Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #8681

    Üyelik
    12 Mart 2009
    Şehir
    istanbul/avcılar
    Motosikleti
    Hyosung GT250R(Gri/siyah)
    Alıntı salih06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    efadersın ama benım kasttegım ıle senın soyledıgın allakasız oldu sımdı ben sehpa yapıcam motor ıcın sureklı yan ve tekerlerın betonda durmasının motora zararı olurmu dıye onu sordum yoksa bende o ayaklıktan donduruyorum motoru merak etme kaya gıbı saglam....
    valla lasitklere bir zararı olucağını sanmıyorumm havalarını indirmessen sabit kalmasını sağlarsan kışın bir problemi olmazz lastiklerin altına tahta koymanı tavsiye ediyorumm...lastikler inip havasız kalmadıkça sorun yaratmaz..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:02 ----------

    Alıntı Serk21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar lütfen bi bakarmısınız? bu motor için adam 2008 model diyor bende 2006 oldugunu yazdım adam hayır 2008 dedi :S sizde bi bakarmısınız?


    http://www.sahibinden.com/kazali_ilk...XQQdisplayitem
    tahmin ettiğin gibi doğru 2006 modell ön amortisör dipleri ve fren kollarını kütüklere bağlayan kısımlar beyaz..

    2008
    2006
    [B][COLOR="Gray"]Hyosung [/COLOR][COLOR="DeepSkyBlue"]GT[/COLOR]250[COLOR="Red"]R[/COLOR][/B]
    [B][COLOR="Red"]Drift religion[/COLOR][/B]:cat:


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #8682
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı ahmet şimşek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O motorun resmı temsılı bence google kazalı hyosung yazdımda aynı resımde sahıbınden baska bır motor var aynı resımlerı koymus ılanı veren google yazdımız ılandakı motoru 2,600 adam satmıs.altatkı ılana bakarsan anlarsın bende ılgılendım bıraz arastırınca boyle cıktı


    http://www.sahibinden.com/bakimli_gt...XQQdisplayitem
    ama dostum ben adama msj attım dedim '' o motor 2008 mi yoksa 2006 mı? resimden gördüğüm kadarı ile 2006 kasa yoksa trafiğe çıkışı mı 2008'' dedim adamda şu cevabı verdi ''2008 arkadaşım'' bukadar :d yani öyle olsa derdi resimler temsili diye demekki üç kağatçı bu arakdaşta..

  3. #8683

    Üyelik
    23 Mayıs 2009
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    MCT 250
    Alıntı mavibuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardeş zaten o aparat lastikleri yerden kesmek için yapıldığından bildiğim kadarıyla bir zararı yok bu arada hayırlı olsun Allah kazasız belasız ve trafik cezasız kullanmayı nasip etsin
    allah rtazı olsun daha ıysı sızlerın olsun tesekkur ederim...

  4. #8684
    saffet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2007
    Şehir
    Mezitli / MERSİN
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Alıntı canercamalan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende katılacağım inş yazın bütün kurslara . Dün yine ufak bir kaza sonucu sağ diz kapağımı yaraladım kesinlikle şu aleti düşmeden kullanmayı bütün püf noktalarına kadar öğrenmem lazım
    caner geçmiş olsun.

  5. #8685
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    Serkan oLum bırak şu kazalı motor ları artık
    Ya KASK TaK ; Ya ÖL

  6. #8686

    Üyelik
    17 Eylül 2008
    Şehir
    Bayrampaşa
    Motosikleti
    GT250R
    Salih senin motor Akileos un motor mu acaba? buralarda birinde gördüm bu motoru ben:D hayırlı olsun güle güle kullan.
    "Hayallerinin olması önemli bir şey..." Das Experiment
    [B]34 YVV 98[/B]

  7. #8687
    ahmet şimşek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Şubat 2008
    Şehir
    **K@P@DoKyA**
    Motosikleti
    YAMAHA R1
    Alıntı serk21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ama dostum ben adama msj attım dedim '' o motor 2008 mi yoksa 2006 mı? Resimden gördüğüm kadarı ile 2006 kasa yoksa trafiğe çıkışı mı 2008'' dedim adamda şu cevabı verdi ''2008 arkadaşım'' bukadar :d yani öyle olsa derdi resimler temsili diye demekki üç kağatçı bu arakdaşta..





    bende arastırıyorum sahıbınden artık tecrübe sahıbı oldum.motorun resımlerı on numara cızık yok.bı gıdıyorum motorda salam bır yer yok üstüne calısmayanlar bile cıkıyor sahıbıde ne demessını begenırsın motorumda hıc proplem yok kız gıbı masaallah

  8. #8688
    kantele - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2009
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Derbi STX-150
    Alıntı Shorin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorda duran bir cisime yada yüzeye 30 km ile vurduğunuzda hayatta kalma şansınız %50, 50 ile vurduğunuzda %30, 70 km ile vurduğunuzda % 10, 70 km üzerinde bir hızla vuruyorsanız.....
    Bu rakamlar hoşuma gitmedi benim pek. Biraz abartılı gibi. Ben bisikletle bile 30 km/s'nin baya üzerine çıkıyorum. Ne kafamda kask var ne de bir tarafımda koruma. Bu şekilde bir yere çarpsam demekki ben direkt tahtalıköy muhtarlığına atanıcam.

  9. #8689

    Üyelik
    06 Kasım 2009
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    S&T GT 250R
    Hocam bi araştırırmısın Euro NCAP Testleri kaç km hızda yapılıyor? Bide bulabilirsen videoları izle derim... Görünce dediklerimin hiçde abartı olmadığını göreceksin... Sen şimdiye kadar bayağı şanslıymışsın umarım bi gün kötü bir tecrübe ile bazı şeyleri öğrenmen gerekmez...

    Alıntı kantele adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu rakamlar hoşuma gitmedi benim pek. Biraz abartılı gibi. Ben bisikletle bile 30 km/s'nin baya üzerine çıkıyorum. Ne kafamda kask var ne de bir tarafımda koruma. Bu şekilde bir yere çarpsam demekki ben direkt tahtalıköy muhtarlığına atanıcam.
    Sex Speed Money...

  10. #8690
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı cakalaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Serkan oLum bırak şu kazalı motor ları artık

    sorma kanki nedir bu kazalı hyolardan çetiğim :D beni mutlu eden tek hyo 2007 turuncu 5binde olan :D yağ gibi kayıyor yolda be =)

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:08 ----------

    Alıntı ahmet şimşek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende arastırıyorum sahıbınden artık tecrübe sahıbı oldum.motorun resımlerı on numara cızık yok.bı gıdıyorum motorda salam bır yer yok üstüne calısmayanlar bile cıkıyor sahıbıde ne demessını begenırsın motorumda hıc proplem yok kız gıbı masaallah
    aynen dostum yemin ederim insan katil olur.sana 6 bin tl istedikleri 250r ın resimlerini çekip bi atsam hurdalıktan mı çektin dersin ama adam ille sıfır gibi diye diretiyor =) o yüzden hyo alanlara ya sıfır yada direk kazalı almalarını öneriyorum :D

  11. #8691

    Üyelik
    03 Şubat 2010
    salıh sen motorunu kaca aldın ve 2007 ve 2008 gt250 r arasındakı fark ne?

  12. #8692
    ilhan1154 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2007
    Şehir
    istanbul-beylikdüzü
    Motosikleti
    honda pcx 125
    Alıntı kantele adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu rakamlar hoşuma gitmedi benim pek. Biraz abartılı gibi. Ben bisikletle bile 30 km/s'nin baya üzerine çıkıyorum. Ne kafamda kask var ne de bir tarafımda koruma. Bu şekilde bir yere çarpsam demekki ben direkt tahtalıköy muhtarlığına atanıcam.
    dedıgın gıbı bayagı fazla abartılmıs..

    arkadaşlar bana 2. el temiz bir far lazım varmı tanıdıgnız felan ?
    Dünyanın en güzel hediyesini sana vermek isterdim ama seni sana veremem ki...

  13. #8693
    Ante - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2005
    Şehir
    34
    Motosikleti
    Büyüyünce alacağım.
    Alıntı Shorin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam bi araştırırmısın Euro NCAP Testleri kaç km hızda yapılıyor? Bide bulabilirsen videoları izle derim... Görünce dediklerimin hiçde abartı olmadığını göreceksin... Sen şimdiye kadar bayağı şanslıymışsın umarım bi gün kötü bir tecrübe ile bazı şeyleri öğrenmen gerekmez...
    Bence sizin kursu verenler Mph (mil) ile Km'yi karıştırmışlar. NCAP kafa kafaya testleri bildiğim 40mph yani 65 km/s ile yapılıyor.
    http://www.euroncap.com/tests/frontimpact.aspx

    Yandan çarpma testleri ise 30 mph yani 50km/s ile.
    http://www.euroncap.com/Content-Web-...de-impact.aspx

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:41 ----------

    Alıntı Shorin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanlış : Panik frende debriyaj çekilmez!
    Doğru : Panik frende ilk debriyaj çekilir!
    Panik fren konusunda aslında iki teknik var.
    1. Doğru şıkkında belirtildiği gibi debriyaj çekilip frenleme yapılması.

    2. Yanlış şıkkında belirtildiği gibi direk fren yapılması.

    Uygulaması ise şöyle. Tehlike anında arka frenle birlikte ön fren artan bir basınçla sıkılıyor ve durmaya yakın debriyaj çekiliyor.

    Honda Güvenli sürüş III'e giderseniz her iki tekniği de uygulatıyorlar.

    Alıntı Shorin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanlış : Tehlike anında ilk yapman gereken şey hız düşürmek
    Doğru : Tehlike anında ilk yapman gereken şey pozisyon almak
    Bu birazda tehlike anınındaki duruma göre değişken bir şey o nedenle kesin olarak söylenebilecek bir madde gibi gelmedi bana. Bazı durumlarda pozisyon alınırken gazın kesilmesi bile yeterli olabilir.


    Bu arada kola kutusu yerine saksı altlıkları da baya işe yarıyor
    Ainesi iştir insanın, lafına bakılmaz!
    Yine de yaşıyor insan, merak yüzünden. Yeni bir şeyler bekleyip duruyor...

  14. #8694
    ahmet şimşek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Şubat 2008
    Şehir
    **K@P@DoKyA**
    Motosikleti
    YAMAHA R1
    Alıntı Serk21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sorma kanki nedir bu kazalı hyolardan çetiğim :D beni mutlu eden tek hyo 2007 turuncu 5binde olan :D yağ gibi kayıyor yolda be =)

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:08 ----------



    aynen dostum yemin ederim insan katil olur.sana 6 bin tl istedikleri 250r ın resimlerini çekip bi atsam hurdalıktan mı çektin dersin ama adam ille sıfır gibi diye diretiyor =) o yüzden hyo alanlara ya sıfır yada direk kazalı almalarını öneriyorum :D




    Valla aynen bende bayadır arıyorum bırtanesıyle anlastık ama motor 35 bınde gıdıp bır bakacam yeter artık ya sıkıldım ne olursa alırım bu sezonda motorsuz gecıremem bunyem kaldırmaz mazallah artık kazalı mazalı ne yapalım sıfırını alamıyoruz barı ikımcı elının temızını bulalım dedık onuda beceremedık.

  15. #8695
    mavibuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2010
    Şehir
    istanbul / avcılar
    Motosikleti
    gt 250 r
    Alıntı Ante adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence sizin kursu verenler Mph (mil) ile Km'yi karıştırmışlar. NCAP kafa kafaya testleri bildiğim 40mph yani 65 km/s ile yapılıyor.
    http://www.euroncap.com/tests/frontimpact.aspx

    Yandan çarpma testleri ise 30 mph yani 50km/s ile.
    http://www.euroncap.com/Content-Web-...de-impact.aspx

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:41 ----------



    Panik fren konusunda aslında iki teknik var.
    1. Doğru şıkkında belirtildiği gibi debriyaj çekilip frenleme yapılması.

    2. Yanlış şıkkında belirtildiği gibi direk fren yapılması.

    Uygulaması ise şöyle. Tehlike anında arka frenle birlikte ön fren artan bir basınçla sıkılıyor ve durmaya yakın debriyaj çekiliyor.

    Honda Güvenli sürüş III'e giderseniz her iki tekniği de uygulatıyorlar.



    Bu birazda tehlike anınındaki duruma göre değişken bir şey o nedenle kesin olarak söylenebilecek bir madde gibi gelmedi bana. Bazı durumlarda pozisyon alınırken gazın kesilmesi bile yeterli olabilir.


    Bu arada kola kutusu yerine saksı altlıkları da baya işe yarıyor
    abi şu kola kutusu yada saksı altlığı olayı nedir ben anlamadım tahminen deponun nüzerine koyarak motoru öylemi kollanıyorsunuz yani kutuyu düşürmeden mi ? acaba birde kontra metodu diye birşey vardı ama bunuda anlamadım arka fireni kilitlemekle bir alakası varmı şimdiden teşekkür ederim

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:43 ----------

    Alıntı ahmet şimşek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla aynen bende bayadır arıyorum bırtanesıyle anlastık ama motor 35 bınde gıdıp bır bakacam yeter artık ya sıkıldım ne olursa alırım bu sezonda motorsuz gecıremem bunyem kaldırmaz mazallah artık kazalı mazalı ne yapalım sıfırını alamıyoruz barı ikımcı elının temızını bulalım dedık onuda beceremedık.
    hoca ben satayım sana motoru istersen, aslında satmayacaktım zaten yenide aldım ikinci el ama benim ilk motorum aldım ama çevremdeki insanlar pişman ettiler aldığıma yok neden bunu aldın yok düşersin yok bakımı masraflı kafayı yedirtecekler bana neyse istersen bi düşün
    AZRAİL herzaman artçıdır ona göre kullan, yoksa

  16. #8696
    Ante - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2005
    Şehir
    34
    Motosikleti
    Büyüyünce alacağım.
    Alıntı mavibuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi şu kola kutusu yada saksı altlığı olayı nedir ben anlamadım tahminen deponun nüzerine koyarak motoru öylemi kollanıyorsunuz yani kutuyu düşürmeden mi ? acaba birde kontra metodu diye birşey vardı ama bunuda anlamadım arka fireni kilitlemekle bir alakası varmı şimdiden teşekkür ederim.
    Kola kutusu ya da saksı altlığı boş bir alanda motosiklet çalışmak için kullanılıyor. Örneğin bu saksı altlıklarını başlarken 6m arayla dizip arasından slalom yapmak gibi. Yada dönüş çalışması yapmak için 4 tanesini hayali bir karenin köşelerine koyup çalışmak için. Kontra metodunu da bu esnada kullanman gerekiyor.

    Kontra metodu aslında bilmeden uyguladığın bir yöntem. Şu an 30km/h üzerinde bir hızla viraj alıyorsan kontrasız dönmen zor. Kısacası en basit kontra yöntemi sağa döneceksen sağ elciğin ileri itilmesi, sola döneceksen de sol elciğin ileri itilmesidir.
    Ainesi iştir insanın, lafına bakılmaz!
    Yine de yaşıyor insan, merak yüzünden. Yeni bir şeyler bekleyip duruyor...

  17. #8697
    mavibuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2010
    Şehir
    istanbul / avcılar
    Motosikleti
    gt 250 r
    Alıntı Ante adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kola kutusu ya da saksı altlığı boş bir alanda motosiklet çalışmak için kullanılıyor. Örneğin bu saksı altlıklarını başlarken 6m arayla dizip arasından slalom yapmak gibi. Yada dönüş çalışması yapmak için 4 tanesini hayali bir karenin köşelerine koyup çalışmak için. Kontra metodunu da bu esnada kullanman gerekiyor.

    Kontra metodu aslında bilmeden uyguladığın bir yöntem. Şu an 30km/h üzerinde bir hızla viraj alıyorsan kontrasız dönmen zor. Kısacası en basit kontra yöntemi sağa döneceksen sağ elciğin ileri itilmesi, sola döneceksen de sol elciğin ileri itilmesidir.



    eyvallah kardeş verdiğin bilgiler için bunları denerim yalnız kontra olayını iyi ayarlamak lazım sanırım yoksa yeri öperim gibi geliyor bana neyse deneyeyim de düşersem yazarım
    AZRAİL herzaman artçıdır ona göre kullan, yoksa

  18. #8698
    Ante - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2005
    Şehir
    34
    Motosikleti
    Büyüyünce alacağım.
    Alıntı mavibuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eyvallah kardeş verdiğin bilgiler için bunları denerim yalnız kontra olayını iyi ayarlamak lazım sanırım yoksa yeri öperim gibi geliyor bana neyse deneyeyim de düşersem yazarım
    Kafanı çevirmeyi unutma.
    Ainesi iştir insanın, lafına bakılmaz!
    Yine de yaşıyor insan, merak yüzünden. Yeni bir şeyler bekleyip duruyor...

  19. #8699
    mavibuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2010
    Şehir
    istanbul / avcılar
    Motosikleti
    gt 250 r
    Alıntı Ante adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kafanı çevirmeyi unutma.
    unutmam da ne tarafa
    AZRAİL herzaman artçıdır ona göre kullan, yoksa

  20. #8700

    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    İST/beykoz
    Motosikleti
    ybr125
    Alıntı salih06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar merhaba bense sonunda bır turuncu aldım 6 ayda mct ıle 10500 km yaptıktan sonra gt250r aldım motorum 2008 modelş turuncu walla hosuma gıttı motor fakat su anda motorum dısarıda ve ayklıkta duruyor bunun zararı olurmu sureklı ayklıkta durmasının....
    kaça aldın nerden aldın kaç km de?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 28 kullanıcı var. (0 üye ve 28 misafir)

Bu Konudaki Etiketler