Millet sürekli YBR-CBR tavsiye ediyor ama ben otomobil tecrübelerime dayanarak söylüyorum ki ikinci el işi sakat iş,adamlar eşeği boyayıp at diye satıyorlar.Başka açıdan bakacak olursak;adam 40 bin KM yapmış YBR ye 2500-3000 TL para istiyor.Şimdi bu 40 bin km boyunca ben nasıl emin olayımki adam motoru düzgün kullandı,önünü kaldırmadığını,kaldırımlardan atlamadığını,motoru sürekli yüksek devirde kullanıp kullanmadığını nereden bilebilirim.Bunları bilemediğim için sıfır almak istiyorum.Bir başka açıdan da.her zaman için sıfır ikiiinci elden iyidir(istisnalar kaideyi bozmaz)İşin aslı biraz da YBR ci arkadaşların işine geliyor sürekli motorlarının piyasaları yüksek oluyor,o yüzden çin mallarını karalayıp duruyorlar.Ha sen 2000-3000 km de motor bulursun yıpranmamıştır o ayrı mesele,ama binlerce km yapmış 125cc bir motora dünyanın parasını vermek benim işime gelmiyor.Şu an bu mesajı yazdığım bilgisayarım çin malı ve 2 senedir gece gündüz açık şekilde kullanıyorum,bazen günlerce kapatmadığım oluyor ama MAŞALLAH tık demedi.Aynı özelliklerdeki japon bilgisayar 3000 TL iken ben bunu 1500 TL ye aldım

Para varsa en güzeli iyisini almaktır.Paran az ise sıfır olsun benim olsun demek daha mantıklı olur bence.Uzun oldu arkadaşlar ama son bir örnek daha vereyim;BMW 320 Fiat Linea dan kat kat üstün arabadır,fakat sıfır kilometre Linea almak 97 model BMW almaktan daha mantıklıdır.Her ne kadar BMW sağlam da olsa yaşından dolayı bir yerden su koyvermeye başladımı ocağınıza incir ağacını diker.ALLAH kimseyi gördüğünden geri koymasın:king: