Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1701
    MertGoren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul/beylikdüzü
    Motosikleti
    Ktm Duke 200 ABS
    bugun cbr 250r la 1 dakikalık kapistim.

    Sonuc kalkısım iyi ama sonrası kotu cunku tam gazda yanımdan hızlıca geciyo

    Bu motoru. Kendi katogorisinde rakip bulmak cok zor anca cbr 125 yzfr125 rakip olur ss lerden.

    Naked lardan sym wolf. Suzuki inazuma. Ktm 125 200. Ve kurye motorları )

    Teske cbr alsaydım Ama babamda honda almaz )


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1702

    Üyelik
    16 Kasım 2008
    Şehir
    fatih
    Motosikleti
    Honda Nc750X
    [QUOTE=Syanur;3014385]Anlatamadım sanırım, 2.8 aşırı düşük bir tüketim +7000 d/d kullanımı için. 3 ün altına inmesi mantıklı değil, 3.5 civarı beklerdim. Bu değerler bir yerde evrensel hani, daha bu gücü verip de bu devirde kullanınca 2.5~2.8 yakabilen bir motor olduğunu sanmıyorum. Sakin kullanırsan ne görürsün bilemiyorum orası ayrı

    o gun bende turdaydım xawa ile benimkide 2,8 gösteriyordu.turdan sonra tekrar cevahire gittim.cevahirden ömüre kadar artçının kaskı olmadıgından 75i ve 7000 deviri zaten pek geçmiyorum rodajdan dolayı 2,6 gösterdi.

  3. #1703
    xawa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Ktm Duke 690
    Alıntı Flashock adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sİz gene çok iyi yakmışsınız benzin sarfiyatı değerleri çok iyi 200 olmasına rağmen benimki 3,2'ydi ama ben hızım düşükte olsa devirli kullanmayı tercih ediyorum büyük ihtimal ondan. Panik frende çok işe yarıyor panik freninde ne zaman olacağı belli olmayacağından ben 7000-10000 arasındadır sürüşüm.
    Hem yksek devirde torkta maksimumda olacağından acil durumlarda kaçış gazlaması ve yol tutuşu maksimum seviyede oluyor.
    normalde bende öyle kullanıyorum ama tek olursam ve trafik durumuna göre .

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:31 ----------

    [QUOTE=marfatih;3014616]
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anlatamadım sanırım, 2.8 aşırı düşük bir tüketim +7000 d/d kullanımı için. 3 ün altına inmesi mantıklı değil, 3.5 civarı beklerdim. Bu değerler bir yerde evrensel hani, daha bu gücü verip de bu devirde kullanınca 2.5~2.8 yakabilen bir motor olduğunu sanmıyorum. Sakin kullanırsan ne görürsün bilemiyorum orası ayrı

    o gun bende turdaydım xawa ile benimkide 2,8 gösteriyordu.turdan sonra tekrar cevahire gittim.cevahirden ömüre kadar artçının kaskı olmadıgından 75i ve 7000 deviri zaten pek geçmiyorum rodajdan dolayı 2,6 gösterdi.
    haliç köprüsünü geçtikten sonra baktım resim çekmekte aklıma geldi ama ben resim çekmek için durursam sizde bir şey oldu zanedip durursunuz diye vazgeçtim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:33 ----------

    Alıntı MertGoren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bugun cbr 250r la 1 dakikalık kapistim.

    Sonuc kalkısım iyi ama sonrası kotu cunku tam gazda yanımdan hızlıca geciyo

    Bu motoru. Kendi katogorisinde rakip bulmak cok zor anca cbr 125 yzfr125 rakip olur ss lerden.

    Naked lardan sym wolf. Suzuki inazuma. Ktm 125 200. Ve kurye motorları )

    Teske cbr alsaydım Ama babamda honda almaz )
    sen biraz daha tecrübe kazan ondan sonra kapış bence ve rodaj döneminde neden kapışma gereği duyuyorsun.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:35 ----------

    Alıntı zombieahmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba,
    Arka lastiğime 2 tane çivi girmiş. Çıkarmayı denedim baktıp fıslıyor bıraktım. Yamamı yaptırmalı, dışardan fitil filan mı. Şimdi pek müsait değilim nakit olarak lastikleri değiştirmek istiyorum ama...
    Bu arada el koruma aldım yurtdışından standart turuncu olanlardan. Kendim taktım takması sor değil bilginiz olsun görünüşü güzel ama. Resim eklicektim ama beceremedim.
    benim de lastiğime civi girmişti joker marka lastik sıvısı aldım kullandım yama veya fitile gerek yok .

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:37 ----------

    Alıntı h.can adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hatirladim hayirliolsun. Cok sevindim. Stickerlari kendim tasarlayip uygulamasini yaptim. İsteyen tum arkadaslara ps. Formatinda yolluyorum. Uygulama kisminda baski yaptirdigin yere gore bazen olceklemede farkliliklar oluyor ama ufak rotuslarla cok guzel yertestirmesini yapalirsin. h.candursun@gmail.com mail adresim bos mail atarsan yolliyabilirim
    nerdesin beya

  4. #1704

    Üyelik
    27 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 125 ve CBR 250R
    MertGören sırf hız yüzünden keşke honda diyosan ve ehliyetin falan yokken kapışıyosan sen sat o motoru genç yaşta ölme aile fertlerini üzme hiç.
    umurcan, xawa, vanesy ve 2 diğerleri bunu beğendiler..
    En iyi motorcu torununu motorunun arkasına alıp dolaştıracak kadar yaşayan motorcudur.Kötü motorcular bu günleri asla göremez.

  5. #1705
    xawa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Ktm Duke 690
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    A

    Eğer orjinal lastikleri michelin gibi bişeyle değiştirecekseniz 140/70/17 arka ebat tavsiye ederim sizin motor için.
    sence daha mı iyi olur geniş lastik daha güzel duruyor

  6. #1706

    Üyelik
    27 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 125 ve CBR 250R
    Arka lastik için 140 tavsiye etmem syanur arkadaşta yanlış yazmıştır büyük ihtimalle 150 ve 160 lastikten ne aşağısı ne yukarısı takılmamalı bence.
    En iyi motorcu torununu motorunun arkasına alıp dolaştıracak kadar yaşayan motorcudur.Kötü motorcular bu günleri asla göremez.

  7. #1707
    vanesy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Eylül 2008
    Motosikleti
    ktm duke 200
    Alıntı Flashock adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arka lastik için 140 tavsiye etmem syanur arkadaşta yanlış yazmıştır büyük ihtimalle 150 ve 160 lastikten ne aşağısı ne yukarısı takılmamalı bence.
    randımanlı bir hamuru varsa 140, 160 dan daha makul olabilir gibi geliyor aslında bana. küçük, hafif bir motor sonuçta. ama denemeden bilemem.

  8. #1708
    wincentt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 200
    Alıntı Flashock adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arka lastik için 140 tavsiye etmem syanur arkadaşta yanlış yazmıştır büyük ihtimalle 150 ve 160 lastikten ne aşağısı ne yukarısı takılmamalı bence.
    Syanurun yanlış yazdığını sanmıyorum daha öncede fabrika çıkışı 150 lastiğin 125 ve 200 duklar için kalın olduğunu söylemişti sanırım. Benim fikrim fabrika çıkışı neyse o boyuttan şaşmamak lazım.
    xxmelihxx bunu beğendi.

  9. #1709
    MertGoren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul/beylikdüzü
    Motosikleti
    Ktm Duke 200 ABS
    Alıntı Flashock adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    MertGören sırf hız yüzünden keşke honda diyosan ve ehliyetin falan yokken kapışıyosan sen sat o motoru genç yaşta ölme aile fertlerini üzme hiç.
    7 Senedir kullaniyorum tecrubem var

    Sirf hiz yuzunden degil ben hizini uzun yol icin istiyorum

    Ve tipini begeniyorum )
    Ehliyetide yasim tutar tutmaz alicam

  10. #1710
    umurcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MT-07
    Alıntı MertGoren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    7 Senedir kullaniyorum tecrubem var

    Sirf hiz yuzunden degil ben hizini uzun yol icin istiyorum

    Ve tipini begeniyorum )
    Ehliyetide yasim tutar tutmaz alicam
    7 senedir kullanman "tecrübe" sahibi olduğun anlamına gelmez. Yanlış bildiğin şeyleri pekiştiriyor olabilirsin gayet.
    Tavsiyem gidip adam akıllı bir eğitim alman. Yoksa Flash'a katılıyorum, yol yakınken vazgeç.

    Ayrıca Duke hız değil hızlanma motoru. Boşuna japon 250'leriyle yarış gibi fikirlere kapılma üzülürsün
    vanesy ve rmz_71 bunu beğendiler.
    Heil Spellcheck

  11. #1711
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    cbr 250 ile kapışan arkadaşım eğer merak edersen şu videoyada bakabilirsin.
    http://www.youtube.com/watch?v=MH0wkCZNAHI
    duke cbra çok az farkla geçiliyor. Yarış devam etse tabiki cbr farkı açacaktır top speedi race olduğu için daha fazla ama sonuçta cbr, 250 lik ve torku duke ten biraz daha fazla. Hatta beygir gücüde çok az daha fazla. Fakat duke ün kullanım zevki bambaşka frenler radyal bağlı, ön çatal aynı büyük makinelerdeki gibi ters, ve 600 lük makine gibi kalın çatal var.
    Özellikle dik çatal açısı kıvraklığı getiriyor. Yani her anlamda daha profesyonel bir motosiklet. Bence sakın moralini bozma cbr biraz daha hızlı gitsin bu çok önemli değil. Denemedim ama kalkıştan belirli bir hıza kadar cbra çok yakın gider zaten duke. Hele ki aynı güçte ve torkta motor kullansalar kalkışta toz yutturur cbra, çünkü kilosu çok düşük dukeün

  12. #1712
    sahbazomer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-07 ABS


    arkadaşlar bu yumuşak plastik falan ne işe yarar? bir sürü somun falan da var. bir de plakayı nasıl takacağım
    Smart Roadster (2012-2013) + KTM Duke 200 ABS (2013-2015) + Yamaha MT-07 ABS (2015-...)

  13. #1713
    MertGoren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul/beylikdüzü
    Motosikleti
    Ktm Duke 200 ABS
    Ben arkada arkadas varken gazladim da ole tam yaris degil 4 5 araba gectik 1 dakika falan surdu 300 400 metre

    birde niye bukadar abartiyosunuz yarisi

    Buarada 18 yas alti ehliyetsiz egitim merkezi bildginiz varsa solersiniz ;)
    Ama dedigniz gibi motorda nekadar tecrube olursa olsun en ufak hata olume kadar goturuyo ben bu motorla kasksiz yola cikmiyorum kask ve eldiven hep daha uzun yolum olmadi ama olcsgi zaman koruycu ceketimi giyicem ama daha guzel motora uygun deri bitane aldigimda hep giyicem verdigniz ogutler bilgiler icin butun abilerime tesekurler ediyorum telefondan yaziyorum yanlis yazilmis kelimeler olabilir ozur diliyorum telefon donuyor hepinize iyi geceler

    Daha dikatli olamaya calisicam
    Umarim hickimse dusdum kaza yaptim diye seyler yazmak zorunda kalmaz eger olucsgi varsada cana degil mala gelir insalllah hepinize iyi geceler...

  14. #1714
    vanesy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Eylül 2008
    Motosikleti
    ktm duke 200
    plakalık yoksa ya çift taraflı bant, sıcak silikon vs ile yapıştırman ya da plakayı uygun yerlerden vidalamak için delmen lazım. plakalığı çoğu yer, üzerinde kendi reklamı olduğu için ücretsiz verir. servise sorabilirsin.
    sahbazomer bunu beğendi.

  15. #1715
    CengizYörük - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2013
    Şehir
    Tekirdağ/Merkez/Hayrabolu
    Motosikleti
    KTM DUKE 200 ABS
    Alıntı sahbazomer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://img41.imageshack.us/img41/5347/imagedti.jpg

    arkadaşlar bu yumuşak plastik falan ne işe yarar? bir sürü somun falan da var. bir de plakayı nasıl takacağım
    bu avrupa da kullanım için plakalık yani kullanmayacağın bir plakalık şimdilik
    sahbazomer bunu beğendi.

  16. #1716
    sahbazomer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-07 ABS
    ya arkadaşlar merhaba. benim bir sorunum var. 100 km yi devirdim çok şükür. fakat eve girerken sorun oldu motorda. vites sorun. boşa aldıktan sonra 1. vitese alamıyorum. 2-3-4-5-6 ya geçirebiliyorum fakat N'den sonra 1e geçiremiyorum yani vites pedalı sanki daha vites kalmamış gibi tepki veriyor acaba balansını mı bozdum? ne yapmamı önerirsiniz?
    Smart Roadster (2012-2013) + KTM Duke 200 ABS (2013-2015) + Yamaha MT-07 ABS (2015-...)

  17. #1717
    umurcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MT-07
    Bazen yapabiliyor öyle, debriyajı yenile geçer
    sahbazomer bunu beğendi.
    Heil Spellcheck

  18. #1718
    sahbazomer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-07 ABS
    Alıntı umurcan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bazen yapabiliyor öyle, debriyajı yenile geçer

    ya onu da yapıyorum olmuyor ya içten içe bir göz korkusu sarmaya başladı valla göstermem lazım sanki. ya bir de benim debriyajla vites geçirirken zorlayıp ayarını bozmuş olma ihtimalim var mı? bayağı korktum şu an
    Smart Roadster (2012-2013) + KTM Duke 200 ABS (2013-2015) + Yamaha MT-07 ABS (2015-...)

  19. #1719
    umurcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MT-07
    Nasıl zorlamış olabilirsin ki? Debriyaja basmadan mı vites değitirmeye kalktın? Sanmam.
    Öyle yaptığında motoru az ileri ittir bi daha dene. Onda da olmazsa götür bi. Daha yepyeni motor sanmıyorum sıkıntı olacağını.
    sahbazomer bunu beğendi.
    Heil Spellcheck

  20. #1720
    vanesy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Eylül 2008
    Motosikleti
    ktm duke 200
    Alıntı sahbazomer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya onu da yapıyorum olmuyor ya içten içe bir göz korkusu sarmaya başladı valla göstermem lazım sanki. ya bir de benim debriyajla vites geçirirken zorlayıp ayarını bozmuş olma ihtimalim var mı? bayağı korktum şu an
    ilk zamanlar oluyor öyle, zamanla düzeliyor. normal bir şey yani, endişelenmene gerek yok. ben de yeni aldığımda yazmıştım ama zamanla daha iyiye gitti.
    vites geçmezse ya motoru boşta biraz ittir ya da vitese basarken yavaş yavaş debriyajı bırak, kavrama başlangıcında geçecektir.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)