- Katılım
- 25 Haz 2010
- Mesajlar
- 14,951
- Konu Yazar
- #1
motorumu alalı yaklaşık 10 ay oldu fakat foto atmayı daha yeni keşfettim o sebeble paylaşmak istedim
.
beni bu kadar km gezdirdi artçımla birlikte gitmediğim yer kalmadı deniz göl balığa gezmeye işe gidip geldim maşallah bir defa yolda bırakmadı kar kış demedi gezdirdi bir defa servise gitmedim herşeyini kendim yaptım yağ değişimi zincir bakım yğlama ve germe işlerini yanlız lastik patlamalarından çok yolda kaldım en 6 defa en son arkayı dubeless yaptım ama mekanik anlamda daha tık demedi böyle giderse ona vefasızlık edemeyeceğim galiba hem ekonomik hemde sorunsuz diye satamayacagım şehir içi kullanım için çok iş görür daha birde çok boş vaktim olduğu için çok temiz tutyorum at misali kullanmıyorum yani oda beni üzmüyor can ciğer kuzu sarması gidiyoruz her yere herkeze ii forumlar allah kimseye kaza bela vermesin
.
beni bu kadar km gezdirdi artçımla birlikte gitmediğim yer kalmadı deniz göl balığa gezmeye işe gidip geldim maşallah bir defa yolda bırakmadı kar kış demedi gezdirdi bir defa servise gitmedim herşeyini kendim yaptım yağ değişimi zincir bakım yğlama ve germe işlerini yanlız lastik patlamalarından çok yolda kaldım en 6 defa en son arkayı dubeless yaptım ama mekanik anlamda daha tık demedi böyle giderse ona vefasızlık edemeyeceğim galiba hem ekonomik hemde sorunsuz diye satamayacagım şehir içi kullanım için çok iş görür daha birde çok boş vaktim olduğu için çok temiz tutyorum at misali kullanmıyorum yani oda beni üzmüyor can ciğer kuzu sarması gidiyoruz her yere herkeze ii forumlar allah kimseye kaza bela vermesin













