Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #13421
    my91 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2010
    Şehir
    Silifke/MERSİN
    Motosikleti
    Hyosung Gt250R
    Alıntı berkay8 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    istanbulda yurttamı kalıyorsn yoksa bi aile yakının mı belki kaçırabilirsin diyecem moturu ama kanına girmek gibi oluyor boşver ailen ne diyorsa o
    Yurtta kalıyorum. Motoru getirsem de bu sefer durcak yer sıkıntı olcak.. Hem kaçırırsam istanbula kadar sürmek zorunda kalırım 15 saat.. Bu hava... Amann diyim Gerçi aklımdan geçmiyo da degil ama
    33 KDC 64
    Mustafa YERLİKAYA B rh+ /İTÜ Uçak Mühendisliği-2009


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #13422

    Üyelik
    18 Nisan 2010
    Şehir
    istanbul sancaktepe
    Motosikleti
    kymco süper 8
    yurdun bi bahçesi falan yok mu diyecem atlar gelirsin motorla hem motorla 15 saat sürmezde kış koşulları malüm dikkatli olmak lazım

  3. #13423
    my91 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2010
    Şehir
    Silifke/MERSİN
    Motosikleti
    Hyosung Gt250R
    Alıntı berkay8 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yurdun bi bahçesi falan yok mu diyecem atlar gelirsin motorla hem motorla 15 saat sürmezde kış koşulları malüm dikkatli olmak lazım
    Yollar karlı ve buzluymuş Bu seferlik de erteliyorum bakalım.. İnşallah başka sefere.. Kararlıyım ama.. Götürcem
    Forumu da kirlettik baya...Ben yatayım artık. İyi geceler
    Bari konuyla alakalı olsun son cümlem Hyo candır hyo hayattır hyo hayaldir.
    160tl.den sonra daha da bi değerlidir hatta
    Benim direksiyon sanırım biraz içeri doğru kapatılmış.Bi sorun yaratırmı deyip sabahki okuyanlardan cevabı beklemeye başlayayım
    33 KDC 64
    Mustafa YERLİKAYA B rh+ /İTÜ Uçak Mühendisliği-2009

  4. #13424

    Üyelik
    18 Nisan 2010
    Şehir
    istanbul sancaktepe
    Motosikleti
    kymco süper 8
    sabah temizleriz artık iyi geceler

  5. #13425
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Bnm motorun neden fazla yaktıgını buldum
    Hava ayarı bozuk
    Eyüp Abinin dedıgı doqru cıktı rolentıyı tutturmak ıcın hava ayarını bozduk şimdik onun ayarını cektın mı tamamdır gibime geliyor.

  6. #13426

    Üyelik
    10 Aralık 2010
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    Yamaha R1
    Alıntı my91 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bak bi başkası da varmış 180 bana da çok büyük olurmuş gibi geliyor.. Görkem yapmıştı ama tulgacanın 160 bile sürtüyo demesine ragmen 180ligin o kadar iyi olmasını anlamış değilim ??
    arkadaşlarımızın birinde sürter birinden sürtmez olması bende anlamadım help arkadaşlar.
    yeni makine yeni tat.

  7. #13427

    Üyelik
    12 Mart 2009
    Şehir
    istanbul/avcılar
    Motosikleti
    Hyosung GT250R(Gri/siyah)
    Alıntı casillas00 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Görkem SE LE NA gibisin be

    Ya benim bu benzin konusuna kafa çok takıldı.
    175Km'de bu motor ve şuan 3 diş kaldı.yüksek devirde kullanmıyorum anlık gazlamalar arada bi o kadar
    birazöyle oldum galiba...
    [B][COLOR="Gray"]Hyosung [/COLOR][COLOR="DeepSkyBlue"]GT[/COLOR]250[COLOR="Red"]R[/COLOR][/B]
    [B][COLOR="Red"]Drift religion[/COLOR][/B]:cat:

  8. #13428
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Kayalar motora gittim yok fazla aragaz vermişindir trafıkte kullanımışındır tamam kolay gelsin dedım çıktım.
    Merkez Servise gittim oda aynı adama derdini anlatıyorsun motora bile bakmıyo direk soyledigi motoru bırakıcan.

    Sabah tankı soktum bı baktım Hava filtrenin vidalarını takmamışız ne salak adamım ya dedim o an

    onu taktım 191KM de fulledim ve 12.6 Litre benzın aldı motor
    100kmde 6Litre benzin nasıl ama
    O hava filtresinin vidalarının takılı olmaması bunu yapmış olabilir 100km daha binip tekrar bakıcam.
    Servislerden bi cacık çıkmıyo kendi başımızın cagresine bakcaz.

  9. #13429

    Üyelik
    25 Ağustos 2010
    Merhaba arkadaşlar,
    önümüzdeki bir kaç ay içerisinde bir tane gt250r ile bende motor kullanmaya başlamayı düşünüyorum 2 3 aydır da araştırıyorum ne almalıyım ne ile başlamalıyım ne yapmalıyım diye fakat sonunda kararımı bu motordan yana verdim. Açıkçası motorlarla ilgili çok fazla bilgim yok sizin yazdığınız kadarıyla sizden ve bir kaç yerden daha öğrendiklerim var sadece. Fakat farklı farklı sorunlardan bahsediliyor. 2. el alacağım motoru ve 2006modellerde krank kırma, 2008 modeller de enjeksiyonlu olduğundan dolayı sıkıntı çıkarıyor diyorlar bir de hyosungların devir saati sorunu var diyorlar.(devir saati sorunundan kasıt nedir bilmiyorum sadece satılık motor ilanlarında yazıyor) Öğrenciyim bütün masrafları yakıtı her şeyi bana ait olacak açıkçası sizden akıl istemeye karar verdim. Sormak istediğim bir şey daha yüksek km yapmış motorları bakımı yapıldığı takdirde tercih etmeli miyim yoksa herkesin dediği gibi klişe 10bin 15bin kmyi geçmesin mi diyorsunuz.
    Şimdiden teşekkür ederim.

  10. #13430
    mavibuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2010
    Şehir
    istanbul / avcılar
    Motosikleti
    gt 250 r
    Alıntı bygrm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet arkadalarben 180 lik takmıştım hala daha uzerinde 180 lik var ... ismimin geçtiği kulaım geldi bende cevaplıyım dedim önceki konuları araştırısanız orada fotoğraflı olarak açıklaması vardır...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:25 ----------

    hatta araştırmanıza bile gere yok ben sizin için bldum işte sayfanın link i..

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...sligi-564.html

    Hyoda lastik olaynda son noktadır..!


    Görkem nerdesin sen hiç sesin çıkmıyor, ben bu yakınlarda yeni makina almaya niyetliyim inşallah, artık yardıma gelirsin , benim eski makinenin halini bilyorsun onu 4 de sattım şimdi yenisini alacağım inşallah.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:36 ----------

    Alıntı ahmet şimşek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynen usdat ıyı bır anlayana baktırmak lazım ben suzukı servısınden aldım kafam rahattı alıkrken adamlara acık acık dedım sorun cıkarsa sızın basınızıı agrıtırım dedım mecburen tum eksıklerını yapıp verdıler sıfır aku fren balataları falan fısman hepsını yenınden yaptırdım umarım ıyı bır makına buluruz sanada...
    Kardeş iyibir makine alayım zaten birdaha kolay kolay satmam, senide ziyarete geliriz artık,
    AZRAİL herzaman artçıdır ona göre kullan, yoksa

  11. #13431

    Üyelik
    19 Nisan 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha R1
    Alıntı srcn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar,
    önümüzdeki bir kaç ay içerisinde bir tane gt250r ile bende motor kullanmaya başlamayı düşünüyorum 2 3 aydır da araştırıyorum ne almalıyım ne ile başlamalıyım ne yapmalıyım diye fakat sonunda kararımı bu motordan yana verdim. Açıkçası motorlarla ilgili çok fazla bilgim yok sizin yazdığınız kadarıyla sizden ve bir kaç yerden daha öğrendiklerim var sadece. Fakat farklı farklı sorunlardan bahsediliyor. 2. el alacağım motoru ve 2006modellerde krank kırma, 2008 modeller de enjeksiyonlu olduğundan dolayı sıkıntı çıkarıyor diyorlar bir de hyosungların devir saati sorunu var diyorlar.(devir saati sorunundan kasıt nedir bilmiyorum sadece satılık motor ilanlarında yazıyor) Öğrenciyim bütün masrafları yakıtı her şeyi bana ait olacak açıkçası sizden akıl istemeye karar verdim. Sormak istediğim bir şey daha yüksek km yapmış motorları bakımı yapıldığı takdirde tercih etmeli miyim yoksa herkesin dediği gibi klişe 10bin 15bin kmyi geçmesin mi diyorsunuz.
    Şimdiden teşekkür ederim.

    kilometrenin önemi yok. motorun nasıl kullanıldığı önemli, ne kadar kulalnıldığı değil.. ben 30 binde aldım kendi motorumu. motordan şakırtı gelip gelmediğine, yağ yakıp yakmadığına ve gaz tepkimesine baktım. herşey saat gibiydi. aldım ve tıkır tıkır biniyorum. zaten 25-30 binde motoru bitirmeyi be*****ek adamı tebrik ederim başka da birşey demem. şu krank kırma olayı bana biraz efsane gibi geliyor. bizim vatandaşımız devir saatindeki kırmızı çizgiyi gece lambası sandığından olabilir. kırmızı bölgeye motoru sokmayacağız bu kadar basit aslında. 600lük bir makinayı da sınırlarda kullanırsanız bir süre sonra su koyuverir. bu konuda içiniz rahat olsun. devir saati problemi olanları duydum. benimki çalışıyor. aldığımda benzin göstergesi çalışmıyordu. şamandırayı söküp ufacık bir işlemle halettim. sadece şamandıra mili boşluk yapmıştı. bu gibi arızalar genelde bilinçsiz kullanıcılar yüzünden olur. motor yağmur altında kalırsa elektrik arızası riski artar. kimse motorun sağındaki solundaki fişleri söküp oksitlenmesin diye yağlamaz çünkü. hulasa bakacğaın birkaç şey var:

    1 elektrik aksamı komple çalışsın.
    2 herşeyi mümkün olduğunca orijinaline uygun olsun.
    3 motordan takırtılar ya da kafalardan şakır şakır belirgin sesler gelmesin
    4 motor mavi ya da siyah duman atmasın

    bundan sonrasına da Allah kaza bela vermesin

  12. #13432
    ahmet şimşek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Şubat 2008
    Şehir
    **K@P@DoKyA**
    Motosikleti
    YAMAHA R1
    Alıntı mavibuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Görkem nerdesin sen hiç sesin çıkmıyor, ben bu yakınlarda yeni makina almaya niyetliyim inşallah, artık yardıma gelirsin , benim eski makinenin halini bilyorsun onu 4 de sattım şimdi yenisini alacağım inşallah.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:36 ----------



    Kardeş iyibir makine alayım zaten birdaha kolay kolay satmam, senide ziyarete geliriz artık,


    Her zaman beklerım kardesım
    Biz de keyfine düşkün sosyal çocuklar olabilirdik lakin HAYATLA erken seviştik herşey üstümüze kaldı..!

  13. #13433

    Üyelik
    25 Ağustos 2010
    Alıntı pc-kopat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kilometrenin önemi yok. motorun nasıl kullanıldığı önemli, ne kadar kulalnıldığı değil.. ben 30 binde aldım kendi motorumu. motordan şakırtı gelip gelmediğine, yağ yakıp yakmadığına ve gaz tepkimesine baktım. herşey saat gibiydi. aldım ve tıkır tıkır biniyorum. zaten 25-30 binde motoru bitirmeyi be*****ek adamı tebrik ederim başka da birşey demem. şu krank kırma olayı bana biraz efsane gibi geliyor. bizim vatandaşımız devir saatindeki kırmızı çizgiyi gece lambası sandığından olabilir. kırmızı bölgeye motoru sokmayacağız bu kadar basit aslında. 600lük bir makinayı da sınırlarda kullanırsanız bir süre sonra su koyuverir. bu konuda içiniz rahat olsun. devir saati problemi olanları duydum. benimki çalışıyor. aldığımda benzin göstergesi çalışmıyordu. şamandırayı söküp ufacık bir işlemle halettim. sadece şamandıra mili boşluk yapmıştı. bu gibi arızalar genelde bilinçsiz kullanıcılar yüzünden olur. motor yağmur altında kalırsa elektrik arızası riski artar. kimse motorun sağındaki solundaki fişleri söküp oksitlenmesin diye yağlamaz çünkü. hulasa bakacğaın birkaç şey var:

    1 elektrik aksamı komple çalışsın.
    2 herşeyi mümkün olduğunca orijinaline uygun olsun.
    3 motordan takırtılar ya da kafalardan şakır şakır belirgin sesler gelmesin
    4 motor mavi ya da siyah duman atmasın

    bundan sonrasına da Allah kaza bela vermesin
    Çok teşekkür ederim hocam söylediğiniz her bir kelimeye dikkat edeceğim.

  14. #13434
    tulgacan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2008
    Alıntı my91 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bak bi başkası da varmış 180 bana da çok büyük olurmuş gibi geliyor.. Görkem yapmıştı ama tulgacanın 160 bile sürtüyo demesine ragmen 180ligin o kadar iyi olmasını anlamış değilim ??
    Bu konudaki bilgimin sınırlı olduğunu yazmıştım 1-2 sayfa önce.

    Diyorumki, 180 denilen 160-150 denieln nedir;

    Yani 160/60 tabirinde 160 nedir? 60 nedir?

    Buna açıklık getirilirse iyi olur. 160 denilen genişlikse, bende 160 olan lastikle zinzir arasında milim fark var, yok 60 denilen genişlikse yine bende lastikle zincir arasında milim fark var. 160 denilen bi taraftan bi tarafa yani sağdan sola olan bombenin genişliği ise ozaman iş değişebilir.


    Yani kısacası bunu bilen biri yazsın. Yoksa 160 denilen şey genişlik iken zincire milim mesafe kalmışsa 180 daha geniş olarak sürtmesi gerekir. Sürtmüyorsa var olan bilgi eksikliğini bilen yazsın...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:31 ----------



    Kaynak : OTO CENGİZ

    http://www.otocengiz.com/html/l11.php

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:56 ----------



    Kaynak : OTO cengiz

  15. #13435
    uğuR1000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2009
    Şehir
    istanbul,İÇERENKÖY
    Motosikleti
    BMW F650 GS-R 1150 GS-R 1200 GSAK1200 LT-R 1200 GS
    http://www.arabamodel.com/arac/lasti...zilarin-anlami

    kısaltmak gerekirse orjinali 150x70x17 olan bir motora 160x60x17 veya 170x55x17 yada 180 x50x17 takılırsa sürtmez yada yanak yüksekliği dahada düşürülür yani 160x55x17----170x50x17------180x45x17 gibi ebatlar olur fakat şanzımanı yorar.şöylede açıklanabilir 150:150mm asfalta basan kısım X 70mm cant ile asfalt arasındaki mesafe X 17 inc cant çapı
    UĞUR 4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider

  16. #13436
    tulgacan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2008
    Şöylede açıklanabilir, 160 denilen kısım büyüdükçe yani 170-180-190 oldukça teker daha sivri bir görüntüye kavuşuyor ve motorun yerden yüksekliğini artıyor, tabi yanındaki 70-65-60-55-45 gibi sayılara bağlı olarak değişik orantılı şekilde, yeni araba tekerleri gibi yere dümdüz olanları olabileceği gibi, geniş yanaktan dolayı yatmayı engelleyenleride olabilecektir. Sanırım fazla geniş yanaklı olması yatmalarda sorun teşkil edecektir.

    Ama 160taki sağ sol uzunluğu ile 180 deki sağ sol uzunluğu neredeyse milim oynayacak kadar aynı görünüşe göre, aradaki farkı yere basan kısmın cm farkı oluyor sadece, o yüzden 160 ta zincire nerdeyse sıfır 180 de zincire nerdeyse sıfır oluyor.

    Ben bundan bunu çıkarıyorum...

  17. #13437
    zonta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    GT 250RR
    bende 160/60/17 var.sürtme yapmıyor ,170 de takılabilir.fakat yakıt sarfiyatını arttıracagı gibi motoruda yıpratacaktır.lastigin yere bastıgı alanın çapı sürtünme katsayısı falan beygir gücü motorun çevirdigi devir sayısı bunlar çok karmaşık ve teknik konular.birde lastik büyütünce olası güç farklarını buradan inceleyebilirsiniz.
    http://www.gearingcommander.com/ hyosung için 2007 modele kadar seçenek var ama kaba taslak bir fikir verebilir.
    NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE

  18. #13438
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    İşte uydurduğum takozlar sadece oradaki vidaları çıkarıp bunları taktım okadar Özellikle ufak aldım kibar dursun diye.

    Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.

  19. #13439
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Kibar durmuş ama iş görür mü orda ?
    yada düştün diyelim o darbeye dayancakmı orası ?

  20. #13440
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Alıntı casillas00 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kibar durmuş ama iş görür mü orda ?
    yada düştün diyelim o darbeye dayancakmı orası ?
    Yaw en baştan dedimya öylesine taktım diye. Gözümede güzel döründü. Ayrıcada herşey hiçbirşey olmamasından iyidir
    Grenajları kesme delme işi olmasa iyi birşey yapıcaktım ama grenajları korumak için onlara zarar vermek mantıklı gelmedi
    Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 32 kullanıcı var. (0 üye ve 32 misafir)

Bu Konudaki Etiketler