Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #20841
    zonta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    GT 250RR
    Alıntı caneryavuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese selam benim motor ilk çalışmada 1900-2000 devirde çalışıyor. Bu normal mi yoksa 1500 devirde mi çalışması gerekir bir de bunu ayarlamak için bir vida falan varmı, birde benim motorun jiklesini iptal etmişler jikle nerde bulunuyor. Yoksa Otomatik jikle mi var..
    evet gayet normal.yaklaşık bir dakika içinde 1500 devire iner .evet otomatik jikle var.
    NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #20842

    Üyelik
    31 Ocak 2011
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    S&T KANUNİ GT 250 R
    led sinyallerim geldi :D inş olur yarın takacağım sabah

  3. #20843
    caneryavuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    ST Kanuni GT250R
    Alıntı Oz@n-RCR200S adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    led sinyallerim geldi :D inş olur yarın takacağım sabah
    takta bakalım ozan yarın birde senin motor hyosung galiba senin kadranın ordada hyosung yazıyormu?

  4. #20844

    Üyelik
    31 Ocak 2011
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    S&T KANUNİ GT 250 R
    Alıntı caneryavuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    takta bakalım ozan yarın birde senin motor hyosung galiba senin kadranın ordada hyosung yazıyormu?
    :D:D yok S T yaw her yerinde st yazıyor ön camda bile kadranda göstergede :D depoda bile boya çukuru varmış önceden ama siyah bekliyordum sinyalleri karbon kaplı gibi görüntüsü var grili siyahlı orta kalite sinyaller voltaj verdim çok güzel yanıyorlar ama


  5. #20845
    caneryavuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    ST Kanuni GT250R
    Alıntı Oz@n-RCR200S adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    :D:D yok S T yaw her yerinde st yazıyor ön camda bile kadranda göstergede :D depoda bile boya çukuru varmış önceden ama siyah bekliyordum sinyalleri karbon kaplı gibi görüntüsü var grili siyahlı orta kalite sinyaller voltaj verdim çok güzel yanıyorlar ama

    http://f1203.hizliresim.com/v/s/3sm7t.jpg
    motor bloğunda hyosung yazmıyormu?
    Ledler güzelmiş

  6. #20846
    Panter38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2011
    Şehir
    talas kayseri
    Motosikleti
    ******* 250r+bora '03 trendline
    SAFKAN HYOSUNG GT 250 R İLE ST KANUNİ GT 250R ARASINDAKİ FARKLAR NELERDİR VE ALSANIZ HANGİSİNİ ALIRDINIZ

  7. #20847
    caneryavuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    ST Kanuni GT250R
    Alıntı Panter38 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    SAFKAN HYOSUNG GT 250 R İLE ST KANUNİ GT 250R ARASINDAKİ FARKLAR NELERDİR VE ALSANIZ HANGİSİNİ ALIRDINIZ
    gözümüze soksaydın
    yashukawa bunu beğendi.

  8. #20848

    Üyelik
    01 Aralık 2011
    Şehir
    Hendek/SAKARYA
    Motosikleti
    2012 GT250R (kırmızı-beyaz)
    Alıntı Oz@n-RCR200S adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bezdirmesin derken orta kalitede de olsa hassas alet birsürü zorlanmış hyo gördüm canı çıkmış son nefesi vermiş kısa sürede ,, alırım akıllı binerim dedim arada sıkıştırıyorum düşünüyorum acaba benden önceki kullanıcıları neler yaptı bununla diye ) sen taze alacaksın ama bi düşsen ki ortalama hızla bir sürü düşmüş motorada baktım grenajlar parçalanmış motor dökülmüş şaft kaymış yani :D ninjayla düşsen kaldırır gidersin parça toplamazsın farkı o , boya ile kurtarırsın hafif bir düşüşten sürünmeden bahsediyorum
    tabi bunlar benim görüşlerim düşüncelerim alakası yok diyenler çıkacaktır motorda yeniyim bende keşfediyorum tam net tavsiye vermem imkansız ama ninja dururken hyoya nasıl gözün kaydı anlamadım 3-4 binim daha olsaydı ninja alırdım :D
    ninja ile düşmüş gibi konuşmuşsun belki kawa pazarda daha eski, daha tecrübeli ama kaza yaptıktan sonra hyodan fazla masraf çıkarır gibime geliyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:31 ----------

    Alıntı Ali Feyizoğlu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Grenajlı hangi motorda düşersen düş düştüğün yol ve hızına göre hasar alacaktır motor.
    Ninjalar düşünce bişe olmuyomuş falan yok yaw, oda plastik buda plastik arkadaş
    Ninja konusuna girin,arkadaşın 2011 beyazın grenajlarının nasıl püskevit gibi parçalandığını görün
    Ninja şekil olarak biraz daha çirkin fakat motor blogu olarak daha sağlam ve uzun ömürlü bir bloga sahip.Birkaç hp farkıyla 160km + hızlanmada hyoya poposunu izleten bir alet ve sıvı soğutmalı...
    Oturuş pozisyonu itibariyle rahat konforlu uzun yol için daha uygun fakat göze hitap olarak buradanda bir - alıyor
    Onun dışında:1960lardan kalma göstergesi ve arka 130ebatlı lastiğiyle alma beni çok parayım dedirtiyor. (bizim öne 120takılabiliyor adamlar ninjanın arkaya 130 koymuş )
    ama ninjanın sıfırı 10bin olsaydı bende ilanı verir ninjaya geçerdim hemen
    ninja muhtemelen daha kaliteli bir mühendislik ve işçilik ürünüdür ama dediğin gibi kaza yaptıktan sonra ducatisi de hondası da pert oluyor... ninjada benim de en sevmediğim yönü farının küçük motorları andırması + lastik ve görüntünün cılız olması yoksa sıvı soğutmalı olması felan avantaj; sonuç olarak tercihim hyo

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:36 ----------

    Alıntı Panter38 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    SAFKAN HYOSUNG GT 250 R İLE ST KANUNİ GT 250R ARASINDAKİ FARKLAR NELERDİR VE ALSANIZ HANGİSİNİ ALIRDINIZ
    kardeşim arap atı mı arıyon ingiliz atı mı da safkan mafkan demişsin. bu makineleri hyosung firması ST kanuni etiketiyle üretiyor hepsi aynı yerden çıkma hatta bazı ülkelerde brezilya olabilir ama emin değilim kasinski etiketiyle satıyorlar... yeni modellerinde eskilere nazaran iyileştirmeler var 2008 üzeri modellerde enjeksiyon var alıcaksan 2008 ve üzeri birşeye bak. 2006 ve 2007 modeller hyosung etiketiyle çıktı daha sonra 2008 de st kanuni etiketiyle piyasaya sürüldü bildiklerim bunlar, yanlış varsa doğrusunu bilen düzeltsin.
    Panter38 bunu beğendi.
    başkalarının kusur ya da avantajlarına odaklanmaktansa, kendi yanlışlarını düzeltmeye çalış ve elindeki fırsatların farkında ol... dünyada birşeyleri düzeltmek istiyosan önce kendinden başla...

  9. #20849

    Üyelik
    02 Temmuz 2011
    Şehir
    Kıbrıs/Kocaeli
    Motosikleti
    R25
    Alıntı Tarık07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam dediklerine katılıyorum benim gönlümdede gt250r var ama ben geçiş motoru aramıyorum alıcam binicem iyi bir sürücüyüm 600 makinaya geçmeyi düşünmüyorum param 2011 ikinci eline yetiyo iki markanında sonuç olarak arkadaşların benim kafama girmesi karışıklığa yol açtı
    biraz kalıbına uydurmak gibi olabilir fakat uzun süre bineceksen asıl görüntü olarak seni sıkmaması için hyo daha mantıklı geliyor bana .. 600 lük gibi bir görüntü ve 150 arka lastiğe sahip. yani ninjayı yeni aldığında tabiki hoş gelecek gözüne uzun sürede devam edicek böyle fakat ben bu süre sonunda motorumu değiştirmycem diyorsan ninja bir süre sonra sokakta 600lük gördüğünde senin dönüp bi motorunun ebatlarına bakıp iç çekmeni sağlayabilir lastik ebatları da görüntü olarak hyo ya göre çok daha ufak..
    ama götüntü olarak kıyaslıyoruz uzun vade de hangisinden daha memnun kalabileceğini..bir yandan da Ali Feyizoğlu bahsetmiş benim haberim yoktu bu durumdan; ninja sıvı soğutmalıymış hiç dikkat etmemiştim.. bu bence önemli bir +.. motorun ömrü daha uzun olacaktır sıvı soğutma ile özellikle agresif kullanımlarda.. ninjayı da hyo yu da aynı derece zorlayacağını düşüürsek 1-2 sene sonra hyo daha çok masraf açacağı kesin..demiyorum ki hyo sürekli masraf çıkarıyor sürekli arıza çıkarıyor.. sadece ninjanın daha kaliteli malzemesi olduğundan bahsediyorum ve donanım olarak sıvı soğutmanın çok büyük etkisi var bu konuya.
    fakat ben hala hyo almayı düşünüyorum gerek fiyatı gerekse görüntüsü.. 1-2 sene içinde 3-5 kuruş fazla masraf açacak diye 1000 lira fazladan verip daha ufak hacimli bir motor almak aklıma pek yatmıyor.. belki o 1000 lira benden hyo yu seçtiğim için çatır çatır çıkıcak ama kararımı yinede değiştireceğimi sanmıyorum..

    ---------- Post added at 01:16 ---------- Previous post was at 01:13 ----------

    Alıntı tekhancer adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    kardeşim arap atı mı arıyon ingiliz atı mı da safkan mafkan demişsin. bu makineleri hyosung firması ST kanuni etiketiyle üretiyor hepsi aynı yerden çıkma hatta bazı ülkelerde brezilya olabilir ama emin değilim kasinski etiketiyle satıyorlar... yeni modellerinde eskilere nazaran iyileştirmeler var 2008 üzeri modellerde enjeksiyon var alıcaksan 2008 ve üzeri birşeye bak. 2006 ve 2007 modeller hyosung etiketiyle çıktı daha sonra 2008 de st kanuni etiketiyle piyasaya sürüldü bildiklerim bunlar, yanlış varsa doğrusunu bilen düzeltsin.
    benim bildiğim kadarıyla da korede hyosung bunları üretiyor türkiyede dağıtımını yapması içinde kanuniye veriyor ve kanuni etiketini motora yapıştırması konusunda da serbest bırakıyor..brezilyada bahsettiğiniz olayda buna benzer. tabi o sektörde işlerin nasıl yürüdüğünü henüz bilmediğimizden pek doğru tahminler yapmıyor da olabiliriz.
    Panter38 bunu beğendi.

  10. #20850
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı Ali Feyizoğlu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2011 ninjaya 8bin çok uygun, kasası varmı diye baktır eğer kazası ve sorunuda yoksa ninja al derim
    hacı biz alalım 8bine :D gerçi arka lastik büyütümü falan nasıl yapılıyor kıl kaparım böle işlerden R6 egzosu takmış yok ya apaçhe urasmış caydım :D
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  11. #20851

    Üyelik
    02 Temmuz 2011
    Şehir
    Kıbrıs/Kocaeli
    Motosikleti
    R25
    Alıntı Alper Kaya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hacı biz alalım 8bine :D gerçi arka lastik büyütümü falan nasıl yapılıyor kıl kaparım böle işlerden R6 egzosu takmış yok ya apaçhe urasmış caydım :D
    arka lastik büyütümü diye bi işlem yapılabiliyor mu :D

  12. #20852
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı enesergul adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arka lastik büyütümü diye bi işlem yapılabiliyor mu :D
    arka lastik değişimini kast ettiğimi anladınız umarım :S bu arada bu ilan nedir ya motorum orjinaldir diyor değişine yoktur kazası yoktur diyor resimler tersini söliyor:D http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...79309046/detay
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  13. #20853
    mavibuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2010
    Şehir
    istanbul / avcılar
    Motosikleti
    gt 250 r
    Alıntı Alper Kaya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arka lastik değişimini kast ettiğimi anladınız umarım :S bu arada bu ilan nedir ya motorum orjinaldir diyor değişine yoktur kazası yoktur diyor resimler tersini söliyor:D http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...79309046/detay
    ona göre öyle
    AZRAİL herzaman artçıdır ona göre kullan, yoksa

  14. #20854

    Üyelik
    31 Ocak 2011
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    S&T KANUNİ GT 250 R
    sinyaller olmadı :D tüh sabah sabah hevesle indim aşşağı 7 de ön arka ikiside olmadı guguk demişti sanırım olmaz diye cidden olmadı be ya bi daha vida bile almam bu motora dökülsün adi hediye aldık beğenmedi

    ---------- Post added at 07:37 ---------- Previous post was at 07:35 ----------

    Alıntı caneryavuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor bloğunda hyosung yazmıyormu?
    Ledler güzelmiş
    yan yağ kapağımıydı o neydi harbi onda yazıyor kapağı değiştirmiş olmasın bunlar hacı :D gıcır kapak parlıyor :D:D:D olmadı ledler hani tutturulur ama sallanır oda içime sinmez formul uydurkmak imkansız çok kalın vidaları ön 10 arka 12 vida bunlar 14 sanırım

  15. #20855
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    kapağı değiştirmiş olabilirler birde bir ihtimal daha var, motor harbiden karbüratörlüdür 2008modelse ilk yarısı karbüratörlü 2.yarı enjeksiyonlu çünkü
    Jikle varmı sol elcikte?
    Motor blogunda rolanti ayar vidası varmı?
    Ruhsatta st kanuni olarakmı geçiyor yoksa hyosung olarakmı?
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  16. #20856
    zonta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    GT 250RR
    Alıntı Ali Feyizoğlu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kapağı değiştirmiş olabilirler birde bir ihtimal daha var, motor harbiden karbüratörlüdür 2008modelse ilk yarısı karbüratörlü 2.yarı enjeksiyonlu çünkü
    Jikle varmı sol elcikte?
    Motor blogunda rolanti ayar vidası varmı?
    Ruhsatta st kanuni olarakmı geçiyor yoksa hyosung olarakmı?
    kanuni 2008 in ortalarında aldı sanırım bu motoru.ben 2008 agustos ayında aldım .S&T kanuni enjeksiyonlu.devriyaj kapagının üstündeki hyosung logosu taşlanmış ve makyajlanmış.ayrıca göstergede far camında ve hernerde hyosung yazısı varsa bir şekilde silinmişti.
    NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE

  17. #20857
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı zonta adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kanuni 2008 in ortalarında aldı sanırım bu motoru.ben 2008 agustos ayında aldım .S&T kanuni enjeksiyonlu.devriyaj kapagının üstündeki hyosung logosu taşlanmış ve makyajlanmış.ayrıca göstergede far camında ve hernerde hyosung yazısı varsa bir şekilde silinmişti.
    Benimkiside 2008 St modelinden ,dediğin gibi bütün hyosung yazan yerler kapatılmış üstüne st kanuni stickerı atılmış.Bende bütün st kanuni yazılarını söktüm.Şimdi isimsiz ve mutluyuz
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  18. #20858

    Üyelik
    13 Kasım 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT 250R
    Selam arkadaşlar uzun zamandır yazamıodum 350 km filan oldu benim motor. Trafikte kaldığımda çok fazla dur kalk yaptığımda arada stop ediyor motor,sizinde başınıza geldi mi?

  19. #20859
    gugukk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul-Erenköy
    Motosikleti
    2011 Beyaz Gt250r - Fiat 500L Living
    debriyaj manetinin orada yuvarlak ayar trafikte dur kalk yapa yapa eller kasılır maneti tam kavrayamadığın için stop ediyordur debriyaj ayarı ile kavrama noktasını maneti sıktığında debriyajı dipte kavratma ufak sıktığında debriyajı kavrayacak şekilde ayarla düzelecektir maneti dibe kadar sıkarak kavratma
    2011 Hyosung GT250R EFI Beyaz

  20. #20860
    tt Adnan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    S&T GT250R
    Alıntı ozgurkayihan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaşlar uzun zamandır yazamıodum 350 km filan oldu benim motor. Trafikte kaldığımda çok fazla dur kalk yaptığımda arada stop ediyor motor,sizinde başınıza geldi mi?
    Çok sık olarak bende rastlamadım. Bir veya en fazla iki sefer olmuştur. Oda yavaş ilerlemelerden sonra, arada sırada dur-kalk vs, sonra lambada kırmızıda rölantide beklerken stop etmişti. Kafama pek takmadım açıkcası.
    Selamlar
    Bu bir Tutku ve Tarzdır. TT Selamlar


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler