Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
13 Ocak 2011, 22:23
#12941
106GT! adlı üyeden alıntı
Bu baktığım zaten kanuni' nin kendi sitesidir(kuralkan) servisin farklı fiyat söylerse çıkışmanı öneririm sitenizde bu fiyat siz adammı dolandırıyosunuz vb. gibisinden...
Baktığınız sitenin tam adresi nedir acaba ?
"I'm not sure whether I'm an actor who races or a racer who acts." Steve McQueen
Reklamlar
-
13 Ocak 2011, 22:25
#12942
106GT! adlı üyeden alıntı
Bu baktığım zaten kanuni' nin kendi sitesidir(kuralkan) servisin farklı fiyat söylerse çıkışmanı öneririm sitenizde bu fiyat siz adammı dolandırıyosunuz vb. gibisinden...
bakalım yarın gideyimde servise nekadar isteyecek.asıl sorunda ellerinde parça olmuyor 5 güne gelir diyorlar =/ olmazsa istanbula gelip ordan alıcam artık
-
13 Ocak 2011, 22:32
#12943
shi_bumi adlı üyeden alıntı
Baktığınız sitenin tam adresi nedir acaba ?
Giriş için üyelik gerektiriyor,5dkkanızı almaz üyelik
GT! ...
-
13 Ocak 2011, 22:35
#12944
Arkadaşlar, ister eski HYO olsun ister yeni S&T olsun, parça ihtiyacı olan önce sahibinden . com daki parça satanlara ellerinde aradığınız parçanın olup olmadığını sorsun. Neden derseniz bazı parçalar ufak olunca ilana verilmiyor ama ellerinde oluyor. Gösterin sıfırının fiyatını pazarlık yapın, herzaman ihtiyaç olan parçalar değil fiyat isteyin anlaşın işte.
Mesela bitanesi ön cam grenaj vs satıyordu, e bu vatandaşta diğer parçalarıda vardır herhalde. Bunları sorun sıfırını almadan önce mutlaka sorun yoksa başkada çare kalmadıysa ozaman alırsınız artık...
-
13 Ocak 2011, 22:38
#12945
dostum sanırım sen 100 cup pompası takmışsın nasıl sorun yarattı mı? önerirmisin? ben zx6 nın takıcaktım cıvata delikleri uymadı cup larınki uyuyor mu?
-
13 Ocak 2011, 22:45
#12946
Doğrudur hocam ben bi dönem metal levhadan araya aparat yapıp öyle kullandım daha sonra ikisinide söktüm parçaladım contaları filan komple aynı bende onu söküp orjinal pompanın içine taktım ve şu anda halen faal durumda çalışmaktadır...
http://www.rialli.com/urunler/1289__...cup-modelleri/
Merkezi söktüğün zaman karşına bu parçaların aynısı çıkacak bence alıp bi tamir etmeyi denemelisin...
Contaların oturduğu uzun metal parça hariç geri kalan contalar filan aynısı...
GT! ...
-
13 Ocak 2011, 23:54
#12947
-
14 Ocak 2011, 00:16
#12948
arkadaşlar ust kapak contalarını nereden temın edebılırım hyosung250 ıcın yardımcı olursanız memnun olurum tesekkurler
-
14 Ocak 2011, 00:31
#12949
Sayfalarca okudum kafam kazan oldu. Hele ilk sayfalar hep varsayımlardan ibaret
Arkadaşlar bu motor boş vitese nasıl geçer bunu nasıl başarabilirim. Canım çıktı trafikte debriyajda tutmaktan :(
Bazen boşa geçse bile boş vites ışığı yanmıyor. Başına gelen çözümü bilen varmıdır acaba.
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
-
14 Ocak 2011, 00:32
#12950
acayüp adlı üyeden alıntı
Sayfalarca okudum kafam kazan oldu. Hele ilk sayfalar hep varsayımlardan ibaret
Arkadaşlar bu motor boş vitese nasıl geçer bunu nasıl başarabilirim. Canım çıktı trafikte debriyajda tutmaktan :(
Bazen boşa geçse bile boş vites ışığı yanmıyor. Başına gelen çözümü bilen varmıdır acaba.
hafif bir aragaz ve vitesi çekme hafif bi vur bırak tık diye atıyo.
-
14 Ocak 2011, 00:51
#12951
casillas00 adlı üyeden alıntı
hafif bir aragaz ve vitesi çekme hafif bi vur bırak tık diye atıyo.
Teşekkürler yarın biraz alıştırma yaparım. İşin garibi çok zorlayınca 2. vitese geçiyor ama oradanda boşa alamıyorum. Umarım tamamen benim beceriksizliğimdir..
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
-
14 Ocak 2011, 01:12
#12952
acayüp adlı üyeden alıntı
Teşekkürler yarın biraz alıştırma yaparım. İşin garibi çok zorlayınca 2. vitese geçiyor ama oradanda boşa alamıyorum. Umarım tamamen benim beceriksizliğimdir..
yok biraz zor benimkide kıllık yapıo bazende.2.den bende geçiremedim
Debriyaj balatamı deiştirmem lazım.
180liraymış serviste hyosungstorede 130lira.
-
14 Ocak 2011, 09:10
#12953
Kronikleşiyo zaten bi süre sonra bu motorda boşa geçmeme sorunu, zor zoruna 600RR aldıracaklar adama yahu ...
GT! ...
-
14 Ocak 2011, 09:14
#12954
yaw ben bu saati bi türlü ayarlıyamadım he.hep geri kalıyor ve 1 den 12 ye kadar rakamlar var 13,14 falan göstermiyor.ben mi beceremedim aceba?
Birde benzin deposunun içi ve kenar kısımları paslanan var mı?Bu pas olayını nasıl çözeriz?ki çözsem bile deponun içindekiler motora zarar vermez mi :S
-
14 Ocak 2011, 10:09
#12955
mancuryalı adlı üyeden alıntı
yaw ben bu saati bi türlü ayarlıyamadım he.hep geri kalıyor ve 1 den 12 ye kadar rakamlar var 13,14 falan göstermiyor.ben mi beceremedim aceba?
Birde benzin deposunun içi ve kenar kısımları paslanan var mı?Bu pas olayını nasıl çözeriz?ki çözsem bile deponun içindekiler motora zarar vermez mi :S
Fazla ingilizcem yok ama;
Select tuşuna 2sn basınca saat ayar moduna geçeceğini,
Reset tuşu il saat ayarının,
Select tuşu ile dakika ayarının,
Sonra tekrar select tuşuna 2 sn daha basınca normal moda döneceğini söylüyor heralde galiba sanırsam...
Ve saat 13 - 14 - 15 diye gitmiyor 12 den sonra tekrar 1' e dönüyor.
Depodaki paslar içinse üzgünüm kanser başlamış artık sende...
GT! ...
-
14 Ocak 2011, 11:24
#12956
106GT! adlı üyeden alıntı
Depodaki paslar içinse üzgünüm kanser başlamış artık sende...
Peki bu pas sorunu neye yol açar, neden olur ve nasıl engelleyebiliriz? Rica etsem biraz bilgi verebilir misiniz.? Bende de sanırım paslanma var ve ne yapacağımı bilmiyorum..
33 KDC 64
Mustafa YERLİKAYA B rh+ /İTÜ Uçak Mühendisliği-2009
-
14 Ocak 2011, 12:02
#12957
Arkadaşlar kafa ve yan grenaj la depoyu siyah, kuyruğu turuncu boyamak istiyorum. Daha önce deneyen varmı. Aslında komple siyah istiyorum fakat ruhsat değişimi işine girmek istemiyorum.
Ne dersiniz. Bugün sökmeye başlıcam.
Daha önce bu şekilde gören varmı. Yada başka öneriniz varmı. Ne yapılabilir. Daha karizmatik olması içi. (kendi rengi standart turuncu siyah)
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
-
14 Ocak 2011, 17:10
#12958
arka fren hidrolik pompasını aldım çıkma 40 tl ye taktırdım sorunsuz çalışıyor =/ arka balatalarıda çin malı balata taktırdım artık zincir harici eksiğim kalmadı =) ee zincir ne öneriyorsunuz böyle uygun fiyatlı sağlam?
-
14 Ocak 2011, 18:18
#12959
| Hyosung Gt R 250 |
*Serhat SerdaroğLu
-
14 Ocak 2011, 19:28
#12960
Hayırlı olsun yeni motorun.. Fotoları atmayı unutma
Rich34 adlı üyeden alıntı
[FONT="System"]Kafayı yicem geçmiyo çok nadir geçiyo
aynı dertten bende muzdaribim ne yapmak gerek aragaz veriyorum boşa atmaya çalışıorum bazen atıyo bazen atmıyo var mıdır bunun bi haL çaresi..???[/B]
Bende de var boşa geçmeme.. Kaliteli yağ bir nebze azaltıyo ama tam değil.. Motoru durdurmadan boşa geçiyorum eğer geçiceksem. Dururken de hafif ileri geri yapıyorum öyle.. Bi seçenek de motoru park ediyorkense kontağı kapatıp açıyorum o zaman çok rahat boşa geçiyor.
33 KDC 64
Mustafa YERLİKAYA B rh+ /İTÜ Uçak Mühendisliği-2009
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 35 kullanıcı var. (0 üye ve 35 misafir)
Bu Konudaki Etiketler