vay be.şahane 243,6 km olmasın : )
vay be.şahane 243,6 km olmasın : )
[B]YamahaYBR125+Solaris50[/B]HondaCBF150[B]TvsRTR150[/B]MondialAG125+MCT250+125mt+150kn[B]MZ251+301[/B] Jawa250classic+TwinSport350[B]PejoNINJA50[/B]Mobilette50[B]Bisan150lf[/B]Crown150[B]2TekerÜstünde16Yıl+150000Km[/B]
Niye 2436 km olamaz mı? Adam gittim diyorsa gitmiştir.
~ - 2012 Skoda Octavia TDI DSG - 2011 Palio Sole 1.4 Premio ~
vay be ne motorlar varmış istanbuldan ankaraya 1 depo ile 4 defa gidip geliyormuş adamlar...
Edit : Beyler tamam buldum nasıl yaptıklarını
Adamlar tüp takmış
[B][COLOR="#696969"]Mondial RS 151 - 2008 / 2011[/COLOR][HR][/HR] [COLOR="#FF0000"]Honda Titan - 2011 / ?[/COLOR][HR][/HR] :bestmt:[/B]
İşin aslı şu kadar gittim bu kadar gittimden ziyade hangi şartlarda gittiğimiz önemlidir.Yol ,hava şartları,rüzgar,yük,motorun bakımı,şehir içi-dışı,agresif yada yumuşak kullanım,dip gaz...vs. bir sürü sebep aynı marka ve model motosikletlerde dahi çok farklı sarfiyata sebep olacaktır.21 litre deposu olan motosikletimde 400 km civarı gittiğim oldu ,600 km civarı gittiğimde oldu.Aynı kişi aynı ağırlık.
'' Baki kalan bu kubbede bir hoş sada imiş ''
9 lt ile en fazla 360 km gittim
9 lt ile en az 250 km gittim
Genelde 310 330 arası gidiyorum kasmadığımda.
2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125
[B]YamahaYBR125+Solaris50[/B]HondaCBF150[B]TvsRTR150[/B]MondialAG125+MCT250+125mt+150kn[B]MZ251+301[/B] Jawa250classic+TwinSport350[B]PejoNINJA50[/B]Mobilette50[B]Bisan150lf[/B]Crown150[B]2TekerÜstünde16Yıl+150000Km[/B]
yaw arkadaş bi git işine ya senle polemiğe giremem. bu forumda tek bi kişi inandımı sana hayır çünkü görünen köy kılavuz istemez aynı motor bu forumda bi sende değil.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:22 ----------
şakamı yapıyon
Ver Red'i Ortalık İnlesin, Herkes Bu Sesi Dinlesin
biz oraya yazmışız inanmayan varsa gelir deneriz azının payını alır gider diye hala konuşuyor.kanıtlı ispatlı 1100 km.
her altında motoru olana motorcu denmiyor işte sürücü ile motorcu arasıdaki fark bu.
16lt/1100km yersen
[B]YamahaYBR125+Solaris50[/B]HondaCBF150[B]TvsRTR150[/B]MondialAG125+MCT250+125mt+150kn[B]MZ251+301[/B] Jawa250classic+TwinSport350[B]PejoNINJA50[/B]Mobilette50[B]Bisan150lf[/B]Crown150[B]2TekerÜstünde16Yıl+150000Km[/B]
-sürüş sitili çok önemli gaza frene fazla dokunma
-lastik basınçları.fabrikanın tavsiye ettiği oranlarda olacak
-şansıman yağı kalitesi ve uygunluğu.fabrikanın tavsiye ettiği oranları kullanıcan.tamirci gidince elindeki yağı koyar ama koydurtma.kendi motorunun bakımını kendin yap.ben her zaman 3 kuruş fazla veririm en kalitelisini alırım.motul 5100
-hava filtresi temizliği
-buji açıklığı ve temizliği
-ateşemenin düzgün olması bunlar önemli
yolda millete bakıyom viraja gelinceye kadar 5. vitesa atıyor sanra da freni köklüyor virajı dönünce bidaha gaza asılıyor.sanki bi yere yetişecek.usata adam gaza da az dokunur frene de bunu ben söylemiyom profesyoneller söylüyor.rodaj süresince her makine çok yakar.normaldir.
ben motoru ne üst devirlere kadar zorlarım ne alt devirlere kadar düşürürüm.hep orta karar.zaten sen ona bakarsan o da sana bakar yolda komaz.
hiçbir zaman tamirciye gitmem zaten kendi motorunun derdinden anlamaya da motorcu denmez.gerekirse şanzımanı dağıtıcan.söke taka öğrenicen.bu işler böyle.
AT SAHİBİNE GÖRE KİŞNER
[B]YamahaYBR125+Solaris50[/B]HondaCBF150[B]TvsRTR150[/B]MondialAG125+MCT250+125mt+150kn[B]MZ251+301[/B] Jawa250classic+TwinSport350[B]PejoNINJA50[/B]Mobilette50[B]Bisan150lf[/B]Crown150[B]2TekerÜstünde16Yıl+150000Km[/B]
bakımlarıını kendim yapıyorum zaten. Daha hiç ustaya götürmedim Sağol bilgilendirme için
Unutmayın dostlarım AT,AVRAT,SİLAH kimseye emanet edilmez...:pr:
Er6-f 150-170 km/s sabit hızla 300km gittim.
ARTİSTLİĞİN SONU FİGÜRANLIKTIR...
Harley 883 custom 17 lt. depo yedeğe düşünce,14lt. ile 270-280 km. gidiyor. 4320 lt. fiatı ile 60tl.'ye doluyor.256kg. ağırlıkta demir bir at için nasıl sizce?
Hyosung GT 250 R ile (Karbüratörlü) 17 litre ile 320 km yaptım uzun yolda.130 dan aşşa düşmedim.Artçım ve yüküm vardır.buda ortalama 23 24 krş a denk geliyor.
En iyi sürücü, kendini karşısındakinden koruyabilendir.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)