Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #7381
    Ahmet Turan Peker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda nc 750 x dct vstrom dl 650 xmax 250
    grenaj kapatıyor orayı
    blueway2 bunu beğendi.
    “Ey îmân edenler! Şarap, kumar, dikili taşlar (putlar) ve fâl okları ancak şeytanın işinden bir(er) pisliktir; öyleyse ondan kaçının ki kurtuluşa eresiniz.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #7382
    blueway2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Şehir
    Yollarda
    Motosikleti
    Honda Nc 750x ed
    Alıntı Ahmet Turan Peker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    grenaj kapatıyor orayı
    Otomatik bagaj açma çok güzel bir özellik,sayende bizde taktık her nc'de olmalı bence.
    İyi bir yol arkadaşınız varsa hiçbir yol uzak değildir.

  3. #7383

    Üyelik
    25 Ocak 2017
    21 model dct için akü tavsiyeniz var mı? Motor bende kapalı garajda çok soğukta durmuyor ilk çıkarken sorunsuz. Geçenlerde 0 derece civarı sürüş sonrası kısa bi mola verdim 2 dk en fazla ve çalışmakta zorlandı ayrıca vitese geçmedi uğraştırdı. Motor ışığı yandı; FGM-FI (programlı yakıt enjeksiyonu) Arıza ikaz lambası. Sonra bir daha yanmadı haftaya serviste anlarız durumu buradan da aktarırım ihtiyaç duyan olursa diye.
    Akü konusunda fikir bekliyorum servisten mi almak lazım yoksa Bosch’un var 12v 11a 1.600₺

  4. #7384

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı mece14 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    21 model dct için akü tavsiyeniz var mı? Motor bende kapalı garajda çok soğukta durmuyor ilk çıkarken sorunsuz. Geçenlerde 0 derece civarı sürüş sonrası kısa bi mola verdim 2 dk en fazla ve çalışmakta zorlandı ayrıca vitese geçmedi uğraştırdı. Motor ışığı yandı; FGM-FI (programlı yakıt enjeksiyonu) Arıza ikaz lambası. Sonra bir daha yanmadı haftaya serviste anlarız durumu buradan da aktarırım ihtiyaç duyan olursa diye.
    Akü konusunda fikir bekliyorum servisten mi almak lazım yoksa Bosch’un var 12v 11a 1.600₺
    Fullbat veya BS Gel aküler güzel. Bosch da iyidir ama 10h ve 20h Ah değerleri ile CCA değerlerinin orijinal ile uyumlu olmasına dikkat edin. Bosch ve Varta'larda uygun fiyatlı alternatifler oluyor ama kapasite değerleri yetmeyebiliyor.

    Fullbat'ın önerisi şu: https://fulbat.com/product/ftz12s-gel/
    tommygun ve espresso bunu beğendiler.

  5. #7385

    Üyelik
    25 Ocak 2017
    Teşekkürler.

    Yolda kaldık maalesef değişemeden. Arabadan nc dct’ye takviye yapılır mı?

  6. #7386
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Yamaha x max 250 ABS
    Alıntı mece14 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler.

    Yolda kaldık maalesef değişemeden. Arabadan nc dct’ye takviye yapılır mı?
    Yapılır. Neden yapılmasın. Ama takviye kablosunu bağlarken uçları ters takmamaya dikkat edin.

  7. #7387
    satabas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2009
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    Honda nc750x dct
    Selam,
    Aynı sorunları birkaç ay önce yaşadım,servis çok yüksek fiyat verdi akü için.Bosch ve Varta uygun fiyatlı fakat değerleri birebir uygun değil.Ben BS akü aldım,2 çeşidi var biri sulu akü diğeri kapalı akü.Ben kapalı olandan aldım 3bin tl.Kullanmadığım zaman 3 günde bir 10 dakika çalıştırıyorum şimdi.

  8. #7388

    Üyelik
    25 Şubat 2014
    Şehir
    İzmir-Alanya
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250 EFİ
    Herkese selamlar nc750x alma arefesindeyim 2017 dahil olmak üzere sonrasında ne gibi değişimler mevcut araştırma yaptım ama elle tutulur bilgi pek bulamadım 2021 sonrasında var o arada ne gibi farklar vardır

  9. #7389
    blueway2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Şehir
    Yollarda
    Motosikleti
    Honda Nc 750x ed
    2017-2018 arasında led far,showa amörtisör ve tcs farkı var.
    2018-2021 arasında 3bg artış 6 kg hafifleme,elektronik gaz kolu ve modlar var.
    Cyan ve mertowski bunu beğendiler.

  10. #7390

    Üyelik
    25 Şubat 2014
    Şehir
    İzmir-Alanya
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250 EFİ
    Alıntı blueway2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2017-2018 arasında led far,showa amörtisör ve tcs farkı var.
    2018-2021 arasında 3bg artış 6 kg hafifleme,elektronik gaz kolu ve modlar var.

    Sizin tercihiniz ne olurdu çok kararsız kaldık

  11. #7391
    blueway2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Şehir
    Yollarda
    Motosikleti
    Honda Nc 750x ed
    Alıntı ENİGMA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sizin tercihiniz ne olurdu çok kararsız kaldık
    Yeni kasanın avantajları:
    Biraz daha hafif ve biraz daha seri,modlar,elektronik gaz

    Dezavantajları ön ve arka amörtisörler 3'er cm kısaltılarak motor yere yakınlaşmış.Fakat bunun sonucunda amörtisör boyları kısaldığından motor dahada sertleşmiş ve altı yere dahada yaklaştığından sürtüyor kasislere.2018 kasaya göre %10-20 seviyesinde daha fazla yakıyor.Motor heybetini kaybetmiş daha küçük gözüküyor.Malzeme ve grenaj kalteside daha düşmüş gibi hissettiriyor.

    2018-2020 kasa daha heybetli ve daha konforlu.Fiyatları daha uygun.Hava filtresi daha büyük olduğundan daha uzun süre gidiyor.

    Yeni kasa daha çok şehir ve cadde odaklı gibi,2018 kasa ise ben biraz enduroyada gelirim ha diyor tipi ve yüksekliğiyle.

    Boyunuz nasıl eğer uzunsanız 2018-2020 kasa tercih edin zira yeni kasa altınızda daha ufak kalacaktır.
    mertowski bunu beğendi.
    İyi bir yol arkadaşınız varsa hiçbir yol uzak değildir.

  12. #7392

    Üyelik
    25 Şubat 2014
    Şehir
    İzmir-Alanya
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250 EFİ
    Alıntı blueway2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeni kasanın avantajları:
    Biraz daha hafif ve biraz daha seri,modlar,elektronik gaz

    Dezavantajları ön ve arka amörtisörler 3'er cm kısaltılarak motor yere yakınlaşmış.Fakat bunun sonucunda amörtisör boyları kısaldığından motor dahada sertleşmiş ve altı yere dahada yaklaştığından sürtüyor kasislere.2018 kasaya göre %10-20 seviyesinde daha fazla yakıyor.Motor heybetini kaybetmiş daha küçük gözüküyor.Malzeme ve grenaj kalteside daha düşmüş gibi hissettiriyor.

    2018-2020 kasa daha heybetli ve daha konforlu.Fiyatları daha uygun.Hava filtresi daha büyük olduğundan daha uzun süre gidiyor.

    Yeni kasa daha çok şehir ve cadde odaklı gibi,2018 kasa ise ben biraz enduroyada gelirim ha diyor tipi ve yüksekliğiyle.

    Boyunuz nasıl eğer uzunsanız 2018-2020 kasa tercih edin zira yeni kasa altınızda daha ufak kalacaktır.
    2021 o kadar da değecek değil yani

  13. #7393
    blueway2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Şehir
    Yollarda
    Motosikleti
    Honda Nc 750x ed
    Alıntı ENİGMA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2021 o kadar da değecek değil yani
    Bence değil,arasında ahım şahım farklar yok.Artılar olduğu gibi eksilerde var.
    ENİGMA bunu beğendi.
    İyi bir yol arkadaşınız varsa hiçbir yol uzak değildir.

  14. #7394
    srdrrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2018
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    Honda NC 750 X DCT
    Merhaba. NC 750 X için elcik koruma, çanta demiri ve motor koruma demiri araştırıyorum. Givi, Kappa, Acerbis gibi markalar var. Kullanım memnuniyeti, sağlamlık açısından tavsiyeniz hangi marka olur?
    Bir diğer sorum da NC 750 X ile ilgili videoları izliyorum. Navigasyon/telefon tutucu kullanan pek fazla yok gibi. Bana mı öyle geldi bilmiyorum; ama kullanışlı mıdır?

  15. #7395
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı srdrrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba. NC 750 X için elcik koruma, çanta demiri ve motor koruma demiri araştırıyorum. Givi, Kappa, Acerbis gibi markalar var. Kullanım memnuniyeti, sağlamlık açısından tavsiyeniz hangi marka olur?
    Bir diğer sorum da NC 750 X ile ilgili videoları izliyorum. Navigasyon/telefon tutucu kullanan pek fazla yok gibi. Bana mı öyle geldi bilmiyorum; ama kullanışlı mıdır?
    benim nc 750 de sw motech kobra elcik korumalarım vardı otobüs çarpsa birşey olmaz içinden alü çubuk geçiyor tavsiye ederim
    srdrrr bunu beğendi.
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  16. #7396
    srdrrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2018
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    Honda NC 750 X DCT
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim nc 750 de sw motech kobra elcik korumalarım vardı otobüs çarpsa birşey olmaz içinden alü çubuk geçiyor tavsiye ederim
    Elcik korumayı kendimiz takabilir miyiz? Servis gerekiyor mu? Teşekkür ederim.

  17. #7397
    jonvolkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2015
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    2016 Yamaha Xmax 400 ABS
    Alıntı satabas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam,
    Aynı sorunları birkaç ay önce yaşadım,servis çok yüksek fiyat verdi akü için.Bosch ve Varta uygun fiyatlı fakat değerleri birebir uygun değil.Ben BS akü aldım,2 çeşidi var biri sulu akü diğeri kapalı akü.Ben kapalı olandan aldım 3bin tl.Kullanmadığım zaman 3 günde bir 10 dakika çalıştırıyorum şimdi.
    Sitenin konularından birisinde daha evvelbazı arkadaşlar motosiklet aküleri ile otomobil akülerinin farklı olduklarını, motosikleti durduğu yerde rölantide çalıştırmanın motosiklet aküsüne katkıdan çok zarar vereceğini, bu yüzden muhakkak 10-15 dakika motosikletle bir turlamak gerektiğini ifade etmişlerdi. O konuyu bir açıp okuyabilirsiniz isterseniz. Teknik konulara pek hakim değilim maalesef lakin bu okuduklarım hemen aklıma geliverdi. Ancak 3000 TL akü parası vermişsiniz, iyi yapacağız derken kötü etmeyelim. İsterseniz bu konuyu bir kurcalayın. Mevzu Arıcan isimli bir kullanıcının motosiklet günlüğü temalı paylaşım yaptığı bir konu olabilir yine de çok emin değilim. Hatırlayan arkadaşlar belki yardımcı olurlar bu konuda.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:45 ----------

    Alıntı satabas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam,
    Aynı sorunları birkaç ay önce yaşadım,servis çok yüksek fiyat verdi akü için.Bosch ve Varta uygun fiyatlı fakat değerleri birebir uygun değil.Ben BS akü aldım,2 çeşidi var biri sulu akü diğeri kapalı akü.Ben kapalı olandan aldım 3bin tl.Kullanmadığım zaman 3 günde bir 10 dakika çalıştırıyorum şimdi.
    Meğer o mevzu zaten bu konuda geçmiş. Sanırım sizde okumuşsunuz. Hay Allah kusura bakmayın.
    killingroad bunu beğendi.

  18. #7398
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı srdrrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Elcik korumayı kendimiz takabilir miyiz? Servis gerekiyor mu? Teşekkür ederim.
    montajı kolay kendin takabilirsin anahtar/alyan/lokma setiniz varsa
    srdrrr bunu beğendi.
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  19. #7399

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı jonvolkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sitenin konularından birisinde daha evvelbazı arkadaşlar motosiklet aküleri ile otomobil akülerinin farklı olduklarını, motosikleti durduğu yerde rölantide çalıştırmanın motosiklet aküsüne katkıdan çok zarar vereceğini, bu yüzden muhakkak 10-15 dakika motosikletle bir turlamak gerektiğini ifade etmişlerdi.
    Akünün farkı değil aslında tam olarak. Otomobiller de oldukları yerde aküsünü iyi şarj edemeyebiliyor. Otomobilin ne olduğu ne kadar elektronik sistemi olduğu vs'ye göre değişiyor konu.
    Motosikletler statörün dönüşünden elektrik üretiyor ve rölantideyken doğal olarak motor yavaş döndüğü için çok daha az bir elektrik üretimi oluyor. O esnada motor az elektrik üretirken aynı zamanda hala ateşleme için, ECU için, farların yanması için vs bir sürü şeye elektrik yetiştirmesi gerekiyor. Teorik olarak halen biraz elektrik fazlası olduğu için akünün şarj olacağı düşünebilir ancak sistem öyle bir voltajda olmadığı zaman da adam akıllı bir şarj etme gerçekleşmiyor. Mühendislik masterı olan bir youtuber geçenlerde bir video çekip "aha bakın 12,9V aha bakın 13.0V işte şarj oluyor" diyerek şarj olmadığını gösteren bir video çekti ama anlamadı ne gösterdiğini =)

    Özet olarak motor kara düzen ise fazla elekronik aksamı yoksa rölantide de belki biraz şarj edebilir, ancak hele de 4-5dk'da, marş basmak için kullandığı enerjiyi yerine koyması yine pek mümkün görünmüyor. Öte yandan motosikletine göre değişmekle birlikte orta devirde bir sürüş çok daha hızlı bir şekilde aküyü şarj ediyor ve motorun iç aksamı için de rölantide durmasından ziyade yolda gitmesi daha sağlıklı olduğundan - eğer motoru yatırma planımız varsa 10 günde 5 günde bir rölantide çalıştırmak yerine, 20-25 günde bir 30dk sürmek her anlamda daha iyi.

  20. #7400

    Üyelik
    25 Şubat 2014
    Şehir
    İzmir-Alanya
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250 EFİ
    2020 model nc750x hareket etmeye başlayınca ön taraftan uğultu sesi geliyor hız arttıkça o da artıyor başına gelen var mı lastikler fabrikasyon


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler