Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1501

    Üyelik
    20 Aralık 2011
    Ya adama dedim zinciri bollaşmış gerdir. Öyle germişki 1mm esnemiyo. Eve gelince kendim yaptım. Bidahada kimseye yaptırmadım. Adamların iş bilmezliği sayesinde iş yapmayı öğreniyoz.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1502
    kenercan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2014
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    RKS Titanic 150
    Arkadaşlar herkese merhaba. Ben de geçen hafta ehliyetimi ve bir gün arayla RKS Titanic 150 motorumu aldım. 2. el 4 bin km de temiz kullanılmış bir makine. Motosiklette iki konuda rahatsızlığım var. Biri titreşim. Çok fazla mı az mı bilemiyorum. Daha önce hiç motosikletim olmadı uzun süreden beri de binmiyorum (15 seneden fazla oldu). Yani kıyaslama yapamıyorum titreşim fazla ya da az diye ama idare edemeyecek kadar değil sonuçta. İkinci ve daha önemli konu ise lastikler. Kaliteli bir tubeless düşünüyorum. Hem de acilinden. Gaziantep'te hangi lastiği nerden alabilirim bilemiyorum. Islak zeminde de güvenle kullanabileceğim bir marka model ve satıcı yönlendireceğiniz birileri olursa sevinirim. Şimdiden teşekkürler..

  3. #1503
    asot - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    tracer 700
    Motorum 3200 km.de , son bakimi 2000 km.de yaptirmistim, dun kontrol icin oylesine gittim, yag seviye caminda yag gorunmuyordu, kontrol ettiler, eksiklik vardi, 400 gr yağ eklendi, para filan almadilar, 4000 de tekrar getirin bakalim, varsa sıkıntı garantiye sokariz dediler, servisin tavri iyi.. Ben motoru uzun yolda 120 km sabit hizda baya uzun süre kullandim onla ilgisi olabilir mi bilmiyorum, yani biraz fazla sıkıştirdim, sehiricinde kullandigim ilk 2000 km.de boyle bir sey pek yoktu. Bunum disinda en ufak problem yok

  4. #1504

    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    dominar 400
    Kenercan öncelikle hayırlı olsun.Kazasız sürüşler diliyorum. Titreşim konusuna gelince, çok az da olsa var.Fakat rahatsız edecek düzeyde değil. Lastik konusunda birkaç sayfa öncesine bakarsan bir konu açılmıştı. Onu okuyup değerlendirebilirsin

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:21 ----------

    Asit merhaba,
    120 ile sürekli gitmem çok zor. Ancak yokuş ağırlıklı inişlerde bu hızı yapman mümkün olabilir. Ancak bu miktarda bir yağı azaltırken keçelerde, tahliye hortumun un kenarlarında ve motoru her gün sabit bir yere koyduğunda yerlerde yağ izleri görmedin mi? Motor yağ tıpası az sıkılmış ise ufak ufak akıtmalar da olabilir. Bunun dışında senin ifade ettiğin sıkıştırmalarla 400 ml yağ eksiltmesi zor.

  5. #1505

    Üyelik
    20 Aralık 2011
    Bizimki gibi küçük motorları uzun süre dip gaz kullanırsan eksiltme yapabilir. Kontrollerimizi sıksık yapalım. Evde yağ bulunsun.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:09 ----------

    Ama tabi baya uzun yol yapman lazım öle 100km falan yolda okadar eksilmez

  6. #1506
    asot - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    tracer 700
    yaptığım yol 500 km. lik uzun yoldu, denizli dalyan ve çevre geziler, geri kalan kısmı şehiriçinde... Şehirlerarası 120 km. uzun süre gitmem şöyle imkansız değil, rampa gelince otomatikman 100 km. ye kadar düşüyor, onun dışında düz yollarda 118-120 km. sabit gidiyorum. Ama motor alev topuna dönüyor. : )Motorun altında yağ tıpasının etrafında hafif yağ atığı görmüştüm, iyi sıkılmamış da olabilir. Yağ yakma problemi olduğunu sanmıyorum ama bildiğim bir şey var, o da küçük hacimli motorları zorlayınca yağ eksiltir.

  7. #1507

    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    dominar 400
    Arkadaşlar yağ eksiltme poblemini ben honda cbf 150 de yaşadım. Ancak Bu eksilen tutar toplamda 100-150 ml idi. Ancak RKS 150 de bu zamana kadar böyle bir şey görmedim. genelde boşalttığım yağ kutusuna kullanılmış yağı dolduruyorum yok denecek kadar az bir fark görüyorum. Motoru zorlama konusunda ben de 90-100 aralığında kullanıyorum. Bu sizce zorlama sayılır sayılmaz bilmiyorum. ama motor bu hızlarda zaten bas bas bağırıyor.
    Asot bu durumda motoru her gün gözlemlemen gerekecek.

  8. #1508
    hakan_biolog - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2006
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    RKS Titanic 150
    Yazın Kucukkuyu Akcay arasında yaklaşık 30 40 km boyunca ışıklar haricinde 90-100 bandında kullandım bir kaç kez ve eksiltmeyle karşılaşmadık. Kontak kapatmadan 150 km yaptigimda da .. Bence tipadan yada diğer bağlantı yerlerinden sizdirmis olabilir. Yada önceki değişimde eksik mi koydular acaba ?

    Hitit63 sen sanırım dişli değişimi yapmıştın. Tecrübenin bu konuda paylasabilirsen sevinirim. Kor nokta aynası aldım takınca bende incelememi burda paylaşacağım..

  9. #1509

    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    dominar 400
    Hakan arka dişliyi 43 ten 45 e çıkarttım ve zinciri kalınlaştırdım. Dişliyi büyütmek kalkışlarda ve yokuşlarda çok fazla ataklık kazandırdı. Dik yokuşları bile 5. Vitesde çıkabiliyor. Hıza gelince, son hızı 120 km den 105 e kadar düştü.yakit tuketiminde bir değişiklik olmadi.hala 80-100 aralignda bir litre ile 32-33km arasinda gidiyorsun.bildigim kadariyla sen de benim gibi orta ve uzun mesafelerde kullaniyorsun. Bu nedenle dusuk hizlarda ivmelenme ve ve kalkis hizi senin icin onemli degilse ayni disli sayisini muhafaza et. Ama zincirini mutlaka daha kalin bir zincirle degistir.

  10. #1510
    hakan_biolog - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2006
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    RKS Titanic 150
    Abi benim son hızla isim yok biliyorsun hemde her taraf radar dolu ve yollar genelde bozuk. Şehir içindeki kalkış için de simdilik memnunum. Dişli degisimini motorun devirini düşürmek için zamanla düşünebilirim. Gökçeada da gaza gelip tuz gölü kenarına gitmeye kalkışınca kuma saplanmistim. Orda devrin ve dişlinin önemini daha iyi anladım. Motorla geride bıraktığım 3bin km sonunda daha da sevip isindim. Kolay kolay değiştirmem herhalde. Eksiğim tur cami, daha iyi lastik ve kendim için kışlık korumalı mont

  11. #1511

    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    dominar 400
    Hakan tur camini uydurman cok zor. Ancak honda cbf in tur camini bilmem ama hangi apjaratla tutturabilirsen ve kenarlarindan yontturabilirsen guzel olabilir. Ben km saatine iki delik actirarak bu isi hallettim.Tur cami gercekten cok onemli cok rahath yolculuk yapiyor ve yorulmuyorsun. Mont icin revit tavsiye edebilirim. Lutfen ucuz mont ve koruma alma gerek koruma anlaminda gerek malzeme kalitesi acisindan fiyat onemli bir gostege.

  12. #1512
    hakan_biolog - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2006
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    RKS Titanic 150
    Facebook grubunda biri bursada ustaya özel urettirmis. Bağlantı elemanlarıyla birlikte yanlış bilmiyorsam 100 lira civarına malolmus.

  13. #1513

    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    dominar 400
    Bulursan forumda paylas lutfen.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:46 ----------

    Arkadaşlar bugün bir süre için bajaj discovery 125 ile yarım saatlik bir sürüş yaptim. Daha dogrusu motorlari kisa bir surus icin degistirdik. Size genel gozlemimi anlatayim.
    -Su meshur motor sele yuksekligi kendini ortaya koydu. Bajaj 125 selesi daha yuksek ve rahat.
    -bajaj suspansiyonu cok yumusak ve rahat.
    -bajaj 125 daha kucuk cc olmasina ragmen ayni hizla seyredebiliyorlar.
    -bajaj 125 vites geçisleri inanilmaz keyifli ve rahat.
    Rks 150 titanicle karsilastirildiginda en kotu tarasi ise;
    Bajaj 125 discoverynin uretim bandindan gecerken lastikleri ve jantini sanirim yanlislikla mobilet bantindan gecirip mobilet janti ve lastigi takmislar.
    Arkadaslar biz yorum yaparken sanirim baska motosikletleri de kullanmadigimiz icin kendi rks lerimizi fazla mi abartiyoruz?

  14. #1514
    asot - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    tracer 700
    Burda ayni isim altinda 2 tane servis noktasi var, ben 2.000 bakimi icin servislerden bir tanesine gittim, bu kontrol olayi icin diger servise gittim. Soyledikleri şu oldu; bazen dalgin olup eksik yağ konabilir vs. dendi, diger servisi suçladilar biraz, yağ yakma sanmiyorum dediler. 4.000 kmde tekrar gidicem o zaman durum netlesir, cunku bu hep sehir ici kullanim olacak, yani max 90 km hiz.. Bir de 100 km hizla gittim eksiltme olmadi demissiniz ama benim soyledigim hiz 120 km ve baya uzun süreli..

  15. #1515

    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    dominar 400
    Asot, 120 km hiz hemde surekli bir hiz bana km saatinde bir sorun olabilecegi izlenimini veriyor.Aslinda bunu bir aracla bir araya gelerek tekrar olcmende yarar var.Ancak burada hizinin 120 km olacagini varsayalim. Normal kosullarda sikistirma sonucu asiri yagin ust taraftaki motorun tahliye hortumundan atilabilmesi mumkundur.ancak bu miktarin 400 ml lutre olmasi mumkun degil. Bu daha once yazdigim sebeplerden degilse mutlaka eksik miktarda yag konulmus olmasindandir. Bu defa konulan miktari yag seviye camindan gozlemle ve motorun altina ve ustune akan, sizan (ozellikle yag tipasindan) yag gormen halinde servisle paylas. Bir sorun olmayacagini umarim.

  16. #1516
    ANATOLİA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2014
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    SUZUKİ BANDİT GSF 600S
    Alıntı hitit63 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bulursan forumda paylas lutfen.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:46 ----------

    Arkadaşlar bugün bir süre için bajaj discovery 125 ile yarım saatlik bir sürüş yaptim. Daha dogrusu motorlari kisa bir surus icin degistirdik. Size genel gozlemimi anlatayim.
    -Su meshur motor sele yuksekligi kendini ortaya koydu. Bajaj 125 selesi daha yuksek ve rahat.
    -bajaj suspansiyonu cok yumusak ve rahat.
    -bajaj 125 daha kucuk cc olmasina ragmen ayni hizla seyredebiliyorlar.
    -bajaj 125 vites geçisleri inanilmaz keyifli ve rahat.
    Rks 150 titanicle karsilastirildiginda en kotu tarasi ise;
    Bajaj 125 discoverynin uretim bandindan gecerken lastikleri ve jantini sanirim yanlislikla mobilet bantindan gecirip mobilet janti ve lastigi takmislar.
    Arkadaslar biz yorum yaparken sanirim baska motosikletleri de kullanmadigimiz icin kendi rks lerimizi fazla mi abartiyoruz?
    MURAT BEY. BİR DE BOXER DENEYİN LÜTFEN!

  17. #1517

    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    dominar 400
    Mutlaka deneyeceğim.sanırım motosiklet satıcılarında hiç birzaman deneme sürüşù yapılacak motosiklet olmayışı bize karşılaştırma imkanı birakmiyor.sadece birbirimizden aldigimiz gorusler cercevesinde hareket ediyoruz.

  18. #1518
    hakan_biolog - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2006
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    RKS Titanic 150



    Gökçeada'dan diğer kareler nasipse bu hafta içi hikayesiyle beraber sizlerle olacak
    ulasgncrock, bmbj ve hitit63 bunu beğendiler.

  19. #1519

    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    dominar 400
    Aferin Hakan. Maşallah kamyon gibi yüklemişsin motoru. Bu konuda senden daha detaylı bilgi alacağım. Gökçeada gezi rotanı ve konaklamanla ilgili durumlar ve yeme içme konusunda bilgiler bekliyorum.

  20. #1520
    hakan_biolog - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2006
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    RKS Titanic 150
    Alıntı hitit63 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aferin Hakan. Maşallah kamyon gibi yüklemişsin motoru. Bu konuda senden daha detaylı bilgi alacağım. Gökçeada gezi rotanı ve konaklamanla ilgili durumlar ve yeme içme konusunda bilgiler bekliyorum.
    Abi seve seve tüm bilgileri paylaşırım, hatta imkan olursa eşlik edebilirim. Konu güzel ve detaylı olsun diye şu yoğunluğun hafiflemesini bekliyorum. 500 kare civarı çekim yapmışım. Birde gerçekten bir sürü tesadüf ve macera yaşadık. O yüzden biraz özen gösteriyorum.

    Tur camı için facebook linki paylaşcam, eğer sizlerde gözükmezse ekran alıntısı eklerim.

    https://www.facebook.com/groups/rks.titanic.150/search/?query=tur%20cam%C4%B1


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler