Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1501

    Üyelik
    24 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 X
    Alıntı Deryali adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Balatalar neden bu kadar pahalı gerçekten anlamak güç.
    Daha hesaplı balatalar yok mu piyasada 30-50tl ye falan?
    ben 25.00 tl ye arka balatayı aldım ve yaklaşık 5000 km oldu kullanıyorum fakat fren konforu çok iyi değil. Servise sordum ön 180, arka balata için 200 küsür dediler. başka model motorların balatası ile aynı aslında onları öğrenip ona göre temin etmek lazım, yoksa nc 700 dediğiniz zaman fiyatları abartıyorlar.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1502
    Deryali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    Aynen hocam katılıyorum fren balataları ile ilgili öğrenirsen uyan başka modelleri paylaşırsan sevinirim.
    TEşekkürler

    Alıntı serkan.57 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben 25.00 tl ye arka balatayı aldım ve yaklaşık 5000 km oldu kullanıyorum fakat fren konforu çok iyi değil. Servise sordum ön 180, arka balata için 200 küsür dediler. başka model motorların balatası ile aynı aslında onları öğrenip ona göre temin etmek lazım, yoksa nc 700 dediğiniz zaman fiyatları abartıyorlar.
    "Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif

  3. #1503
    tastandidem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2012
    Şehir
    balıkesir erdek
    Motosikleti
    honda 700 s
    bakimi samsun cimart da yaptirdim 171 tl tuttu ve motoru sifir gibi yaptilar iscilik 10 numara insanlikm10 numara idi. egzozu sordum butun buyuk motorlar egzoz yakiyor dedi

  4. #1504
    Deryali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    kimi, Alfist, GrkSbf ve 3 diğerleri bunu beğendiler..

  5. #1505
    GrkSbf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mayıs 2012
    Motosikleti
    Honda Cbr125r
    Herkese güvenli sürüşler tekeriniz düz bassın bu motorlar ile alakalı merak ettiğim 2 soru var
    1- Bmw 650 bakarken vaz geçip honda mı aldınız?
    2- S ve X modelleri arasında kalıp neden S almayıp X aldınız yada tam tersi neden X değil S tarz duruş olarak değil de özelliklerini karşılaştırdım atladığım bir yer mi oldu bilemedim
    Yardımlarınız için teşekkürler Saygılarımla,

  6. #1506
    _Uzay_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 X
    Sağolasın

    ABS'li bir motora geçmeyi planlıyordum. Aklımda hep vardı diyeyim. Az yaksın istiyordum. İki özellik NC 700'de birleşti sadece
    X aldım, çünkü naked tarz sevmiyorum, istemiyorum. Hızdan çok tork ile ilgileniyorum. Belki onun da torku güçlüdür ama dediğim gibi naked, racing vs bana göre değil diye enduro tipli birşey alayım dedim
    [Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]

  7. #1507
    novablue - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    VFR 800 A
    Selam arkadaşlar,

    Şu anda honda shadow kullanıyorum ve 100km hızdan sonra atak olmayışından dolayı değiştirmek istiyorum ve ilerde de vfr800x crossrunner veya nc700x almayı düşünüyorum. Bu iki modeli siz de kesin karşılaştırmışsınızdır.

    Çok karasız kaldım. Amacım arabalarla yarışmak değil, sıkışınca sıyrılıp gitmek. Dolayısıyla ivmeli bir motor istiyorum. 6500 devirden sonrasını görebilmek için 5.5 lt / 100 km yakan vfr almaya değer mi? yoksa trafikte ve uzun yolda o yüksek devire hiç ihtiyacımız olmaz mı? sonuçta nc700 de 5 küsür sn.de 100 e çıkacak kadar atak ve neredeyse piyasadaki arabaların %99'u bu değere sahip değil. Belki de vfr800 x deki 6500 üzerindeki devir bandını hiç kullanmayacağım.

    Vfr800 yerine nc700 tercih etmem için sebepler nelerdir? (satış fiyatı ve bagajı dışında). Boyum 183 ve 90 kiloyum. nc700x ya da nc700s benim için uygun mu sizce?

    Ayrıca motorun büyüklüğünü gözümde canlandıramadığım için Ankara Çayyolu'nda nc700 sahibi arkadaş varsa, motorunu çıplak gözle görmek ve sohbet etmek isterim. Honda bora'da yoktu çünkü ve hiç görmedim.

    Şimdiden teşekkürler.

  8. #1508
    Deryali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    nova, şu videoyu izlersen motorun ne kadar güçlü ve hızlı olduğunu anlarsın.
    http://www.motojektif.com/videoPlay/119
    6500 devirden bahsediyoruz ancak bu bildiğimiz alıştığımız düzenekten farklı gazı baya sağlam açman lazım 6500e çıkana kadarki zaten 6500 devire gelene kadar 195i görüyorsun..

    Motora çok binmiyorsan, sırf zevk için biniyorsan vfr800e de paran yetiyorsa elbette tercih o yönde olmalı..

    ama çok binerim her yola girerim, yakıt önemli diyorsan nc700x.. ben çok mutlu oluyorum nc sürerken hiç inesim gelmiyor, gücünden dem vurmadım bugüne kadar. Çok çok yeterli benim için daha fazla güç daha fazla sorumluluk ve tehlike demek bence..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:31 ----------

    ben 1.74 falanım (87kg) fotolarla kıyaslamak istersen şöyle duruyor...





    _Uzay_ bunu beğendi.

  9. #1509
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    Servis-parcalar epey pahaliymis...

    Alıntı Reşit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim motor 18000 e gelmek üzere. Yağ, yağ filtresi, hava filtresi değişecek. İşçilik alınmayacak. 100(yağ)+25(y.filtresi)+170(hava filtesi) gitti 300 lira. Fren balatalarını değiştirmek istesek 550 lira ön arka. İnsaf Ben EBC takıyorum çifti 140 lira. Hava filtresini de kendim yaptıracam 30 lira da o. Bir tek yağa götürecem.

  10. #1510
    novablue - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    VFR 800 A
    Deryali verdiğin fikir ve video için teşekkürler. Bu video ne kadar güçlü olduğunu gösteriyor. Zaten ben hiç motosikletle 120 yi geçmediğim için bu bana yetip artacaktır. Diğer taraftan ayda 2-4 gün kadar motora biniyorum. Vfr bana maliyetli olmayacak ama çok yakan bir araca binmek motora binme amacımdan şaşmama sebep de oluyor. O benzin parasına Honda s2000'e biniliyor. Belki ilerde uzun yollar yapabilirim, belli mi olur. Tekrar teşekkürler yardımın için.

  11. #1511
    Reşit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2009
    Alıntı novablue adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Deryali verdiğin fikir ve video için teşekkürler. Bu video ne kadar güçlü olduğunu gösteriyor. Zaten ben hiç motosikletle 120 yi geçmediğim için bu bana yetip artacaktır. Diğer taraftan ayda 2-4 gün kadar motora biniyorum. Vfr bana maliyetli olmayacak ama çok yakan bir araca binmek motora binme amacımdan şaşmama sebep de oluyor. O benzin parasına Honda s2000'e biniliyor. Belki ilerde uzun yollar yapabilirim, belli mi olur. Tekrar teşekkürler yardımın için.
    s2000 vfr 800 gbi gitmeye çalışınca ki yırtsa gidemez kaç litre yakıyor acaba?

  12. #1512
    novablue - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    VFR 800 A
    Ortalama 8-9 lt yakıyor, sürekli basarsan 20 lt de yaktırırsın. Ama demeye çalıştığım o değil. İndin garaja motoru seçerken, motor tukusunun dışında tasarrufu da bir sebep olması gerekmez mi? "Ya biniyoz şu merete ama çok yakıyo" demek acayip geliyo. Eşek kadar araba yakınca göze batmıyo çünkü anlıyosun 1 küsür ton. Hatta yeni civic dizel hb 4 lt ye kadar düşmüş.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 05:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:14 ----------

    Alıntı Deryali adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    VFR800 ü kısa bir süre önce kullanma şansım olmuştu,
    Uzun uzadıya tekrar yazmayayım dilerseniz http://motojektif.com/blog/deryali/2/Vfr-800-Deneyimi buradan okuyabilirsiniz,
    Kısaca şöyle söylemek isterim, VFR gerçekten harika bir motor, herşeyden önce çok güçlü kullanması çok zevkli,
    Ancak bu kadar gücü nerede kullanacaksınız ? Dur kalklar özellikle yazın bir işkence, motordan gelen sıcaklık havanın sıcaklığı ile birleşince çekilmez oluyor..
    Tamam gazı açıp uzayarak motorun hakkını vereceksen sorun yok..
    O yüzden kendinize sormanız gereken motorunuzu % kaç TEM'de otobanda kullanıyorsunuz eğer %80' ise VFR'ye devam..

    NC700x All Round bir motosiklet elbette uzun yolda vfr'nin yanına yaklaşamasada hiç fena değil.
    Bu makine viraj için yaratılmış resmen kendi giriyor virajlara, ara hızlanmaları ve gaza tepkisi çok güzel, roku çok yüksek gücü çok fazla değil ama yinede o gücün hepsini Kartal-Umraniye arası TEM'de bile bitiremiyorsun, motorun tam gücünü kullanacak yol İstanbul'da yok gibi..
    Şehir içinde scooter kadar kıvrak. Yakıt bende şuan 3.3 şeklinde devam ediyor.
    Yeni bir teknoloji... VFR + Scooter da tabi bir çözüm.
    karar sizin.
    Bu çok güzel açıklayıcı oldu benim için.

  13. #1513
    Alfist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '13 NC700 XA
    Dünkü mesai sonrası Riva kaçamağından birkaç kare

    Uploaded with ImageShack.com

    Uploaded with ImageShack.com

    Uploaded with ImageShack.com
    _Uzay_ ve zenon bunu beğendiler.

  14. #1514
    purenake - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Merhabalar,

    Liste fiyatı 21.700 olan bir motorun ikinci elinin daha yüksek olması mantıklı mı acaba? Kaçırdığım birşeyler mi var yoksa?

    http://www.sahibinden.com/search.php?c=8295&c2=179350&b%5Bdetay_269_min%5D=1 950&b%5Bdetay_269_max%5D=2013&b%5Bproduct_conditio n%5D=0

  15. #1515
    Deryali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    Alfist güzel fotoğraflar. Teşekkürler.
    Puraneke, link çalışmıyor.. Ancak sıfırından pahalı bir fiyat yazıyorsa ilanda makine full aksesuarlıdır. Çünki aksesuarlara 4 hatta 7bin tl ye kadar para harcayan arkadaşlar var.
    Benim aksesuarlar 2.5 bin tl civarı tuttu mesela. Bunun içinde ön cam bile yok. (http://www.motojektif.com/blog/derya...im-aksesuarlar)
    Sadece, Arka çanta,K.Demiri,sis farları, elcik koruma vs. var.. Buna yan çantalar ( 2000tl ), Karter Koruma ( 400TL ) Ön Cam ( 400tl ) Arka Çamurluk ( 350tl ) Ön Hugger ( 100tl ) vs de eklersen gördüğün üzere korkunç rakamlara ulaşabiliyorsun. Haliyle bunlarıda fiyata dahil edersen sonuç ortada..
    purenake ve Alfist bunu beğendiler.

  16. #1516
    Reşit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2009
    Arkadaşlar lastiklerim bitti. Şu an kullandığım z8 roadtech 1200 lira. Oha yani Daha uygun fiyatlı bildiğiniz modeller var mı? Önerilerinizi bekliyorum.

  17. #1517

    Üyelik
    24 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 X
    Alıntı Reşit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar lastiklerim bitti. Şu an kullandığım z8 roadtech 1200 lira. Oha yani Daha uygun fiyatlı bildiğiniz modeller var mı? Önerilerinizi bekliyorum.
    istediğin lastikler http://www.motolastik.com/main/products.asp?cat_ID=16561&gclid=CPO5jcjnsLgCFU1f3g odr2YA1g burada 950.00 tl civarı fakat bu fiyatında altına yardımcı olabilecek arkadaşım var istersen yönlendirebilirim. 05362361716 benim lastikler 21000 km de daha 5000 km gidebileceğimi söylediler. senin km daha mı fazla yoksa hassas olduğun için mi değiştirmek istiyorsun.

  18. #1518
    Reşit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2009
    Alıntı serkan.57 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    istediğin lastikler http://www.motolastik.com/main/products.asp?cat_ID=16561&gclid=CPO5jcjnsLgCFU1f3g odr2YA1g burada 950.00 tl civarı fakat bu fiyatında altına yardımcı olabilecek arkadaşım var istersen yönlendirebilirim. 05362361716 benim lastikler 21000 km de daha 5000 km gidebileceğimi söylediler. senin km daha mı fazla yoksa hassas olduğun için mi değiştirmek istiyorsun.
    Teşekkür ederim. 19000'de lastikler. Ben diş derinliğini normal buluyorum. Ama servisteki usta ve çevremde bunlar bitmiş artık değiştir falan dedi. Diş derinliğine baktım, ortası 2.3 mm. Değişmesi gereken 2.0 diye biliyorum. 20 gün sonra askere gideceğim, daha kısa mı uzun mu belli değil. 1 yıl yatabilir motor. 1000 lira verip de 1 yıl yatması mantıklı gelmiyor. Bu 20 günde en fazla 2500 km yaparım. Kafam karıştı

  19. #1519
    _Uzay_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 X
    Tabii ki de yeni lastik taktırıp 1 yıl yatma imkanı bulunuyorsa taktırma. Ama madem ustalar bitmiş diyor, riske girmeyeceğin şekilde kullanıver sen de 20 gün
    [Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]

  20. #1520
    Reşit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2009
    Alıntı _Uzay_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tabii ki de yeni lastik taktırıp 1 yıl yatma imkanı bulunuyorsa taktırma. Ama madem ustalar bitmiş diyor, riske girmeyeceğin şekilde kullanıver sen de 20 gün
    Aklın yolu bir


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler