Trafik İşaretleri Değişti !!! Haberiniz Varmı ?

Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Merhabalar,

Trafik işaretleri ve nasıl kullanılacağı hakkında motoBaBa ile yaptığımız keyifli söyleşi videosu...

Sevgilerimle


 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Motosiklet yolu/bölgesi giremez/yasaklama durumu keşke eski siyah/çapraz band olaydı kafa karıştırıcı doğrusu , Ceylan anektodu:cat: , Cies ^^ , anlatım güzel , dilerim tüm işaretleri grafik/görsel olarak tanıtırsınız , elinize sağlık abi.
 
Katılım
27 Şub 2006
Mesajlar
130
Sayın hocam, malumunuz motosiklet sevdası insanda pek geçmeyen bir sevdadır. Gençlik zamanlarımızda aile engeli yüzünden ne öğrenebildim nede kullanabildim. 2006 yılında kursun birinden almış olduğum A2 sınıfı ehliyetim var. Tahmin edebileceğiniz gibi, eğitim olarak bir otoparkta turlandı biraz ve sınavda da 4 kukanın arasından geçerek alındı. Ne bir trafik eğitimi ne de sizin bahsettiğiniz detaylar öğretilmedi. Öğrendiniz tamamsınız dediler. O yıl Regal Raptor 250 almıştım.Ne trafik tecrübem nede motosiklet tecrübem olmadığı için Regal i de satarak bu güne kadar yine uzaktan sevmeye devam etmiştim. Honda nın eğitimine katılsam şunu bir başarsam diye hayıflanırken (Motosiklet.net tişörtümü-hala kullanıyorum- giyince tekrar foruma girmek aklıma geldi)sizin bağlığı görünce yine içimde bir kıvılcım ateşlendi. :) Nasıl bir yol izlemeliyim. Güvenli ve sıkıntısız bir öğrenim nasıl olabilir? Tavsiye de bulunursanız mutlu olurum. Şimdiden teşekkürler.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
okan hocam, paylaştığınız faydalı videolar ve bilgilendirici örnekler ile forumda daha fazla aktif olmalısınız
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
1,222
Değişti de peki yollarda değişti mi? Ben trafik tabelalarına dikkat etmeye çalışan biriyim ve hala eski tabelalar duruyor.
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Sayın hocam, malumunuz motosiklet sevdası insanda pek geçmeyen bir sevdadır. Gençlik zamanlarımızda aile engeli yüzünden ne öğrenebildim nede kullanabildim. 2006 yılında kursun birinden almış olduğum A2 sınıfı ehliyetim var. Tahmin edebileceğiniz gibi, eğitim olarak bir otoparkta turlandı biraz ve sınavda da 4 kukanın arasından geçerek alındı. Ne bir trafik eğitimi ne de sizin bahsettiğiniz detaylar öğretilmedi. Öğrendiniz tamamsınız dediler. O yıl Regal Raptor 250 almıştım.Ne trafik tecrübem nede motosiklet tecrübem olmadığı için Regal i de satarak bu güne kadar yine uzaktan sevmeye devam etmiştim. Honda nın eğitimine katılsam şunu bir başarsam diye hayıflanırken (Motosiklet.net tişörtümü-hala kullanıyorum- giyince tekrar foruma girmek aklıma geldi)sizin bağlığı görünce yine içimde bir kıvılcım ateşlendi. :) Nasıl bir yol izlemeliyim. Güvenli ve sıkıntısız bir öğrenim nasıl olabilir? Tavsiye de bulunursanız mutlu olurum. Şimdiden teşekkürler.

Merhabalar,

Tavsiyem doğal olarak eğitim almanız olacaktır. Eğitime kendi güvenlik ekipmanınız (kask ,eldiven,bot dizlik veya pantolon , mont) ile katılmalısınız. Ancak motor olarak öncelikle eğitmenin motoru ile kirinizi pasınızı atıp daha sonra yine eğitmeniniz ile karşılıklı istişare ederek motora karar vermenizi tavsiye ederim. Motosiklet bir zevk işidir. Öncelikle gönlünüzde yatan tipteki motorun seviyenize uygun bir model olmasına özen göstermelisiniz.

Tavsiye edeceğim eğitmenler
Murat Denizhan http://www.muratdenizhan.com/

veya

Aydın Korkmaz http://www.smartridingacademy.com/

hocalarımdır.

Her ikisi de Japon ekolünün deneyimli eğitmenleridir .

Arzu ederseniz benim İstanbul programlarıma da katılabilirsiniz.

http://www.osocanriders.com

Sevgilerimle

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:29 ----------

okan hocam, paylaştığınız faydalı videolar ve bilgilendirici örnekler ile forumda daha fazla aktif olmalısınız

Elimden geldiğince aktif olmaya özen gösteriyorum ancak forumdan gelen soru sayısı o kadar az ki :(

Maalesef pekçok üye forumda onların sorularını cevaplamaya hazır bir eğitmen olduğunun bile farkında değil.

Sevgilerimle

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:31 ----------

Değişti de peki yollarda değişti mi? Ben trafik tabelalarına dikkat etmeye çalışan biriyim ve hala eski tabelalar duruyor.

Ben çok sık eski tabelaya rastlamıyorum . Sizin bölgenize bakan ekipler işi biraz boşlamış anlaşılan. :)
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Merhaba,

Pek çok üye bende dahil,bir eğitmenin burada olduğundan habersiz olduğu doğru..Nickin altında kırmızı yazı ile motosiklet eğitmeni yazıyor olması , farkındalığa sebep olacaktır.Şimdi farkediyorum bende..

Paylaşım için teşekkürler
Saygılar
 
Katılım
7 Haz 2016
Mesajlar
6
Kavşakta hiç araç yoksa normal hızınızda geçebilirsiniz demişsiniz. E o zaman kırmızı ışıkta da kimse yoksa geçelim mi?
 
Katılım
16 Eki 2016
Mesajlar
17
elbette geçmeyeceksiniz.Burada anlatılan hızınızı maximum 70te tutabileceğinizi gösteren bir levha.Haricinde başka uyarı varsa uymanız gerekecektir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst