şimdi moda bu birkaç foto da benden olsun

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
motorumu alalı yaklaşık 10 ay oldu fakat foto atmayı daha yeni keşfettim o sebeble paylaşmak istedim . beni bu kadar km gezdirdi artçımla birlikte gitmediğim yer kalmadı deniz göl balığa gezmeye işe gidip geldim maşallah bir defa yolda bırakmadı kar kış demedi gezdirdi bir defa servise gitmedim herşeyini kendim yaptım yağ değişimi zincir bakım yğlama ve germe işlerini yanlız lastik patlamalarından çok yolda kaldım en 6 defa en son arkayı dubeless yaptım ama mekanik anlamda daha tık demedi böyle giderse ona vefasızlık edemeyeceğim galiba hem ekonomik hemde sorunsuz diye satamayacagım şehir içi kullanım için çok iş görür daha birde çok boş vaktim olduğu için çok temiz tutyorum at misali kullanmıyorum yani oda beni üzmüyor can ciğer kuzu sarması gidiyoruz her yere herkeze ii forumlar allah kimseye kaza bela vermesin
 
Katılım
3 Ocak 2011
Mesajlar
107
kazasız belasız bin! Umarım markadan dolayı sıkıntı çekmezsin bizim gibi!
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
çok temiz kullanmışssın gerçekten allah kaza bela vermesin ben ilk aldığın zaman çektin fotoyu sandım mesela :)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Guzel motor En kısa zamanda sağ aynayı takmalısın. Allah kaza bela vermesin.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
kardeş motorun çok güzel Allah nazar değdirmesin,kaza bela vermesin ve tekerin her daim düz bassın :cat:
 
Katılım
5 Ara 2010
Mesajlar
279
çok iyi gözüküyo nazar değmesin.. km başı yakıt sarfiyatı nedir ?
 
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
232
çok iyi gözüküyo nazar değmesin.. km başı yakıt sarfiyatı nedir ?

Ben hemen atlayayım.Kışın 10 lira benzinle 80 90 KM yapıyor. ( Şehir içi trafik dur kalk , motoru çalıştır , jickle çek derken fiyat artıyor. ) Yazın ise 10 TL ile 120 130 KM yol yapıyor. :)
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
herkes malına guzel temız bakarsa motosıklet gordugunuz gıbı ılk gunku gıbı durur ama ınsanımız motorlarına cok kotu bakıyor otomobıllerede öle
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
nazar deymesin çok temiz motorun...bak buda hemşerisi ama memleketinden kopardım kendisini oda beni hiç üzmedi çin filan ama sağlam motor cuplar:)




 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
mücahit kardeş senin motorda çok güzelmiş allah nazar değdirmesin tekerin her daim düz bassın :D
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
nazar deymesin çok temiz motorun...bak buda hemşerisi ama memleketinden kopardım kendisini oda beni hiç üzmedi çin filan ama sağlam motor cuplar:)





evet bu akyazı plakası evet temiz kullanırım çünkü malım kıymetli kendisi biraz nazik te ama markası ne olursa olsun bakımlı motor sorun çıkarmaz (istisnalar kaiyediyi bozmaz)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:51 ----------

çok iyi gözüküyo nazar değmesin.. km başı yakıt sarfiyatı nedir ?

yakıt makul en az yakan model bunlar hem şehir içi performans ii vergi yok yakıt az parça ucuz sorun çıkarmıyor ee bence moda bunlar çünkü benzin 4030 tl beleşe gidip geliyorum her yere:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:54 ----------

kardeş motorun çok güzel Allah nazar değdirmesin,kaza bela vermesin ve tekerin her daim düz bassın :cat:

güzel temennilerin için tşk
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Bugün beverly'ye benzin alıyorum yanıma bir tane mondial 100cup geldi, sahibine -"Ne kadar harcıyorsun yakıta" diye sordum. 13 TL ile 280km gidiyorum dedi. !!!
Eh dedim nasıl yani, Ben 60-70km gidiyorum o paraya diye karşılık verince ne o benim yakıtıma inandı nede ben onunkine ? Bu mümkün mü ?
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
Bugün beverly'ye benzin alıyorum yanıma bir tane mondial 100cup geldi, sahibine -"Ne kadar harcıyorsun yakıta" diye sordum. 13 TL ile 280km gidiyorum dedi. !!!
Eh dedim nasıl yani, Ben 60-70km gidiyorum o paraya diye karşılık verince ne o benim yakıtıma inandı nede ben onunkine ? Bu mümkün mü ?

Ben 200lük Asya As 200 Gy-2 Motorumla 13 TL ile 100km gidiyorum. Çok iyiymiş 280km!..
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
221
Bugün beverly'ye benzin alıyorum yanıma bir tane mondial 100cup geldi, sahibine -"Ne kadar harcıyorsun yakıta" diye sordum. 13 TL ile 280km gidiyorum dedi. !!!
Eh dedim nasıl yani, Ben 60-70km gidiyorum o paraya diye karşılık verince ne o benim yakıtıma inandı nede ben onunkine ? Bu mümkün mü ?

hiç marşa basmadan yokus asağı motoru sallasa 280 km de 25 tl lik benzin yakar. ya sayı saymasını bilmiyor ya da ömründe dayak yememiş.
 
Katılım
19 Nis 2011
Mesajlar
55
neee nee nee 13 e 280 mi yuhhh :D ne le bu 13 tl ye bnm cup köy içi 100 km yi rahat deviriyor uzun yola çıksan taş çatlasa 150 km üstü çok zor :D

bu arada konuyu açan arkadaşın resimleri yok mu ben mi göremiyorum normalde heryerde görüyotum bu tip fotoları ama sanırım koymamış ki göremedim :)

bu da benim makinam bu tip motorlara nazik olacan unutmayın :)


29072011.jpg
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
fatihçim resimleri göremedim teknik bir sorun sanırım :) senin küheylanın benimkiyle sohbet ediyorlardı bizle birlikte aynı anda :) göremeyen arkadaşlar için :) allah var tertemiz alet renginede tav oldum zaten :)










diğerleride var ama onlarda bizde kalsın :)
 
Son düzenleme:

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Bugün beverly'ye benzin alıyorum yanıma bir tane mondial 100cup geldi, sahibine -"Ne kadar harcıyorsun yakıta" diye sordum. 13 TL ile 280km gidiyorum dedi. !!!
Eh dedim nasıl yani, Ben 60-70km gidiyorum o paraya diye karşılık verince ne o benim yakıtıma inandı nede ben onunkine ? Bu mümkün mü ?
öyle bir şey olamaz imkansız ben 13ytl ye %50 si 2 kişi şehir içi 155km yol yapıyorum daha dün ölçtüm o kadar km yol yapsa millet başka motosiklete binermi? ama senin ki iyi yakıyormuş fakat hakkını veriyordur mutlaka nede olsa 500cc ver gazı yanlansın hesabı oluyordur arkandan herkez :king:

---------- Post added at 09:12 ---------- Previous post was at 08:54 ----------

üstteki fotolar daha 8000 km deyken çekilmiş resimler di alttakiler ise daha yeni yani 12000km de iken en alttaki fotoraf ise benim hayallerimi süsleyen beyaz at:cherry:

---------- Post added at 09:19 ---------- Previous post was at 09:12 ----------

fatihçim resimleri göremedim teknik bir sorun sanırım :) senin küheylanın benimkiyle sohbet ediyorlardı bizle birlikte aynı anda :) göremeyen arkadaşlar için :) allah var tertemiz alet renginede tav oldum zaten :)










diğerleride var ama onlarda bizde kalsın :)
abi ne güzel resimler paylaşmışsın gecenin o saatinde fakat keşke o çiğ etleri değilde pişirilmiş hallerini yükleseydin neyse güzel bi günde güzel bi ortam güzel bi muhabbetti:rendeer: renk konusuna gelince ben o motosikleti gebze den aldım aldığım adam da fab sipariş verdi ben gri istedim fakat mavi gelmiş benim de çok hoşuma gitti ve kabul ettim yoksa geri yollardım ama herkez tarafından beğenilen bi renk allah kaza beladan saklasın cümlemizi:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst