Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Türkiye Motosiklet Federasyonu delegeleri olağanüstü genel kurula kararı aldı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Admin Erhan Erdil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2003
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-09 Tracer
     
    Türkiye Motosiklet Federasyonu seçimlerinden 7 ay sonra 17 kulüpten 61 delege, noterden ihtarname çekerek olağanüstü genel kurul talebinde bulundu. İtirazcı delegeler, noter belgelerini dosya haline getirip, Spor Genel Müdürlüğü üst yönetimine geçtiğimiz hafta sonu elden teslim etti.

    Türkiye Motosiklet Federasyonu, seçimden 7 ay sonra karıştı. Federasyon delegeleri, yasa gereği toplam sayının yüzde 40’ı olan 53’den daha fazla bir rakama ulaşıp, federasyonu olağanüstü genel kurula taşıma kararı aldı.

    Son genel kurulda 131 olan toplam üye sayısının 108’i kulüp delegesiydi. Bunlardan 61’i noter aracılığıyla federasyon yönetimini “Olağanüstü genel kurul yapma kararı” almaya davet etti. Bu davet yazıları, federasyon merkezine ulaştı. Bekir Yunus Uçar yönetimine itirazcı üyeler, yasal gereği yerine getirmekle yetinmediler ve durumun tespit edilerek herhangi bir yanlış işlemin yapılmasını önlemek amacıyla noter belgelerinin fotokopilerinden oluşan dosyayı, geçtiğimiz cuma günü Spor Genel Müdürlüğü’nün üst yönetimine de elden teslim ettiler.

    17 KULÜP İSYAN BAYRAĞINI AÇTI

    Federasyonun 18 Ekim 2012 tarihinde yapılan genel kurulunda aday olan ve seçilen Bekir Yunus Uçar, tek başına aday olduğu seçimde sandığa gelerek oy kullanan 99 delegenin 44’ünün oyun alarak seçilmişti. İlginç olan kongrede kullanılan sayının çok fazlası olan 55 oyun çizilerek iptal edilmesi olmuştu. Seçimlerden 7 ay sonra Uçar yönetimine karşı bir muhalif hareket başladı. Bu hareketin sonucunda Ankara Enduro, Antalya Enduro, Başkent Motosiklet, Fethiye Orman, Hayrabolu Motosiklet, Hitit Motosiklet, Kemer Enduro, Sancaktepe Motosiklet, Susurluk Motokros, Gaziantep Motosiklet, Konya Motorsporları, Marmara Motosiklet, Motordelisi Motosiklet, Motorsporları Antalya, Sakarya Motosikletçiler, Uludağ Motosiklet ve Özege Motosiklet kulüplerine mensup toplam 61 delege olağanüstü kongre talebini yazılı olarak bildirdi.

    MOTORSIKLET İÇİN ÇALIŞMIYORLAR

    Konya Motorsporları kulübü Başkanı Mehmet Şirin, delegelerle yaptıları görüşmelerde üyelerin başvurularında olağanüstü genel kurul çağrısına gerekçe olarak, Uçar yönetiminin motosiklet sporunun gelişmesine yönelik çalışmalar içinde olmadığı, seçim öncesi vaatlerini yerine getirmeyip, bazı kulüp ve sporcuların taraflı olarak kayrılarak, yanlı davranıldığı iddiasında bulundu. Mevcut yönetimin eş, ahbap dost ilişkileriyle oluşturulduğu ve yönetim kurulundaki kişilerin bu spora hizmet etmediği iddiasında bulunan itirazcı delegeler, yapılacak genel kurulda motorsiklet sporuyla doğrudan ilgili ve bilgili kişilerin göreve getirilmesinin gerektiğini savundular.

    DÖRT GÜN İÇİNDE 61 İMZA TOPLANDI

    Konuya ilişkin bir iç değerlendime yapan delegelerin imza olayında kısa sürede bir araya gelen kulüplerin, bir birlik oluşturup seçimli olağanüstü genel kurul yapılması için bu işlemi yaptıklarını ve sadece dört gün içinde yasal gereğinden fazla imzaya ulaşan motor sevdalılarının önümüzdeki hafta içinde bu sayıyı daha da arttıracağını ileri sürdüler.
    İlgili mevzuat gereğince, federasyon yönetim kurulunun, bu başvuruları değerlendirerek 60 gün içinde olağanüstü genel kurula gitmesi gerekiyor.

    Kaynak: Hürriyet


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    sailor33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2013
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    VFR 800 (INTERCEPTOR)
    Yönetim değişirse gelecek olanlar birşeyler yapar umarım. Şahsen TMF nin doğru düzgün bir aktivitesini yada çabasını pek görmedim.
    darpgen bunu beğendi.

  3. #3
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    benim tmf den tek beklentim yasalara ve devlete karşı olan sıkıntılarımızın giderilmesi. başta hgs, daha sonra hız limitleri ve trafik polislerinin daha sıkı ama keyfi olmayan trafik kontrolü için gerekli eğitimi almaları gibi.

  4. #4
    kefeeee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Speed Triple 955i / Yamaha BWS 100
    Motosiklet efederasyonu sadece yarış düzenleyen bir merci olmamalı bence.

    İnsanları bilinçlendiren, trafikte bize ayrı bir şerit çıkartabilen. Bariyerleri değiştirebilen, motosiklet için çalışan bir federasyon.

  5. #5
    turkish39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2012
    Şehir
    KIRKLARELİ
    Motosikleti
    RX3 İ EVO
    Bende daha bugün aklımdan geçirmiştim hatta konu bile açmayı düşünüyodum.Türkiye de olsun,illerinde olsun,bi sürü motosiklet dernekleri,federasyonları vs. var.Ama ne işe yaradıklarını hala anlamış değilim.Çünkü motosikletle ilgili bi şey yaptıklarını (yarışlar hariç) ya ben görmedim ya da onlar yeteri kadar ses getiremiyor.Bayramda seyranda konvoy yapmakla olmaz bu işler diye düşünüyorum.Arkadaşlarında dedikleri gibi en büyük sorunlardan biri hgs.Yahu bişey yapamıyosan bile yapmış gibi görünün.Her ilde dernekler var hiç birinin toplandığını görmedim.

  6. #6
    sailor33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2013
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    VFR 800 (INTERCEPTOR)
    1973 Elazığ doğumlu olan Bekir Yunus Uçar, orta ve lise öğrenimini İstanbul'da tamamladıktan sonra, lisans eğitimi için girdiği İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümü'nden başarıyla mezun oldu.

    Üniversite yıllarından itibaren spor gazeteciliği alanında çalışmaya başlayan Uçar, çeşitli kurum ve kuruluşlarda basın ve spor danışmanlığı hizmetlerinde bulundu.

    Spor program yapımcılığı, spor muhabirliği ve spor organizatörlüğü yapan Uçar, Askerliğini Genel Kurmay Başkanlığı Psikolojik Harekât Daire Başkanlığı'nda tamamladı. Uçar, evli ve üç çocuk babası.



    GÖREV YAPTIĞI KURUMLAR:

    Türkiye Motosiklet Federasyonu Başkanlığı (2003-2009)
    Gençlik ve Spor Genel Müdürlüğü Basınmüşavirliği
    İstanbul B.Şehir Bld. Spor Etkinlikleri Gen. Müd.lüğü (6 yıl)
    İstanbul Büyükşehir Belediyespor Kulübü (2 yıl)
    Eyüp Belediyesi (1 yıl)
    Spor Gazeteciliği (12 yıl)
    Spor Program yapımcılığı (5 yıl)

    GÖREV YAPTIĞI KURUMLARDA YAPTIĞI ÇALIŞMALAR:

    Türkiye Motosiklet Federasyonu Başkanlığı

    Federasyon Kurucu Başkanı
    Federasyonun Başbakanlığa bağlı Özerk hale getirilmesi
    Federasyon adına pist ve parkur inşası ve temini
    Federasyonun Dünya ve Avrupa üyeliklerinin gerçekleştirilmesi
    Toplam 11.5 milyon $'lık bütçe, tesis, organizasyon ve yarış idaresi
    Başbakanlık GSGM Başmüşavirliği

    Basın -Yayın Halkla İlişkiler konularında temel idare ve organizasyon
    Genel Müdürlük bünyesinde Türkiye genelindeki illerle on-line iletişim ağının kurulması
    2004 Olimpiyat Oyunları Koordinatörlüğü
    Basın Sorumlusu
    İstanbul Büyükşehir Belediyespor Kulübü

    Reklam & Tanıtım ve Organizasyon Direktörlüğü
    İstanbul Büyükşehir Belediyesi Spor Etkinlikleri Genel Müdürlüğü 6 yıl süre ile tüm spor faaliyetlerinin organizasyon ve tanıtımı

    Gazetecilik (Muhabirlik, foto-muhabirlik, Yazarlık)
    11 yıl boyunca çeşitli ulusal gazetelerde muhabirlik ve yazarlık

    Program Yapımcılığı ve Sunuculuğu
    Radyo Medya Aktif Spor Programı

    ÜYELİKLER

    2004 ve 2008 Olimpiyat Hazırlık Düzenleme İcra Kurulu Üyesi
    Dünya Spor Yazarları Birliği Üyesi
    Türkiye Gazeteciler Cemiyeti Üyesi
    Türkiye Spor Yazarları Derneği Üyesi
    Akdeniz Oyunları İcra Kurulu Üyesi

    Kaynak:tmf (ALINTIDIR)
    Başkanın hayatı bu ben motorla alakalı birşeyini göremedim açıkçası Bir tek kendi sitesinde motosiklet montuyla çekilmiş fotoğrafı var.
    Motosikletten çok uzak bir insan gibi geldi bana.
    darpgen bunu beğendi.

  7. #7
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Hele şükür anlaşıldı...
    Geç bile kalındı...
    darpgen bunu beğendi.

  8. #8
    darpgen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    CBF150
    motosiklete iş olarak bakan adamda bizi nasıl anlar çözüm üretebilirki . 2003 buzamana nasıl başımızda kalmış tebrik etmek lazım . işini bilen adammış .

  9. #9
    thb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda wave 110i
    Siyasi kimliği olan amcaları, filanca kurumun yönetim kuruluna, filanca federasyon başkanlığına, filanca klubün yöneticiliğine (başına ya da başa en yakın yere) getirtiyorlar. Herhangi bir spordan/bilimden anlaması, teknik bilgisinin olması, bilgi ve tecrübesinin olması mühim değil. Bizden olsun, içerden olsun, vereceğimiz talimatlara harfiyen uysun yeter.

  10. #10
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Aha çarsi karismis!!!!

  11. #11
    c3nk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2010
    Şehir
    İstanbul/Tuzla - Yalova
    Motosikleti
    Honda PS 150i
    TMF ne yapıyordu ki zaten? yönetimin değişmesi isabetli bir karar olacak..

  12. #12
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Alıntı c3nk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    TMF ne yapıyordu ki zaten? yönetimin değişmesi isabetli bir karar olacak..
    Gelenlerle düzelecek mi sence?....
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  13. #13

    Üyelik
    29 Kasım 2006
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    AFRİCA TWİN OLMASINI İSTİYORUM
    Federasyon başına gelecek kişiler,çok şey yapmalı çook.Motosiklet bir defa bu ülkede varlığı kabul edilmemiş,herkesin şeytan arabası olarak gördüğü,serseri tipli kişilerin kullandığı,çok tehlikeli bir şey.Vasıta bile değil.Araba varken motosikletde neyin nesiymiş.Sırf bu yüzden bir çoğumuz,bu engelleri aşamayıp motosiklete binemiyoruz.İlk yapılacak kafalarda ki bu duvarları yıkmak olmalı.Bu yönde ne gerekiyorsa yapılmalı.
    Daha sonra,motosiklete imtiyazlar sağlanması için var güçle çalışılmalı.Vergisiydi,hgs si,ogse si,hızı,sigortası,yolları parkları,akla ne geliyorsa artık.Yarışlar en son gelinecek nokta.Hayatımıza tam manasıyla bi girsin,sonra yarış yapılır.Bazılarının dediği gibi,hükümet ne derse yapacak biri bu sektöre bişey veremez,istediğini söke söke alacak,isteklerinden vazgeçmeyecek,dirayetli yöneticilere ihtiyaç var.Tabi böyle birinin oraya gelmesinede izin verilirmi orasını bilmem.Bu ülke neden bir İtalya,bir Yunanistan olmasın.Varsa yoksa araba.Buranın motosiklet cenneti olması lazım.Her açıdan otomobilden ekonomik olması lazım.Yerli ve kaliteli motor üretimlerine hız verilmesi lazım.Bu ülkede 70 milyon insan var,kapasite var.Parada bal gibi kazanılır.Ama kaliteyi tutturmak lazım.Ucuz etin tiridi,yavan olur olmıycak yani.Derneklerin başkana var güçleriyle destek olmaları lazım.Yalnız başına kimse bişey yapamaz.Bakalım göreceğiz bu amaçlarda olan birileri çıkacakmı!


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler