Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #28721
    _Kotto_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung Gt250 r (2012)
    Bişey sorucam benim hyo çok ısınıyo gibime geldi bırakıyorum yarım saat sonra bınınce bıle sıcacık oluyo kapriyle biniyorum ama bi yerden sonra eziyet oluyo herkestemi öyle yoksa bende bi anormallik varmı


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #28722
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı _Kotto_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bişey sorucam benim hyo çok ısınıyo gibime geldi bırakıyorum yarım saat sonra bınınce bıle sıcacık oluyo kapriyle biniyorum ama bi yerden sonra eziyet oluyo herkestemi öyle yoksa bende bi anormallik varmı
    sen bide altındaki alet cayır cayır yanarken fan açıp kasıklarına doğru üfürsünde eziyet nasıl olrmuş gör direk pişik :D
    Chronix bunu beğendi.
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  3. #28723
    enxdesign - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mayıs 2013
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Ducati 1198SP - "biradam binRR"
    Alıntı emresadik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba Arkadaşlar bende sonunda 6 yıl boyunca hayalini ettiğim motorsikletimi aldım aslında alır almaz bu sayfaya üye olup yazacaktım ama motordan fırsat bulupda yazamadım... :D
    alır almaz 800 km yol yaptım yalnız küçük bir kaç sorum olacak..1.si bu motorların arka freni kötü demişlerdi de bu kadar mı ya? ya da benim motorumda mı problem var :S 2008 model 25.000de ancak arka frene hafif dokunmamda teker direk kitlenir ve arka kaymaya başlıyor???
    2.si motorsikletim boşa almadan çalışmıyor nerdeyse daha doğrusu çalışıyor ama bir kaç denemeden sonra başka arkadaşta böyle problemler var mı acaba?
    3.sü arka teker eski acaba yeni bir lastik alsam bu kitlenme problemi ortadan kalkar mı?
    uzun oldu ama yardımcı olursanız çok sevinir.
    Hayırlı olsun motorunuz. Ayaklık açıkken mi çalıştırmaya çalışıyorsunuz? Ayaklık sensörü olduğu için açıkken motor çalışmıyor, çalışıyorsa ayaklık indiğinde motor stop eder.
    Ducati 1198SP _ RedLove

  4. #28724
    ozzzy222 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250R
    Alıntı _Kotto_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bişey sorucam benim hyo çok ısınıyo gibime geldi bırakıyorum yarım saat sonra bınınce bıle sıcacık oluyo kapriyle biniyorum ama bi yerden sonra eziyet oluyo herkestemi öyle yoksa bende bi anormallik varmı
    güneşte , hava çok sıcakken , asfalt kavruluyorken binince öyle oluyor , anormal ısınıyor ... o kadar ısınıyor ki kaskı çıkarıp kafanı eğdiğinde yağ sanki incelmiş eriyip gitmiş gibi yağsız gibi çalışıyor . akşam serinde binince yada sabah erkenden biince böyle bişey olmuyor :D ogün güneşte bindim geltim birazda yokuş çıktım zorlamadımda çadırı çektim üstüne evin önüne bi koku bi baktım egsoz eritmiş çadırı . çadırda eriyecek bir cadır değildi 3 yıldır kullanıyorum ne güneşten ne yağmurdan kardan etkilenmedi egsozun alt kısmı eridi yapıştı .daha önceleride sıcak koyduğumda egsoza değen kısmı az bi yumuşardı ısıdan bu sefer yandı . ne kadar ısındı sen düşün artık

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:10 ----------

    bu egsoz güzelmiş :D direk takılabilse alınır aslında

    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...31679082/detay

  5. #28725
    puser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250 & GT650
    Alıntı enxdesign adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun motorunuz. Ayaklık açıkken mi çalıştırmaya çalışıyorsunuz? Ayaklık sensörü olduğu için açıkken motor çalışmıyor, çalışıyorsa ayaklık indiğinde motor stop eder.
    debriyaj kolunu iyi çekseniz de kavrama tam olarak kesilmediğinden çalıştıramıyor olabilirsiniz. debriyaj kavrama yarını kontrol ettirin. zaten sağlıklı olan boş viteste iken marşa basmanız.
    emresadik bunu beğendi.

  6. #28726
    sekohtc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2012
    Motosikleti
    hyosung gt250r
    bugün sabaha karşı facede 2.el motor pazarı sayfasında gerizekalının tekiyle tartıştım. Çocuğun biri megelli 250r alacağım demiş biri de demiş ki hyo al ordan sivrinin teki de yazmış krank kırıyor :s Ağızlarına sakız etmişler krank kırıyor da krank kırıyor bir de fabrika çıkışı kronik arıza diyor diyorum ki bak güzel kardeşim o dediğin mesele motora devir kesici geldikten sonra bitti kronik bir şey de değil yok diyor ben uzun süre gt650 kullandım, uzun süre dediği de 5000 kmymiş aklına yandığımın elime geçse tokat manyağı yapacam böylesini ama harbi harbi dövecem inşallah burdan görür filan da yazar hasılı bu bizim motor krank kırıyormuş arkadaşlar öyle mi dir :D :D

  7. #28727
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    biz çekirdek yerine krank çitliyoruz. Çok güzel tadı var
    ozzzy222 ve hisvarlar bunu beğendiler.

  8. #28728

    Üyelik
    20 Temmuz 2013
    Arkadaşlar ben motor alıcamda şimdi bide fiyat toplamını bulmak için kask bakıyorumda bu kaskların BMWsi mercedesi hangi kask üreticisi oluyor?
    Kaskı çok iyi birşey almak istiyorum çünkü

  9. #28729
    mavibuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2010
    Şehir
    istanbul / avcılar
    Motosikleti
    gt 250 r
    Alıntı Desvandi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    120 ile dusmeye gene allah korumus abi elbiseler olmasa hal harapti bence bide korumali pantolunmu vardi yoksa normal kot mu
    normal kot vardı zaten dizi ve sol cebin üstü yırtıldı, resmen Allah korudu
    https://www.facebook.com/photo.php?f...9&l=7a5cc2dee9
    burada belli oluyor
    https://www.facebook.com/photo.php?f...9&l=fb6186b197
    anahtarlığın hali de bu
    AZRAİL herzaman artçıdır ona göre kullan, yoksa

  10. #28730
    hisvarlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900
    Alıntı trhero adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ben motor alıcamda şimdi bide fiyat toplamını bulmak için kask bakıyorumda bu kaskların BMWsi mercedesi hangi kask üreticisi oluyor?
    Kaskı çok iyi birşey almak istiyorum çünkü
    Arai, Shoei, Schuberth bu işin en iyileridir. Tavsiyem Arai rx7gp

  11. #28731
    tr_select - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    uǝq ɯıɯɐpɐ sɹǝt
    Beyler alt sayfaları kurcalarken gördüğüm şeylerden birisi şu yazı oldun..

    Arkadaşlar daha önce Türkçeye çevirmeden yolladığım Motorda oynamalar listesi vardı şimdi türkçeye çevirdim. Harbiden motorla oynamak isteyenler varsa bunlara bakabilir. Çoğu şey karbüratörlüler için geçerli olan değişiklikler çok azı enjeksiyonlular için geçerli onlarda tırıvırı şeyler bakınca anlarsınız zaten


    Bunlar Arada bir motorda gözden geçirilmesi gereken şeyler Mutlaka yapın ya da bir ustaya yaptırın.
    • Motorun ön amortisörlerinin üzerindeki anahtarı taktığımız tablanın yüksekliğini kendi boyunuza göre ayarlayın.
    • zincir gerginliğini kontrol edin
    • ayaklıkları kendi sürüş rahatlığınıza ve tarzınıza göre ayarlayın
    • 2 bakımda bir(8-10bin km de ) görebildiğiniz tüm vidaları alyanları elden geçirin
    • önceden ayarlı arka amortisörü kendi ağırlığınıza göre konum ayarı yapın


    Motorda yapılsa iyi olacak şeyler
    • Mutlaka iyi bir lastik alın. Hem yol tutuşu hem virajları hem de sürerken olan içinize sinmeme urumu geçecektir.
    • Zincirinizi güzel bir x-ring ile değiştirin
    • *Ön amortisörlerde fabrika çıkışında yeterli miktar(herbiri 400ml) yağ olmadığını görmüşlerin yağını isteğe göre motul 7.5-10-15 sertliğinde yağ ile değiştirin (Normalde de her 3 yılda veya 25bin-30bin km de bir değiştirmek gerekiyor) Motorun karakteristiği inanılmaz değişecektir.
    • Fren yağlarınızı değiştirin ve düzgünce sızdırıp tam tutar hale getirecek şekilde ayarlayın
    • Kaliteli ön-arka fren balatası alın (tavsiyem EBC sintered HH)
    • Arka amortisörünüzü kaliteli bişeyle değiştirin suzuki 92-96 GSXR 750 modellerin amortisörü direk oluyor ama piyasada bulamazsınız. Onun için biraz değiştirme ile CBR600F amortisörü uydursun bir usta hem kaliteli hem tamir olabilir bir şey olur.
    • Orijinal eksoz çok kısıtlayıcı.(deliler gibi ısınmasından anlayın zaten). İyi bir egsoz takın ama 600cc egsozu takmayın motora uygun bi egsoz bakın. Egsoz içinde gazın belirli bir süre kalması böylece bir itme kuvveti kazandırması gerekiyor.
    • Standart hava filitresine 4 kadar delik açın veya daha iyi bir tavsiye BMC hava filitresi ve yağını alın(yıkanabilirdir ömür boyu yıka yıka kullan)
    YAĞLI HAVA MOTORUN PERFORMANSINI ÇOK ARTTIRIR
    - K&N hava filitresi de uyabiliyor. Fiyatı çok daha ucuz fakat direk kelebeklerin olduğu yere kelepçelemek gerekiyor.Ve o siyah kutuyu uygun şeklilde kesip orjinalliği bozmak(bu sebeplerle tasiye etmiyorum
    • Ana jetleri 2 boy büyütün, pilotları 1 er boy büyütün fazladan birkaç ufak delik açın
    Ana jetlerin orjinali ön 95 arka 92,5tir (arka daha az hava alır bi numara küçük olur).
    Tam zengin pozisyona getirin.
    • Eski model 2007 ve öncesi makinanız varsa CDI(beyin) deki bir kablo var onun kesilmesi çok daha iyi bir eğri ile hızlanmanızı sağlayacaktır(bunu yakında foruma paylaşıcam eğer sizin makinanızda da geçerliyse yaparsınız beğenmezseniz kabloyu geri bağlarsınız
    • Mikuni 34mm karbüratörle beraber daha iyi manifold alın.
    • Debriyajları performans balataları ile değiştirin (newfren normalleri dandik almayın.karbonlu olanları denemedik bilmiyorum)
    • Motosikletiniz 2007 ve daha eski ise statoru EX250 ile değiştirebilirsiniz, ninja 250 den mosfet Reg/Rec yedek parça olarak alınıp takılabilir.

    • Kısa farlarınızı Philips +50 H3 globe ile değiştirin (%50 daha iyi aydınlatır)
    • Daha iyi ilk hızlanma için ön dişliyi 13diş yapın veya daha iyi bir son hız için(atiklik düşer) ön dişliyi 15diş yapın(aynı RPM deki hız daha yüksek olduğu için yakıt sarfiyatı düşer)
    Tavsiyem jetler ve hava filitresinden sonra ön 15diş arka 44diş
    • Boyunuza göre motoru yükseltmek veya alçaltmak için kit alın ingilzice dogbone olaran geçer(ucuz sayılacak bişey)
    • Ayarlanabilir manetler alın

    Liste daha da uzayıp gidebilir arkadaşlar keyfinize kalmış


    11 bin devir-190 km



  12. #28732
    hisvarlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900
    Temiz 2012 GT250R arayanlar için son fırsat, 15 gün sonra motor yine yolcu

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-tertemiz-2012-gt250r-128535218/detay/

  13. #28733
    ysfist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2012
    Şehir
    İstanbul-Ümraniye
    Motosikleti
    2015 xt660z TENERE
    halil hyo seni çok sevdi kardeşim

  14. #28734
    ozzzy222 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250R
    yeaaa
    hemen yapıyoruz örnek resim veya video bekliyoruz .

    Eski model 2007 ve öncesi makinanız varsa CDI(beyin) deki bir kablo var onun kesilmesi çok daha iyi bir eğri ile hızlanmanızı sağlayacaktır(bunu yakında foruma paylaşıcam eğer sizin makinanızda da geçerliyse yaparsınız beğenmezseniz kabloyu geri bağlarsınız

  15. #28735

    Üyelik
    14 Ağustos 2013
    Şehir
    bursa-gebze
    Motosikleti
    Hyosung GT250R 2008
    teşekkür ederim.. yo hayır ayaklık kapalıyken deniyorum ama çalışmıyor boştaytken tak diye hemen çalışıyor..o yüzden motordan inip tekrar bindiğimde boşa alıncaya kadar çalıştıramıyorum motoru :S anlamadım gitti nie böle bişi yapıyo..bi sorun var dicem ama o zamanda boştayken nie çalışıyor??

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:51 ----------

    evet bu konuda haklı olabilirsiniz çünkü vitesteyken motor ve debriyaja tam basılıyken asla arkaya gitmiyor aksine ileri gidesi var

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:01 ----------

    galiba öyle yahu bende acaip bi tırstım hepsinde böyle mi die...o zaman ilk işim bi arka lastik almak ve iyi bir fren balatası

  16. #28736
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Alıntı emresadik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekkür ederim.. yo hayır ayaklık kapalıyken deniyorum ama çalışmıyor boştaytken tak diye hemen çalışıyor..o yüzden motordan inip tekrar bindiğimde boşa alıncaya kadar çalıştıramıyorum motoru :S anlamadım gitti nie böle bişi yapıyo..bi sorun var dicem ama o zamanda boştayken nie çalışıyor??[COLOR="Silver"]
    Ayaklık müşürü var ayaklık açıkken motosiklet boşta değilse motoru stop ettirir. Müşüründe sorun var. WD40 ile temizle kurtarma şansın var. İptal edebilirsin ama tavsiye etmem yenisi 40 50tl birşeydi


    Alıntı tr_select adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler alt sayfaları kurcalarken gördüğüm şeylerden birisi şu yazı oldun..

    Arkadaşlar daha önce Türkçeye çevirmeden yolladığım Motorda oynamalar listesi vardı şimdi türkçeye çevirdim. Harbiden motorla oynamak isteyenler varsa bunlara bakabilir. Çoğu şey karbüratörlüler için geçerli olan değişiklikler çok azı enjeksiyonlular için geçerli onlarda tırıvırı şeyler bakınca anlarsınız zaten


    Bunlar Arada bir motorda gözden geçirilmesi gereken şeyler Mutlaka yapın ya da bir ustaya yaptırın.
    • Motorun ön amortisörlerinin üzerindeki anahtarı taktığımız tablanın yüksekliğini kendi boyunuza göre ayarlayın.
    • zincir gerginliğini kontrol edin
    • ayaklıkları kendi sürüş rahatlığınıza ve tarzınıza göre ayarlayın
    • 2 bakımda bir(8-10bin km de ) görebildiğiniz tüm vidaları alyanları elden geçirin
    • önceden ayarlı arka amortisörü kendi ağırlığınıza göre konum ayarı yapın


    Motorda yapılsa iyi olacak şeyler
    • Mutlaka iyi bir lastik alın. Hem yol tutuşu hem virajları hem de sürerken olan içinize sinmeme urumu geçecektir.
    • Zincirinizi güzel bir x-ring ile değiştirin
    • *Ön amortisörlerde fabrika çıkışında yeterli miktar(herbiri 400ml) yağ olmadığını görmüşlerin yağını isteğe göre motul 7.5-10-15 sertliğinde yağ ile değiştirin (Normalde de her 3 yılda veya 25bin-30bin km de bir değiştirmek gerekiyor) Motorun karakteristiği inanılmaz değişecektir.
    • Fren yağlarınızı değiştirin ve düzgünce sızdırıp tam tutar hale getirecek şekilde ayarlayın
    • Kaliteli ön-arka fren balatası alın (tavsiyem EBC sintered HH)
    • Arka amortisörünüzü kaliteli bişeyle değiştirin suzuki 92-96 GSXR 750 modellerin amortisörü direk oluyor ama piyasada bulamazsınız. Onun için biraz değiştirme ile CBR600F amortisörü uydursun bir usta hem kaliteli hem tamir olabilir bir şey olur.
    • Orijinal eksoz çok kısıtlayıcı.(deliler gibi ısınmasından anlayın zaten). İyi bir egsoz takın ama 600cc egsozu takmayın motora uygun bi egsoz bakın. Egsoz içinde gazın belirli bir süre kalması böylece bir itme kuvveti kazandırması gerekiyor.
    • Standart hava filitresine 4 kadar delik açın veya daha iyi bir tavsiye BMC hava filitresi ve yağını alın(yıkanabilirdir ömür boyu yıka yıka kullan)
    YAĞLI HAVA MOTORUN PERFORMANSINI ÇOK ARTTIRIR
    - K&N hava filitresi de uyabiliyor. Fiyatı çok daha ucuz fakat direk kelebeklerin olduğu yere kelepçelemek gerekiyor.Ve o siyah kutuyu uygun şeklilde kesip orjinalliği bozmak(bu sebeplerle tasiye etmiyorum
    • Ana jetleri 2 boy büyütün, pilotları 1 er boy büyütün fazladan birkaç ufak delik açın
    Ana jetlerin orjinali ön 95 arka 92,5tir (arka daha az hava alır bi numara küçük olur).
    Tam zengin pozisyona getirin.
    • Eski model 2007 ve öncesi makinanız varsa CDI(beyin) deki bir kablo var onun kesilmesi çok daha iyi bir eğri ile hızlanmanızı sağlayacaktır(bunu yakında foruma paylaşıcam eğer sizin makinanızda da geçerliyse yaparsınız beğenmezseniz kabloyu geri bağlarsınız
    • Mikuni 34mm karbüratörle beraber daha iyi manifold alın.
    • Debriyajları performans balataları ile değiştirin (newfren normalleri dandik almayın.karbonlu olanları denemedik bilmiyorum)
    • Motosikletiniz 2007 ve daha eski ise statoru EX250 ile değiştirebilirsiniz, ninja 250 den mosfet Reg/Rec yedek parça olarak alınıp takılabilir.

    • Kısa farlarınızı Philips +50 H3 globe ile değiştirin (%50 daha iyi aydınlatır)
    • Daha iyi ilk hızlanma için ön dişliyi 13diş yapın veya daha iyi bir son hız için(atiklik düşer) ön dişliyi 15diş yapın(aynı RPM deki hız daha yüksek olduğu için yakıt sarfiyatı düşer)
    Tavsiyem jetler ve hava filitresinden sonra ön 15diş arka 44diş
    • Boyunuza göre motoru yükseltmek veya alçaltmak için kit alın ingilzice dogbone olaran geçer(ucuz sayılacak bişey)
    • Ayarlanabilir manetler alın

    Liste daha da uzayıp gidebilir arkadaşlar keyfinize kalmış


    11 bin devir-190 km


    http://www.youtube.com/watch?v=tqkVA...eature=related
    Vay be eskiden neler paylaşmıştım burada.
    Geçmişteki mesajlarımı araştırın çok güzel şeyler bulacaksınızdır
    ver gazı... ver çoşkuyu

  17. #28737
    _Kotto_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung Gt250 r (2012)
    Çok amatorce bı soru olcak ama ben bu motorun dıreksıyon kılıdını yapamadım nasıl oluyo ogrenmek ıstıyorum Ve bugun nerdeyse cok kotu bı kazanın esıgınden dondum semt içinde 2 aynı yönlü şeritte giderken sol serıtımde kı kamyon bırden benım serıdıme gectı cok zor durdum tam mılımetrık durdu o yuzden motor yana dogru yattı artcımda saolsun yerle temas etmeden topladık bi de kamyonun arkası kara kafa apaçi dolu bi de bana laf soyluyolar azcık sabırlı ol bekle yol ver dıyorum ne sabırı serıdımde gıdıyorum hala konusuyolar nefret ettım bu insanlardan zaten böyle 5 10 kısı olduklarında boruları ötuyo her neyse allaha sukur banada motorumada bısey olmadı nazar attık dıyelım allah beterınden korusun yapcak bısey yok

  18. #28738
    hisvarlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900
    Alıntı ysfist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    halil hyo seni çok sevdi kardeşim
    Ona bende inanmaya başladım Geçen direkten döndük şimdi yine birisi niyetlendi ama daha ses etmiyorum. Motoru gelip görmeden kimseye pazarlık, muhabbet yok. Zaten takip ettiğim er6 da satıldı. Bu saatten sonra motor satılmasada olur.

  19. #28739
    ozzzy222 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250R
    Alıntı _Kotto_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok amatorce bı soru olcak ama ben bu motorun dıreksıyon kılıdını yapamadım nasıl oluyo ogrenmek ıstıyorum Ve bugun nerdeyse cok kotu bı kazanın esıgınden dondum semt içinde 2 aynı yönlü şeritte giderken sol serıtımde kı kamyon bırden benım serıdıme gectı cok zor durdum tam mılımetrık durdu o yuzden motor yana dogru yattı artcımda saolsun yerle temas etmeden topladık bi de kamyonun arkası kara kafa apaçi dolu bi de bana laf soyluyolar azcık sabırlı ol bekle yol ver dıyorum ne sabırı serıdımde gıdıyorum hala konusuyolar nefret ettım bu insanlardan zaten böyle 5 10 kısı olduklarında boruları ötuyo her neyse allaha sukur banada motorumada bısey olmadı nazar attık dıyelım allah beterınden korusun yapcak bısey yok
    o direksiyon kilidini en sola yatırınca biraz sağa kaldır azıcık elin sürekli anahtarda olsun oynat az aşşağı yukarı pamuk gibi kitlenecektir .yoksa eziyete dönüşüyor yani 2 hyomdada aynı bu durum .

    hyoya 2 kişi binmek iş değil 2 kişi özellikle yokuş aşşağı ikimizde 100 kilo üstü dik bir yokuştan indik :D frene az bastığım halde ön bile kayıyor artçı sırtına tepene biniyor :D motorun kontrolü zorlaşıyor fren mesafesi yalan oluyor :D ara ara boşluk buldukça ufak ufak frenlere asıl düşük hızda . aniden durmaya çalış arkayı kitle kaysın biraz geri bırak dengeni tecrübeyle sabitle :D

  20. #28740
    54RR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2013
    Şehir
    Sapanca
    Motosikleti
    --12 R1 Crossplane
    İlandaki motor hakkında yorum yapabilecek varmı ?
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...34338069/detay


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler