Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

dizel motorsiklet

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    16 Mart 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Triumph Street Triple
    Alıntı tomass adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sana katılıyorum, motosikletlerin otomobilden daha ekonomik olduğu pek söylenemez.
    2011 fiesta 1.4 tdci kullanıyorum şehirler arası yakıt tüketimi 100km/3.9 litreye kadar düşebiliyor,
    250cc bir motosikletin daha fazla tüketimi var.
    yakıt tüketimini düşebiliyor deniyorsun çünkü, şehir içinde ve yakıt tüketimine çok da dikkat etmeden gidersen ne kadar yakar onu düşşn birde bunu aynı süratlerde aynı şekilde kullanılan bir motorla karşılaştırmak gerekir. Bende de 1.4 dizel araç var ama 6lt/100km nin altına düşürürsem tüketimi (şehir dışında anca) baygınlık geliyor.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    KingoftHeWest - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Kasım 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda VFR 800
    motosikletin varsa ekonomi yapmicaksın,otomobil zorunluluk olabilir ama motosiklet hobidir.
    90 la sabit falan gitmiyorum valla canım sıkılınca basıyorum sıkılınca 6ya atıyorum keyfime göre boşverin yakıtı

  3. #23

  4. #24

    Üyelik
    01 Mart 2007
    Alıntı tomass adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sana katılıyorum, motosikletlerin otomobilden daha ekonomik olduğu pek söylenemez.
    2011 fiesta 1.4 tdci kullanıyorum şehirler arası yakıt tüketimi 100km/3.9 litreye kadar düşebiliyor,
    250cc bir motosikletin daha fazla tüketimi var.
    arkadaşım hoş güzelde bana dizel fiestanın benzinli motosiklete göre daha az yaktığını kıyaslama
    hiç düşündünmü peki 250 cc bi dizel motosiklet 100km de acaba ne kadar yakıcak
    konumuz bu zaten dizel motosiklet olsa hem mazot daha ucuz hemde benzine göre daha az yakıt tüketeceği için bence çok ekonomik olurdu

  5. #25

    Üyelik
    09 Nisan 2009
    Şehir
    Ankara-Samsun
    Motosikleti
    Suzuki İnazuma
    Alıntı KingoftHeWest adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motosikletin varsa ekonomi yapmicaksın,otomobil zorunluluk olabilir ama motosiklet hobidir.
    90 la sabit falan gitmiyorum valla canım sıkılınca basıyorum sıkılınca 6ya atıyorum keyfime göre boşverin yakıtı



    Valla bende çok yakın zamanda motosiklet alacağım. Hem hobi hemde vasıta olarak kullanacağım. İşe gidip gelişlerde. Arabayı sevmiyorum, arabam var ama kullanmıyorum nerdeyse. Gideceğim yere toplu taşıma araçlarını kullanıyorum. Motosiklet alınca bu dertten kurtulucam. Otomobil zorunlu? Bence değil.. =)
    Tüm renkler aynı anda kirlenmeye başladı. Birinciliği beyaz'a verdiler...

  6. #26
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    Buda LPG'li Scoter



    [/QUOTE]
    BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
    ''Gürcan Moto Garaj''
    0 535 939 20 86

  7. #27

    Üyelik
    16 Temmuz 2010
    çok keyif çok parayla olur boşverin

  8. #28
    Acil112 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2010
    Alıntı serkanADH13 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    işte kanuni 250 dıesel...


    Uploaded with ImageShack.us
    Kaza sonucu olmuş gibi
    112ciyiz

  9. #29

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Dizel motor turbosuz olmaz diye birşey yok.

  10. #30
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Evet arkadaşlar dizel motor comuter sınıfında olacaksa turbosuzda olabilir. Yani 125 cc ybr nin hacmi 180 cc ye çıkarılır yinede yakıttan para bazında yüzde 40 ekonomi alınır. Dizel motor son derece gerekli ama motosilet çoğunlukla keyif ve performans aracı olarak görüldüğünden firmalar eski köye yeni adet istemiyorlar.

    Dizel motor en çok scooter ve touring ve comuter sınıfı için gerekli bide enduro. Naked SS için ise saçma. Ama turbo dizeldeki ani gelen tork motosikleti patinaja düşürebilir veya virajda çok rahat yatırabilir hele ıslak zeminde kabus olur. Bunun için çekiş kontrol sistemlerine ihtiyaç var. Motorda turbo- çekiş kontrol sistemi -abs derken zaten ekonomiden uzaklaşılmı oluyor alırken. Buna rağmen motosikletlerin dizel arabalar kadar ve fazla yakması motosiklet ruhuna aykırı. Bu yüzden belli sınıflarda dizel motor şart.

    Arabalarda turbo devriminden sonra dizel nasıl birinci tercihse motordada son derece gerekli bi ihtiyaç.

  11. #31

    Üyelik
    18 Şubat 2010
    Şehir
    KAYSERİ
    Motosikleti
    , yamaha ybr125 (2005) di, Bajaj 125ST (2015) oldu
    istediğiniz alternatif yakıt olsun. "metil alkol" var. ister benzin ile %30 a kadar karıstırın karbüratör ayarlarını değiştirmeden kullanın ister karbüratörü ayarlayın %100 kullanın. ben bunu vosvoslardan biliyorum zira brezilya saf alkolu yakıtolarak kullanıyor (nsa da mı vosvoslarda mı orasını hatıralmıyorum ama yakıt olarak kullandığını konusmustuk bir ara) derken.

    Bu arada taşıdığı kişi sayısı olarak düşündüğünüzde 2011 polo avantajlı gibi ama 40.000Tl(die biliom) 2010 tl ben ybr filosu kurar bir otobüs sayısında aadam taşırım dizel işi bela. bozuldu mu ii para benzinli motoru rektefiye ettirmeye 800 1000 tl ödüyorsunu dizele 4.000 TL :S ayrıca bi turbo değişim yaklasık 2.000 tl. 10 krs yakıyor benim ybr o 5 krs a düşecek diye ben ne motorun iki katı bedelini öderim ne o turbo bozulacak korkusunu yaşarım. ayrıca scooterlar baya az yakıyo yakıt önemli ise onlar alınabilir. benim 125cc scooterim 6 krs yakıyordu misal.

  12. #32
    AccessTr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBF 150-Honda Bali Ex 100
    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dizel motosiklet olarak başlanan projeler muhtemelen motosiklet görünümlü masaj aleti olarak sonlandığı için dizel motosiklet göremiyoruz.
    super
    All in one! Life!

  13. #33
    avciceyhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Aralık 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA-CBF 1000
    Alıntı acayüp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Adamlar elektrikli motosiklete 250 km hız yaptırdılar. Bu saatten sonra ne dizel kalır ne benzinli. Artık herşey için çok geç
    Ayrıca bir arkadaşında dediği gibi motosiklet zaten ekonomi aracı değildir. 18 yıldır otomobil kullanırım daha hiç yolda kalmadım ,ama 15 yıldır da motosiklet kullanırım 30 kere yolda kalmışımdır. Sadece çekici yada kamyonet marsrafları bile otomobillere yatığım toplam bakım maliyetinden daha yüksektir.
    açıkcası az çok fizikten anlayan biri olarak ve enerji üretim yollarıyla ilgili bilgimin çok olduğuna inanarak ben elektrikli motor veya araçların dünyaya pek yararlı olduğunu düşünmüyorum çünkü bu elektriğin nerede nasıl üretildiği önemli elektrik üretilirken araçda 100 km de haracadığın enerji ve onun sana dönüşü elektrik üretmek için neler yapıldığı önce buharı ısıt enerji harca buhar tribünü döndürsün elektromıknatıslar sayesinde elektrik üret buhadaki enerjinin bir çoğu havaya karışarak kaybolur aynı miktar enerjiyi veren yakıtlarla içten yanmalı motorun daha verimli ve doğaya daha az enerji verdiğini düşünüyorum elektrik nükleer santraldede üretilebildiğini unutmayın doğa için
    HONDA
    CBF 150-CBF 500-CBF 1000


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)