Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1441

    Üyelik
    18 Temmuz 2014
    Motoru dün 0 olarak teslim aldım arkadaşlar. 20 km kadar kullandım ama canımı sıkan bir kaç durum var. Dururken 1. vitesten boşa veya 2 ye geçemiyorum. İlla gaz verip hareket ettirip 2 den boşa inmem gerekiyor. Ayrıca dururkende bazen 1 den boşa geçemiyorum, motoru biraz ileri almam gerekiyor.
    Bu problemler nedir arkadaşlar, rödajdan sonra düzelir mi yoksa servise götüreyim mi ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:22 ----------

    Düzeltme : Bazende Boştan 1 e geçemiyorum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1442
    kara_kule - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Haziran 2014
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    SYM Wolf 250
    Alıntı Jeolog adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motoru dün 0 olarak teslim aldım arkadaşlar. 20 km kadar kullandım ama canımı sıkan bir kaç durum var. Dururken 1. vitesten boşa veya 2 ye geçemiyorum. İlla gaz verip hareket ettirip 2 den boşa inmem gerekiyor. Ayrıca dururkende bazen 1 den boşa geçemiyorum, motoru biraz ileri almam gerekiyor.
    Bu problemler nedir arkadaşlar, rödajdan sonra düzelir mi yoksa servise götüreyim mi ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:22 ----------

    Düzeltme : Bazende Boştan 1 e geçemiyorum.
    öncelikle hayırlı olsun aramıza hoş geldin , tekerin düz bassın. bu anlattıkların genelde bazı motorlarda da karşılaşılan olaydır ancak sorun değil, ayar meselesi . debriyajın tam ayırmıyor olabilir oyüzdennde sabit konumda vites geçişlerinde sıkıntıı yaşayabilirsin ilk bakıma kadar bekleme servise götür debriyajı ayarlasınlar

  3. #1443

    Üyelik
    20 Aralık 2011
    Bu küçük cc lerde karşılaşılan ve normal bir durumdur. Durduğu yerde vites değişmeye bilir. Bi gaz verip yada azcık öne ve arkaya hareket ettirmek sizinde keşfettiğiniz gibi sorunu çözer. Işıklara yaklaşırken vites küçültmeye başlayıp durmaya az kala boşa veya birinci vitese gelmiş olursanız bu durumu yaşamazsınız. Bide biraz zaman tanıyın motora herşey daha iyi olacak

  4. #1444
    bpk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2012
    Şehir
    Yalova
    Arkadaşlar aranızda Sava marka lastik kullanan var mı Nedir ne değildir biraz araştırma yaptım şikayetçi olan yok ama birde bizim motora takıp kullanmış kişilerden yorum almak istedim

  5. #1445
    ugur377 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Nisan 2012
    Şehir
    Kastamonu
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Facede bi arkadaş mc18 modelini kullandığını ön arka söyledi ve aşırı zorlamadığın sürece sıkıntı olmuyor demişti ama ben de lastik alma arefesindeyim. 11000 kmyi devirdim 12ye yaklaştım. Arka lastik bitti sayılır. Tez zamanda bana da lazım lastik bir çift.

  6. #1446

    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    dominar 400
    Arkadaşlar lastik çok önemli bir unsur olması nedeniyle tanınmış ve kendini ispat etmiş markalardan şaşmayın. Biraz pahalı olabilir. Ancak hiçbirşey hayatınızdan önemli değil.Ancak lastiğin RAF ömrüne dikkat edin.DOT tarihine bakın.

  7. #1447

    Üyelik
    20 Aralık 2011
    Ben takmıştım sava mc50 çok memnundum. Yumuşak lastikti negüzel. Motoru satınca üstünde verdim gitti. Ön 100/80/17 arka 130/70/17 taktım süper oldu.

  8. #1448
    bpk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2012
    Şehir
    Yalova
    Boyutlarıyla oynamak gereksiz yorar motoru o yüzden ben pek sıcak bakmıyorum bu olaya.

  9. #1449

    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    dominar 400
    Bu ölçüler, özellikle arka teker için jant ile uyum sağladı mı? Jant değiştirmek zorunda mı kaldınız?

  10. #1450

    Üyelik
    30 Mayıs 2013
    Şehir
    Ankara/elvankent
    Motosikleti
    pulsar 200ns
    hitit63 adıyla Murat abicim işyerime yapmış oldugun ziyeretten ötürü teşekkür ederim ilgilenemedim abi yogunduk konser nedeniyle ama çay sözüm olsun çokkk çokk mutlu oldumm abii

  11. #1451

    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    dominar 400
    Alıntı ulasgncrock adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hitit63 adıyla Murat abicim işyerime yapmış oldugun ziyeretten ötürü teşekkür ederim ilgilenemedim abi yogunduk konser nedeniyle ama çay sözüm olsun çokkk çokk mutlu oldumm abii
    Ulaş canını sakın sıkma. Ben oralarda dolaşırken sadece öylesine uğramak ve yüzünü görmek için geldim. Çalışma ortamın öyle çay ısmarlamaya, müşterin dışındaki insanlara zaman ayırmaya müsait değil. Bir öğlen sen benim işyerime gelirsin. Mola sırasında hem yemek yeriz, hem sohbet ederiz.

    selam ve sevgilerimle.

  12. #1452

    Üyelik
    20 Aralık 2011
    Alıntı bpk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Boyutlarıyla oynamak gereksiz yorar motoru o yüzden ben pek sıcak bakmıyorum bu olaya.
    yok dostum motoru yorma söz konusu değil. çünkü ön teker çapı 1mm, arka teker çapı 4mm büyüyor sadece. bunlar önemsiz farklar. zaten ebat büyütmeye mecbur kalıyorsunuz çünkü orijinal lastiklerinin ebatı takım halinde aynı markada modelde bulunmuyor. pek bulunmayan ebatlar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:37 ----------

    Alıntı hitit63 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu ölçüler, özellikle arka teker için jant ile uyum sağladı mı? Jant değiştirmek zorunda mı kaldınız?
    bu ölçüler jantla uyumlu. jant falan değiştirilmedi. ben epeyce araştırdım taktırmadan önce. zaten dikkat ederseniz orijinal çapına en yakın ebatı tutturmak için lastik genişliği büyürken yanak yüksekliği küçüldü. ve sürüş karakteristiğinde hiç bir fark olmadı. yolu daha iyi tuttuğu için virazlara daha güvenli ve yüksek süratle girebiliyordum. valla inazumalı arkadaşımla geziyoruz hep, pek çok kere dedi. virajlara senin kadar hızlı giremiyorum diye. gerçi oda michelen taktırdı artık belki daha hızlı giriyordur artık.

  13. #1453
    bpk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2012
    Şehir
    Yalova
    Alıntı gargi amca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yok dostum motoru yorma söz konusu değil. çünkü ön teker çapı 1mm, arka teker çapı 4mm büyüyor sadece. bunlar önemsiz farklar. zaten ebat büyütmeye mecbur kalıyorsunuz çünkü orijinal lastiklerinin ebatı takım halinde aynı markada modelde bulunmuyor. pek bulunmayan ebatlar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:37 ----------


    bu ölçüler jantla uyumlu. jant falan değiştirilmedi. ben epeyce araştırdım taktırmadan önce. zaten dikkat ederseniz orijinal çapına en yakın ebatı tutturmak için lastik genişliği büyürken yanak yüksekliği küçüldü. ve sürüş karakteristiğinde hiç bir fark olmadı. yolu daha iyi tuttuğu için virazlara daha güvenli ve yüksek süratle girebiliyordum. valla inazumalı arkadaşımla geziyoruz hep, pek çok kere dedi. virajlara senin kadar hızlı giremiyorum diye. gerçi oda michelen taktırdı artık belki daha hızlı giriyordur artık.
    Hocam ben sava marka lastikte buldum. MC 18 modelinde tam bizim motosikletimize göre ebatları, takım halinde ön 90,80,17 arka 110,80,17. Yarın sipariş vericem kısmetse deneyip paylaşımda bulunurum bol bol
    Mustafa Kemal ATATÜRK .

  14. #1454

    Üyelik
    20 Aralık 2011
    Alıntı bpk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam ben sava marka lastikte buldum. MC 18 modelinde tam bizim motosikletimize göre ebatları, takım halinde ön 90,80,17 arka 110,80,17. Yarın sipariş vericem kısmetse deneyip paylaşımda bulunurum bol bol
    bende o modele bakmıştım da, yine tam aynı ebat değil. bizim ön lastik 90/90/17. 90/80/17 takarsan ön lastiğin çapını tam 9mm küçültmüş olacaksın. bence büyüt daha iyi. benim ebatlar 1mm ve 4mm fark ediyor.

  15. #1455
    bpk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2012
    Şehir
    Yalova
    Alıntı gargi amca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende o modele bakmıştım da, yine tam aynı ebat değil. bizim ön lastik 90/90/17. 90/80/17 takarsan ön lastiğin çapını tam 9mm küçültmüş olacaksın. bence büyüt daha iyi. benim ebatlar 1mm ve 4mm fark ediyor.
    Artık siparişi verdik hocam elden birşey gelmez deneyeceğiz göreceğiz
    gargi amca bunu beğendi.
    Mustafa Kemal ATATÜRK .

  16. #1456

    Üyelik
    07 Mayıs 2014
    Şehir
    ÇANAKKALE
    Motosikleti
    RKS Titanic 150
    Arkadaşlar bir sorum olacak. Bugün yolda 120 ile giderken motor da birden egzost patlaması oldu ve stop etti 40 km boyunca bunu 3 kere yaptı. Depoda az benzin vardı. Stop etme olayindan sonra biraz bekledim ve Depoyu sallayinca çalıştı. 3 gun once bakimda karburator ayarı yapılmıştı ondan olabilir mi ?

  17. #1457

    Üyelik
    30 Mayıs 2013
    Şehir
    Ankara/elvankent
    Motosikleti
    pulsar 200ns
    Alıntı hitit63 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ulaş canını sakın sıkma. Ben oralarda dolaşırken sadece öylesine uğramak ve yüzünü görmek için geldim. Çalışma ortamın öyle çay ısmarlamaya, müşterin dışındaki insanlara zaman ayırmaya müsait değil. Bir öğlen sen benim işyerime gelirsin. Mola sırasında hem yemek yeriz, hem sohbet ederiz.

    selam ve sevgilerimle.

    Cok sevinirim abii ama cay sözüm olsunn

  18. #1458

    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    dominar 400
    Alıntı paramedic. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bir sorum olacak. Bugün yolda 120 ile giderken motor da birden egzost patlaması oldu ve stop etti 40 km boyunca bunu 3 kere yaptı. Depoda az benzin vardı. Stop etme olayindan sonra biraz bekledim ve Depoyu sallayinca çalıştı. 3 gun once bakimda karburator ayarı yapılmıştı ondan olabilir mi ?
    Buji ile ilgili bir sıkıntın olabilir mi?
    Karbiratörde bir sorun olabilir mi?
    Aldığın benzine memleketim suyu karıştırılmış olabilr mi?
    Jiklenin pozisyonu aşağıda kalmış olabilir mi? Motor soğukken herhangi bir kesinti yapmaz.Ancak motor ısındığında benzin hava karışımı dengesi bozulur motor stop eder.
    Tahminlerim bunlardır.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:40 ----------

    Hakan nerelerdesin? Sesin hiç çıkmıyor.Yok mu yeni gezi fotoğrafları.

  19. #1459

    Üyelik
    30 Mayıs 2013
    Şehir
    Ankara/elvankent
    Motosikleti
    pulsar 200ns
    tekrardan herkese selamlar rks ilk günki gibi zevk almamaya baslamıstım gaza basıyorum gitmiyor yavas hızlanıyor 100 gecmemeye baslamıstı yolda giderken seritlerde geziyordu motor korkmayada baslamıstım dönüşlerde filan yavaslıyordum naya satmayı düşnüyordum ki motor bakımınıda serviste yaptırmıstım hep saolsunlar hep kazık 5000 km bakımını ustaya götürmeye karar verdim ustaya götürdüm.Zircir değişmesi gerek dedi ) arka lastigi tutan vidalar gevsemiş ve servis teneke yag koymus motoraa servis yag değişim ücretide 60 tl ustanın aldıgı para zincir yag 85 lira benim tavsiyem en azından ankarada ki servise götürmemeye calısın hiç bi bakım yok sadece yag değiştirip gönderiyorlar usta lastik basıncına kadar kontrol etti vidaları sıktı hem mennun kaldım hemde kazıklanmadım suan motor eskisnden daha iyi gidiyor hızlanmalar cok iyi virajlarda daha hızı girebiliyorum 100 de geiyor artık ))) ama hız yapan birisi değilimmm Demem o ki servise cok güvenmeyin

  20. #1460

    Üyelik
    18 Temmuz 2014
    Sizce de çok güzel değil mi ?



    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler