaba sayın denizildir, motor güçleri ve torklarını fazla önemsemiyorum demişsiniz, galiba sadece fren disk/kampana ve benzin göstergesi yönünden sınırlamışsınız. Bir Ace kullanıcısı olarak tork ve gücün düşük hacimlerde HAYATİ önem taşıdığını arz edeyim. 125 Ace malumunuz güç fakiri ama parça ömrü ve sağlamlık konusunda sıkıntısız bir dede motoru.Çünkü arıza verebilecek parçaları adamlar hiç koymamış Şu anda bahsettiğiniz iki motor arasında kalacak olsam, hasbel kader çevreyoluna çıktığımda biraz daha atik olabilecek Bajaj 125'i tercih ederdim. Tabi şu da var, ben motosikletimi 7/24 mevsim şartlarının en zorlusuyla test ediyorum hiç üzmedi Ace. Kullanmadığım için bilemiyorum Bajaj'ın parça ömrü Ace kadar olur muydu?
    Yani hocam eğer dümdüz kalas gibi sıkıntısız problemsiz dertsiz tasasız dede işi bir motor istiyorsan Ace,
    Çeşnili olsun azcık tat gelsin cilvesine razıyım, Hindistan usulü baharatlı yemek gibi olsun dersen Bajaj 125 ST.
    denizildir ve crxforever bunu beğendiler.
    İki tekere değil, cânına kıymet ver!

  16. #636

    Üyelik
    29 Eylül 2014
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Kymco Dink 200i

    UCUZ AMA TAŞ GİBİ

    2 yıldır kullanıyorum. Lastikleri dublex yaptırdım sadece. Hiçbir sorun cıkarmadı bana. Rolantisi bile bozulmadı bugüne kadar. Arkadaslar şurasına burasına takılmayın, bütçeniz bu motora yetiyorsa hiç kuşkunuz olmasın. Arıza diye bir seçenek yok bu motorda. Yağını ve bujisini km.si dolduğunda değiştirin, zinciri de yağsız bırakmayın hepsi bu.

  17. #637

    Üyelik
    26 Kasım 2015
    Şehir
    İstanbul
    Ay sonuna kadar Honda'nın bahar fırsatıyla piyasaya sürdüğü model.

    Az yakar,ekmeğini ondan kazananlar için ideal. Ama rekabet de çok olunca ister istemez kampanylar da oluyor. Vazgeçemeyenlerin aklında olsun.

    https://honda.com.tr/satis-sonrasi/motosiklet-kampanyalari

  18. #638

    Üyelik
    25 Aralık 2015
    Başlangıç için mükemmel, kullanması kolay ve keyifli

  19. #639

    Üyelik
    29 Eylül 2014
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Kymco Dink 200i
    Her zaman Honda derim. cb 125 ace modelini 2 yıldır kullanıyorum, 2 yılda motorun hiçbir ayarı bozulmaz mı arkadaş, bozulmadı işte. Rolantisi, fren ayarları, zincir gerginliği ilk günkü gibi. Ben problem yaşamak istemem benzini koyar gezerim diyorsan cb 125 ace derim. İlk başlarda ben de acaba başka bir model mi alsaydım diye düşünmedim değil. Ancak 2 yıldır herhangi bir vidasını bile sıkma gereği duymayınca motoruma hayran kaldım. Şekil şemale, göstergeye falan takılma kardeşim, bundan önce çinli grubundan sıfır motor almıştım, abuk sabuk problemlerden servise gitmekten usanmıştım. Ayrıca şunu da belirteyim: debriyajı yumuşak, vites geçişleri harika.

  20. #640
    EverHarD* - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Aralık 2011
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Honda Cb 125 Ace & HONDA Activa 100
    Bende motorumdan memnunum 15 bini devirdik

    tek bir tek sıkıntı yaşadım kask takılan kilit yeri düştü :D fazla titreşimden dolayı bence :D


    REKLAM ALANI
32. sayfa BirinciBirinci ... 223031323334 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)