Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

kawasaki vn800

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    aksoyy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2008
    Şehir
    KDZ.Ereğli
    Motosikleti
    Yamaha Ybr125 ,pulsar ns 200 , kawasaki er6n
    bu motor hakkında bilgisi olan varmı 98 model 6000 tl bulmuş abim tanıdıkdan ama sitede pek bi bilgi bulamadım kullanan varsa bi zahmet bilgilendirsin
    -km kaç krş yakıyor
    -yedek parça fiyatı
    -kullanımı ,sesi,gidişi,duruşu vs herşeyini anlatırsa çok sevinirim

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:28 ----------

    yokmu bu motor kimsede ?
    Herkesten hızlı sürmek,yalnız süreceğinin garantisidir Zonguldak-MT


    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #2
    aksoyy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2008
    Şehir
    KDZ.Ereğli
    Motosikleti
    Yamaha Ybr125 ,pulsar ns 200 , kawasaki er6n
    yokmu bu motordan anlıyan...
    Herkesten hızlı sürmek,yalnız süreceğinin garantisidir Zonguldak-MT

  3. #3
    gs500inanc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Şubat 2007
    Şehir
    marmaris
    Motosikleti
    Honda Beat e kaldı :)
    vn 800 ün yakıtının yüksek olduğunu duymuştum...
    suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer)

  4. #4
    fullthrottle - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2008
    Şehir
    istanbul, izmir, datça, alaçatı ,bodrum.
    Motosikleti
    Suzuki Vl800
    merhabalar, 96 model vn800 sahibiyim. oncesinde, sirasiyla xt350, xjr1200, baghira 660, virago 750, bandit 600 ve final olarak vn 800 kullanicisi oldum. bu minval uzerine vn800 hakkindaki tecrubelerimi aktariyorum.

    gorunum: gayet iri, heybetli, bilinen bir ornegi ile 'dragstar' a benzeyen, cok saglam, guven veren, yakisikli bir dizayna sahiptir.

    motor: 805.00 cc cift silindir v2 motora sahiptir.
    guc: 55.00 HP (40.1 kW)) @ 7000 RPM
    Tork: 62.80 Nm (6.4 kgf-m ) @ 3300 RPM

    zincir aktarmali, 5 vitestir. Motoru; beygir / tork gucu bakimindan segmentinde en ust basamaktadir. Zincir aktarmali oldugu icin beygir / tork egrileri yuksektir. Sinifi 'Power Cruiser' olarak gecer. kuru agirligi 225 kg. olan 800'luk bir chopper icin cok atiktir. Suratlenmesi ve ust devirlere ulasmasi cussesine ve tipine bakan pek cok kisiyi sasirtir.
    Ama sahip oldugu yuksek tork ile de dimdik yokuslari artci ile birlikte 2. (eger devirli gelmisseniz 3.) viteste rahatlikla cikar. her ne kadar sanzumani 5 viteste olsa devrinizi yukseltmediginiz muddetce adeta yuruyus hizinda bile keyifle, teklemeden rahatsizlanmadan gider. Sehir icinde dur kalk haric hic vites degistirmeden direk 3. viteste bastan sona gezebilirsiniz. devir araliklari cok genis ve puruzsuzdur. (hani bazi motorlarda ve bazi durumlarda 3. vites dar gelir, 4'e atarsiniz bol gelir ya bunda oyle bi duruma rastlamadim henuz) su sogutmalidir yaz ayiydi, sicakti, trafikti pek umursamaz. (hava sogutmali olan virago
    750'nin yaz aylarinda sehir ici trafiginde sicaktan arka silindiri defalarca kestigine sahit olmustum)

    virajlarda hissedilir derecede yatar, ben cok keyif aliyorum, turu genis bir motor ama, oyle hop diye donmek biraz zorluyor tecrube istemekte. ama dar trafikte maalesef ki cok kivrak degil. yapisi genis oldugu ve sizi de uzerinde gayet yayvan olarak agirladigi icin cok dar alanlarda (makasa girerken gibi) tecrube ve kendine guven ister.
    onde tek disk arkada kampana fren kullanmakta, virago 750'nin onde cift disk kullanmasi bana ayri bir guven vermekteydi vn800 de tek disk gorunce sasirmistim netekim arka fren destegi olmadan sadece on frenle durmamakta, sadece yavasliyor. ama zincirli aktarmali olmasinin bir meyveside burada cikiyor, motor freni gayet guclu cogu zaman (ani / panik fren harici) tek basina yeterli kalabiliyor.

    sadece bir kere panik freni yaptim, sol seritte giderken sagda bekleyen otobusun onunden yani kor noktadan onume biri atladi, gacirt diye asildim on frene ve icimden yere yapistim iste dedim (adama carpacagima dusmeyi goze almistim) lakin enteresandir on tekerlek kendini kilitlemesine ve sola yatmasina ragmen (daha once ayni frenle ayni sekilde baghira ve xjr1200 ile dusmusken) motor dengede, dimdik ama on tekeri kayar vaziyette gitti ve durdu. o an egilip depomu opmustum. demek tek disk yaparken bildikleri bi durum varmis. Bir de eklemeliyim ki standart on lastigi normalden cok kalin, tam bir bobber lastigi kullanmakta belki bunun da dengesine etkisi oluyordur bilmiyorum.

    kullanimi: fabrika cikisi hali ile, cruiser gidona sahip olarak gelir. oturus pozisyonu benim gibi 1.86'lik birisi icin bile gercekten cok uygun. mesela virago 750 (virago 1100 ile ayni saseye sahiptir) deyken uzun bacaklarimi rahat ettiremezdim ama vn800'de yorulmak nedir bilmiyorum. tum manetler, dugmeler, ve pedallar gayet iri olarak tasarlanmislar. ilk basta biraz tuhaf gelmisti ama zamanla gercekten ne kadar rahat olduklarini fark ettim. gerci zevk meselesi oldugu icin aksesuar ve dugme / gosterge kismini atliyorum o yuzden..

    yakit: ekonomik suruste (ki genelde dusuk devirle giderim) 4.0 - 4.8 lt / 100 km. gibi bir fabrika verisi olsa da benim motorum acik hava filtresine ve custom eksozlara sahip hali ile 5.3 - 5.6 lt. / 100 km. gibi bir tuketim sergilemektedir. tabii bu dedigim saatte max. 100- 110 km. giderken.


    teknik durum: insanlarin devamli 'yaa zincirli chopper'mi olur ?' serzenislerine karsin yabanci tum vn800 forumlarina dadandim ve sana da yollayabilecegim pek cok adres buldum. sadece periyodik bakimlari ile 160 -180 ve 200.000 km'lere gelmis nice vn800 ler gicir gicir fotolari ve yol / gezi albumleri ile elimde. ses yapar diyorlardi ama yaptigi en ufak bir sirilti yada zincir singirdamasi yok. (olsada duyulabilir mi bilmiyorum kendi sesinden).

    aksine cok seri devirlenebiliyor ve motor freni gayet okkali. ha bir de zincir bakimi ile mi ugrasicaksin diyorlardi ki, ben hergun motoru mu cilaliyor kendime bakim yapacak yerini ariyorum benim icin zevk. ama bir de su var vn800 oyle 10.000 - 12.000 hatta 15.000 devir gormuyor ki her 200 km.de bir zincir yaglamak gereksin. 5.000 devir ortalama ile giden bir zincir yagmur camur gormedikten sonra oyle biktirici bir bakim falan istemiyor.

    dezavantajlari: keskin donusu yok, zincir aktarmali olmasi sebebi ile butun yuk motorda oldugu icin hirpalayarak surulurse motoru cok erken yipratacaktir.yani drag yapmak, aniden tam gaz kalkmak ve sonrasinda hemen gazi birakip motor frenine yuklenmek vn800'un canina okuyacaktir. (bi burasi var zaten en hayati nokta olarak!)

    yedek parca sorunlu denmekte ama kaza olmadiktan sonra akilli kullanilirsa 150.000 km'lerin hic de zor olmadigi bir motordan bahsediyoruz. ha oldu bir kaza oldu o zaman 1,5 ay beklenecek ki yurt disindan parca gelsin.


    soru varsa aklinda alabilirim.
    ''kopuzaki'' chopper opera

  5. #5
    aksoyy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2008
    Şehir
    KDZ.Ereğli
    Motosikleti
    Yamaha Ybr125 ,pulsar ns 200 , kawasaki er6n
    çok teşeküür ederim herşeyiyle çok açıklayıcı buldum yazınızı bu motora kanım daha bi ısındı
    Herkesten hızlı sürmek,yalnız süreceğinin garantisidir Zonguldak-MT

  6. #6
    TUNARIDE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2008
    Şehir
    FB
    Motosikleti
    tabanway
    süper güçlü ve dengeli motor

    bakarsan saat gibi işler
    AT, AVRAT, MOTOR...

  7. #7
    Maverick35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Kawasaki VN800- 2003
    Ben de aldım bir tane VN 800.

    Benimki, 2003 model classic, bordo renkli.

    Jingheng 150 scooter, Hyo GT 250 R, Fazer FZ6 derken en son chopper aldım.Fazer çok agresifti.Chopperi, güvenli olduğu için seçtim.Bir de, ben grup sürüşlerini ve ağır ağır gitmeyi seviyorum.Fazer fazla geliyordu

    Fullthrottle;

    Verdiğin bilgiler için teşekkür ederiz.


    ANES MOTOR

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)