o şeritten ben de kullanıyorum. feyizoğlu ve anes motor'da var.
Adı :Keiti Üç Parçalı Jant Şeridi
Fiyatı :25 TL
o şeritten ben de kullanıyorum. feyizoğlu ve anes motor'da var.
Adı :Keiti Üç Parçalı Jant Şeridi
Fiyatı :25 TL
Beyler bugün benzinlikte duruyordum ve arkadan bir arada motorumun sağına orta hızla çarptı çizik kırık yok ama biraz yamulma var egzozumda ve ayaklık bağlantı sacımda ayaklık bağlantı sacım geriye doğru yamulmuş düzelteyim derken kırdım bana yeni bir ayaklık lazım, satis.kanuni sitesinde 2012 model ayaklık birde yamuk ayaklığı nasıl düzeltebileceğime dair bir fikir.
2013 Kırmızı Siyah
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
Merhaba arkadaşlar motosiklete yeni başlayacak 192cm boy 83 kg birisi için Hyosung Gt250r çok büyük gelir mi,alışma evresinde çok zorlarmı,motosiklet hata affedermi,yeni başlayacak birisine tavsiye edermisiniz? aklımdaki soruları cevaplayabilirseniz çok mutlu olurum şimdiden çok teşekkürler.
millet grup indirimi varmış
http://www.motosiklet.net/forum/konu...rkadaslar.html
geçmiş olsun umarım en büyük kazan bu olur böyle şehir magandaları ayıları çok fazla
2011 Hyosung GT250R EFI Beyaz
kardeş 1,70 boyum 75 kg ım benden daha kısa gençlerde bu motoru kullanıyo... önemli olan senin gözünde bu motor ne olacak.... bazı şeyleri gözünde büyütürsen yapamazsın. aslında bu senin motoru kullanmayı ne kadar istediğine bağlı. kimse doğar doğmaz motor kullanmaya başlamaz
Teşekkür ederim cevabın için,kime sorsam herkes cbr125 gibi motosikletlerle başlamamı tavsiye ediyor,bu aradaki 16hp lik fark gerçekten tehlike yaratırmı?benim kendime güvenim tam açıkçası kiminle konuşsam bu motor büyük gelir başına iş açar motordan soğursun gibi tepkiler alıyorum bu nedenle bende bu motosiklette tecrübeli olanlara sormak istedim.
Merhaba bende bu hyosung gt250r 2012 ile basladım ılk motor deneyımıme 450 km yaptım sımdıye kadar donus acısının dar olması bıraz da ağır olması ılk baslarda problem yaptı ama alıstık bu arada boyum 180 kg 73 bana ne kucuk ne buyuk gelıyor bence sendede bır sıkıntı olmayacaktır
Uploaded with ImageShack.us
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
kardeşim ben bu motorla başladım. - ki benim mantığım şudur ki ata binmek essek uzerinde ögrenilmez. yani demek istediğim şu. sen cbr 125 veya herhangi 125 lik 150 lik vitesli bir motosiklette motor kullanmayı ögrensen bile tekrardan bu hyosung'un ustune bindiginde yeniden baslıyormus gibi olucak. cunku baslı basına bir racing motor. yatırmasını kaldırmasını kontra yapmasını bu motor uzerinde ogren. benim kazalarım oldu bu motorun uzerinde ama ben biraz bıckın bi insanım ((: sagolsun hyosung bende 14 platin 2 plaka hatıra bıraktı. ama bu benim hatam cunku altımdaki canavarı tanımadan bir şeyler yapmaya calıstım. bu da hiç hos değildi. sakın hafifede alma hyosungu 250 likdir sudur budur diye gercekten guclu bir makina fazlasıyla seni tatmin edicektir. ve cok dogru motoru gozunde buyutme sanki bisiklette biniyormuscasına bin ustune ama hafifede alma hyosung öldürmye yeticek bir makina. tekerin duz bassın.
[I][B]Ata binmek eşşekte ögrenilmez![/B][/I]
Abi sen naptın Övdün mü yerdin mi korkuttun mu tavsiye mi ettin. Kilitlendim ben :D
Daha önce binmediğim makina olsa şimdi 2 kat korkuyo olurdum. Söylediklerinde en ufak hata yok da yani böyle pat diye de söylenmez ki
---------- Post added at 11:52 ---------- Previous post was at 11:41 ----------
Öncelikle yaşın kaç onu da bi sormak isterim açıkcası.
Benim şahsi görüşüm 120 yi geçmeyen motosiklet trafikte çok tehlikelidir. Sollaman gereken durumlarda adam 115 ile gidiyor sen sollamak için sola çıkyıorsun adamı geçmen 2 saat sürüyor. O sırada arkadan gelen senin için büyük tehlike oluşturuyor. Sırf bu sebeple 250cc motosiklet ile başladım. Ve iyiki yapmışım diyorum.
Neden dersen 17-21 arasında insanlar gerçekten sınırları fazla zorluyor ve aşırı (içi boş) öz güveni oluyor.
benim de ilk motosikletim 1 sene önce aldım. aldığımda 28 yaşındaydım. Daha öncesinde hiç motosiklet kullanmamıştım ama çok fazla artçılık yaptım (6-7binkm) tabir yerinde ise kedi gibi izleyerek kasaplık öğrendim
170 boyundayım ve bu tecrübesizliğim ile birleşince motosikleti duruyor haldeyken 3-5 defa düşürdüm bu da bana ayna,sinyal kırıkları ile döndü tabi.Sebebi ayağımın bir an ters meyile gelmesi boşta kalması ile olan bi anlık boşluk ve nanay yavrum nanay. Senin bu şekilde bi durumla karşılaşman çok az belkide hiç olmayacaktır.
Ufak tefek yana yatırmalar olacaktır. Unutma her motorcu bir gün aslfatın tadına bakacak
Tavsiyem kesinlikle koruma takozları al. yaptır uydur bi şekilde. Yoksa aynan sinyallerin grenajların kırılır çizilir canını ve cebini çok yakar.
Onun dışında akıllı ol Sonra bu motosikleti kullan. Kalkışları ve ivmelenmesi çok güzel bi motosiklet.Ama aynı zamanda çok sakin kalkıp sakin sakin de gidebiliyor.
Sakin kullanırsan hiç birşey olmaz allahın izni ile.
ehehehe . ya şimdi insanlar bişey olmaz diye biniyorlar motora ya da baskaları tarafından öyle empoze ediliyor motoru biniyosan her seyi goze al o ayrı konu tabi ama orda asıl anlatmak istediğim hyosung kucuk kalır buyuk kalır olayı değil. level level ögren her seyi ama harbi makinanın uzerinde ogren . ben levelları karıstırdım hyosungda beni karıstırdı . cok sukr bi sakatlık bırakmadı ama torunlarıma anlatıcak hatıralar bıraktı
[I][B]Ata binmek eşşekte ögrenilmez![/B][/I]
Yaşım 18 yaşıtlarım hakkında söylediklerinizde çok haklısınız ama ben onların aksine bilinçli biriyim sonunu düşünmeden hiç birşey yapmam,yaklaşık 2,5 yıl önce başladı bu motosiklet sevdası 2 yıldır devamlı motosiklet hakkında ne kadar bilgi varsa öğrenme çalıştım teorik olarak bir çok şey öğrendim ama pratiğim yok.Bende trafikte 125cc nin altımda hem boyut hemde güç olarak zayıf kalacağını düşündüğüm için 250cc ye karar verdim.Yatırmalar olacaktır zaten o normaldir.İlk 2,3hafta boyunca motoru tanımak için antrenmanlar yapmayı düşünüyorum zaten.Teşekkür ederim cevabın içinde
Nibble:Sanada çok geçmiş olsun.Çok acı tecrübeler kazanmışsın.İyi sürüşler
Geçen hafta 2motor 2012 gt250r la birlikte istanbul-marmaris 1800km yol yaptık.ikiside banamısın demedi.yakıt tuketımı olarak en ekonomik 13lıtre ıle 400km yani 3,25litre (ortalama hız 120km)
En fazla 12litre ile 280km gıttık 4,2litre
Yakıt tuketımlerı oldukca ıyı geldı,tabi buna etkı olarak 2motorunda sıfır olmasıda var.hava fıltresı vs hersey tıkırında ama bu yenı beyınle bırlıkte ne kadar basarsanız basın alet 4litreyi fazla gecmıyor.
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
2011'ler de aynı. Sonunda yol yapmaya başlamışsınız. Hayırlı olsun
2010ları bilmiyorum.Bilen birisi söylesin
Gökberk kardeşim bende daha önce hiç motor tecrübem olmamasına ragmen gittim 2012 hyosung aldım bayiden.. 10 yıldır bisiklet bile kullanmıyorum scoter tecrübesi falan da yok yani.. Neyse yaklaşık 2 ay kadar oluyor sanırım alalı ve şuan 4 000 km yol yaptım uzun yol tabi bunlar istanbul iğne ada -istanbul çanakkale - ve en son istanbul marmaris gittim geldim..Artık motor küçük geliyor şeytan diyor git 600 lük al ama almam tabiki hem tecrübem yetersiz hemde motorumu ÇOK seviyorum !.. kullanamazsın vs diyenlere bakma sen ben hiç scoter bile kullanmamış biri olarak bu motoru kullandım ve bu kadar kısa sürede bu seviyeye geldiysem sende yaparsın emin ol.. Tabi bu arada ufak defek düşmeler olacak bunları göze alarak temiz bir 2010 2011 alabilirsin..
[COLOR="#FF0000"][I]Söz Uçar,Yazı Kalır..Koku ise Ten de İz Bırakır...[/I][/COLOR]
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)