evet, alkollü araç kullanmak güvenli sürüşü etkiler
evet, alkollü araç kullanmak güvenli sürüşü etkiler
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
Ante hic sorma...
Adamlar nasil iciyor agzim acik kaliyor yemin ederim..
Ruslardan, Polonyalilardan hic bahsetmiycem.. Onlar zaten korkunc..
Bu Niko dedigim arkadasin babasinin bir biranesi var..
Babasi gecende vefat etti simdi anasinin diyelim artik..
Niko da orada aksamlari calisiyor..
Ben bazen gece 01:00 de falan ugrarim onun yanina ewe gelmeden..
Wolfhart diye bir Alaman var..
70 yaslarinda bir adam sanirim...
Türk, bu Wolfhart sabah birahane acildigindan beri icmekte diyor
Sabah 10 da aciliyor birahane.. Düsün artik
________________________
Coq cabuk pes ettin yahu...
________________________
Topigi acan arkadas sabaha buraya girince bizimde biryerlerimiz kasinir artik saniyorum...
Hayatin icin bir saniyeni harca.
Hayatini bir saniye icin harcama.
sevgili Ante desene bizim olayımız genlerde yalnış hatırlamıyorsam remzi_39 da trakyalı yani avrupalı sayılır
KULA BELA GELMEZ HAK YAZMADIKÇA HAK BELA VERMEZ KUL AZMADIKCA :bounce:
asyalılar içkiye dayanıksızsa, bu ruslar nereli peki? bence yanlış istatistik...
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
Yürekçe istatistik değil genetik İlk ben bunu Prof. Dr. Sevil Atasoy'dan duydum televizyonda. Sonra internette biraz araştırdım ki doğruymuş. çinliler, japonlar falan bu nedenle içkiye karşı oldukça dayanıksızmış. Ruslar pek asyalı sayılmaz. Bu arada cruiser'a içkili binmek elbetteki güvenli değildir hangi ırktan, genden olursan ol
Ainesi iştir insanın, lafına bakılmaz!
Yine de yaşıyor insan, merak yüzünden. Yeni bir şeyler bekleyip duruyor...
Ainesi iştir insanın, lafına bakılmaz!
Yine de yaşıyor insan, merak yüzünden. Yeni bir şeyler bekleyip duruyor...
Demkki o amca 3 bardak icmis..
Cebit e buraya geldin he????
Bilgisayar Fuarina...
Birkere gitmisligim vardi o fuara..
Seneler önce...
Asyali amcam icmek icin gelmis buraya demekki..
Düsseldorf tada cok fuarlar olur..
Sana yurdum insaninin buraya Fuara geldigi zaman nereye gittigini anlatayimmi??
Anlatmiyayim...
Hayatin icin bir saniyeni harca.
Hayatini bir saniye icin harcama.
topic pert
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
Eyvallah.. Ben de Versys bakıyorum çaktırmadan, şisss, kimse duymasınValla yabana atilacak söz degil otoburkaplanin yazdiklari.
Gerçekten de her insanin bir tarzi var ama köpek kovaladiginda yüksek topuklu ayakkabiyi seven tarzinizinyedi sulalesine saydirirsiniz.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:20 ----------
Araçlar beni çok rahat görüyor, dönüp dönüp bakıyorlar zaten. Bakayım derken kaza yapacak adamlar, ondan korkuyorum. Genelde anlamda yolda sıkıştırılma filan yaşamıyorum, çocuklara el sallamak yoruyor bir tek GV650'yi ilk yakından görüp dokunduğumda, bu benim dokunduğum en güzel şey cisim demiştim zaten. Ama tabii ki burası Türkiye, uçak da kullansa kornaya basıp makas atmaya tipler her zaman karşına çıkacaktır.
Alçak selesiyle ışıklarda beklerken topuklar dahil zorlanmadan ayaklarını yere koyabilirsin bir cruiser'da. Dur kalk'ı rahattır. Ama uzun tekerlekler arası mesafeden dolayı dar yerlerde manevra yapman bir naked'a göre daha zordur. Sıkışık trafikte aralardan geçmek, sadece trafik hiç akmıyorsa yap derim. Yan çanta ve çok geniş motor koruma demirlerin yok diye farzedelim. Diğer makinalara göre daha geniş gidon açıklığına sahip olduğun için aralardan geçmen biraz daha zordur. Ama genelde rahat geçersin. Gidon açıklığı Enduro'larda da geniştir ama onların kolları genelde aynaların üstünde kaldığından 2 ayna boyu fazladan boşluğun olur. Ama onlarda da sele yüksek, dur kalk biraz daha yorucu olacaktır.
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
İlk motorum YBR125 di ikincisi ve halen kullanmakta olduğum Hyosung GV250.
GV 250 ile ön camda takarsan YBR ye göre çok çok az rüzgar alıyorsun. Kullanımda da gidonun daha yüksekte ve önünü kapatması insana daha güven veriyor. Kesinlikle kendini daha iyi ve güvende hissetmeni sağlıyor. Hızlanma performans YBR den çok çok iyi. İki tane yunusu sollayıp biraz ilerke bankanın önünde durmuştum, artçı yunuslar yanımdan geçerken dönüp motoru incelediler neki bu diye sonra bir haaa hyosungmuş dedi. İlk o zaman motorumu daha çok sevmiştim. Zaten 250 cc kategorisinde motor alacaksan GV250 yada GT250 yi öneririm. Bence kendi sınıfında birinci.
Diğer araç sürücülerinin seni fark etmesinde pek fazla bir şey değişmiyor. Fark edilmekte en çok işe yarayan şey deponun kenarlarına takılan led şerit. Gece bariz bir şekilde görülüyorsunuz yayalar yola atlamadan önce size şöyle bir bakıyorlar ne olduğunu anlamaya çalışıyorlar, onlar düşünürken sen çoktan gitmiş oluyorsun ve sürücüler yol veriyorlar yada arkalarından yanaşınca biraz kenara çekilip rahat geçmene yardımcı oluyorlar ama led yoksa aynı bilinen terane bütün motorlar için geçerli.
Çift silindir tek silindire göre acayip güzel bişeymiş onu farkettim. Ama Şehir içi trafikte arabaların aralarından vın vın kaçıcam diyorsan GV250 ile bu iş biraz daha zor lakin imkansız değil. Ben şahsen yine vızır vızır geçiyorum. Tabi iki motor arasında bariz bir manevra farkı var YBR daha ince ve dönüş çapı daha kısa GT 250 de YBR kadar dar manevralara hakim olsa gerek. Naked makine sonuçta. Neyse amma uzatmışım yazdıkça yazasım geldi.
Alkol mevzunda avrupalı genleri ne kadar sağlamsa kuzey asyada o kadar sağlam bence. Zira rus arkadaşlar lıkır lıkır sade rus votkası içiyorlar. Asyadan ziyade uzak doğulu kardeşler biraz hassas bu konuda. Birde bizim akrabalar var onlarda sağlam içiyor. Hele birde beleş bulsunlar valla öz be öz iskandinav bunlar yada viking geni karışmış bunlara dersin.
Haksızlığın önünde eğilmeyin, hakkınızla beraber şerefinizi de kaybedersiniz.
Istanbul yollarında ybr125 ile geziyorum. Bütün yollarından geçmiştir tekerleğim. Belki inanmayacağız ama motorumu yatırmaya hiç gerek duymadım. Çünkü ben motorumun ne olduğunu ne yapabilceğini biliyorum .) Trafikte farkedilmek için Farlarımı xenon far değilde ona yakın güzel ışık var beyaz bir lamba ile değiştirdim(usta tavsiye etmişti) extra sis lambalarıda ekledi. Farkedilmek için belki aykırı ama kornamı süreklide kullanıyorum çünkü diğer araç kullanıcıları aynalarına bakmıyor. Bende pek aynalarına bakmalarını gerektirecek aralara girmekten kaçınıyorum. Kendimce kaskımı takıyorum montumu giyiyorum gerisi allaha kalmış.
Elle tutulabilen , sessizlik vardır..
valla cruiser sürüş konforu olarak daha rahattır sadece. Yatma konusunda çok fazla yatırmana ihtiyacın yok motoru. Bende GV250 var. Hem sürüşü rahat, hem de daha spor karakterli bir cruiser'dır. Racing kadar olmasa da yatıyo gayet güzel bi şekilde virajı dönüyo.
Farkedilme konusunda, 2 tekerlikli olduğu sürece ne sürersen sür, seni farketmelerini saygu duymalarını rahatsız etmemelerini bekleme :D bizim milletin kafa yapısı, aracı seninkinden büyükse haklıdır Motorlar ne olursa olsun arabalara göre daha çeviktir, hızlanma, manevra gibi konularda daha iyidir. Cruiser da olsa böyledir yani. Çok takılma ona. Sen ilk önce istediğinin ne olduğunu belirle.
Verdiğiniz cevaplar ve döndürdüğünüz muhabbet için çok teşekkürler, birlikte de içmek ya da güvenli güvenli gezinmek dileğiyle... ;)
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)