Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #6661

    Üyelik
    14 Haziran 2007
    Şehir
    iSTaNbUL(BeYlİkDüZü)
    Motosikleti
    mondi 150MC
    Alıntı c@n adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben kuyruklu daha çok seviorum hyo ları ama zevk senin gule gule kullan kazasız belasız aman dikkat et nazar değmesin ilk 15 gun çook dikkat et benim batıl inancım olabilir ama ilk 15 bişi olmaz ise motora birdaha nazar falan değmez aynaya minik bir nazarlık as


    bu arada cbr ayna tak %100 eksoz olarak en iyi tok sesi tiger den aldık bir kaç marka denedim replica yoshi bile denedik en iii si tiger oldu 250 tl fatih kılıçlıdan aldım ben 250 commet lere takılamıyor xenon moralim bozuldu ama r lara takılıor birde sana tavsiem % 100 yapmalısın bence sinyalleri içi 6 şar led den oluşan mini sinyallerden al bende onlardan takıcam commetime bende
    Saolasın can önerilerini dikkate alıcam bugun bi nazarlık takıcam=)

    egzoz siyah tiger egzoz dusunuyorum dedigin yere bi gidip bakıcam
    sinyal konusundada haklısın en kısa sürede onuda ayarlıycam

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:19 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:18 PM ----------

    Alıntı forbit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    güzel olmuş hatta daha başarılı eksozlarda uygulana bilir aslında arka lamba iptal olur sanırım, birde tekerleğe zararı olur mu ? ısıdan dolayı?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:40 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:38 AM ----------

    örnek için teşekkürler başka örneklerde baka bileceğim bir link varsa yazarsanız sevinirim

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:50 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:40 AM ----------

    Ozan Bende alır alamz yapmıştım bir kaç değişiklik plakalığı söktük uafak sinyaller aldım ikitane arkaya onları taktım, ön cama siyah reklam filmi cektim ve aynaları değiştim(sinyalli taktım) bugün akşama bende eklerim bakalım beğenicekmisiniz?, güzel oldu gibi
    Şimdiden merak etmeye basladım=)
    [B]Her beden üzerinde % 5o ölüm ihtimali ; % 5o yaşam ihtimali taşır... [/B][COLOR="Red"][b]!!!!!--HyO--!!!!!:queen:[/b][/COLOR]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #6662
    StuArT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Z750
    Alıntı Tutkulu-hyo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aranıza yeni geldim öncelikle Hayırlı olsun hyo bnde alamayı düşünüorum nsl memnun musun?Başkabi tavsiye olan var cvplasın !!
    Dostum 350 sayfa yazı war ve hepsinde motor hakkında bilgi veriliyor okumanı öneririm....

  3. #6663

    Üyelik
    27 Mayıs 2008
    Şehir
    Nazilli
    Motosikleti
    gt250r
    2 aylık tatil ve ev taşımadan sonra tekrar geldim foruma :D

    motorda 165 gördüm yol bitmese sanki daha çok çıkacak gibi ve ilk 4 vitesi farklı devirlerde attım en yükseği 8 bindi ve 5. vites 10.500 devir ve 165 :D.Makina 3500 km ' ye geldi.Açıldığını hisseder gibiyim sanki daha hızlı gitcek gibi ve bu 165 km hızı tek başıma yapmıştım dün arkçı vardı ona rağmen 160 yaptım

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:36 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:34 PM ----------

    Alıntı ozan150zc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet arkadaşlar sonunda plakalıgı söktüm kesip biçmeden söktügüm için istedigim an geri takabilecegim..
    Buyrun fotolar;



    ............ ..........
    .......... Not iki resim arasındaki 7 farkı bulun ...........::
    ........ ............


    2. resimde biraz kirli çıkmış motor..
    En kısa zamanda yeni resimler gelıcek=)

    tamam plakalığı söktün ama aynalar nerde :D

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:37 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:36 PM ----------

    birde bizim bu direksiyon aşağı indirme şansımız var mı acaba çok yüksekte sanki ?

  4. #6664
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    motoru çok zorlamaya gerek yok düzgün hızlanma için 8binden sonra vites atın bence motorun max torku 7000 devirde veriyor zaten
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  5. #6665

    Üyelik
    27 Mayıs 2008
    Şehir
    Nazilli
    Motosikleti
    gt250r
    şu ön camı siyah yaptırcam bir ütlür cesaret edip yaptıramadım

  6. #6666

    Üyelik
    14 Haziran 2007
    Şehir
    iSTaNbUL(BeYlİkDüZü)
    Motosikleti
    mondi 150MC
    Alıntı buqra adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2 aylık tatil ve ev taşımadan sonra tekrar geldim foruma :D

    motorda 165 gördüm yol bitmese sanki daha çok çıkacak gibi ve ilk 4 vitesi farklı devirlerde attım en yükseği 8 bindi ve 5. vites 10.500 devir ve 165 :D.Makina 3500 km ' ye geldi.Açıldığını hisseder gibiyim sanki daha hızlı gitcek gibi ve bu 165 km hızı tek başıma yapmıştım dün arkçı vardı ona rağmen 160 yaptım

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:36 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:34 PM ----------




    tamam plakalığı söktün ama aynalar nerde :D

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:37 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:36 PM ----------

    birde bizim bu direksiyon aşağı indirme şansımız var mı acaba çok yüksekte sanki ?
    motoru bahçe kapısından gecıırırken saga sola degıpte çizilmesn diye söktum
    [B]Her beden üzerinde % 5o ölüm ihtimali ; % 5o yaşam ihtimali taşır... [/B][COLOR="Red"][b]!!!!!--HyO--!!!!!:queen:[/b][/COLOR]

  7. #6667

    Üyelik
    21 Kasım 2007
    Alıntı < iLk@yy > adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motoru çok zorlamaya gerek yok düzgün hızlanma için 8binden sonra vites atın bence motorun max torku 7000 devirde veriyor zaten
    8000 devirde vites atarsan bir sonraki vitese 5000 devirle başlarsın

  8. #6668
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    Ankara-Trabzon
    Motosikleti
    artık yok
    Alıntı osmaniyeli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    8000 devirde vites atarsan bir sonraki vitese 5000 devirle başlarsın
    alakası yok. kullanana göre değişir. 8 binde vites değiştirip, aynen 7 binle devam ediyorum ben...

  9. #6669

    Üyelik
    21 Kasım 2007
    Alıntı aya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    alakası yok. kullanana göre değişir. 8 binde vites değiştirip, aynen 7 binle devam ediyorum ben...
    o zaman sen vites atarken gazı bırakmıyorsun.yoksa normalde devir azalır . balatan çok çabuk eskir

  10. #6670
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı osmaniyeli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    8000 devirde vites atarsan bir sonraki vitese 5000 devirle başlarsın
    motorun tork değerini bilmiyor değilsindir elbette 7binde max. değeri üretiyor yani artık ürettiği max güç azalmaya başlıyor sıralı piston makina değil v yapısından dolayı son devirlerde max güç vermiyor doğal olarak yapısı gereği

    her vites değişiminde 3000devir altından başlayacak diye bir şeyde yok bu senin vites değiştirdiğin devire göre değişken bir konudur oranlarla hesaplandığından ama artık 8000 max. 8500'de değiştirmek motorun ömrü içinde iyidir pist kullanıcısı değiliz redline'nın 2000 devir altında sürmek iyidir genel olarak (hep demiyorum genel diyorum) motor sağırda kalmaz aç öksüzde kalmaz ama sakin kullanırsak ne olur (sakinden kastım sınırları sonuna kadar zorlamadan) cebimiz yanmaz hem bakım masrafları hem yakıt hemde daha sonrada başımıza açılabilecek başka teknik masraflarından dolayı
    sonuna kadar zorlamanın bi alemi yok kısacası torku alt devirlerde yakalamanında avantajı var işte ara hızlanmaları daha canlı olur ama max tork değerinden sonraki hızlanmada yavaşlar iyi kalkış ve hızlanma için tork eğrisinin canlı olduğu devirler her zaman tercihtir
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  11. #6671

    Üyelik
    21 Kasım 2007
    Alıntı < iLk@yy > adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorun tork değerini bilmiyor değilsindir elbette 7binde max. değeri üretiyor yani artık ürettiği max güç azalmaya başlıyor sıralı piston makina değil v yapısından dolayı son devirlerde max güç vermiyor doğal olarak yapısı gereği

    her vites değişiminde 3000devir altından başlayacak diye bir şeyde yok bu senin vites değiştirdiğin devire göre değişken bir konudur oranlarla hesaplandığından ama artık 8000 max. 8500'de değiştirmek motorun ömrü içinde iyidir pist kullanıcısı değiliz redline'nın 2000 devir altında sürmek iyidir genel olarak (hep demiyorum genel diyorum) motor sağırda kalmaz aç öksüzde kalmaz ama sakin kullanırsak ne olur (sakinden kastım sınırları sonuna kadar zorlamadan) cebimiz yanmaz hem bakım masrafları hem yakıt hemde daha sonrada başımıza açılabilecek başka teknik masraflarından dolayı
    sonuna kadar zorlamanın bi alemi yok kısacası torku alt devirlerde yakalamanında avantajı var işte ara hızlanmaları daha canlı olur ama max tork değerinden sonraki hızlanmada yavaşlar iyi kalkış ve hızlanma için tork eğrisinin canlı olduğu devirler her zaman tercihtir
    evet hocam şimdi ışıklarda hızlı kaldırırken, maksimum tork 8000 devirde diye 8000 de atarsan 11bin de atan şahıs her zaman seni geçecektir 150 km hıza kadar.
    1.viteste maksimum hp yi verdiği deviri biraz geçmek iyidir mesela maksimum hp 9000 deyse 10500 de vites atmak iyidir 1. vites için. 4. vites için daha erken atmak iyidir mesela 9500-10bindevir gibi.

    boşuna yapmıyorlar maksimum güç ve torktan sonrası deviri motogp ve diğer yarış motolarında ve hyo da

    sen 8000 de at ben 10bin de atayım hertürlü geçerim


    youtube da hiç mi drag izlmiyorsunuz yahu


    normal kullanımda yavaş kullanırsın o tabiki normal.


    not:motorlar rölantiden itibaren maksimum torkunun yüzde 80 ini çoğu araç rölantide torkunun yüzde 90 ını üretir zaten

  12. #6672
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı osmaniyeli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet hocam şimdi ışıklarda hızlı kaldırırken, maksimum tork 8000 devirde diye 8000 de atarsan 11bin de atan şahıs her zaman seni geçecektir 150 km hıza kadar.
    1.viteste maksimum hp yi verdiği deviri biraz geçmek iyidir mesela maksimum hp 9000 deyse 10500 de vites atmak iyidir 1. vites için. 4. vites için daha erken atmak iyidir mesela 9500-10bindevir gibi.

    boşuna yapmıyorlar maksimum güç ve torktan sonrası deviri motogp ve diğer yarış motolarında ve hyo da

    sen 8000 de at ben 10bin de atayım hertürlü geçerim


    youtube da hiç mi drag izlmiyorsunuz yahu


    normal kullanımda yavaş kullanırsın o tabiki normal.


    not:motorlar rölantiden itibaren maksimum torkunun yüzde 80 ini çoğu araç rölantide torkunun yüzde 90 ını üretir zaten
    altımızda motogp'de yarıştığımız 100küsür beygirlik bir makina yok sonuç olarak yüksek makinalara geçiş olarak görülen bir makina bu çok fazla bişe bekleyemezsin.ve yarışçıların çoğuda max hp değerinde vites atarlar en iyi hızlanma bu şekildeir çünkü hep
    amacım kapışmak değil sadece motoru sağlıklı bir şekilde kullanmak için dedim şahsen yüksek devirler içinde pek iyi bir motorda denemez ki daha önce yolda kaldım bu motorla siteden bi kaç kişide bilir motoru nasıl sıkıştırmadan zorlamadan sakin kullandığımı
    bunları yazarkenki olan bi kaç kısmı atlatıp sadece buna yönelmen pek mantıklı olmamış ondan
    bu arada rölantide max. torku verir bütün araçlar ama düşük devirlerde gideceğinden daha fazla yakıtta harcar beraberinde yani yokuş aşağı boşta inmek kompresörde inmekten fazla yakıt harcatıyor
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  13. #6673

    Üyelik
    21 Kasım 2007
    Alıntı < iLk@yy > adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    altımızda motogp'de yarıştığımız 100küsür beygirlik bir makina yok sonuç olarak yüksek makinalara geçiş olarak görülen bir makina bu çok fazla bişe bekleyemezsin.ve yarışçıların çoğuda max hp değerinde vites atarlar en iyi hızlanma bu şekildeir çünkü hep
    amacım kapışmak değil sadece motoru sağlıklı bir şekilde kullanmak için dedim şahsen yüksek devirler içinde pek iyi bir motorda denemez ki daha önce yolda kaldım bu motorla siteden bi kaç kişide bilir motoru nasıl sıkıştırmadan zorlamadan sakin kullandığımı
    bunları yazarkenki olan bi kaç kısmı atlatıp sadece buna yönelmen pek mantıklı olmamış ondan
    bu arada rölantide max. torku verir bütün araçlar ama düşük devirlerde gideceğinden daha fazla yakıtta harcar beraberinde yani yokuş aşağı boşta inmek kompresörde inmekten fazla yakıt harcatıyor
    anlıyorum hocam az daha zorlarsak krankı elimize alırız diyorsun

    benim sizin ilk mesajınıza demek istediğim 8000 devirde vites atarsanız maksimum hızlanmayı yakalayamazsınız demek içindi.

  14. #6674
    tubejh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2008
    Şehir
    Ankara- Tekirdağ( Çerkezköy)-Çanakkale- artık nere olursa :)
    Motosikleti
    Yamaha tracer 700
    Arkadaşlar bu motoru arabada olduğu gibi 3000 rpm de sürsek ne olur yakıt açısından veya dengeli bir sürüş ( hiç motor sürmedim ne değişik tam olarak bilmiyorum)
    Bende yakında bu modeli almayı planlıyorum, 2. el fiyatları nedir tam olarak ne verilmelidir. Benim araştırdğım fiyatlar:yetkili bayinde 2008 model st 6500 lira 4500 km de, eski global bayisinde 2006 model ''0'' 7500 ( bana çok geldi ) sahibinde bakarsak 2008. 7500tl, 2007 6500 çoğu ilan bana fiyatların abartıldığını gösteriyor st yetkili bayisinde fiyat normal gibi geldi( kendi soruma cevap verdim) sizce nedir, Çoğu satıcı km düşürüyor bunu anlamanın yolu varmı ? Eyer durumum elverirse yakında almayı düşünüyorum

  15. #6675

    Üyelik
    21 Kasım 2007
    Alıntı tubejh adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bu motoru arabada olduğu gibi 3000 rpm de sürsek ne olur yakıt açısından veya dengeli bir sürüş ( hiç motor sürmedim ne değişik tam olarak bilmiyorum) Bende yakında bu modeli almayı planlıyorum 2. el fiyatları nedir tam olarak ne verilmelidir. Benim araştırdğım fiyatlar:yetkili bayinde 2008 model st 6500 lira 4500 km de eski global bayisinde 2006 model ''0'' 7500 ( bana çok geldi ) sahibinde bakarsak 2008. 7500tl, 2007 6500 sahibindeki çoğu ilan bana fiyatların abartıldığını gösteriyor st yetkili bayideki fiyat normal gibi geldi çoğu satıcı km düşürüyor bunu anlamanın yolu varmı ?
    bu topikte çok konuştum şimdi kovulacağım
    3000 devir sakin sakin gezersin.3000 olmasa da 4-5binde. işte 5 devirde de 80civarı seyredersin olur yani kendini zabdedebilirsen.

    eski motor km si geri sarılsa bile anlaşılır. zinciri uzamıştır. fren balataları azalmıştır. daha ileri vakalarda disker incelmiştir. ayak peglerinin lastiği erimiştir. lastikler değişmiştir. otura otura selenin derisi atmıştır. yani ortalama km si az çok belli olur

  16. #6676
    tubejh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2008
    Şehir
    Ankara- Tekirdağ( Çerkezköy)-Çanakkale- artık nere olursa :)
    Motosikleti
    Yamaha tracer 700
    bilgilendirdin için teşşekürederim.

  17. #6677

    Üyelik
    25 Nisan 2008
    Şehir
    ÜsKüDaR
    Motosikleti
    düşünme aşamasında
    2010 lar çıktımı ya adam çıkmışta satıyo http://www.sahibinden.com/saglik_pro...XQQdisplayitem
    [B][COLOR="Green"]1908 Üsküdar İnfaz 1908[/COLOR][/B]

    İSTANBULU İZLİYORUM ÇAMLICADAN

  18. #6678
    atlantic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2008
    Şehir
    IsταηвuL
    Motosikleti
    Benelli BN251
    Arkadaşlar biraz geç oldu, siteye pek giremedim ama sorduğum şu FI ile ilgili soruya vermiş olduğunuz cevaplar için teşekkür ederim. Tahmin etmiştim enjeksiyonla ilgili bişey olduğunu. Bende de bir kere yaptı, gazlayınca düzeldi zaten. Tekrar teşekkürler.

    Bu arada yeni GT250R sahibi olan arkadaşlarımız olmuş ben görmeyeli, hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler dilerim hepinize.
    Artık yollarda ölmek İS-TE-Mİ-YO-RUZ!!!

  19. #6679
    StuArT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Z750
    Alıntı atlantic adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar biraz geç oldu, siteye pek giremedim ama sorduğum şu FI ile ilgili soruya vermiş olduğunuz cevaplar için teşekkür ederim. Tahmin etmiştim enjeksiyonla ilgili bişey olduğunu. Bende de bir kere yaptı, gazlayınca düzeldi zaten. Tekrar teşekkürler.

    Bu arada yeni GT250R sahibi olan arkadaşlarımız olmuş ben görmeyeli, hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler dilerim hepinize.
    Saol arkadaşım hepimize kazasız sürüşler inşaLallah.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:45 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:41 PM ----------

    Dün havayı iyi görünce akşam çıktım gezdim biraz maltepe sahil cadde fenerbahçe caddebostan sahil yaptım.Bi arkadaşıma motoru gösterdim yok boyamı war bunda kaza mı var fln diye canımı sıktı.Sonrada ewe dönüş yoluna e-5 ten dewam ederken biraz hızlanıyım dedim baktım 10 bin devirde fln 115 le gidiyorum ulan dedim bu motorda bişi mi var gerçekten ki başka atacak vites kaldımı diye bakarken 5. vitesi buldum kendi kendime gülüyorum sonra

    Dalgın olmamak lazım motorda arkadaşlar .
    he bide aklımdayken bi soru yönelticem sizlere.ön amortisörleriniz nasıl sertmi viraja girince çabuk mu yatıo makineleriniz.Arkadaşımda RR war baktı çok yumuşak sertleşiyosa sertleştir bunları dedi yağ da azalmış olabilir fln filan dedi de ,yoksa bizim amortisörlerin orjinalleri mi yumuşak ?

  20. #6680

    Üyelik
    04 Haziran 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyosung 250gt
    Alıntı StuArT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Saol arkadaşım hepimize kazasız sürüşler inşaLallah.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:45 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:41 PM ----------

    Dün havayı iyi görünce akşam çıktım gezdim biraz maltepe sahil cadde fenerbahçe caddebostan sahil yaptım.Bi arkadaşıma motoru gösterdim yok boyamı war bunda kaza mı var fln diye canımı sıktı.Sonrada ewe dönüş yoluna e-5 ten dewam ederken biraz hızlanıyım dedim baktım 10 bin devirde fln 115 le gidiyorum ulan dedim bu motorda bişi mi var gerçekten ki başka atacak vites kaldımı diye bakarken 5. vitesi buldum kendi kendime gülüyorum sonra

    Dalgın olmamak lazım motorda arkadaşlar .
    he bide aklımdayken bi soru yönelticem sizlere.ön amortisörleriniz nasıl sertmi viraja girince çabuk mu yatıo makineleriniz.Arkadaşımda RR war baktı çok yumuşak sertleşiyosa sertleştir bunları dedi yağ da azalmış olabilir fln filan dedi de ,yoksa bizim amortisörlerin orjinalleri mi yumuşak ?

    hayırlı olsun dostum yagdandır yenı aldısan gıt degstr yagı sorun kalmaz
    dünya yı yağlamak lazım pas dan güzel dönmüyor:bounce:


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 37 kullanıcı var. (0 üye ve 37 misafir)

Bu Konudaki Etiketler