Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1841

    Üyelik
    13 Kasım 2006
    Şehir
    İstanbul
    Nedense bazı arkadaşlar ego tatmini mi desem, başka bir kompleks mi bilemiyorum ama NC700'ü karalama peşinde, haz alıyor sanki. Ben NC sahiplerinin bu motosikleti hız için almadığını biliyorum, trafikte kalmayalım,park problemi yaşamayalım,haftasonu kır gezilerinde stabilize yollarda üzmesin ama keyifli bir gezinti için yeterli güze sahip olsun mantığı hakim genelde. Bir önceki motosikletim CBF500'dü ama NC serisi istediğim gibi olduğu için değiştirdim, %33 daha az sarfiyat, %100 daha güvenli fren benim için önemli olan. Yol verme konusunda yeri gelir 150'lik motosiklete de yol veririm, o konuda komplekslerim yoktur.
    aloavera, zenon ve Volki34 bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1842
    ergün1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 SA
    Top speed nedir arkadaşlar?

  3. #1843
    xcom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Nc 750s
    Alıntı ergün1968 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Top speed nedir arkadaşlar?
    Rodaj güzel yapılmış ise 195 diye biliyorum tek kişi yanlısım varsa düzeltin arkadaşlar..

  4. #1844
    dr20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    yamaha ybr 125
    Galiba sizden başka motor hakkında bilgisi olan yok. Aldıysanız hayırlı olsun. Ben de merak ediyorum yakıtı kullanışı yol tutuşu fiyat performans oranı nedir? Paylaşırsanız çok memnun olurum.

  5. #1845

    Üyelik
    07 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    mt 09
    Önde tek disk ,220 kilo,55 hp , ust vergi diliminde ve 25.700 lira mi enteresan gercekten

  6. #1846
    dr20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    yamaha ybr 125
    mt07 bunun daha ucuz ve daha güçlü bir muadili olarak duruyor. Bu motorun tek çekici tarafı basedilen yakıt tasarrufu galiba

  7. #1847

    Üyelik
    07 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    mt 09
    Alıntı dr20 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mt07 bunun daha ucuz ve daha güçlü bir muadili olarak duruyor. Bu motorun tek çekici tarafı basedilen yakıt tasarrufu galiba
    Mt 07 de 4 - 4.5 civarinda yakiyordu benim gozlemimde ve kafadan 5 bin lira falan daha ucuz sanirim

  8. #1848
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Alıntı ergün1968 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Top speed nedir arkadaşlar?
    165-170 üzeri yol hava rüzgar durmuna göre değişir ben top speed denemesi yapmıyordum sadece erken eve gitmeye calışıyordum 190 yaptım :D Ama internete 200 yapan gördüm.
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  9. #1849

    Üyelik
    07 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    mt 09
    Alıntı reeper adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nedense bazı arkadaşlar ego tatmini mi desem, başka bir kompleks mi bilemiyorum ama NC700'ü karalama peşinde, haz alıyor sanki. Ben NC sahiplerinin bu motosikleti hız için almadığını biliyorum, trafikte kalmayalım,park problemi yaşamayalım,haftasonu kır gezilerinde stabilize yollarda üzmesin ama keyifli bir gezinti için yeterli güze sahip olsun mantığı hakim genelde. Bir önceki motosikletim CBF500'dü ama NC serisi istediğim gibi olduğu için değiştirdim, %33 daha az sarfiyat, %100 daha güvenli fren benim için önemli olan. Yol verme konusunda yeri gelir 150'lik motosiklete de yol veririm, o konuda komplekslerim yoktur.
    kötü fren,50 küsür beygir,kötü yol tutuş,üst vergi dilimi,220 kilo olması.. kime göre neye göre kötü sorusunun cevabı ise 26 bin liraya göre kötü. 4 bin kilometre civarı kullanmak zorunda kalmıştım

  10. #1850
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Alıntı beccaria adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kötü fren,50 küsür beygir,kötü yol tutuş,üst vergi dilimi,220 kilo olması.. kime göre neye göre kötü sorusunun cevabı ise 26 bin liraya göre kötü. 4 bin kilometre civarı kullanmak zorunda kalmıştım
    Kurtulman senin içinde bizim içinde hayırlı olmuş :D
    audioslave, aloavera ve ozwizard bunu beğendiler.
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  11. #1851
    aytacaksel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2011
    Şehir
    Bakirkoy/Istanbul
    Motosikleti
    Honda VFR800X Crossrunner
    Alıntı ergün1968 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Top speed nedir arkadaşlar?
    son hız anlamına gelir.
    zenon bunu beğendi.

  12. #1852

    Üyelik
    02 Ağustos 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CRF1000L
    Alıntı beccaria adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kötü fren,50 küsür beygir,kötü yol tutuş,üst vergi dilimi,220 kilo olması.. kime göre neye göre kötü sorusunun cevabı ise 26 bin liraya göre kötü. 4 bin kilometre civarı kullanmak zorunda kalmıştım
    Motosiklet becerilerin nasıl bilmiyorum ama birden fazla kere motosiklet eğitimine gittim ve GS'lerin de arasında olduğu bir sürü farklı motosiklet arasında panik frenlerde en kısa mesafede duran motosiklet NC700X'di. Bu yüzden frenlere sorun bulman için ya art niyetli olman lazım ya da sürüş becerilerin de sıkıntı olması lazım. 50 bg bir çok sürücü için yeterli. sürüşünün % kaçını 180km de yapıyorsun? 0-100km hızlanması 5 sn olan bir motosiklet niye yetmesin? 220 kg olması onu hantal yapmadığına göre, neden ağır olması sorun olsun? bir çok enduro ile yapamadığın bütün manevraları rahatlıkla yapıyorsun. 4e4 kare içerisinde 360 derece dönen bir motosiklet. daha ötesi şehir içinde ve arasıra uzun yolda kullanılabilecek daha rahat bir motosiklet varsa göster biz de onu alalım. f800'ü bir tek buraya koyabilirsin. O da fiyat olarak 50.000. Şimdi 50.000 mi 26.000 mi dersen. Ben 26.000'i tercih ediyorum. Çünkü senede 50.000 km yol yapıyorum. Bu yüzden benim için daha iyi bir motor yok. Motosikletin kişilerin ihtiyaçlarına cevap verip vermediğine göre seçilmesi gerektiğini ve biraz daha objektif değerlendirmeni öneririm.
    Volki34, zenon, audioslave ve 3 diğerleri bunu beğendiler..

  13. #1853
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Alıntı twili adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosiklet becerilerin nasıl bilmiyorum ama birden fazla kere motosiklet eğitimine gittim ve GS'lerin de arasında olduğu bir sürü farklı motosiklet arasında panik frenlerde en kısa mesafede duran motosiklet NC700X'di. Bu yüzden frenlere sorun bulman için ya art niyetli olman lazım ya da sürüş becerilerin de sıkıntı olması lazım. 50 bg bir çok sürücü için yeterli. sürüşünün % kaçını 180km de yapıyorsun? 0-100km hızlanması 5 sn olan bir motosiklet niye yetmesin? 220 kg olması onu hantal yapmadığına göre, neden ağır olması sorun olsun? bir çok enduro ile yapamadığın bütün manevraları rahatlıkla yapıyorsun. 4e4 kare içerisinde 360 derece dönen bir motosiklet. daha ötesi şehir içinde ve arasıra uzun yolda kullanılabilecek daha rahat bir motosiklet varsa göster biz de onu alalım. f800'ü bir tek buraya koyabilirsin. O da fiyat olarak 50.000. Şimdi 50.000 mi 26.000 mi dersen. Ben 26.000'i tercih ediyorum. Çünkü senede 50.000 km yol yapıyorum. Bu yüzden benim için daha iyi bir motor yok. Motosikletin kişilerin ihtiyaçlarına cevap verip vermediğine göre seçilmesi gerektiğini ve biraz daha objektif değerlendirmeni öneririm.
    NC700 kafası budur zaten bu mantıkta olan motoru satmıyor ve azınlığız :D geri kalan için motor degil çünkü herkez Rossi :D
    twili, audioslave, ergün1968 ve 1 diğerleri bunu beğendiler..
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  14. #1854
    elmasdag - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul/Kadıköy
    Motosikleti
    Tiger 800
    Frenleri 10 numara. Kötü diyenin motorunda sıkıntı vardır. cbf600sa dan cok daha iyi freni var. Ayrıca cbf den daha hafif geliyor bana. 185 kg olarak okumuştum bir yerde. Eğer öyle ise 50 hp nin neden yeterli olduğu anlaşılıyor. yoğun trafikte scooter gibi. cbf de 5 kere debriyaj basıyorsam bunda 1 kere basıyorum. Diğer viteslilerin yarım debriyaj istediği trafikte bu neredeyse durana kadar debriyaj istemiyor. yakıtı da çok az gerçekten. motorun dizeli gibi... ben hizlanmasindan da son hizindan da gayet memnun kaldim.
    aloavera ve ergün1968 bunu beğendiler.

  15. #1855

    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT 09 Tracer, SYM Fiddle II
    Alıntı elmasdag adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Frenleri 10 numara. Kötü diyenin motorunda sıkıntı vardır. cbf600sa dan cok daha iyi freni var. Ayrıca cbf den daha hafif geliyor bana. 185 kg olarak okumuştum bir yerde. Eğer öyle ise 50 hp nin neden yeterli olduğu anlaşılıyor. yoğun trafikte scooter gibi. cbf de 5 kere debriyaj basıyorsam bunda 1 kere basıyorum. Diğer viteslilerin yarım debriyaj istediği trafikte bu neredeyse durana kadar debriyaj istemiyor. yakıtı da çok az gerçekten. motorun dizeli gibi... ben hizlanmasindan da son hizindan da gayet memnun kaldim.
    Ağırlığını yanlış biliyrosunuz. 220 KG motorunuz... Kazasız belasız kullanın.

  16. #1856
    elmasdag - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul/Kadıköy
    Motosikleti
    Tiger 800
    doğru az önce baktım 218kg imiş. nedense yan ayak geri cevirmelerde cbf den daha rahat çeviriyorum. belki ağırlık merkezinden dolayıdır. zira sürerken de daha kıvrak.. teşekkür ederim.

  17. #1857
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Motor bloğunun neredeyse yere paralel jant göbeklerine yakın olması deponun toto altında olması agırlık merkezini aşağı alıyor eski motorumdan (gt250 comet ) 100 km ağır olmasına karşılık duran trafikte daha dengeli neredeyse ayagımı yete koymuyorum...
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  18. #1858
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Alıntı zenon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor bloğunun neredeyse yere paralel jant göbeklerine yakın olması deponun toto altında olması agırlık merkezini aşağı alıyor eski motorumdan (gt250 comet ) 100 km ağır olmasına karşılık duran trafikte daha dengeli neredeyse ayagımı yete koymuyorum...
    Aynen budur abi olay işte,

    CBR 250m vardı 180kg civarı ama NC elimle yokuş yukarı geri itmeyeceğim sürece CBR ımdan çok daha hafif bi hissiyata sahip,

    sebebiyse ağırlık merkezi enfessss ül ala , nefis, muazzam ötesi dengelenmiş

    Şu örnekle açıklanabilir, aynı pozisyonda 120 kg CB mi, 180..kg CBR ımı gözüm kapalı yere bırakabileceğim bir çok noktada

    ( ki sayısız bırakmışımdır sağlığımdan kıymetli değil ya diyerek ) NC mi yere bırakmayıp tutabiliyorum,

    niye, çünkü ağırlığı herhangi sıradan bir motosikletteki gibi getirip 1mt yüksekliğe asmamışlar, yerde la bildiğin, asfalta sıfır

    Gelelim ivmelenmeye atikliğe bilmemneye, muadili sayılan ( bana göre yok ta neyse ) tüm motosikletler ile 2000 rpm de artçılı yüklü yokuş çıkalım,

    3500 devire kadarCIK gaz açıp sollamaya çıkalım, 1500 devirde tatlı bi tümsek geçip gazı ani açalım öksürürsünüzzzz beylerrrrr üzmeyin kendinizi, nefessiz kalır tıkanırsınızzz, sıradan motosikletler LAgh Lakhg diye stop eder la okadar diyorum

    Bu başlığı sebepsiz takip edenlere bilinçaltı mesajımızı ilettikten sonra gelelim esas konuya :

    - Beyler ben NC' mi günden güne daha da çok seviyorum, bağlanmaktan korkan biriyim, bunu önlemenin bi yolu var mıdır ?
    dyavol-77 ve zenon bunu beğendiler.
    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...

  19. #1859
    flea - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    CBF 250 - NC750SA - VERSYS 650 (2015)
    Ya beyler ne bitmez tartisma oldu bu NC olayi Nedir alip veremedikleri bizimle yahu, birakin bizi kendi halimize gayri. tor tor gidiyor makine, ozellikle dusuk hız yuksek viteste motorun borbor soylenmesi sahane Bir sorum olacak, OGS kullanan var midir aranizda? Varsa ne sekilde cozdunuz, depo ustu olamıyor malum... Herkese keyifli surusler...

  20. #1860
    vladimir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Motosikleti
    Honda Cbr500r
    NC sahipleri güle güle kullansınlar. 130-140 km seyahat için çok ideal ve fazlasıyla yeterli süratler fazlasına ihtiyaç yok bence. Motorun torku da yüksek olunca sahiplerini memnun etmesi çok normal.Bu süratlere rahatlıkla çabucak çıkabiliyor, yokuşu - rampayı artçılı artççısız dinlemiyorsa daha neye ihtiyaç olacak.

    Mevcut yol ve otomobil sürücüleri şartlarında Türkiye için fazlasıyla yeterli ve güvenli bir motor.150 km üstü süratlar bizim yol şartlarımızda aşırı tehlikeli .

    İnsanlar motosiklet olunca illa her arabayı sürat ve hızlanma anlamında açık ara ezmesini bekliyor. 0-100 5 sn hangi arabada var.

    Kendim crossrunner kullanıyorum nc'ye göre artısı daha çabuk hızlanabilmesi ve ara hızlanmalarının daha seri olması diyebilirim. Ortalama seyahat süratlerim ise Nc kullanıcılarından fazla değildir ayrıca olması da çok mantıksız ve tehlikelidir. Kullanıcı ihtiyaçlarını belirlediyse ve nc bu ihtiyaçları fazlasıyla karşılıyorsa gerisi boş laf...

    Benim tek eleştirim önceki yazışmalarımda da vardır, fiyatını pahalı bulmaktayım. Alternatif olmayınca satıcıların da bu durumdan yararlanması normal.Daha önce de paylaşmıştım diğer ülkelere göre honda nc serisi yamaha fazer,tenere, honda cbf 1000 gibi motorlara göre göreceli olarak bir miktar pahalı satılmaktadır. Ancak servis imkanları , yakıt tüketimi , rahatlığı , ikinci el değeri gibi etkenler dikkate alındığında Türkiye'de aynı kategoride bir rakibini göremiyorum.
    aloavera, ergün1968, zenon ve 1 diğerleri bunu beğendiler..


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler