Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #441
    bikehoper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    HYOSUNG GT-250(zeki,çevik ve ahlaklı)
    arkadaşlar;dün akşam 7 gibi sarı cometimi teslim aldım.İlk günün heyacanı ve merağıyla şehiriçinde 115 km kullandım.Neden daha önce almadım diyede kendime çok kızdım.İlk izlenimlerimi sizlerle paylaşmak istedim.
    Gaz ve debriyaj ayarları çok hassas ve anında tepki veriyor.Frenler daha yeni ve alışmamış olmasına rağmen çok güvenli.Ağır ve dengeli ayrıca rüzgara karşı oldukça güvenli.Boş vites uyarı lambası güvenli değil(vitesteykende yanabiliyor).Aydınlatması mükemmel.Sormak istediklerimse şunlar;
    Rolanti ayarı 1400/1500dd. yazmasına rağmen benimki 1700/1800dd. gibiydi ilk kullanımlar için normalmi;ön freni kullanırken zırıltı gibi bir ses geliyor normalmi;
    motorsikleti, felsefesini hissederek kullanabilen herkes özgürdür ve kardeştir.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #442
    johnny_rook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    bikehoper hayırlı olsun, kesinlikle doğru bir karar, kullandıkça
    daha iyi anlayacaksın
    rolanti ayarı benimkinde de bahsettigin civarlarda (850 km deyim şu an)
    rodaj bitiminde servise soracagım
    ön frenden aynı ses ilk başlarda benimde dikkatimi çekmişti ama üstünde
    çok durmamıştım, herhalde bir problem değildir...........

  3. #443
    crato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2005
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800XC idi, calindi.
    Alıntı johnny_rook adlı üyeden alıntı
    bikehoper hayırlı olsun, kesinlikle doğru bir karar, kullandıkça
    daha iyi anlayacaksın
    rolanti ayarı benimkinde de bahsettigin civarlarda (850 km deyim şu an)
    rodaj bitiminde servise soracagım
    ön frenden aynı ses ilk başlarda benimde dikkatimi çekmişti ama üstünde
    çok durmamıştım, herhalde bir problem değildir...........
    muhtemelen balatalar yeni oldukları için diske sürtüyorlardır, başka bir sorun da olabilir ama. bence servise göstermenizde fayda var.
    Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
    Ben, crato’yum.

  4. #444

    Üyelik
    25 Nisan 2006
    Motosikleti
    HONDA CBR 600 RR -KANUNİ BOBCAT
    servise gerek yok yeni olduğu için

  5. #445
    johnny_rook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    crato, bu ses sizde olmadı mı hiç ?
    frene bastıgım an gelen bir ses ama öyle sürtme yada sıkıştırma
    gibi bir ses değil, ama haklısın servise göstermekte fayda var yine de,
    başta biraz kıllanmıştım ama bikehoper da aynı sesden bahsedince
    normal diye düşündüm

  6. #446

    Üyelik
    25 Nisan 2006
    Motosikleti
    HONDA CBR 600 RR -KANUNİ BOBCAT
    benimde oldu aynı ses sonra geçiyor

  7. #447

    Üyelik
    16 Ocak 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Aprilla Pegaso,Hyosung 250comet(satılık)
    Aynı ses bende de var.
    Bikehoper hayırlı olsun.
    Arkadaşlar fren demişken arka frenim çok zayıf kalıyor.Sizde durum ne?Ayar vs yapılması gerekiyor mu?

  8. #448
    crato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2005
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800XC idi, calindi.
    bende olmadı, gerçi 2000 km oldu artık. ses falan kalmadı
    Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
    Ben, crato’yum.

  9. #449
    johnny_rook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    evet buradan böyle bir sesin olabilecegi bilgisi çıkıyor, bazılarımıznı
    dikkatini çekmiş
    açıkyol arka fren için sana katılıyorum banada zayıf geliyor ama
    muhtemelen ayarları bu şekilde, güçlü arka fren demek arka tekeri
    kilitleme sorunu demek sanki birazda,
    önümüzeki hafta servise 1000 bakımı için gidecegim, bu iki meseleninde
    doğrusunu öğrenip, yazarım........

  10. #450
    cruiserdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2006
    Motosikleti
    2006 Hyosung GV250 Aquila 2004 Kanuni Hussar 125
    Arkadaşlar uzun süredir burayı takip ediyorum ama bir türlü birşeyler yazma fırsatı bulamamıştım. Burası hyosung kullanıcıları için harika bir paylaşım platformu olmuş. Öncelikle tebrik ediyorum elinize sağlık.

    Beni nasıl farkedipte ilk sayfadaki GV250 kullanıcıları arasına dahil ettiniz şaştım kaldım doğrusu. Evet yaklaşık 40 gün oluyor motoru alalı. Şu an 1700 küsur kilometrede. Gayet memnunum kendisinden. Şu aralar koruma demiri taktırmayı düşünüyorum. Bir gün organize edinde hepberaber gezelim tozalım tanışalım diyorum.

    Bu arada MotoGP den dönerken çıkışta GT250R (siyah) kullanan bir arkadaşı benzinciye götürmek için artçı olarak almıştım birkaç metreliğine. Hanginizdi acaba merak ettim şimdi.

  11. #451
    100 Oktan Moderatör (Komtan) Gürkan Anbarlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2003
    Motosikleti
    Fazer
    Alıntı cruiserdem adlı üyeden alıntı
    Beni nasıl farkedipte ilk sayfadaki GV250 kullanıcıları arasına dahil ettiniz şaştım kaldım doğrusu. Evet yaklaşık 40 gün oluyor motoru alalı. Şu an 1700 küsur kilometrede. Gayet memnunum kendisinden. Şu aralar koruma demiri taktırmayı düşünüyorum. Bir gün organize edinde hepberaber gezelim tozalım tanışalım diyorum.
    Aramaya inanmak motorun hayırlı olsun

    Alıntı cruiserdem adlı üyeden alıntı
    Bu arada MotoGP den dönerken çıkışta GT250R (siyah) kullanan bir arkadaşı benzinciye götürmek için artçı olarak almıştım birkaç metreliğine. Hanginizdi acaba merak ettim şimdi.
    o arkadaş crato diye bilinen kır'o'to dur

  12. #452
    muritu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Aralık 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    off kararsızlık ve parasızlık :(
    [/QUOTE]o arkadaş crato diye bilinen kır'o'to dur[/QUOTE]

    komtannn ,gelir buna cevap amaaa

    öptüm ikinizide
    ah bi kessem ayaklarımı yerden,kanatlanıp rüzgarla ,
    kükreyip motorla,keşfetsem dünyayı başladığı yerden[COLOR="Yellow"]***[/COLOR] [COLOR="Red"]şam piiii yonnn [/COLOR][COLOR="Yellow"]***[/COLOR]

  13. #453

    Üyelik
    23 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyo gt250 dark
    gt250 benim gibi bir acemi icin bile kullanimi rahat bir motor. kullandikca iyi bir tercih oldugunu goruyorum.
    fakat aklima takilan bir kac sey var.
    1-vites bosta lambasi yaniltiyor fakat daha onemlisi vitesi bosa almakta gucluk cekiyorum. bu zamanla asilabilir mi yoksa bir ayari falan var mi?
    2-bulundugu vitese gore yuksek hizda kullanmak veya bulundugu vitese gore dusuk hizda kullanmak herhangi bir arizaya-yipranmaya yol acarmi?
    kacinci vites hangi devirde ideal performans verir?
    3-bazen sarsintili calisiyor. bunun sebebi bulundugu vitese uygun hizda kullanmiyor olmam olabilir mi?
    4-ilk 1000km de max kullanim devri 4000 mi 6000 mi? iki farkli deger okumustum burada.
    bir aceminin detaylara duskun sorularina bilgisi olan birisi yanit verebilirse sevinirim.
    (bu arada, kaskoyu 512ytl ye koc allianz dan yaptirdim. teror sel afet dahil degil. anahtari ustunde birakmamak kosulu ile her turlu hirsizlik dahil. orta sinif bir otomobil kaskosuna yakin bir ucret fakat ozellikle benim gibi yeni kullanicilar icin iyi bir guvence.)

  14. #454
    100 Oktan Moderatör (Komtan) Gürkan Anbarlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2003
    Motosikleti
    Fazer
    Alıntı provomr adlı üyeden alıntı
    1-vites bosta lambasi yaniltiyor fakat daha onemlisi vitesi bosa almakta gucluk cekiyorum. bu zamanla asilabilir mi yoksa bir ayari falan var mi?
    ilk 1000 km bakımı (rodaj) sonrası bu durumun düzeldiğini bir kaç kişi beyan etti, özellikle rodajın son zamanlarına doğru vites geçişleri zorlanıyor, vites boşta lambasının yanıltıcı olmasını çok kişi dile getirdi, ben 1-2 kere rastladım

    Alıntı provomr adlı üyeden alıntı
    2-bulundugu vitese gore yuksek hizda kullanmak veya bulundugu vitese gore dusuk hizda kullanmak herhangi bir arizaya-yipranmaya yol acarmi?
    kacinci vites hangi devirde ideal performans verir?
    özellikle rodaj süresinde verilen tavsiyelere uymak faydalıdır, motoru uzun süre olmamak kaydıyla sıkıştırmak motorun açılması yönünden olumludur, motora yüklenip rahatlatmak parçaların alışma süresini uzatır, motoru uzun sürelerde düşük devirlerde kullanmak motoru sağırlaştırır.

    Ayrıca ufak bir not 6500 devirden sonra motor atikleşmekte, buda doğal olarak yakıt tüketimini arttırmaktadır.

    Alıntı provomr adlı üyeden alıntı
    3-bazen sarsintili calisiyor. bunun sebebi bulundugu vitese uygun hizda kullanmiyor olmam olabilir mi?
    örneğin 3. vitesteyken hızını iyice düşürüp, vites küçültmeden tekrar hızlanmaya başlamaya çalışırsan dediğiniz sarsıntı olacaktır, normaldir, zamanla motora alışacak ve bu gibi sorunları ortadan kaldıracaksınız.

    Alıntı provomr adlı üyeden alıntı
    4-ilk 1000km de max kullanim devri 4000 mi 6000 mi? iki farkli deger okumustum burada.
    2. sorunun cevabında bu konuya değindim, kitapçığa göre 4000 deviri geçmemek gerekiyordu sanırım.

  15. #455

    Üyelik
    23 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyo gt250 dark
    teskkurler komtan.

    pardon.
    vitesi bosa almaktaki gucluk benim acemiligimden kaynaklaniyormus.

  16. #456
    crato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2005
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800XC idi, calindi.
    cruisererdem evet o bendim ve hatta sana sitemizi ziyaret etmeni de önermiştim hatırlarsan
    bu arada yaptığın o büyük iyilik için sonsuz teşekkürlerimi tekrar sunmak isterim

    Alıntı komtan adlı üyeden alıntı
    o arkadaş crato diye bilinen kır'o'to dur
    crato diye bilinmesinin sebebi crato olmasından kaynaklanıyordur belki. hem saatin bir hayli ilerlemiş olmasından hem de seninle uğraşaraktan başlığı geyiğe çevirmek istemiyor olmamdan kaynaklıdır ki fazla birşey söylemeden konuyu kapatmayi ister bu naçiz deli gönül.
    unutmadan hanımköy'de havalar nasıl? dışına pek çıkmıyorsun da merak ettim doğrusu.


    eğer vitesi boşa geçirmekte zorluk yaşıyorsanız öncelikle kalkıyormuş gibi yaparak tekerleğin bir miktar dönmesini sağlayıp tekrar deneyin. motor rodajda iken dişlilerin yerine oturması biraz zor oluyor, bu şekilde rahatlıkla boşa geçiyor.
    Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
    Ben, crato’yum.

  17. #457
    bikehoper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    HYOSUNG GT-250(zeki,çevik ve ahlaklı)
    Arkadaşlar
    Sizede satarken kullanım kılavuzu yok dedilermi?Hyosung kullanım kulavuzu basmıyormuş dediler ve kullanım kılavuzumu alamadım.GT-250 nin kılavuzuna bakarak kullanacak değilim ama bazen çok kritik bir sorunda veya basit bir problemde lazım olur diye düşünüyorum.
    motorsikleti, felsefesini hissederek kullanabilen herkes özgürdür ve kardeştir.

  18. #458
    triathlet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    izmir/ksk
    Motosikleti
    hyosung gt 250 r
    istanbula gitmem gerekiyordu ilk otobüsle mi gideyim yoksa uçaklamı gideyim diye düşünürken uçak parası vericeğime motora benzin koyar giderim ordada trafikmiş otobüsmüş uğraşmam dedim ve ilk uzun yolculuğumu yaptım iyikide demişim çok zevkli bi yolculuktu motorum bana hiç zorluk çıkarmadı yorucu olacağını düşünmüştüm ama istanbula vardığımda bu düşüncemin yanlış olduğunu farkettim hafif bi bilek ağrısı haricinde gayet iyiydim sanki izmirde gezmiştim oylesine...dönüşte artık tecrübeliydim şeytan dürtmesi sonucu birkere benzin almam dışında hiç mola vermedim arabalı vapur dahil 5saat20 dakikada evimdeydim niye böyle hızlı gittiğimi bende bilmiyorum şeytan dürttü işte öyle bidaha uymucam sonuç olarak çok zevkli bir geziydi ve hyosung alarak nekadar doğru bi kara verdiğimi daha çok farkettim...
    hyosung gt 250 r

  19. #459
    muritu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Aralık 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    off kararsızlık ve parasızlık :(
    triathlet..(yav ne garip isimler türemeye başladı )
    dostum hoşgeldin.sana şunu sormak istiyorum race model ve yatarak kullanamk gereken bi motorla uzun yol nasıl yormaz .bileklerin sürekliburuk dirseklerin kırık değilmi.. oturuş pozisyonunmu farklı birazdaha açıklarmısın??
    ah bi kessem ayaklarımı yerden,kanatlanıp rüzgarla ,
    kükreyip motorla,keşfetsem dünyayı başladığı yerden[COLOR="Yellow"]***[/COLOR] [COLOR="Red"]şam piiii yonnn [/COLOR][COLOR="Yellow"]***[/COLOR]

  20. #460
    muritu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Aralık 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    off kararsızlık ve parasızlık :(
    Alıntı muritu adlı üyeden alıntı
    triathlet..(yav ne garip isimler türemeye başladı )
    dostum hoşgeldin.sana şunu sormak istiyorum race model ve yatarak kullanamk gereken bi motorla uzun yol nasıl yormaz .bileklerin sürekliburuk dirseklerin kırık değilmi.. oturuş pozisyonunmu farklı birazdaha açıklarmısın??

    jakob,alamadım arkadaşım.. benim iş temmuza kaldı bakacaz artık. alsam zaten çoktan dayanamaz gelirdim gezecek arkadaşların yanına şimdikil sadece eski tip motorcu başlığı resimde görüldüğü üzere solda hepinize saygılar sevgiler.

    not: kendimden alıntı yaptım çünkü soruma cevap alamamışım
    ah bi kessem ayaklarımı yerden,kanatlanıp rüzgarla ,
    kükreyip motorla,keşfetsem dünyayı başladığı yerden[COLOR="Yellow"]***[/COLOR] [COLOR="Red"]şam piiii yonnn [/COLOR][COLOR="Yellow"]***[/COLOR]


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler