Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
10 Eylül 2009, 13:19
#6661
c@n adlı üyeden alıntı
ben kuyruklu daha çok seviorum hyo ları ama zevk senin gule gule kullan kazasız belasız aman dikkat et nazar değmesin ilk 15 gun çook dikkat et benim batıl inancım olabilir ama ilk 15 bişi olmaz ise motora birdaha nazar falan değmez aynaya minik bir nazarlık as
bu arada cbr ayna tak %100 eksoz olarak en iyi tok sesi tiger den aldık bir kaç marka denedim replica yoshi bile denedik en iii si tiger oldu 250 tl fatih kılıçlıdan aldım ben 250 commet lere takılamıyor xenon moralim bozuldu ama r lara takılıor birde sana tavsiem % 100 yapmalısın bence sinyalleri içi 6 şar led den oluşan mini sinyallerden al bende onlardan takıcam commetime bende
Saolasın can önerilerini dikkate alıcam bugun bi nazarlık takıcam=)
egzoz siyah tiger egzoz dusunuyorum dedigin yere bi gidip bakıcam
sinyal konusundada haklısın en kısa sürede onuda ayarlıycam
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:19 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:18 PM ----------
forbit adlı üyeden alıntı
güzel olmuş hatta daha başarılı eksozlarda uygulana bilir aslında arka lamba iptal olur sanırım, birde tekerleğe zararı olur mu ? ısıdan dolayı?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:40 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:38 AM ----------
örnek için teşekkürler başka örneklerde baka bileceğim bir link varsa yazarsanız sevinirim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:50 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:40 AM ----------
Ozan Bende alır alamz yapmıştım bir kaç değişiklik plakalığı söktük uafak sinyaller aldım ikitane arkaya onları taktım, ön cama siyah reklam filmi cektim ve aynaları değiştim(sinyalli taktım) bugün akşama bende eklerim bakalım beğenicekmisiniz?, güzel oldu gibi
Şimdiden merak etmeye basladım=)
[B]Her beden üzerinde % 5o ölüm ihtimali ; % 5o yaşam ihtimali taşır... [/B][COLOR="Red"][b]!!!!!--HyO--!!!!!:queen:[/b][/COLOR]
Reklamlar
-
10 Eylül 2009, 13:27
#6662
Tutkulu-hyo adlı üyeden alıntı
Aranıza yeni geldim öncelikle Hayırlı olsun hyo bnde alamayı düşünüorum nsl memnun musun?Başkabi tavsiye olan var cvplasın !!
Dostum 350 sayfa yazı war ve hepsinde motor hakkında bilgi veriliyor okumanı öneririm....
-
10 Eylül 2009, 17:37
#6663
2 aylık tatil ve ev taşımadan sonra tekrar geldim foruma :D
motorda 165 gördüm yol bitmese sanki daha çok çıkacak gibi ve ilk 4 vitesi farklı devirlerde attım en yükseği 8 bindi ve 5. vites 10.500 devir ve 165 :D.Makina 3500 km ' ye geldi.Açıldığını hisseder gibiyim sanki daha hızlı gitcek gibi ve bu 165 km hızı tek başıma yapmıştım dün arkçı vardı ona rağmen 160 yaptım
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:36 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:34 PM ----------
ozan150zc adlı üyeden alıntı
Evet arkadaşlar sonunda plakalıgı söktüm kesip biçmeden söktügüm için istedigim an geri takabilecegim..
Buyrun fotolar;
............ ..........
.......... Not iki resim arasındaki 7 farkı bulun ...........:
:
........ ............
2. resimde biraz kirli çıkmış motor..
En kısa zamanda yeni resimler gelıcek=)
tamam plakalığı söktün ama aynalar nerde :D
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:37 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:36 PM ----------
birde bizim bu direksiyon aşağı indirme şansımız var mı acaba çok yüksekte sanki ?
-
10 Eylül 2009, 17:48
#6664
motoru çok zorlamaya gerek yok düzgün hızlanma için 8binden sonra vites atın bence motorun max torku 7000 devirde veriyor zaten
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
10 Eylül 2009, 18:56
#6665
şu ön camı siyah yaptırcam bir ütlür cesaret edip yaptıramadım
-
10 Eylül 2009, 20:34
#6666
buqra adlı üyeden alıntı
2 aylık tatil ve ev taşımadan sonra tekrar geldim foruma :D
motorda 165 gördüm yol bitmese sanki daha çok çıkacak gibi ve ilk 4 vitesi farklı devirlerde attım en yükseği 8 bindi ve 5. vites 10.500 devir ve 165 :D.Makina 3500 km ' ye geldi.Açıldığını hisseder gibiyim sanki daha hızlı gitcek gibi ve bu 165 km hızı tek başıma yapmıştım dün arkçı vardı ona rağmen 160 yaptım
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:36 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:34 PM ----------
tamam plakalığı söktün ama aynalar nerde :D
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:37 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:36 PM ----------
birde bizim bu direksiyon aşağı indirme şansımız var mı acaba çok yüksekte sanki ?
motoru bahçe kapısından gecıırırken saga sola degıpte çizilmesn diye söktum
[B]Her beden üzerinde % 5o ölüm ihtimali ; % 5o yaşam ihtimali taşır... [/B][COLOR="Red"][b]!!!!!--HyO--!!!!!:queen:[/b][/COLOR]
-
10 Eylül 2009, 20:38
#6667
< iLk@yy > adlı üyeden alıntı
motoru çok zorlamaya gerek yok düzgün hızlanma için 8binden sonra vites atın bence motorun max torku 7000 devirde veriyor zaten
8000 devirde vites atarsan bir sonraki vitese 5000 devirle başlarsın
-
10 Eylül 2009, 21:08
#6668
osmaniyeli adlı üyeden alıntı
8000 devirde vites atarsan bir sonraki vitese 5000 devirle başlarsın
alakası yok. kullanana göre değişir. 8 binde vites değiştirip, aynen 7 binle devam ediyorum ben...
-
10 Eylül 2009, 21:10
#6669
aya adlı üyeden alıntı
alakası yok. kullanana göre değişir. 8 binde vites değiştirip, aynen 7 binle devam ediyorum ben...
o zaman sen vites atarken gazı bırakmıyorsun.yoksa normalde devir azalır . balatan çok çabuk eskir
-
10 Eylül 2009, 21:39
#6670
osmaniyeli adlı üyeden alıntı
8000 devirde vites atarsan bir sonraki vitese 5000 devirle başlarsın
motorun tork değerini bilmiyor değilsindir elbette 7binde max. değeri üretiyor yani artık ürettiği max güç azalmaya başlıyor sıralı piston makina değil v yapısından dolayı son devirlerde max güç vermiyor doğal olarak yapısı gereği
her vites değişiminde 3000devir altından başlayacak diye bir şeyde yok bu senin vites değiştirdiğin devire göre değişken bir konudur oranlarla hesaplandığından ama artık 8000 max. 8500'de değiştirmek motorun ömrü içinde iyidir pist kullanıcısı değiliz redline'nın 2000 devir altında sürmek iyidir genel olarak (hep demiyorum genel diyorum) motor sağırda kalmaz aç öksüzde kalmaz ama sakin kullanırsak ne olur (sakinden kastım sınırları sonuna kadar zorlamadan) cebimiz yanmaz hem bakım masrafları hem yakıt hemde daha sonrada başımıza açılabilecek başka teknik masraflarından dolayı
sonuna kadar zorlamanın bi alemi yok kısacası torku alt devirlerde yakalamanında avantajı var işte ara hızlanmaları daha canlı olur ama max tork değerinden sonraki hızlanmada yavaşlar iyi kalkış ve hızlanma için tork eğrisinin canlı olduğu devirler her zaman tercihtir
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
10 Eylül 2009, 21:48
#6671
< iLk@yy > adlı üyeden alıntı
motorun tork değerini bilmiyor değilsindir elbette 7binde max. değeri üretiyor yani artık ürettiği max güç azalmaya başlıyor sıralı piston makina değil v yapısından dolayı son devirlerde max güç vermiyor doğal olarak yapısı gereği
her vites değişiminde 3000devir altından başlayacak diye bir şeyde yok bu senin vites değiştirdiğin devire göre değişken bir konudur oranlarla hesaplandığından ama artık 8000 max. 8500'de değiştirmek motorun ömrü içinde iyidir pist kullanıcısı değiliz redline'nın 2000 devir altında sürmek iyidir genel olarak (hep demiyorum genel diyorum) motor sağırda kalmaz aç öksüzde kalmaz ama sakin kullanırsak ne olur (sakinden kastım sınırları sonuna kadar zorlamadan) cebimiz yanmaz hem bakım masrafları hem yakıt hemde daha sonrada başımıza açılabilecek başka teknik masraflarından dolayı
sonuna kadar zorlamanın bi alemi yok kısacası torku alt devirlerde yakalamanında avantajı var işte ara hızlanmaları daha canlı olur ama max tork değerinden sonraki hızlanmada yavaşlar iyi kalkış ve hızlanma için tork eğrisinin canlı olduğu devirler her zaman tercihtir
evet hocam şimdi ışıklarda hızlı kaldırırken, maksimum tork 8000 devirde diye 8000 de atarsan 11bin de atan şahıs her zaman seni geçecektir 150 km hıza kadar.
1.viteste maksimum hp yi verdiği deviri biraz geçmek iyidir mesela maksimum hp 9000 deyse 10500 de vites atmak iyidir 1. vites için. 4. vites için daha erken atmak iyidir mesela 9500-10bindevir gibi.
boşuna yapmıyorlar maksimum güç ve torktan sonrası deviri motogp ve diğer yarış motolarında ve hyo da
sen 8000 de at ben 10bin de atayım hertürlü geçerim
youtube da hiç mi drag izlmiyorsunuz yahu
normal kullanımda yavaş kullanırsın o tabiki normal.
not:motorlar rölantiden itibaren maksimum torkunun yüzde 80 ini çoğu araç rölantide torkunun yüzde 90 ını üretir zaten
-
10 Eylül 2009, 22:01
#6672
osmaniyeli adlı üyeden alıntı
evet hocam şimdi ışıklarda hızlı kaldırırken, maksimum tork 8000 devirde diye 8000 de atarsan 11bin de atan şahıs her zaman seni geçecektir 150 km hıza kadar.
1.viteste maksimum hp yi verdiği deviri biraz geçmek iyidir mesela maksimum hp 9000 deyse 10500 de vites atmak iyidir 1. vites için. 4. vites için daha erken atmak iyidir mesela 9500-10bindevir gibi.
boşuna yapmıyorlar maksimum güç ve torktan sonrası deviri motogp ve diğer yarış motolarında ve hyo da
sen 8000 de at ben 10bin de atayım hertürlü geçerim
youtube da hiç mi drag izlmiyorsunuz yahu
normal kullanımda yavaş kullanırsın o tabiki normal.
not:motorlar rölantiden itibaren maksimum torkunun yüzde 80 ini çoğu araç rölantide torkunun yüzde 90 ını üretir zaten
altımızda motogp'de yarıştığımız 100küsür beygirlik bir makina yok sonuç olarak yüksek makinalara geçiş olarak görülen bir makina bu çok fazla bişe bekleyemezsin.ve yarışçıların çoğuda max hp değerinde vites atarlar en iyi hızlanma bu şekildeir çünkü hep
amacım kapışmak değil sadece motoru sağlıklı bir şekilde kullanmak için dedim şahsen yüksek devirler içinde pek iyi bir motorda denemez ki daha önce yolda kaldım bu motorla siteden bi kaç kişide bilir motoru nasıl sıkıştırmadan zorlamadan sakin kullandığımı
bunları yazarkenki olan bi kaç kısmı atlatıp sadece buna yönelmen pek mantıklı olmamış ondan
bu arada rölantide max. torku verir bütün araçlar ama düşük devirlerde gideceğinden daha fazla yakıtta harcar beraberinde yani yokuş aşağı boşta inmek kompresörde inmekten fazla yakıt harcatıyor
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
10 Eylül 2009, 22:16
#6673
< iLk@yy > adlı üyeden alıntı
altımızda motogp'de yarıştığımız 100küsür beygirlik bir makina yok sonuç olarak yüksek makinalara geçiş olarak görülen bir makina bu çok fazla bişe bekleyemezsin.ve yarışçıların çoğuda max hp değerinde vites atarlar en iyi hızlanma bu şekildeir çünkü hep
amacım kapışmak değil sadece motoru sağlıklı bir şekilde kullanmak için dedim şahsen yüksek devirler içinde pek iyi bir motorda denemez ki daha önce yolda kaldım bu motorla siteden bi kaç kişide bilir motoru nasıl sıkıştırmadan zorlamadan sakin kullandığımı
bunları yazarkenki olan bi kaç kısmı atlatıp sadece buna yönelmen pek mantıklı olmamış ondan
bu arada rölantide max. torku verir bütün araçlar ama düşük devirlerde gideceğinden daha fazla yakıtta harcar beraberinde yani yokuş aşağı boşta inmek kompresörde inmekten fazla yakıt harcatıyor
anlıyorum hocam az daha zorlarsak krankı elimize alırız diyorsun
benim sizin ilk mesajınıza demek istediğim 8000 devirde vites atarsanız maksimum hızlanmayı yakalayamazsınız demek içindi.
-
10 Eylül 2009, 22:23
#6674
Arkadaşlar bu motoru arabada olduğu gibi 3000 rpm de sürsek ne olur yakıt açısından veya dengeli bir sürüş ( hiç motor sürmedim ne değişik tam olarak bilmiyorum)
Bende yakında bu modeli almayı planlıyorum, 2. el fiyatları nedir tam olarak ne verilmelidir. Benim araştırdğım fiyatlar:yetkili bayinde 2008 model st 6500 lira 4500 km de, eski global bayisinde 2006 model ''0'' 7500 ( bana çok geldi ) sahibinde bakarsak 2008. 7500tl, 2007 6500 çoğu ilan bana fiyatların abartıldığını gösteriyor st yetkili bayisinde fiyat normal gibi geldi( kendi soruma cevap verdim) sizce nedir, Çoğu satıcı km düşürüyor bunu anlamanın yolu varmı ? Eyer durumum elverirse yakında almayı düşünüyorum
-
10 Eylül 2009, 22:28
#6675
tubejh adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bu motoru arabada olduğu gibi 3000 rpm de sürsek ne olur yakıt açısından veya dengeli bir sürüş ( hiç motor sürmedim ne değişik tam olarak bilmiyorum) Bende yakında bu modeli almayı planlıyorum 2. el fiyatları nedir tam olarak ne verilmelidir. Benim araştırdğım fiyatlar:yetkili bayinde 2008 model st 6500 lira 4500 km de eski global bayisinde 2006 model ''0'' 7500 ( bana çok geldi ) sahibinde bakarsak 2008. 7500tl, 2007 6500 sahibindeki çoğu ilan bana fiyatların abartıldığını gösteriyor st yetkili bayideki fiyat normal gibi geldi çoğu satıcı km düşürüyor bunu anlamanın yolu varmı ?
bu topikte çok konuştum şimdi kovulacağım
3000 devir sakin sakin gezersin.3000 olmasa da 4-5binde. işte 5 devirde de 80civarı seyredersin olur yani kendini zabdedebilirsen.
eski motor km si geri sarılsa bile anlaşılır. zinciri uzamıştır. fren balataları azalmıştır. daha ileri vakalarda disker incelmiştir. ayak peglerinin lastiği erimiştir. lastikler değişmiştir. otura otura selenin derisi atmıştır. yani ortalama km si az çok belli olur
-
11 Eylül 2009, 02:03
#6676
bilgilendirdin için teşşekürederim.
-
11 Eylül 2009, 08:31
#6677
[B][COLOR="Green"]1908 Üsküdar İnfaz 1908[/COLOR][/B]
İSTANBULU İZLİYORUM ÇAMLICADAN
-
11 Eylül 2009, 12:30
#6678
Arkadaşlar biraz geç oldu, siteye pek giremedim ama sorduğum şu FI ile ilgili soruya vermiş olduğunuz cevaplar için teşekkür ederim. Tahmin etmiştim enjeksiyonla ilgili bişey olduğunu. Bende de bir kere yaptı, gazlayınca düzeldi zaten. Tekrar teşekkürler.
Bu arada yeni GT250R sahibi olan arkadaşlarımız olmuş ben görmeyeli, hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler dilerim hepinize.
Artık yollarda ölmek İS-TE-Mİ-YO-RUZ!!!
-
11 Eylül 2009, 13:45
#6679
atlantic adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar biraz geç oldu, siteye pek giremedim ama sorduğum şu FI ile ilgili soruya vermiş olduğunuz cevaplar için teşekkür ederim. Tahmin etmiştim enjeksiyonla ilgili bişey olduğunu. Bende de bir kere yaptı, gazlayınca düzeldi zaten. Tekrar teşekkürler.
Bu arada yeni GT250R sahibi olan arkadaşlarımız olmuş ben görmeyeli, hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler dilerim hepinize.
Saol arkadaşım hepimize kazasız sürüşler inşaLallah.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:45 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:41 PM ----------
Dün havayı iyi görünce akşam çıktım gezdim biraz maltepe sahil cadde fenerbahçe caddebostan sahil yaptım.Bi arkadaşıma motoru gösterdim yok boyamı war bunda kaza mı var fln diye canımı sıktı.Sonrada ewe dönüş yoluna e-5 ten dewam ederken biraz hızlanıyım dedim baktım 10 bin devirde fln 115 le gidiyorum ulan dedim bu motorda bişi mi var gerçekten ki başka atacak vites kaldımı diye bakarken 5. vitesi buldum kendi kendime gülüyorum sonra
Dalgın olmamak lazım motorda arkadaşlar .
he bide aklımdayken bi soru yönelticem sizlere.ön amortisörleriniz nasıl sertmi viraja girince çabuk mu yatıo makineleriniz.Arkadaşımda RR war baktı çok yumuşak sertleşiyosa sertleştir bunları dedi yağ da azalmış olabilir fln filan dedi de ,yoksa bizim amortisörlerin orjinalleri mi yumuşak ?
-
11 Eylül 2009, 13:58
#6680
StuArT adlı üyeden alıntı
Saol arkadaşım hepimize kazasız sürüşler inşaLallah.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:45 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:41 PM ----------
Dün havayı iyi görünce akşam çıktım gezdim biraz maltepe sahil cadde fenerbahçe caddebostan sahil yaptım.Bi arkadaşıma motoru gösterdim yok boyamı war bunda kaza mı var fln diye canımı sıktı.Sonrada ewe dönüş yoluna e-5 ten dewam ederken biraz hızlanıyım dedim baktım 10 bin devirde fln 115 le gidiyorum ulan dedim bu motorda bişi mi var gerçekten ki başka atacak vites kaldımı diye bakarken 5. vitesi buldum kendi kendime gülüyorum sonra
Dalgın olmamak lazım motorda arkadaşlar .
he bide aklımdayken bi soru yönelticem sizlere.ön amortisörleriniz nasıl sertmi viraja girince çabuk mu yatıo makineleriniz.Arkadaşımda RR war baktı çok yumuşak sertleşiyosa sertleştir bunları dedi yağ da azalmış olabilir fln filan dedi de ,yoksa bizim amortisörlerin orjinalleri mi yumuşak ?
hayırlı olsun dostum yagdandır yenı aldısan gıt degstr yagı sorun kalmaz
dünya yı yağlamak lazım pas dan güzel dönmüyor:bounce:
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 37 kullanıcı var. (0 üye ve 37 misafir)
Bu Konudaki Etiketler