Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #13701
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    Alıntı kilitci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    +1 diyorum

    Erro hocam 600 sayfalık forumu okumuşsun ama nasıl bi motor olduğunu anlayamamışsın.Bi kaç motorda çıkan sorunlardan olayı motora binerken her an sorun çıkabilir havasına sokmuşun.
    valla hocam tecrübesizliğime verin..ister istemez insanın aklı arabayla karşılaştırıyo...bu da tabi ki sıfır tecrübeden dolayı...benim şurda motor tecrübem eğitimden gelen 10 saat + 1 saatlik sürüşüm...

    rıdvan haklısın...bu tür açıklamalara ihtiyacım olduğu için soruyorum bunları zaten...zaman ayırdığın için tekrar teşekkürler...motoru alırsam sen burda olmana güvenerek alıcam


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #13702
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    zevkler ve renkler tartışılmaz ama ilandaki nasıl bir artçı koltuğudur arkadaş..lazımlık gibi..ben hiç beğenmedim valla...

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...72222562/detay
    http://www.slingomom.com/wp-content/...lue-055115.jpg

  3. #13703
    mototor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    NC 750 X
    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mesela Ahmet'in egzantrik gerisi bozulup motoru çalışmadı ama servise gittiğinde öğrendik ki zaten binlerce km önce değişmesi gerekiyormuş. Bu bakımı yapılmadığı için geri bozulmuş.
    ridvan selam, bu konuda biraz ayrinti verebilri misin? bozulan ne tam olarak, sebebi ne? yapilmasi icin motorun acilmasi gerekti mi?

    bir de motorun acilmasi niye cok kotu bisey? ilanlarda falan hep uzerine basa basa belirtilir motorun acilmamis oldugu.

  4. #13704

    Üyelik
    19 Ekim 2010
    Şehir
    İstanbul / Beylikdüzü
    Motosikleti
    Harley Davidson Sportster 1200 Custom
    Benim motosikletimi satın alan adamın ikinci alternatifi buydu ,
    görünce iyi ki benimkini almış diyorum

    Alıntı erro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zevkler ve renkler tartışılmaz ama ilandaki nasıl bir artçı koltuğudur arkadaş..lazımlık gibi..ben hiç beğenmedim valla...

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...72222562/detay
    http://www.slingomom.com/wp-content/...lue-055115.jpg

  5. #13705
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    arkadaşlar....aşağıdaki motorun başlangıç için problem olmayacağını söylüyorlar..siz ne düşünüyorsunuz...

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...68291662/detay

    bildiğim kadarıyla şaftlı bi motor...bu fiyatları görünce ikinci el gv250 nin fiyatı acaba fazla mı diye düşünüyorum...

  6. #13706
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı mototor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ridvan selam, bu konuda biraz ayrinti verebilri misin? bozulan ne tam olarak, sebebi ne? yapilmasi icin motorun acilmasi gerekti mi?

    bir de motorun acilmasi niye cok kotu bisey? ilanlarda falan hep uzerine basa basa belirtilir motorun acilmamis oldugu.
    Bozulan egzantrik gergisiydi. Servisin dediğine göre 30.000 km'de değişmesi gerekiyormuş ve Ahmet'in motoru 30.000'in üzerindeydi. Yapılması için de, sadece geri değiştirmek için hiç bir şeyi açmak gerekmiyor. Ama gergi değiştirince zincirlerinde değişmesi gerekiyor. Onun için de alt yan (nikelajlı olan) kapaklar ve silindirlerin en üstündeki külbütör kapakları açılıyor.

    Ama motorun açılması bu işlemler olmuyor. Motorun açılmasından kastedilen motor ömrünün bitip duruma göre piston+sekman ya da silindir, piston, sekman hatta krank değişimi oluyor. Yani motorun açılması aslında motor yenilenmesi manasında kullanılıyor. Bunun kötü olup olmaması duruma göre değişir. Mesela (gv için) 20-30 bin km'de motor açılmışsa kesinlikle kötüdür. Çünkü o km'lerde motor açılması için ya motoru olağanüstü kötü kullanılmıştır (az yağ ile, sürekli son devirlerde) ya da o motor aslında 30.000'de değildir km geri sarılmıştır. Ama 80-100.000 km'de bir motor alacak olsam motoru açılmış hatta yakın zamanda yapılmış bir motor tercih ederim. Sonuçta sırf motor açılmamış diye aldıktan kısa süre sonra masraf çıkaracak bir motor almak istemem. Tabi bir de motorun açılıp, tamirci-usta adı altında kasaplar tarafından yapılması durumu var ki o ayrı bir konu. Yani şöyle düşün; bir araba alcaksın, çoğu ilanda görürsün boyasız değişeni yok falan yazarlar. Çoğu kişi de boyasız yani orjinal boyalı aracı tercih eder. Orjinal boyası olması güzel bir şey ama boya parlak, temiz, çiziksizse. Rengi solmuş, çizik içinde bir arabanın boyasının orjinal olması avantaj değil dezavantajdır. Sonradan boyanmış da olsa çiziksiz parlayan boya daha iyidir sonuçta.

    Alıntı erro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar....aşağıdaki motorun başlangıç için problem olmayacağını söylüyorlar..siz ne düşünüyorsunuz...

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...68291662/detay

    bildiğim kadarıyla şaftlı bi motor...bu fiyatları görünce ikinci el gv250 nin fiyatı acaba fazla mı diye düşünüyorum...
    Motor tercihi hakkında keyfin bilir ama fiyatın yüksek olduğunu düşünmüyorum, zaten öyle düşünsem almazdım.
    Ama şaftlı olması için, hadi açıklamada zincir yeni yazan kısmı okumadın da fotoğraflara da mı bakmadın.

  7. #13707
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ama şaftlı olması için, hadi açıklamada zincir yeni yazan kısmı okumadın da fotoğraflara da mı bakmadın.
    hagaten haa..benim niye aklımda öyle kalmış...teşekkürler açıklamalar için...

  8. #13708
    Dr.Aequitas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2011
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Kawasaki Vulcan VN 900 Classic
    @Erro, tek tek alıntı yapmayacağım ama anladığım kadarıyla GV hakkında kafanda soru işaretleri var. Sana tavsiyem kafandaki soru işaretlerini tamamen kaldırmadan bu motoru alma. Çünkü en küçük şey bile gözünde büyür, sorun olur, daha da soğur gidersin aletten. Çoğu insan gibi senin de kafanda bunu mu alsam yoksa japon VL250 filan mı alsam geçiyor muhtemelen. Bence her şeyden önce aklından geçeni netleştirmelisin.
    Akü ile ilgili şöyle bir anekdot aktarayım. Geçenlerde anahtarı kontakta, kontağı da açık bırakıp gitmişim. Her gün motosikleti kullanmadığım için akü tamamen bitmiş tabi. Geldiğimde cep telefonumun tuş takımı ışığı boş vites ışığından daha parlak görünüyordu. O gün motoru iterek çok da rahat bir şekilde -ki hala o kadar rahat nasıl çalıştı şaşırıyorum- çalıştırdım. !5-20 dk kadar kulladım, stop ettim. Beş dk kadar sonra tekrar denedim, yine marş basmadı, yine iterek çalıştırdım. Bir 10 dk kadar daha kullandım stop ettim. Biraz zorladı ama yine çalışmadı. Üçüncü seferde çalıştırmaya yetecek kadar şarj olmuştu. Şu anda sorunsuz şekilde tek basışta çalıştırıyorum motoru. Ve akü de yeni değişmedi.

    Bu arada Rıdvan hazır vites yükseltmişken ben de bir şey sorayım, arada onu da çıkarırsın sen
    Giderken vitesi boşa alınca arkadan bir ses geliyor. Sanırım zincir, muhafaza kapağına çarpıyor. Böyle çıt çıt çıt şeklinde bir ses. Sence zincirin oraya çarpması normal midir yoksa zincir gevşemiş mi acaba. Değişeli de daha birkaç yüz km oluyor.

  9. #13709
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı Dr.Aequitas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Giderken vitesi boşa alınca arkadan bir ses geliyor. Sanırım zincir, muhafaza kapağına çarpıyor. Böyle çıt çıt çıt şeklinde bir ses. Sence zincirin oraya çarpması normal midir yoksa zincir gevşemiş mi acaba. Değişeli de daha birkaç yüz km oluyor.
    zincirin bollaşmış.. değişeli çok olmamış ama yapılırken ayarı tam yapılmamış tahminimce..zincirini hafif gerdir, yağını da kontrol ediver.. daha önce zincir gerdirmeyle uğraşmadıysan ayarı tutturman için biraz uğraşman gerekecek..
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  10. #13710
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı Dr.Aequitas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu arada Rıdvan hazır vites yükseltmişken ben de bir şey sorayım, arada onu da çıkarırsın sen
    Giderken vitesi boşa alınca arkadan bir ses geliyor. Sanırım zincir, muhafaza kapağına çarpıyor. Böyle çıt çıt çıt şeklinde bir ses. Sence zincirin oraya çarpması normal midir yoksa zincir gevşemiş mi acaba. Değişeli de daha birkaç yüz km oluyor.
    Uğur'un dediği gibi zincirin boldur muhtemelen. Sadece boşta giderken ses yapma sebebi de, gaz verirken zincir motor tarafından çevrildiği için zincirin üst tarafı yani korumanın olduğu yer gerilir alt taraf bol olur. Boşta giderken de zinciri tekerlek çevirdiği için tam tersi olup üst taraf bollaşır, alt taraf gergin olur.

  11. #13711
    mitmuallim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2005
    Şehir
    İzmit /Kocaeli
    Motosikleti
    Mondial RX3i EVO
    Zincirim zincir korumaya çarpması bende de var, boşda giderken daha net anlaşılıyor, zincirin bol olması daha çok nasıl söylesem şakırdama diyesim geliyor öyle bir ses diğeri ise bildiğimiz sürtme sesi birbirinden oldukça farklı yani..
    vesselam..
    "Yolculuk bir fersahda olsa cehennemden bir parçadır" ..... seyyah pirimiz Evliya Çelebi

  12. #13712
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    Alıntı erro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beyler cümleten selamlar;

    ..belki de aldığım 2. el arabaya 10 000 km dir problesiz bindiğimden dolayı bilinç altımda böyle bir karşılaştırma yapıyorum......
    evet arkadaşlar ağzıma s.çayım kendimin...dün böyle bi laf etmiştim bugün arabada problem çıktı...nası bi nazarım var arkadaş ya...maşallah dediğim inek 40 gün yaşıyo...
    bugün aracım düşük devirde (500-1500) aşırı derecede titremeye başladı...2000 devirden sonra kesiliyo..bu titreme esnasında da gaz verdikçe devir eskisi gibi normal değil yavaş yavaş artıyo...fikri olan var mı...2005 polo lpg yok...

  13. #13713
    mototor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    NC 750 X
    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bozulan egzantrik gergisiydi. Servisin dediğine göre 30.000 km'de değişmesi gerekiyormuş ve Ahmet'in motoru 30.000'in üzerindeydi. Yapılması için de, sadece geri değiştirmek için hiç bir şeyi açmak gerekmiyor. Ama gergi değiştirince zincirlerinde değişmesi gerekiyor. Onun için de alt yan (nikelajlı olan) kapaklar ve silindirlerin en üstündeki külbütör kapakları açılıyor.

    Ama motorun açılması bu işlemler olmuyor. Motorun açılmasından kastedilen motor ömrünün bitip duruma göre piston+sekman ya da silindir, piston, sekman hatta krank değişimi oluyor. Yani motorun açılması aslında motor yenilenmesi manasında kullanılıyor. Bunun kötü olup olmaması duruma göre değişir. Mesela (gv için) 20-30 bin km'de motor açılmışsa kesinlikle kötüdür. Çünkü o km'lerde motor açılması için ya motoru olağanüstü kötü kullanılmıştır (az yağ ile, sürekli son devirlerde) ya da o motor aslında 30.000'de değildir km geri sarılmıştır. Ama 80-100.000 km'de bir motor alacak olsam motoru açılmış hatta yakın zamanda yapılmış bir motor tercih ederim. Sonuçta sırf motor açılmamış diye aldıktan kısa süre sonra masraf çıkaracak bir motor almak istemem. Tabi bir de motorun açılıp, tamirci-usta adı altında kasaplar tarafından yapılması durumu var ki o ayrı bir konu. Yani şöyle düşün; bir araba alcaksın, çoğu ilanda görürsün boyasız değişeni yok falan yazarlar. Çoğu kişi de boyasız yani orjinal boyalı aracı tercih eder. Orjinal boyası olması güzel bir şey ama boya parlak, temiz, çiziksizse. Rengi solmuş, çizik içinde bir arabanın boyasının orjinal olması avantaj değil dezavantajdır. Sonradan boyanmış da olsa çiziksiz parlayan boya daha iyidir sonuçta.
    cok sagol ridvan ayrintili cevap icin.

  14. #13714
    Dr.Aequitas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2011
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Kawasaki Vulcan VN 900 Classic
    Alıntı erro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet arkadaşlar ağzıma s.çayım kendimin...dün böyle bi laf etmiştim bugün arabada problem çıktı...nası bi nazarım var arkadaş ya...maşallah dediğim inek 40 gün yaşıyo...
    bugün aracım düşük devirde (500-1500) aşırı derecede titremeye başladı...2000 devirden sonra kesiliyo..bu titreme esnasında da gaz verdikçe devir eskisi gibi normal değil yavaş yavaş artıyo...fikri olan var mı...2005 polo lpg yok...
    Bujilerden biri ateşlemiyor olabilir. Emisyon ışığı filan yanmıyor mu gösterge panelinde. Kaputu açıp motoru dinle, rölantide çalışırken bariz teklediği belli oluyorsa ateşleme sorunu vardır büyük ihtimalle. Senin arabada her bujinin ateşleme bobini bujinin üzerinde olması lazım. Eğer dediğim gibi bir tekleme varsa bu ateşleme bobinlerini tek tek araba çalışırken sök. Eğer söktüğün anda araba stop ederse bil ki o söktüğün buji sağlam çakıyor. Eğer söktüğün ateşleme bobini çalışmayı etkilemiyorsa çakmayan bujiyi buldun demektir. Bundan sonra o bujiyi söküp yerine sağlam olduğunu bildiğin bir buji takıp deneyerek sorunun bujiden mi yoksa ateşleme bobininden mi olduğu belli olur. Ateşleme bobini yaklaşık 80 lira civarında. Tüm bu söylediklerimi yaptırmak için yetkili servise gidersen minimum 350 lira verirsin. Artısını bilemem.

    Bu arada Uğur, Rıdvan ve Mithat hocam, cevaplar için teşekkür ederim. Kendimiz zinciri gerebiliyoruz sanırım. Bu iş için ekstra alet edevat olarak ne gerekli. Özel bir alet var mı bu iş için?

  15. #13715
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    Alıntı Dr.Aequitas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bujilerden biri ateşlemiyor olabilir. Emisyon ışığı filan yanmıyor mu gösterge panelinde. Kaputu açıp motoru dinle, rölantide çalışırken bariz teklediği belli oluyorsa ateşleme sorunu vardır büyük ihtimalle. Senin arabada her bujinin ateşleme bobini bujinin üzerinde olması lazım. Eğer dediğim gibi bir tekleme varsa bu ateşleme bobinlerini tek tek araba çalışırken sök. Eğer söktüğün anda araba stop ederse bil ki o söktüğün buji sağlam çakıyor. Eğer söktüğün ateşleme bobini çalışmayı etkilemiyorsa çakmayan bujiyi buldun demektir. Bundan sonra o bujiyi söküp yerine sağlam olduğunu bildiğin bir buji takıp deneyerek sorunun bujiden mi yoksa ateşleme bobininden mi olduğu belli olur. Ateşleme bobini yaklaşık 80 lira civarında. Tüm bu söylediklerimi yaptırmak için yetkili servise gidersen minimum 350 lira verirsin. Artısını bilemem.

    Bu arada Uğur, Rıdvan ve Mithat hocam, cevaplar için teşekkür ederim. Kendimiz zinciri gerebiliyoruz sanırım. Bu iş için ekstra alet edevat olarak ne gerekli. Özel bir alet var mı bu iş için?
    özelden mesaj atıyorum üstad..

  16. #13716
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı Dr.Aequitas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kendimiz zinciri gerebiliyoruz sanırım. Bu iş için ekstra alet edevat olarak ne gerekli. Özel bir alet var mı bu iş için?
    23 ve 12 numara anahtar gerekli..anahtar takımın yoksa yıldız anahtar almanı tavsiye ederim..

    zinciri daha önce gerdirmedin hiç sanırsam..çok zor birşey değil ama zinciri fazla gerdirirsen sıkıntı olur..
    püf noktası ise motorun vitesi boşta iken zincirin alt kısmından yukarıya doğru ittirdiğinde, ne çok sıkı ne de çok bol olmaması gerek..ayrıca da zinciri gerdirirken, vidanın orada ayar çizgileri var, 2 tarafınkide eşit olması gerekir..
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  17. #13717
    MotorKafa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF 1000 FA
    Arkadaşlar benim marş motoru dağılmış. Kaç zamandır bayağı zor marş alıyordu. Son 3 gündür ise vurdurarak çalıştırıyordum. Bugün marş motorunu söktüm açtım içini, kömürü bitmiş, mıknatıslar parçalanmış... Sanayiye götürdüm, usta tamir olmaz bu dedi mıknatısların N-S kutupları belli değil artık dedi. Bakırıda fazlasıyla aşınmış.
    Şimdi netten marş motorlarına bakıyorum 230-240 TL civarında fiyatlar var, ancak 120 ve 125 e de buldum. Acaba bu düşük fiyatlılarmı yan sanayi, yoksa diğerleri kazıklamayamı çalışıyor anlamadım ?

    http://www.sahinmotorsiklet.com/inde...product_id=837 230TL

    http://www.customturkey.com/index.ph...product_id=669 125 TL

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...s-motoru/detay 120 TL

    hyosungsource de ise

    http://www.hyosungsource.com/index.p...roducts_id=270 56 €

    http://www.hyosungsource.com/index.p...oducts_id=1465 37 €

    Motosikletli Kaplumbağa...

  18. #13718
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    amerika daki gv 250 özelliklerine ve prduct review kısmından videosunu izleyebilirsiniz...2011 model için bu yazılanlar...ayrıca 25 beygir denmiş...

    http://www.atkmotorcyclesusa.com/GV250.aspx

  19. #13719
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı MotorKafa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar benim marş motoru dağılmış. Kaç zamandır bayağı zor marş alıyordu. Son 3 gündür ise vurdurarak çalıştırıyordum. Bugün marş motorunu söktüm açtım içini, kömürü bitmiş, mıknatıslar parçalanmış... Sanayiye götürdüm, usta tamir olmaz bu dedi mıknatısların N-S kutupları belli değil artık dedi. Bakırıda fazlasıyla aşınmış.
    Şimdi netten marş motorlarına bakıyorum 230-240 TL civarında fiyatlar var, ancak 120 ve 125 e de buldum. Acaba bu düşük fiyatlılarmı yan sanayi, yoksa diğerleri kazıklamayamı çalışıyor anlamadım ?

    http://www.sahinmotorsiklet.com/inde...product_id=837 230TL

    http://www.customturkey.com/index.ph...product_id=669 125 TL

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...s-motoru/detay 120 TL

    hyosungsource de ise

    http://www.hyosungsource.com/index.p...roducts_id=270 56 €

    http://www.hyosungsource.com/index.p...oducts_id=1465 37 €

    Kömürü bitmiş marş motorunu nasıl çalıştırıp da parçalanmasını sağladın anlayamdım.
    Neyse geçmiş olsun. Verdiğin linklerde 230 TL olan ve hyosungsource'deki 56€ olan orjinal diğerleri uyumlu başka bir motorun muhtemelen. Yani bir nevi yan sanayi. Ayrıca Stkanuni servislerinden 220 TL'ye alabilirsin. Ama bana soracak olursan, eğer 120 TL olan birebir aynıysa, bir şeyleri uydurup takmak gerekmeyecekse onu al derim. Sonuçta çok önemli bir parça değil marş motoru ve çinlilerin bile març motoru kolay kolay bozulmuyor. Zaten bozulup da bir tane daha alsan bile neredeyse aynı paraya geliyor.

    Bu arada hava çook soğuk. Hissedilen sıcaklık -9 derece ve sabah yarım saat arabadan kar-buz temizledim.

    Alıntı erro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    amerika daki gv 250 özelliklerine ve prduct review kısmından videosunu izleyebilirsiniz...2011 model için bu yazılanlar...ayrıca 25 beygir denmiş...

    http://www.atkmotorcyclesusa.com/GV250.aspx
    Bildiğim kadarıyla orada bu motorları artık ATK satmıyor. Hyosung markasıyla satılıyor. Zaten verdiğin linkte de 2012 model yok. Onlara da şuradan bakabilirsin. http://www.hyosungmotorsusa.com/new_...V250&year=2012
    25 HP olayı doğru, enjeksiyonlu olan modellerde motorların sıkıştırma oranı az bir şey düşürüldüğü için Gv250'ler 28'de 25'e, Gt250R'lar 29'dan 26 HP'ye düşürüldü. Türkiye'de satılanlar da aynı şekilde ama Kanuni eski bilgilerle 27 ve 29 HP gibi satıyor.

  20. #13720
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    rıdvan peki bi sorum olacak...videoda 2011 model çift egzos ve digital ekran..ülkeler arası farklılıkları kim belirliyor...? ithalatçı firma talebi mi?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)

Bu Konudaki Etiketler